Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 18.09.2022 o 13:46, analyzator napisał:

Na prima coś polezy? Finis na auto z typowym lakierze to nie bardzo. Może turtle hybrid? Zimę przejedzie. Maskuje. Praca easy.

Który konkretnie z turtla masz na myśli? Z serii hybrid jest ich trochę.

Opublikowano
Godzinę temu, gemaro napisał:

Który konkretnie z turtla masz na myśli? Z serii hybrid jest ich trochę.

TURTLE WAX Graphene Paste Hybrid Solutions Ceramic jedny wosk wosk w tej serii.

Opublikowano

W weekend uroczystość i samochód ma prezentować się super. Z drugiej strony zima się zbliża i trzeba go zabezpieczyć. Głowiłem się czy można ten temat pogodzić na czarnym uni.

Szybka akcja, mycie. Dualka15, czerwone SuperShine i coatings prep polish.

Dodojscarletfever.jpg

Padło na Dodo Juice Scarlet Fever.

Bazuje na Supernatural Hybrid a deklarowana trwałość 6-12 miesięcy.

Zapach delikatny podczas testu ze słoika, na otwartej przestrzeni prawie niewyczuwalny.

Temperatura otoczenia 15 stopni.

No i pierwsze co się dało odczuć, był mniej topliwy niż jego tańsi bracia jak blue Velvet czy Rainforest Rub.

Nie polecam do niego zbyt miękkich aplikatorów.

Brałem więcej żeby zachować smarowalność.

Może za dużo? Coś przyciemnia bo jak się przesadzi to widać cienie 'la Fusso dark. Oczywiście schodzą po dotarciu.

Polecam docierać po każdym elemencie. Jak zostawiłem na dwa to szło trudniej.

Śliskość lakieru po dotarciu średnia,  a jak się go zostawiło na dłużej i mocniej tarło to gorsza.

Będę obserwował hydro i czy trwałść jest tak dobra. 

Wygląd na czarnym na bardzo fajnym poziomie, zdecydowanie powyżej średniej.

 

  • Lubię to 3
  • Okay 2
Opublikowano
W dniu 18.09.2022 o 11:41, Streat napisał:

Nattys nie wytrzyma zimy, jak już coś fajnego chcesz na zimę to pomyślnym o colonite 915, bh finis czy megs Ultimate, tylko ciężko będzie zmieścić się w 100 zł 

Posiedziałem trochę w temacie i cenach. Co myślisz o BH DSW? Z testów na forum czytałem, że ma przyzwoitą wytrzymałość a przy całej puszcze, którą można dostać do 80 zł mógłbym go kłaść nawet latem. Chyba z aplikacją też nie powinno być problemu.

  • Okay 1
Opublikowano
4 godziny temu, gemaro napisał:

Posiedziałem trochę w temacie i cenach. Co myślisz o BH DSW? Z testów na forum czytałem, że ma przyzwoitą wytrzymałość a przy całej puszcze, którą można dostać do 80 zł mógłbym go kłaść nawet latem. Chyba z aplikacją też nie powinno być problemu.

DSW dobrym woskiem jest. Super na metaliki i jaśniejsze lakiery. Mix cena jakość wytrzymałość bardzo dobry. Robił u mnie zimę easy - pełne 6 miesięcy na garażowanym daily jeszcze na BH CP.

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Interesuje mnie wosk CG 50/50. Auto to czerwona mazda 6. 

Trwałość nie ma znaczenia.  Auto garażowane. Przyjemność aplikacji najważniejsza. 

Jakiego efektu można się spodziewać, przyciemnienie  czy bardziej szkiełko. 

Warty zainteresowania ?

Z drugiej strony jest SV, łatwo dostępny obecnie. 

Opublikowano
21 minut temu, ghost napisał:

Blackfire wosk lub sealant w formie liquid

Posiadam sealant BF Wet Diamond All Finish Paint Protection (w starym opakowaniu) i Synthetic Spray Wax. Jeśli chodzi o ten pierwszy - aplikowałem kilkukrotnie, chociaż ostatni raz 3-4 lata temu. Aplikacja i docieranie rzeczywiście banalne. Z tego, co pamietam (mam gdzieś foty po aplikacji) połysk wyraźny, szklisty, bez jakiejś głębi - generalnie byłem zadowolony z efektu. Aplikacje przeprowadzałem zawsze po cleanerze BF GEP, który sam sporo dodawał do wyglądu lakieru. Trwałość w okresie wiosenno-letnim na daily, z tego, co pamiętam, wynosiła realnie chyba ok. 1,5-2 miesięcy (choć mogę się mylić - nigdy nie czekałem na definitywne obumarcie zabezpieczenia). Musiałbym wrócić do tego zestawu, aby opisać szczegółowo. Pamietam, że fajny efekt dawała warstwa wierzchnia Midnight Sun - stępiała trochę połysk, ale dodawała fajnego ciepełka. Jednak generalnie wole set Wolfganga - to efekt jakby o 2-3 stopnie lepszy, niż BF.

  • Lubię to 1
Opublikowano
2 godziny temu, Eidos71 napisał:

set Wolfganga

Polecisz jeszcze jakiś liquid wax/Sealant?

Rzeczywiście Wolfgang DGPS jeden z moich ulubionych.

 

Póki co liquid wydają się strasznie łatwe w użyciu. Czy to Powerlock, Nattys, butter wet wax, Wowos Hot Wax...

Lubię jak wszystko idzie tak gładko, i chętnie spróboowałbym czegoś nowego i dobrze żeby miało jakąś przyzwoitą trwałość.

Szukam inspiracji stąd było pytanie o liquid blackfire, i jestem otwarty na kolejne propozycje.

 

Opublikowano
2 godziny temu, ghost napisał:

Polecisz jeszcze jakiś liquid wax/Sealant?

Pod kątem trwałości - mogę polecić dwa - ale oba, aby wykazały się swoją trwałością, potrzebują jałowej powierzchni. To Nu Finish Car Polish (wiem, że to "amerykańska marketówka", ale rzeczywiście daje zadziwiająco trwałe zabezpieczenie), oraz Stoner Visible Shine Synthetic Sealant (trwałość realna 3-4 miesiące - mniejsza, niż Nu Finish, ale za to efekt szkiełka zacny). Nu Finish polecałbym aplikować maszynowo, a Stoner - ręczna aplikacja i docieranie banalne.

 

  • Super 1
Opublikowano

Polecacie jakiś wosk o własnościowych antykorozyjnych lub inny specyfik aby zabezpieczyć przed korozją rysę która znajduje się na drzwiach? Na razie nie mam kasy na lakierowanie.

Opublikowano

@Tedek564 Każdy wosk tworzy powłokę odpychającą wodę,  więc zabezpiecza przed korozją.  Nie istnieje natomiast wosk neutralizujący rdzę,  takich cudów nie ma 😅

Opublikowano
11 minut temu, penkus5 napisał:

@Tedek564 Każdy wosk tworzy powłokę odpychającą wodę,  więc zabezpiecza przed korozją.  Nie istnieje natomiast wosk neutralizujący rdzę,  takich cudów nie ma 😅

A RRC nie ma takiego czegoś jeszcze? 😜

Opublikowano
@Tedek564 o ile się nie mylę to Bilt Hamber Auto Balm ma właściwości antykorozyjne. Małe opakowanie kosztuje niewiele , także może warto sprawdzić
Taką informacje podaję producent, że tworzy cienką barierę, która niejako odcina rdzę i blokuje jej rozwój. Jednocześnie, żeby nikt nie myślał, że pozbędzie się rdzy, która już jest i żeby też nie przyszło do głowy stosować to jako zabezpieczenie antykorozyjne :) Tak, wiem, że są również preparaty na bazie wosku, które służą do konserwacji profili zamkniętych i podwozia, ale konserwacja to nie usuwanie rdzy. Pewnie dla większości to oczywiste, ale nie wiem czy dla wszystkich.
Pozdr
Opublikowano

@Marini23 nie wiem , może źle zrozumiałem pojęcie tej rysy. Jeżeli jest już tam korozja to oczywiście , żaden wosk nie ma sensu. Tylko że wątek o usuwaniu rdzy to już wyszedł z Twojej strony.

 

@Tedek564 możesz wrzucić fotkę tego uszkodzenia ? 

Opublikowano
@Marini23 nie wiem , może źle zrozumiałem pojęcie tej rysy. Jeżeli jest już tam korozja to oczywiście , żaden wosk nie ma sensu. Tylko że wątek o usuwaniu rdzy to już wyszedł z Twojej strony.
 
@Tedek564 możesz wrzucić fotkę tego uszkodzenia ? 
Jakoś odniosłem wrażenie, że lepiej trochę rozwinąć ten wątek, żeby nie przyszło nikomu do głowy i zrozumienie słowa "antykorozyjne" zbyt przesadnie. Nie wiem jak ta rysa wygląda, ale jeśli faktycznie to rysa do metalu to pewnie bym to potraktował podkładem i lakierem zaprawkowym a na to, po wyschnięciu woskiem pociągnął.
Pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.