turzol Opublikowano 24 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 Godzinę temu, Michał126 napisał: @turzol, obsługujesz flotę Prosiaków? Chciałbym ASO w którym się zaopatruje zmieniło nazwę z Magro na Porsche Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_byd Opublikowano 24 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 W dniu 21.11.2018 o 15:44, Manolito77 napisał: W moim przypadku akurat 2.0D / 2.0D twin turbo nie wchodził w ogóle w grę bo nie jest zbyt udaną i trwałą konstrukcją. Pzdr. Jasne. Silnik identyczny jak 3.0d od zawsze, tylko dwa cylindry mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterG Opublikowano 24 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 Końca dobiega inwentaryzacja mojego dobytku detailingowego. Skończę z podwójnymi, zbędnymi zakupami, które zapewniają stany magazynowe na kilka ładnych lat do przodu. Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 24 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 7 godzin temu, lukasz_byd napisał: Jasne. Silnik identyczny jak 3.0d od zawsze, tylko dwa cylindry mniej To ciekawe dlaczego 3.0d jest tak chwalony a 2.0d już mniej skoro to ten sam silnik tylko 2 cylindry mniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 25 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Jak coś może być identyczne jak ma dwa cylindry więcej już jedno zaprzecza drugiemu? 1.9 i 2.4 JTD tez podobno tylko jednym tlokiem się różnią, a tak naprawdę łączy je tylko chyba wymiar tłoka. Blok inny, glowica inna, kolektory inne, turbo inne, wtryski inne, pompa cr inna i caly osprzęt inny. Nawet jak jeden konstrukcyjnie wywodzi się od drugiego to dołożenie bądź odjęcie cylindra to calkowite przeprojektowanie jednostki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_byd Opublikowano 25 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 7 godzin temu, KapselK napisał: To ciekawe dlaczego 3.0d jest tak chwalony a 2.0d już mniej skoro to ten sam silnik tylko 2 cylindry mniej. Chwalony był gdy nie miał aluminiowego bloku czyli do wersji 218km. Później bywało różnie. 2.0d jest dużo więcej na rynku więc się im dzieje więcej złego. Każdy oczywiście ma swoje zdanie, ale tutaj po prostu wiem jak jest nie z opini i opowiastek tylko z not technicznych itp. Z opini to kolektory się zapychają też w 3.0d, to w 3.0d zapalały się alternatory w 3.0d. tak samo jak w 2.0d rozciągały się łańcuchy rozrządu itp. Nie mówię że 3.0d jest zły, tylko że jest taki sam jak 2.0d jeśli chodzi o konstrukcje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 25 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 @lukasz_byd fakt gdy zrobili aluminiowy blok trochę się pogorszyło. Między innymi dlatego szukałem E91 z przed liftowym 3.0d. Nie żałuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_byd Opublikowano 25 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Jesteś pewien że 231km nie miały już alu bloku ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KapselK Opublikowano 25 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 @lukasz_byd tak, M57 tutaj jeszcze blok żeliwny i rozrząd jest z przodu, to jest zmodyfikowane 3,0d jakie było w E46. W polifcie czyli N57 już alu blok i rozrząd z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Birkhof Opublikowano 25 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Wczoraj siedziałem i rozkminiałem jak ułozyć i zorganizować wszystko w garażu A dzisiaj zrobiłem sobie serwis powłoki uncr pro elite - i jak dobrze widzę to za rok nie będę musiał jej ściągać (bo chyba zaczęła sama nie wytrzymywać). Nakładana w studio rok temu, przebieg 15 tys km. Auto myte na bezdotykach od czerwca. Co zrobione. Citrus oli dwukrotnie w stężeniu 1:20 z oprysku, płukanie, bh autofoam 1,5%, płukanie, mycie szamponem tech cleaner kwaśnym. Pod ręką zacząłem czuć, że lakier jest zanieczyszczony więc zacząłem sprawdzać na masce po stronie kierowcy i na błotniku czy odetkam powłokę. Poszedł tac system iron zero, spłukanie (brak hydro), potem tech cleaner 1:5 kwaśny na fibrze i płukanie. Moim oczom ukazała się znów piękna tafla na masce (a na błotniku tęcza :D). Przy wycieraniu miśkowi wyskoczyły ciapki Auto miało ciężko bo jeździłem miesiąc po chorwacji gdzie jest bardzo duże zasolenie, od powrotu nie myłem Pajero ręcznie (tylko bezdotyki), maska i dach już miały od kilku dobrych miesiecy taflę ale tłumaczyłem to sobie, że ręczne mycie załatwi sprawę Jak widać nie bardzo. Całe auto umyłem jeszcze raz szamponem kwaśnym, ale kropelki jak widać na foto pijane mocno. Przy wycieraniu zaczęły wychodzić plamki, które widzę w sumie pierwszy raz - wygląda mi to na waterspoty. Ale jak do sucha jest lakier wytarty to tego nie widać (białych rantów osadów na lakierze). Tutaj przed deironem (ale po 20 minutach od spłukania kiedy skoczyłem na obiad i wróciłem): Tutaj kropelki po drugim myciu końcowym szamponem: Tutaj w trakcie suszenia/wycierania : Tafle po ostatnim myciu (czyli po próbie odetkania): Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 25 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 To zwykły UNCR czy ten 1,5 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Birkhof Opublikowano 25 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Teraz, powalla napisał: To zwykły UNCR czy ten 1,5 ? pro elite (nakładany w studio) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
powalla Opublikowano 25 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Łooo to chyba czas na użycie swoich praw konsumenta , czyli reklamuj usługę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost Opublikowano 25 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 23 minuty temu, Birkhof napisał: pro elite Coś słabo z tą powłoką, faktycznie prosi się o reklamacje... Pewnie będzie odrzucona, powód: niewłaściwie użytkowany samochód, bo... JEŹDZIŁ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkeolowy Opublikowano 25 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Albo ktoś to położył po swojemu, bo nie chce mi się wierzyć, ze pro elite padnie po 15k ciężkich warunków reklamuj! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 25 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 Co by trzeba było zrobić, żeby tak zajechać UNCra po takim śmiesznym dystansie? Chyba używać Kujawskiego do inspekcji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kostek88 Opublikowano 25 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2018 1 godzinę temu, Birkhof napisał: czy odetkam powłokę. Poszedł tac system iron zero, spłukanie (brak hydro) Odtykanie to bardziej środki na zabrudzenia smoliste i tłuste, nie iron. 1 godzinę temu, Birkhof napisał: Przy wycieraniu miśkowi wyskoczyły ciapki Wygląda na ślady po wyschnięciu jakiegoś prewasha we wcześniejszym etapie. Myte na bezdotykach tzn. chemią z nich czy swoją albo samo płukanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Birkhof Opublikowano 26 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Wygląda na ślady po wyschnięciu jakiegoś prewasha we wcześniejszym etapie. Myte na bezdotykach tzn. chemią z nich czy swoją albo samo płukanie?Na bezdotykach - chemia z nich.To osad czy wzer w powłoce?A co do odtykania chemia na substancje smoliste - po szybkich oględzinach po latarka smoły nie zauważyłem i zrezygnowałem z prickaWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Domel Opublikowano 26 Listopada 2018 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 10 godzin temu, Birkhof napisał: Citrus oli dwukrotnie w stężeniu 1:20 z oprysku, płukanie, bh autofoam 1,5%, płukanie, mycie szamponem tech cleaner kwaśnym. 10 godzin temu, Birkhof napisał: poszedł tac system iron zero, spłukanie (brak hydro), potem tech cleaner 1:5 kwaśny na fibrze i płukanie. Tyle chemi, tyle kombinacji to dobrze ze lakier nie zszedl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Birkhof Opublikowano 26 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Tyle chemi, tyle kombinacji to dobrze ze lakier nie zszedl To chyba nic ponad standard - jedynie prewash 2x dałem bo było masa brudu z dróg (ale drugi raz od szyb w dół tylko i maska)Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Domel Opublikowano 26 Listopada 2018 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Te kwaśne szampony i piany aplikowane ręcznie i docierane to niesamowite kilery ! TRU "tested" STORY ;) A tak na poważnie już to sam jestem ciekaw czy reklamacje przejdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gardor Opublikowano 26 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Mi się wydaje ze powinieneś użyć prickborta i czegoś mocniejszego do „odkamieniania” jak dedykowany produkt od maxprotect lub gtechniq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fredi88 Opublikowano 26 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 Pamiętałem że kończy mi sie ssw i tak sobie myślę że wrzucę jakąś wiekszą pojemność do koszyka lub kupię na giełdzie z 2-3l. Schodzę do piwnicy i życie zweryfikowało moje plany Trzeba jednak kupić pół litrówkę Nie mam na celu rozpętania po raz kolejny gównoburzy o opakowania, w końcu są już nowe. Uśmiałem sie po prostu myśląc że dokupię tylko "płyn" bo butla już jest Swoją drogą ma ktoś już SSW w nowej butelce? Nic się nie dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 26 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 3 godziny temu, Domel napisał: Te kwaśne szampony i piany aplikowane ręcznie i docierane to niesamowite kilery ! TRU "tested" STORY A tak na poważnie już to sam jestem ciekaw czy reklamacje przejdzie. Dystrybutor Max Protect w Polsce wydaje się na tyle poważną firmą, że wątpię, żeby to pokpili. Jak tak zrobią, to by trzeba było walić w nich tym gdzie popadnie. Tu coś na 100% poszło nie tak, przecież ta powłoka ma 4-letnią gwarancję... 9 minut temu, Fredi88 napisał: Nie mam na celu rozpętania po raz kolejny gównoburzy o opakowania, w końcu są już nowe. Uśmiałem sie po prostu myśląc że dokupię tylko "płyn" bo butla już jest Ja tak miałem ostatnio z QD1. Siuwaks spoko, bardzo wielofunkcyjny QD, polubiłem go. No ale kurde - mam znowu kupować nieekonomiczną półlitrówkę, żeby mieć oryginalną flaszkę? Postanowiłem zatem, że wcale nie kupię QD1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu23 Opublikowano 26 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 9 minut temu, Fredi88 napisał: Swoją drogą ma ktoś już SSW w nowej butelce? Nic się nie dzieje? Mam od pół roku w nowej butli. Nic sie nie dzieje bierz śmiało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się