Jump to content

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie 3?


Recommended Posts

Szef na konieć rzucił groszem, więc w przedostatni dzień poratowałem go trochę przed lakiernikiem ;) Miałabyć maska i zderzak do lakierowania, ale maskę uratowałem. Ktoś zrobił dość głęboką rysę jakimś cienkim przedmiotem. Jeżeli by wierzyć w 100% metodzie, sprawdzenia czy rysę da się usunąć polewając ją wodą i patrząc czy "znika" to ta rysa była nieusuwalna. Tak samo paznokieć dosyć mocno haczył. A mimo wszystko udało w się usunąć w 100%.

 

PRZED

PhTBP8.jpg
dZMMyI.jpg
xH6j6O.jpg

 

PO

pPvC8R.jpg
Pbnt4g.jpg

Link to comment
Share on other sites

Dnia 30.06.2017 o 22:41, bienek napisał:

Jeżeli by wierzyć w 100% metodzie, sprawdzenia czy rysę da się usunąć polewając ją wodą i patrząc czy "znika" to ta rysa była nieusuwalna. Tak samo paznokieć dosyć mocno haczył. A mimo wszystko udało w się usunąć w 100%.

Papierkowałeś? 

Link to comment
Share on other sites

Najpierw koledzy pomogliście mi wybrać wosk a dziś go odpowiednio nałożyłem :

- Prickbort 

- Zielona Tuga

- DJ Lime Prime

- DJ Rainforest Rub
 

7b10e8ce3afad0acgen.jpg

f3ac1278e73e9300gen.jpg

 

Dodatkowo

- FK 425 Extra Slick Final Body Shine

Efekt końcowy "śliskość" wosku bardzo mi przypadła do gustu :) 
Wiem że ten wosk długo się nie utrzymuje, ale może choć te kilka tyg da radę mnie cieszyć swoją śliskością :P 

646665ebb31274d0gen.jpg

6bdcfd8103feea48gen.jpg


Małe spostrzeżenia - QD od FK nakladałem też na resztę auta gdzie jeszcze leży Colli 476, ale  dziwnie mi zadziałał - w momencie docierania łapał MF a efekt śliskości dostawałem dopiero po przetarciu suchą stroną, natomiast na kawałku klapy bagażnika psiknąłem PB QD+ a on od razu nadał dużo lepszej "śliskości" (nawet teraz po ok 2-3godz od wytarcia) 

Ogólnie fajne spędzone 2 godzinki, auto umyte na dwa wiadra, świeży wosk na masce, fajnie zeszklił mi ten element, niestety zdjęcia nie za wiele pokazują, ale dużo lepiej wygląda post gdy wspomagamy się zdjęciami ;)

Link to comment
Share on other sites

Nie dzisiaj a w piątek odebrałem auto od ASO VW, stuknął przebieg 500k, co zbiegło się w czasie z wymianą oleju i rozrządu, profilaktycznie po rozmowie z kierownikiem serwisu, zgodziłem się na wymianę popychaczy hydraulicznych, wymienione były również tylne łożyska, oryginalne przejechały 500k i zaczęły wyć, więc zamontowane są skf, rozrząd też skf, napinacz paska wielorowkowego ina, oraz masę różnych pierdoł. Całość za części wyniosła mnie 1500 zł, a za robociznę 826 zł. Pomimo takiego przebiegu, w tradycyjnym silniku 1.9 TDI 90km ( AGR) autko trzyma się dobrze, jedynym mankamentem jest delikatna korozja układu wydechowego wraz z osłoną termiczną tłumika końcowego który występuje tylko w oryginale, i nie jest dostępny w polszy. Diagnosta stwierdził, że powoli zaczyna się odzywać dwumasa, co wywołało moje zdziwienie bo zawsze wydawało mi się że w silnikach AGR montowano jednomasę, a w ALH gdzie było turbo o zmiennej gemonetri montowano dwumas. Ktoś miał do czynienia z tym tematem? Najważniejsze po całej naprawie jest to że autko spala około 4.5-4.7/100 km co jest zadowalającym wynikiem bo wczesniej paliło minimum 5, mówimy tutaj o trasie 35 km, gdzie większość drogi jest pokonywana z prędkością 100km/h.

Link to comment
Share on other sites

9 minut temu, mrsjackdan napisał:

Nie dzisiaj a w piątek odebrałem auto od ASO VW, stuknął przebieg 500k, co zbiegło się w czasie z wymianą oleju i rozrządu, profilaktycznie po rozmowie z kierownikiem serwisu, zgodziłem się na wymianę popychaczy hydraulicznych, wymienione były również tylne łożyska, oryginalne przejechały 500k i zaczęły wyć, więc zamontowane są skf, rozrząd też skf, napinacz paska wielorowkowego ina, oraz masę różnych pierdoł. Całość za części wyniosła mnie 1500 zł, a za robociznę 826 zł. Pomimo takiego przebiegu, w tradycyjnym silniku 1.9 TDI 90km ( AGR) autko trzyma się dobrze, jedynym mankamentem jest delikatna korozja układu wydechowego wraz z osłoną termiczną tłumika końcowego który występuje tylko w oryginale, i nie jest dostępny w polszy. Diagnosta stwierdził, że powoli zaczyna się odzywać dwumasa, co wywołało moje zdziwienie bo zawsze wydawało mi się że w silnikach AGR montowano jednomasę, a w ALH gdzie było turbo o zmiennej gemonetri montowano dwumas. Ktoś miał do czynienia z tym tematem? Najważniejsze po całej naprawie jest to że autko spala około 4.5-4.7/100 km co jest zadowalającym wynikiem bo wczesniej paliło minimum 5, mówimy tutaj o trasie 35 km, gdzie większość drogi jest pokonywana z prędkością 100km/h. 

Pochwal się fotkami skody :)

Link to comment
Share on other sites

A oryginalny rozrząd się nie opłacał? Za oryginalny zestaw z pompą wody (ze zwrotem starej oryginalnej) do 1.9 TDI PD o oznaczeniu BEW (101 KM) płaciłem ok. 700 zł. Do 116-konnego AUY nieco więcej.

Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, Michał126 napisał:

A oryginalny rozrząd się nie opłacał? Za oryginalny zestaw z pompą wody (ze zwrotem starej oryginalnej) do 1.9 TDI PD o oznaczeniu BEW (101 KM) płaciłem ok. 700 zł. Do 116-konnego AUY nieco więcej.

Musiałbym spojrzeć na paragon, ile mnie to kosztowało dokładnie, ale pamiętam że różnica cenowa była rzędu 2/3 stówek, a czeka mnie jeszcze w najbliższym czasie wymiana klocków plus tarcz z przodu, , poza tym wspomniana osłona to też parę pln, plus trzeba się wziąć za walkę z rudą, bo progi już bierze, a maska i błotniki nadają się do wymiany łącznie ze zderzakiem, bo po takim przebiegu zderzak mam matowy, a maska wygląda jak po ostrzale. 

@piotrek305 Aktualnych nie mam, bo czasu mi brakuje niestety, ale coś tam mam : 

IMG5020JP_qprqpxx.jpg

IMG4538JP_qprqpnr.jpg 

Tutaj takie małe 50/50 , te brzydzsze od nowości do 498 k km, a te ładniejsze to też sprowadzane z DE, bo w polsce same zamienniki, i wszystkie które miałem w rękach nie przekonały mnie, więc wydałem 250 PLN żeby napawać się bogactwem oryginalnych dywaników, nie śmierdzących chińskimi plastikiem, chociaż podejrzewam że i tak zostały wyprodukowane w CHrL, natomiast nie śmierdzą. 

IMG4785JP_qprqpnq.jpg

IMG4677JP_qprqpeh.jpg

IMG5017JP_qprqpex.jpg 

IMG4773JP_qprqpen.jpg

 

PS: Niewiem dlaczego niektóre zdjęcia wgrywają mi się obrócone o 90 stopni, na kompie mam wszystkie poziomo.

Nie krzyczeć o bałagan na 3 zdjęciu bo ogarniałem autko na szybko :D Tematem przednich zacisków oraz tylnych bębnów zajmę się niedługo i oddam do piaskowania oraz lakierowania proszkowego więc nie będzie aż tak raziło, przez cały czas mam dylemat na jaki kolor pomalować zaciski oraz bębny, wszelkie kolory typu zielony/czerwony/wieśtjuningi odpadają. Myślałem albo nad szarymi/czarnymi komplet, albo z przodu dać czarne/szare a bębny zostawić bez lakierowania kolorem tylko ewentualnie klarem pokryć, niewiem czy dobrze myślę czy tak się robi fachowo, jak narazie na wymianę tylniej belki na belkę z tarczami brak mi funduszy, mam inne priorytety w tym aucie, co nie zmienia faktu że kłuje mnie w oczy :(

 

Link to comment
Share on other sites

OCHO policja olejowa zawsze czujna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Od poniedziałku walczyłem z lekką korektą peżotsa, dzisiaj położyłem dwie warstwy powłoki Korrek i jest ogień w dupie. Śliskość makabryczna. Praca śmiesznie łatwa, chociaż montaż inny niz w przypadku konkurentów. Trzeba naprawdę tłusto nałożyć i odczekać 5 do 15 minut i zatrzeć. Obawiałem się tego, ale teraz mam relaks i ciekawe ile poleży. Może chociaż do po zimie...

  • Super 2
Link to comment
Share on other sites

Godzinę temu, mbieniek napisał:

Dostałem od producenta. Kiedyś go spotkałem zanim sprzedał firmę mainstreamowi, wtedy się nazywali PPshield

Wydawało Ci się powiadasz? :D

Dasz jakieś namiary na chłopaków ?

Byłem w różnych sklepach gdzie korrek ogolno dostępny i nikt nic nie wie :D

A jeśli kontakt to sekret to czy mógłbyś podpytać gdzie dostępny ? Bo internety milczą :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.