D@ViD Opublikowano 30 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2020 Czołem Na forum zarejestrowałem się w maju 2017r. no i dopiero teraz, po prawie 3 latach, zmobilizowałem się, aby stworzyć relacje Pokaż Swój Blask. Kolejny impuls, to zwycięstwo w mniejszym konkursie PSB, który był ogłoszony na potrzebny imprezy Detailing Show 2019 Cały Detailing wchodzi mi bardzo MOCNO od dłuższego czasu i sobie trochę tam działam, jak tylko mam wolną chwilę. Dla relacji PSB zawsze brakowało jakoś czasu, żeby zrobić konkretne zdjęcia z każdego etapu pracy. Wzorując się na relacjach Naszego MISTRZA ZEN - @AreK , chciałem zrobić relację konkretną a nie byle co, czyli pełno zdjęć z każdego etapu. Do tego treściwe opisy. Jak najwięcej wiedzy, w najlepszy wydaniu żeby było dla potomnych - no i w końcu udało się. Zdjęć będzie dużo (szykujcie i ) Relacja będzie z pracy nad autem mojego znajomego, jest to tylko, albo aż Toyota Avensis, sprowadzona standardowo z Francji. Auto jak każde, które przyjedzie z Francji - syf, syf i jeszcze raz syf. Do tego prace lakierniczko-blacharskie również przyczyniły się do takiego stanu jaki zobaczycie za chwilę. Toyota Avik (taki skrót ponoć ma ten model), jest naprawdę na niezłym wypasie jeśli chodzi o wyposażenie, do tego lakier czarny metalik, więc tworzy to fajną całość, a po detailingach już w ogóle będzie No to zaczynamy... Auto przyjechało do mnie w piątek wieczór. Było już ciemno, więc wjechałem do garażu. Odpaliłem światła, żeby zobaczyć z czym przyjdzie mi się zmierzyć.... Zobaczcie sami Pierwszy etap to zabieramy się za wnętrze. Na początek wykręcam fotele i wszystko co możliwe. Dlaczego ? 1. Łatwiejszy dostęp 2. Wygoda 3. Mniejszy ból kręgosłupa Pamiętajcie na kręgosłup nie ma części zamiennych, więc lepiej żeby się nie zużywał Fotele, dywaniki, część bagażnika wyleciały z kabiny Następnie zabieram się za odkurzanie wszystkiego co możliwe. Do tego posłużą mi ręczne tornadory tak, tak - Szczotka druciana idealnie wyciąga piach z podłogi. Idzie to mozolnie, ale w kilku podejściach idzie uzyskać bardzo dobry rezultat. - Szczotka gumowa - bardzo dobrze zbiera sierść i włosy. - pędzelek do szczelin No i są skarby, które świadczą, że auto jest z bogatego zachodu będę bogaty przez te odnaleziska Na początek pędzel Work Stuff Detailing Brush Black i odkurzanie wszelkich szczelin Przechodzimy do podłogi Czeszemy szczotką drucianą i odkurzamy i tak do skutku, aż przestanie wychodzić piach. To samo poczyniłem z dywanikami. No i gotowe. Po samym odkurzaniu już jest bardzo przyzwoicie Następnie podsufitówka. Lampę kładę na podłogę i na początek zabieram się za odkurzanie podsufitówki, ale zanim to zrobię, przygotowuje sobie specyfik do bonnetowania - Excede Encapsulator Cleaner. Stężenie 1:10. Rozrobiony został już kiedyś, więc wkładam butle do wiadra z ciepła wodą, żeby produkt się rozgrzał i jego moc była spotęgowana. No i lecę odkurzyć podsufitówkę. Po odkurzaniu biorę Excede Encapsulator Cleaner + mikrofibra wafel + druga mikrofibra z krótkim włosiem do finalnego dotarcia na sucho co by nie przemoczyć podsufitowki. Podsufiówka nie była w złym stanie, ale był pojedyncze plamy oraz słupki ubrudzone przez lakierników/blacharzy. Spryskujemy mikrofibrę waflową produktem Excede i przykładamy na 20-30 sekund w miejsce plamy, a następnie przecieramy w lewo i prawa. Poprawiamy drugą suchą mikrofibrą. TAK WIEM ! - zapomniałem rękawiczek, ale było już późno ( koło godziny 24:00, piątek), a chciałem zakończyć piątek z wyczyszczoną podsufutówką. Cały "sufit" przeleciałem bonnetem od środka w kierunku tylnim i analogicznie od środka w kierunku przednim. Na gotowo. Niech sobie schnie Miałem już zakończyć ten dzień, ale tak pobudzony byłem pracą, że postanowiłem jeszcze odszczurzyć wszystkie plastiki wewnętrzne co by zamknąć od rana nie wracać do wnętrza auta. Tak więc mój ulubiony zestaw do odszczurzania wnętrza: 1) Excede APC Bulldozer 1:10 2) Wiadro z ciepłą wodą 3) Mikrofibra z krótkim włosiem (nie wiem skąd ją mam ale jest dość szorstka) do wypłukania APC na mokro 4) Mikrofibra 360g/m2 na sucho 5) Work Stuff Detailig Brush 6) ADBL Little Rascal Black - szczoteczka nylonowa 7) Sprężone powietrze z kompresora APC + pędzel i czochram wszystko jak leci Przetarcie mokrą mikrofibrą Drugą mikrofibrą na sucho Ze szczelin wydmuchuje sprężonym powietrzem No i na gotowo tak prezentuje się boczek drzwi. Elementy skórzane będą czyszczone w późniejszym etapie jak będę czyścił wszystko co jest ze skóry. No i tak poczyniłem w całym wnętrzu. Wszędzie tam gdzie wzrok mój sięgał Niestety więcej zdjęć nie ma bo już było bardzo późno. Tak minął piątek. Do spania. Dzień kolejny - sobota rano. Auto wyjeżdża na zewnątrz w celu detailingowego procesu mycia, oczyszczenia lakieru Według mnie poziom zabrudzenia nie pozwala na wrzucie od razu na lakier środa na smołę - Tar & Glue Remover. Tak więc robię Pre-Wash. W tym celu biorę Shiny Garage Pre-Wash Citrus Oil. Rozrabiam go 50ml na 1l ciepłej wody. Taka mieszanka ląduje w opryskiwaczu Kwazar. Cały lakier oraz felgi dostały Pre-Wash 3-5 minut i spłukanie wodą pod wysokim ciśnienie - Karcher K5. Jak widać jest zdecydowanie lepiej. Następnie zabieram się za czyszczenie kół (felgi, opony, nadkola) 1) Excede APC Bulldozer 1:10 - nadkola 2) Tenzi En-Jee 1:10 + ADBL BM - zasadowy produkt do felg 3) CleanTech Clean Wheel 1:10 - kwasowy produkt do felg 4) Excede Tire & Rubber Cleaner 1:4 - opony 5) Szczotka do czyszczenia opon z Ali 6) Pędzel z marketu budowlanego 7) Pędzel Work Stuff Detailing Brush Black Na początek leci produkt do opon - Excede T&R Cleaner w stężeniu 1:4 i szorowanie szczotką z Ali Syf z opony jest wyciągany przez chemie, więc biorę kwas do felg Spłukujemy Jest czysto, ale proces poprawiam. Opony ponownie potraktowane tym samym - Excede T&R, a felga zamiast kwasu dostaje zasadowy produkt Tenzi En-Jee. Do tego nadkole potraktowane APC Excede Bulldozer + szczotka z długim ramieniem z Lidla, ala Mothers (brak zdjęć ). Nadmienię, że zakres obejmował tylko ogarnięcie felg z zewnątrz. Po bożemu to najlepiej ściągnąć felgę aby doczyścić wew stronę. Między czasie jak pieściłem koła, gdy lakier już przeschnął, to na lakier wpadł Tar & Glue Remover - jest to produkt w fazie testowej, więc nie zdradzę producenta T&G sobie pracuje a ja kończę koła. Niestety na czarnym nie ma spektakularnego efektu jak spływa smoła. Felgi, opony ogarnięte. T&G trochę już podziała, więc przykrywam go jedyną słuszną aktywną pianą Cleantech Citrus Foam za pomocą pianownicy PA Techkar + Karcher K5. Stężenie Cleantech Citrus Foam 1:9. Pianka już popracowała dobre kilka minut, więc spłukujemy Teraz mycie właściwe na dwa wiadra - Szampon FX PROTEC Car Shampoo + Adbl Bubble Maker dla lepszej piany i poślizgu (Co do szamponu. Myślałem zawsze, że on lekko zasadowy i się zdziwiłem jak zmierzyłem jego PH za pomocą pasków - PH około 5 więc bardziej idzie w kwasowy niż zasadowy) Auto umyte Dalszy część dekontaminacji. Wskakuje Deironizer do usuwanie lotnej rdzy - Shiny Garage D-Tox. D-TOX posiada konsystencje żelową, więc po spryskaniu całego lakieru i odczekaniu kilku minut, wzruszam go rękawicą z aliexpress Deironizer co miał zrobić, to już zrobił. Spłukujemy. Kolejny etap to wnęki drzwi, tylnej klapy i wszelkiej zakamarki zewnątrz = Excede APC Bulldozer + Work Stuff Detaling Brush Niestety nie mam tutaj zdjęć Pora na glinkowanie. 1) Rękawica do glinkowania MARFLO z Aliexpres 2) ADBL Clay Sponge 3) Wiadro z wodą i szamponem 4) Aktywna piana neutralna w pianownicy PA Na auto wrzucam aktywną pianą Good Stuff White Bear Snow Foam 1:9 i zaczynam glinkowanie. Powierzchnie duże poziome - rękawica MARFLO z Ali. Powierzchnie mniejsze i pionowe - ADBL Clay Sponge. Rękawice jak i Clay Sponge płukam co chwile w wiadrze z woda i szamponem. Spłukujemy Wody z szamponem jeszcze zostało w wiadrze, więc lakier jeszcze przemyłem na szybko "na jedno wiadro" i znowu spłukanie. Po procesie dekontaminacji widać i czuć, że lakier jest gładki a woda tafli. Ostatni etap mycia - osuszanie. Ręcznik Work Stuff Monster. Do wnęk ręcznik K2 Moli. Dla przeciętnego Kowalskiego lakier igła Wjechałem do garażu i można zabrać się za resztę. Auto niech sobie schnie w ciepłym. Wracam do elementów z wnętrza - Tapicerka skórzana. Do jej czyszczenia użyłem produktu Kecav Leather Cleaner Light + szczotki + dwie mikrofibry ale najpierw porządne odkurzanie Lecimy z cleanerem do skór Kecav. Piana długo się utrzymuje, więc można spokojnie pracować produktem i jest mega wydajny. zbieram piankę cleanera biała mikrofibra, a drugą poprawia do suchego. Małe 50/50 Lewa strona po czyszczeniu Prawa strona po czyszczeniu oj było brudno Fotel przed Fotel po - skóra matowa. Odżyła Kolejne elementy tapicerki skórzanej również zostały potraktowane dedykowanym Clenaerem do skór Kecav Light Kierownica na gotowo Elementom tapicerki skórzanej daje czas na odparowanie cleanera, więc zabieram się za temat prania ekstrakcyjnego. 1) Odkurzacz do prania - Karcher Puzzi 10/2 2) Pre-Spray - Excede Heavy Duty Extraction Cleaner 1:10 z gorącą wodą 3) Płukanie ekstrakcyjne - Excede Heavy Duty Extraction Cleaner 1:100 z gorącą wodą 4) Szczotka z włosiem syntetycznym do wcierania Pre-Spray'a 5) Szczotka na wkrętarkę - do podłogi/wykładziny oraz dywaników 6) Opryskiwacz ciśnieniowy Kwazar Venus Super 360 Cleaning Pro+ 2L Najpierw zrobiłem sobie roztwór Pre-Spray w opryskiwaczu ciśnieniowym - Spryskuje Pre-Spray'em całą powierzchnie i atakuje szczotką na wkrętarkę z twardszym włosiem Chemii trzeba dać czas zadziałać, więc idę przygotować płukankę Płukanka gotowa. Minęło jakieś 10 minut więc można odpalić maszynę i wyssać cały syf No i podłoga gotowa. Może schnąć Wnętrze wyprane więc biorę się za resztę elementów z wnętrza - "półka" bagażnika, dywaniki welurowe. Postępuje analogiczne jak poprzednio. Bagażnik czysty Pora na dywaniki Zobaczmy co uzbierało się w pojemniku na brudną wodę Ostatni etap prania ekstrakcyjnego, to elementy z alcantary na fotelach kierowcy i pasażera. Fotele mam wykręcone z auta, zatem praca będzie szybka i łatwa. Alcantarę również można prać tak samo jak tapicerkę materiałową, ale trzeba pamiętać o pewnych zasadach. Po 1 - dobrze wypłukać pre-spray i odessać wilgoć Po 2 - po praniu od razu zaczesać "pod włos" Po 3 - za kilka godzin jak alcantara będzie schła sobie, to ponownie przeczesać i zostawić włókno "pod włos" Do dzieła... Wcieram pre-spray Daje chemii czas na zadziałanie Płucze Zaczesuje alcantare "pod włos" Miejsca co mi się pomoczyły, przetarłem suchą mikrofibrą i tak prezentuje się fotel w całości wyczyszczony. Została tylko impregnacja tapicerki skórzanej, ale o tym później. Wnętrze i fotele sobie schną, więc czas zając się lakierem czyli kolejny etap - cleaner maszynowo 1) Cleaner Funky Witch Lemon Peeling 2) Maszyna planetarna Flex XC 3401 VRG 3) Pad średnio-miękki czerwony NAT 4) Mikrofibra Farecla bezkrawędziowa (nie znam gramatury) ale idealne do docierania past Wydzieliłem sobie małe pole taśmą aby zobaczyć jaki efekt daje ten Cleaner - zobaczcie sami bieg 1-2. Aplikacja przyjemna i ten zapach unoszący się LEMON Widać jest przyciemnienie Jedziemy dalej z pozostałymi elementami. Czy Cleaner Lemon Peeling od Funky Witch coś usuwa ?? Zobaczcie Przed Po Lecimy dalej z tematem. Pada co element przedmuchuje sprężonym powietrzem. Po aplikacji czas na odtłuszczenie powierzchni lakieru - do tego użyłem Shiny Garage Scan Inspection Spray Aby rozpuszczalniki sobie spokojnie odparowały z powierzchni lakieru, zabrałem się za nałożenie dressingów. na początek leci dressing do opon K2 Sigma PRO + ADBL One Shot Tire Pad Następnie wracam do wnętrza i wrzucam dressing na plastiki wewnętrzne - Detailer's Magic Interior Magic + aplikator mikrofibrowy Te detale kratki nawiewów potraktowałem nowością w arsenale specjalny aplikator do takich zadań Następnie docieram nadmiar suchą mikrofibrą z krótkim włosiem Teraz pora na impregnacje tapicerki skórzanej - bohater to K2 Auron Protectant + Aplikator mikrofibrowy z kieszonką No i wnętrze mamy czyste i zabezpieczone Wnętrze gotowe. Wracam do lakieru. Resztki płynu do odtłuszczania odparowały z powierzchni, więc czas na woskowanie. Jak Cleaner Lemon Peeling od Funky Witch, to nic innego nie może być jak wosk Funky Witch Paradise Gloss zapach jeżyn Do aplikacji wziąłem aplikator WORK STUFF, natomiast do docierania wosku mikrofibra Funky Witch Blast from Salem Edgeless Towel. Zapach Paradise Gloss i jego aplikacje to obłęd ! radość z woskowanie 200% "Test palca" czy wosk można dotrzeć Dotarcie to już po prostu przejazd mikrofibrą w jedną stronę i wosku nie ma szok. Pierwszy raz mam styczność z tak łatwym woskiem. Efekt petarda! Biorę resztę auta w obroty Przed ostatni zabieg do czyszczenie szyb 1) IPA 1:1 + mikrofibra z krótkim włosem 2) ProElite Glass Cleaner GT + dwie mikrofibry waflowe do szyb Na początek myję szybę IPĄ z dwóch stron Następnie ProElite GT Glass Cleaner + wafel Gotowe bez smug i czysto Nie zapominam o panoramie i szybie czołowej Ostatni etap, to zabezpieczenie szyb (boczne i panoramę dachu) i wnęk drzwi - tutaj bohaterem jest ADBL Synthetic Spray Wax, czyli popularne SSW Fotele przednie wędrują z powrotem do auta i wisieńka na torcie - aplikacja perfum - Fresso Teraz czas pochwalić się efektem finalny. Niestety na dworze padał cały dzień deszcz wiec fotki tylko w garażu. Miłego oglądania, to już prawie koniec .... i tym własnie sposobem dotarłeś do końca relacji gratulacje dla tych co wytrwali do końca mam nadzieję, że się podobało Ja z efektu końcowego jestem bardzo zadowolony, a właściciel auta był wniebowzięty. Teraz Toyota Avik może jeździć godnie po polskich drogach 25 1 33
MMCzysci Opublikowano 30 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2020 Relacja petarda - jak dla mnie potencjalny zwycięzca jakiegos forumowego konkursu - nie wiem, jakiego, ale jakiegoś na pewno Jednocześnie dużo można było się nauczyć, super! Dążę do 50% tego poziomu Zaintrygowało mnie to piankowe "coś" do czyszczenia nawiewów - uchylisz rąbka tajemnicy?
Sodol Opublikowano 30 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2020 Poziom tej relacji to czołówka forum. Szanuje takie relacje bo dla osób takich jak ja które się uczą to skarbnica wiedzy a ty do tego masz taki sposób pisania ze odrazu się wszystko rozumie i po prostu miło czyta. Dla mnie nawet za krotka ta relacja I w sumie mam jedno pytanie, czemu wymyłeś cleaner a nie położyłeś bezpośrednio Paradise Gloss na niego? Ja ostatnio kładłem identyczny zestaw ale nie wymyłem cleanera i nie wiem teraz czy zrobiłem coś niezgodnie ze sztuka
Administrator AreK Opublikowano 30 Marca 2020 Administrator Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2020 Nareszcie Fajna maszyna Wyciągasz wnioski, nie teoretyzujesz tylko zapierniczasz. Brawo️ Teraz pora na kolejne relacje naszych znawców forumowych . 1 1
keza Opublikowano 30 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2020 @david2888 szacun za ogrom pracy włożony w to autko, przemiana na duży plus. Wosk też robi piękną robotę, ale cleaner nie jest gorszy. Fajnie że sam zauważyłeś brak rękawiczek u siebie, BRAWO TY
Bare Shine Opublikowano 30 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2020 37 minut temu, david2888 napisał: po prawie 3 latach, zmobilizowałem się, aby stworzyć relacje Pokaż Swój Blask Przepraszam bardzo! To oszustwo czy nie wygrales edycji specjalnej PSB na detailing show? nie no zarcik piekna relacja!
D@ViD Opublikowano 30 Marca 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2020 Godzinę temu, MMCzysci napisał: Zaintrygowało mnie to piankowe "coś" do czyszczenia nawiewów - uchylisz rąbka tajemnicy? Łap linka : https://samochodowekosmetyki.pl/produkt/9356/da-detail-brush-foam-pianka-do-czyszczenia-kratek-i-nakladania-dressingow-w-trudno-dostepnych-miejscach Godzinę temu, Sodol napisał: I w sumie mam jedno pytanie, czemu wymyłeś cleaner a nie położyłeś bezpośrednio Paradise Gloss na niego? Ja ostatnio kładłem identyczny zestaw ale nie wymyłem cleanera i nie wiem teraz czy zrobiłem coś niezgodnie ze sztuka Dzięki za miłe słowa. A wymyłem cleaner żeby teoretycznie wosk posiedział dłużej, ale nie mam doświadczenia. Może bez wymywania również by siedział długo. Nie bój żaby, zrobiłeś dobrze kiedy indziej możesz zrobić tak jak ja i porównać Godzinę temu, AreK napisał: Fajna maszyna Wyciągasz wnioski, nie teoretyzujesz tylko zapierniczasz. Brawo️ A z jakim autografem ta maszyna dziękuję Tato ihih Ostatnio pisałeś ile godzin zajęło Ci opublikowanie relacji (obróbka zdjęć, opisy itp) - POTWIERDZAM ! mi to zajęło lekko 6h 1 2
marco80 Opublikowano 30 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2020 @david2888 Obiecałem ze się, do czegoś doczepie ale nie mam powodu-Brawo 1 1
kamil598 Opublikowano 30 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2020 Świetna robota oglądało się z przyjemnością oby tak dalej 1
Master kecav Opublikowano 30 Marca 2020 Master Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2020 Ech... Panie ... dotarłem powolutku do końca relacji. Zapachniało mi troszkę starym duchem KA. Brawo. Solidna praca i najważniejsze, że się chciało, bo to już trochę mało popularna cecha na forum. Gratulacje i czekamy teraz na jeszcze WIĘCEJ 1
Moderator Streat Opublikowano 30 Marca 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2020 Bardzo fajna relacja Chociaż mam pare pytań. 1. Wyciągasz fotele i pozniej wyjechałeś z garazu bez foteli? Nie wyskoczył błąd poduszek? 2. Co to za szczotka na wkretarke masz? Wiecej pytań nie mam Oby wiecej takich relacji
D@ViD Opublikowano 30 Marca 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2020 27 minut temu, Streat napisał: 1. Wyciągasz fotele i pozniej wyjechałeś z garazu bez foteli? Nie wyskoczył błąd poduszek? Auto miało i tak choinkę na desce i było przed wizytą u elektryka więc mogłem sobie pozwolić. Wcześniej robiłem temu samemu koledze GOLFA VI - tam odłączyłem akumulator. Wykręciłem fotele i wypchnąłem auto a potem z powrotem na garażu na pych 29 minut temu, Streat napisał: 2. Co to za szczotka na wkretarke masz? A kiedyś kupiona w @AutoNaBlask - https://autonablask.pl/produkt/auto-na-blask-carpet-brush-medium-95mm-okragla-szczotka-na-wiertarke-biala-srednia/ 1
Pietras Opublikowano 30 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2020 Szacunek za kawał dobrej roboty! Jedno do czego można się doczepić to ... pogoda, która nie pozwoliła zrobić fotek w słońcu 1
Karbo Opublikowano 30 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 30 Marca 2020 O stary Widziałem fotki na facebooku i coś czułem, że będzie z tego coś grubego w końcu! Bardzo fajnie wykonana praca. Auto faktycznie na bogato, to i robota zrobiona jak najbardziej profesjonalnie Gratuluję! efekt naprawdę petunia! 1
ad.am Opublikowano 31 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2020 @david2888 o ku#@%a, mroczny rycerz z Ciebie. Fajna relacja, niby bez czochrania lakieru i bez 'pinsiątek', bez silnika/bagażnika, ale świetnie udokumentowana, zmontowana i przedstawiona. 1
lukasz_byd Opublikowano 31 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2020 Bardzo przyjemnie z zazdrością się oglądało.
V1RU$ Opublikowano 31 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2020 Jak zawsze fajna relacja. A gdzie mistrzowie drugiego planu ? Miło było dowiedzieć się coś nowego i podszkolić warsztat. Szacun. Zdrówka. 1
davor Opublikowano 31 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2020 Mega relacja Nigdy nie zrozumiem jako można tak auto zapuścić. Tak to nawet moja żonka nie potrafi
#kris Opublikowano 31 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2020 Wielkie dzięki za tą relacje@david2888 Z racji posiadania też takiej Avki to sobie wydrukuję tą relację i powieszę na ścianie aby odhaczać kolejne etapyWiele wiele dobrego wniosłeś do mojej teorii tak jak@AreK to robi...trzeba działać.Zastanawiało mnie jak to z tymi fotelami uczyniłeś ich demontażem ale już wszystko jasne.Pozdrawiam.Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka 1
JJZS.KAM Opublikowano 31 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2020 Super relacja, ogrom pracy i bardzo dobry efekt.Nawet google jest pod wrażeniemWysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka 3
Fredi88 Opublikowano 31 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2020 Chylę czoła. Dobra robota. Chyba muszę kiedyś wreszcie podjechać na kilka lekcji do Ciebie 1
D@ViD Opublikowano 31 Marca 2020 Autor Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2020 24 minuty temu, JJZS.KAM napisał: Nawet google jest pod wrażeniem Tyyy dobre heh 12 minut temu, Fredi88 napisał: Chylę czoła. Dobra robota. Chyba muszę kiedyś wreszcie podjechać na kilka lekcji do Ciebie Może kiedyś ten wirus się skończy i będzie można się spotkać - zrobić jakis SPOT
Chochlik437 Opublikowano 31 Marca 2020 Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2020 Świetna robota oraz relacja, samochód totalnie zaszczurzony ale odżył konkretnie
Moderator BiałyGTi Opublikowano 31 Marca 2020 Moderator Zgłoś Opublikowano 31 Marca 2020 Piękną relacja jestem z ciebie dumny. Nie ma sie do czego doczepić wszystko jest tak jak powinno . Swój błąd zauważyłeś ze nie miałes rekawiczek to również na plus Nawet bez korekty wyszedł bardzo fajny efekt Oby wiecej takich relacji bo świetnie ci to wychodzi. Jak ktos nie chce kupować gąbeczek to patyczki do uszów tez sobie świetnie radzą z brudem w kratkach 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się