Jump to content

ad.am

Użytkownik
  • Content Count

    285
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

46 Świetna

About ad.am

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Lokalizacja
    WU/SC

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. ad.am

    Zymol

    @nowyyy te pół minuty jest ok. Gdyby poleżał całą minutę też nic by sie nie stało (przy czym nie wiem czy dłuższe wiązanie ma przełożenie na trwałość). Natomiast woski Zymola z pewnością nie są z tych co posmarujesz całe auto i potem docierasz. Nie warto zwlekać, bo jak przegapisz moment zaschnięcia to potem lecą jasne kurwy. Ja tak w zasadzie robię, czy tam robiłem bo nie pamiętam kiedy ostatnio smarowałem zymolem
  2. ?? Przecież to były inne koncerny. W jakim celu VW miałby finansować Fiata? Od paru lat Ferrari formalnie nie należy do Fiata i dobrze sobie radzi. Gdzie tu miejsce na pomoc ze strony Lambo?
  3. To jest znak że świat idzie do przodu czy się kończy?
  4. Nie sądze żeby droższe woski wymagały innych warunków niż tańsze (chyba, że mówimy o jakimś ołtarzyku na słoiczki). W zbliżonych warunkach (temp. pokojowa) trzymam zarówno Hi Tempa jak i Concoursa. Jedyny wosk jaki znam, po otwarciu którego producent zaleca trzymanie w lodówce to Carbon. Przez jakiś czas trzymałem w lodówce Mirage'a i troche wysechł i nabrał grudek (inna sprawa, że SV tak miewa).
  5. Zużyłeś chociaż? Ja od 2012 r. nie moge wykończyć małej buteleczki
  6. Nie odpowiem na pytanie bo nie miałem okazji z płynną odmianą, ale nie ma żadnego powodu żebyś odpuszczał wersję w paście. Tego wosku nie da się źle położyć. Powinien go przerobić każdy, jest niedrogi,banalny w obsłudze i daje fajny efekt. Wg mnie powinien kosztować 2 razy więcej.
  7. @W1Michal miałem parę lat temu. Z tego co pamiętam robił co miał robić, ale dupy nie urywał. Zapach chemicznej jagody (lub winogrona). Nie czuć tego 'premium'. Są szampony po które z chęcią sięgam (DG, AF, Zymol, Mothers). Zaino od pewnego momentu już trochę męczyłem. Glossworkza nie miałem, więc nie porównam.
  8. W przypadku tego auta to nie ma najmniejszego znaczenia. 2 dni temu ktos przerysowal fragment zderzaka i uczciwie zostawil nr tel. Nie zamierzam dzwonic,bo..patrz pierwsze zdanie. Pylenie to jedno,ale zanim sie zapyliło nie było chemii. I żebym nie wyszedł na jakiegoś krytyka: starałem sie uczciwie opisać wrażenia wskazując subiektywnie na plusy i minusy. Swego czasu miałem SV Mirage, którego tez puscilem dalej,bo jednak zaciąganie sie zapachem to trochę za mało. Nie bylo chemii po prostu. Ale czy to znaczy, że Mirage to kiepski wosk? ani trochę. Tak samo z PG, ludzie są zadowoleni co potwierdzają wpisy na forum.
  9. @Qlimaxss @Grzechu23 Panowie, chwilowo sam jestem w takim niedoczasie, że nie dam rady wysłać. Zapytam mojej lepszej połowy czy będzie w stanie ogarnąć przesyłkę i dam znać.
  10. 3 grosze ode mnie. Kupiłem PG w ostatnim czasie z myślą o saabowskim lakierze 170 (czarne uni). W założeniu miał podbić połysk na niemetalizowanym lakierze. Zanim jednak to zrobię spróbowałem na Mondeo mk4. Lakier akrylowy, granatowy (chyba najbardziej beznadziejny jaki można było kupić) w stanie tragicznym. I tego auta będą dotyczyć przemyślenia. Zapach: wg. producenta bodajże jerzynowy. I taki jest – słodko-owocowy, ale inny niż w przypadku wosków SV, które mają zapach owoców tropikalnych. Podczas aplikacji unosi się przyjemna, słodka i nienatarczywa woń. Aplikacja: banalna, przyjemna i relaksująca. Nigdy nie walczę o każdy gram wosku podczas aplikacji i nanoszę dość bogato w związku z czym, podczas woskowania np. Zymolem aplikator jest konkretnie zapchany. W przypadku PG smarując dość duże auto i nie oszczędzając wosku aplikator nawet nie zajęczał. Duży plus za to. Docieranie: docierałem fibrą no name z krótkim włosem (jakieś tanie ok 200 gsm). Wg. producenta powinno się to robić w przedziale 3-10 min od nałożenia. Trzymałem się bardziej tej drugiej wartości czasem ją przekraczając. Wosk dociera się rewelacyjnie. Jeśli ktoś uważa, że woski Natty’s docierają się łatwo (bo docierają się łatwo) powinien spróbować PG. Bomba. I znów, tam gdzie o wiele bardziej pluszową fibrę przytkałby Zymol, tu mam wrażenie, że fibra którą pracowałem ogarnęłaby jeszcze jedno takie auto. Wygląd: woskowałem 2 dni temu wieczorem (27.05). Auto stoi pod chmurką . Następnego dnia rano miałem jechać więc podjarany idę do samochodu żeby zobaczyć jak wygląda w słońcu. I niedosyt. Nie powalił mnie gloss ani głębia. Na to drugie się nie nastawiałem, bo lakier akryl w dodatku mocno porysowany, ale liczyłem na więcej połysku. Widać, że na lakierze „coś się zadziało”, ale gdybym nie woskował poprzedniego dnia to pomyślałbym że auto jest po prostu dobrze umyte i dotarte qd. Nie chcę porównywać do Glasura, bo to nie ta półka, ale i po Glasurze i po próbce wosku od ADBL auto wyglądało wyraźnie lepiej. Wkurw i zdziwienie przyszły jednak dzisiaj rano (29.05). Celowo auto było woskowane niedawno, bo potrzebowałem żeby dzisiaj wyglądało w miarę świeżo. Auto, po 1,5 dnia, stoi tak ujeb@#ne kurzem i pyłem, jak żadne inne w okolicy. Owszem, wieje wiatr, drzewa pylą, ale auto, które dostało świeży wosk wygląda jak reklama rajdu Paryż-Dakar i wygląda jakby było nieruszane od tygodni. Zawsze sceptycznie podchodziłem do tematu, że niektóre LSP mniej lub bardziej ciągną kurz, bo nigdy nie zaobserwowałem takiego zjawiska (może poza DG 111), ale dzisiaj chyba musze się przeprosić z tą teorią. Gdybym jeszcze tarł po lakierze fibrą nie wiadomo jak, mógłbym to tłumaczyć naelektryzowaniem, które przyciąga pył. Ale docieranie jw. to była formalność. Umyję i przelecę jakimś qd od FW (botoxem albo OSD) może będzie lepiej. Puenta do bajki jest taka, że saaba nasmaruję czymś innym, a jeśli ktoś chciałby praktycznie nową sztukę PG odstąpię za 50% ceny (odbiór osobisty Warszawa lub Częstochowa). EDIT. Wosk sprzedany.
  11. @david2888 o widzisz,nie wpadlem na to,a jest to argument.
  12. Ale że co, wypaca się? Ma krótszy żywot pod wpływem słońca? Zapewnia gorszą ochronę przed promieniami?
  13. Tak wygląda 7 letni grafitowy metalik świeżo po umyciu i użyciu Presto. Nie pamiętam jaki siedział wtedy wosk, najprawdopodobniej jakiś Zymol. Jeśli chodzi o look na tym konkretnym aucie podobny efekt dawał FG od Zymola lub S20 od Scholla.
  14. Gdzieś ta relacja zaginęła w czeluściach forum (chciałem obejrzeć ponownie relację z Pandy i wpadłem na Golfa). Zazdroszczę możliwości robienia tak daleko idącej pielęgnacji i jej dokumentowania. Osiągnięty efekt musi dawać radochę.
  15. Nie zachwycił na tym konkretnym lakierze, czy ogólnie?

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.