Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie 3?


Rekomendowane odpowiedzi

Ogarnąłem BMW na zewnątrz i w środku ;)

Piana: Time To Shine z dodatkiem APC PRO od ADBL

szampon: Zymol Auto Wash

Smoła- Prickbort

Deironizacja- ADBL Vampire Liquid

Czyszczenie opon: Excede do opon

Cleaner: Swissvax Cleaner Fluid Professional Regular

Dressing na oponach: Gyeon Tire

Felgi- testowo wczoraj kupiony w markecie SONAX XTREME FelgenVersiegelung

Wosk- SV Crystal Rock

Szyby-  na zewnątrz umyte CP Ceriglass w środku autoglym CGP

Quick Detailer do wnętrza limited edition od ADBL.

IMG_2977.jpg


IMG_2981.jpg


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tradycyjnie po tygodniu jezdzenia autko (a nawet dwa) opianowane, wiadrowane, wysuszone i qd zabezpieczone. 
Dodatkowo przy białej strzale starałem się bardziej dodatkowo BM Shine wpadła jak i Nielsen na plastiki aby jutro się ładnie prezentowało pośród innych aut na weselu :P 

1a283fb49b26e1e2gen.jpg

oczywiście na koniec musiałem zwolnić drogę wyjazdową i przejechać po piasku :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zrobiłem w tym tygodniu taką robótkę:

kRlk3uP.jpg

CaTxVim.jpg

Miało być tylko zapolerowanie głębokich rys na masce, powstałych po traktowaniu jej jako dodatkową półkę w garażu i po wytarciu wylanego kleju brudną szmatą (pisałem o tym w wątku "co mnie dziś wkurzyło"). Ale umówiłem się z właścicielem, że zrobię więcej i zabezpieczę, żeby to miało ręce i nogi. Jakieś 27-28h pracy, samej korekty 17, w tym maska - 7. Niestety na masce jest ultramiękki, niefabryczny lakier, a do tego brzydki odkurz (nie papierkowałem, bo jak delikatnie zebrałem te głębokie rysy po szmacie papierem wodnym 2500, to potem miałem biedę to wyprowadzić) i pękający kit. Niefabryczny lakier jest też na zderzaku (nowym - zmienionym ze dwa miesiące temu wraz z czujnikami parkowania na koszt bodajże Link4, czy gdzie tam miał polisę sprawca) i na błotnikach (pokłosie dzwonu jeszcze w Niemczech). Na reszcie auta jest fabryka i powiem szczerze, że korekta była tam wielką przyjemnością. Ogólnie to tak:

 - maska - cięcie, cięcie i jeszcze raz cięcie Nanolexem Heavy Cutem przez ponad 4h na średnim padzie Monster Shine (pomarańczowym), potem kilka przejazdów Medium Cutem na padzie żółtym (niby miększy, ale nowy, więc w sumie był twardszy) i bardzo dużo sprzątania Finishem na czarnym padzie karbowanym,
 - cała reszta (z różnym zaangażowaniem i poświęceniem różnej ilości czasu) - Medium Cut na tym pomarańczowym (wcześniej wypranym) i Finish na czarnym karbowanym.

Korekta zrobiona moją DA, tj. Krauss DB5800S. Zdjęć z prac brak, bo się goniłem, poza tym miałem po drodze trochę f*ck upów, w związku z małym doświadczeniem, więc nie chciałem się zbłaźnić. Ogólnie trochę poprawiania było.

Mycie i dekontaminacja przed korektą trwało chyba z 6h. Do felg podchodziłem - uwaga - sześć razy, ale deironizerami, bo nie chciałem zmyć wżartego pyłu wraz z lakierem. W trójce Roton - Tenzi Detailer Krwawa Felga - Sonax Xtreme najlepiej wypadł ten ostatni, bo chociaż nie krwawi spektakularnie, to po dwóch pierwszych zebrał jeszcze mnóstwo, gdy Krwawa Felga za trzecim razem nie zbierała już nic. Nie hejtuję tego środka, bo jest bardzo dobry, ale do zadbanych felg. Oprócz tego Prickbort i glinka Good Stuff wraz z ichniejszym lubrykantem. Do piany (ADBL 1:10) dolałem Tenziego Trucka w stężeniu 1:20, a myłem szamponem FX Protect (pomarańczowym).

Karoseria zabezpieczona Insulatorem (który dodał do wyglądu okrągłe 0, ale dlatego, że lakier po korekcie - bez korekty robi robotę), na szybach NW Autolandu, na ramionach felg BSD, a na oponach dressing Sonax Xtreme.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś kompleksowo posprzątałem wnętrze auta - dokładne odkurzanie, doczyszczenie APC Nielsen Cyclone (w stężeniu 1:30), oraz  dresing PB NL

Na zakończenie w końcu po wielu przymiarkach zabrałem się za dopieszczenie komory silnika - APC w stężeniu 1:5, oraz na plastiki nałożyłem dresing PB NL :)

2017-07-22_180326_HDR1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymiana wężyka elastycznego hamulca przód (niepotrzebnie jak się później okazało),

oraz regeneracja zacisku tj. nowy tłoczek + czyszczenie + nowe gumy/oringi .

Wszystko to z powodu grzejącego się koła - teraz wszystko w końcu jak należy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, zmorka napisał:

@pushkarev90 bardzo ładnie to wygląda, jaki koszt takiego zabiegu i gdzie robiłeś?

220 zł z wymianą kierownicy na miejscu, gość z Konina. Oddajesz swoją, dostajesz nową obszytą. Z wysyłką wygląda sprawa tak, że do ceny nowej kierownicy dodaje kaucję 100zł, jeśli odeślesz swoją starą to oddaje kase :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

220 zł z wymianą kierownicy na miejscu, gość z Konina. Oddajesz swoją, dostajesz nową obszytą. Z wysyłką wygląda sprawa tak, że do ceny nowej kierownicy dodaje kaucję 100zł, jeśli odeślesz swoją starą to oddaje kase


Jak możesz podaj na prv namiar na niego, ładnie zrobione a planuje taki zabieg.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 nie przy rumakach, ale za to dla rumaków... z krzesła, które pamięta Gomułkę zrobiłem stojaczek do ogarniania felunku i oponek :P

jest wyprofilowany idealnie a do tego doszyły odboje gumowe

 

1fpzRCX.jpg

 

qAq9uaA.jpg

 

9V5Ivrn.jpg

 

lX6MLOm.jpg

 

sqyZp2r.jpg

 

 

a tak wygląda Gyeon zarzucony po sezonie zimowym, 

 

qyDgscU.jpg

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.