Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Godzinę temu, lodowa napisał:

prima banana

Dla efektu (ciepły, fajny połysk), ale trwałość marna.

Godzinę temu, lodowa napisał:

enzo coatings

Odwrotnie w stosunku do Banana Gloss - trwałość większa, ale efekt słabszy (jedynie "szklany połysk", bez tej głębi)

Godzinę temu, lodowa napisał:

soft99 kiwami

Nie posiadam, nie używałem, nie wypowiadam się.

Opublikowano

@Eidos71 dzięki za otwarcie głowy, to bardzo cenne informacje. Czystość pada jest bardzo ważna, tak mówią:)

Mówisz że 3-4 gabki to konieczność, ale dla pewności wezmę 6. Z maszyna mam tylko kilka godzin obycia na miękkiej gąbce nata więc sądzę że lepiej mieć więcej niż mniej. 

Ah jeszcze pytanie, bo wiem że maszyna wszędzie nie wjadę i będę wiele miejsc musiał robić ręcznie. Śmiało mogę używać tricolor z pasta która będę używał na maszynie czy kupić do pracy ręcznej UC? 

Opublikowano
20 minut temu, serun napisał:

Śmiało mogę używać tricolor z pasta która będę używał na maszynie czy kupić do pracy ręcznej UC? 

A jakiej pasty będziesz używał ? Generalnie nie musisz inwestować w UC - każdą pastą do one step, przy odrobinie zaparcia, uzyskasz efekt przy pracy ręcznej. Tyle, że ten efekt może nie być taki, jak przy pracy maszynowej.

Opublikowano

@Eidos71 jeszcze nie wybrałem ale rozważam między sonax perfect Finish a 3d.

Ręcznie będę musiał działać bo nie chce kupować rotacji, jeszcze jest dla mnie za wczesnie:) 

Opublikowano
Godzinę temu, serun napisał:

Ręcznie będę musiał działać bo nie chce kupować rotacji, jeszcze jest dla mnie za wczesnie:) 

Więc pomyśl nad DA - nawet taka ze skokiem 9mm da o wiele efektywniejszą i szybszą pracę, niż polerowanie ręczne...

Opublikowano

@Eidos71 mam hamrona z Juli i chciałem uniknąć narazie zakupu drugiej maszyny. W tej maszynie nie mogę zamontować mniejszego bp dlatego narazie ręcznie  oblecę przetłoczenia i tzw detale, których w focusie 2gen nie brakuje. Później kupię rotacje i przedłużki:) 

Opublikowano

Może nie wypada takiego pytania zadawać, ale zaryzykuję. Czy mogę po samej pianie i spłukaniu wytrzeć samochód ręcznikiem, czy to może ryzykowny pomysł? Na aucie trochę kurzu i piasku, ale nic poza tym - od ostatniego mycia przejechał kilkadziesiąt km, więc podejrzewam, że po Magi prawie nic nie zostanie. Chce go na szybkiego odświeżyć przed założeniem letnich kół, a nie bardzo mam ochotę myć ręcznie, z kolei po zostawieniu wody na aucie na bank zrobią się zacieki.

 

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

 

Opublikowano

No pewnie tak, ale tylko to mam w Arsenale.
Tak jak mówiłem, samochód prawie czysty, ale wolałem ekspertów zapytać Raptem dwa razy użyty od mycia.

Wysłane z mojego SM-N910F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Jaka jest realna trwałość Koch PSS Plast star? Auto stoi ciągle pod chmurką, zależy mi na jak najdłuższym zabezpieczeniu plastików. Może inny dressing, który wytrzyma dłużej? Czy iść od razu w np. Neoxal No12? Wiem, że DLUX dobry ale szukam produktu trochę tańszego. 

Opublikowano

Na szybko,

czarne bardzo twarde UNI i da 9mm mnie przerasta.. sporo rys nie do wycięcia/ po 4 podejścia z pro woolem.. potem 3 podejscia wykończeniowe lakieru.. 

Został mi dach + parę drobnych poprawek. 

K2 masner będzie git?  + jakie pady? Wykończenie wiadomo, DA, ale cięcie rotacją.  

Jest aż taka różnica + kwestia krawędzi? 

Z tego co widzę to DA praktycznie nic nie zdjęło z grubości lakieru.. było ok 130-140 i nadal tyle jest.. 

A zostało mi między innymi takie coś.. 4 podejścia z futrem i nic..

Pasta 3d ACA500 cięcie, 3d 520 wykończenie. Past raczej zmieniał nie będę. 

20200407_184746.jpg

Opublikowano

@MMCzysci jeśli mam auto zakurzone to nie pianuję, ale myję ręcznie jak ostatnio leona. Nawet bez myjki. Opłukuję z węża auto żeby spłukać kurz i piasek. Myję ręcznie i wycieram. Ja auta po samej pianie ręcznikiem bym nie wytarł. Jeśli już sama piana, to zazwyczaj jadę na bezdotyk (teraz i tak nie pojedziesz) i albo leci piana z bezdotyku albo SG CO i tylko spłukuję wodą demineralizowaną. Nie wycieram auta. Zacieków (dzięki wodzie dem.)brak. Ale tak robię tylko latem.

  • Lubię to 1
Opublikowano
2 godziny temu, FilipO napisał:

K2 masner będzie git?  + jakie pady? Wykończenie wiadomo, DA, ale cięcie rotacją.  

Jest aż taka różnica + kwestia krawędzi? 

Żebyś tylko biedy sobie nie narobił... Różnica w pracy między rotacją, a DA jest naprawdę duża. DA o małym skoku samo się prowadzi po lakierze. Rotacja wymaga trochę techniki i dużo uwagi - zwłaszcza, jak napisałeś: na krawędziach. 

Coś musisz robić nie tak, skoro nie widzisz żadnej różnicy i nie ubyło kompletnie nic z grubości lakieru - nawet przy DA z 9 mm skokiem, przy pracy na padach wełnianych i agresywnej paście powinna być widoczna różnica. A na Twojej fotce lakier wygląda tak, jakby wogóle nie był polerowany (nawet drobne rysy zostały)... Chyba, że to stan lakieru po wełnie, bez żadnego wyciągania mniej agresywnym zestawem pasty i pada..?

Opublikowano

@Eidos71 fotka jest po użyciu prowola -> 3/4 podejścia i 1x finish -> na to must have przy tym lakierze to jeszcze 1x finish czerwonym padem, i dopiero 1 / 2 x czarnym tak żeby wykończyć już ładnie lakier. 

Różnicę widzę, ale idzie bardzo topornie .. coś schodzi, ale apetyt rośnie w miarę jedzenia, i chciałoby się więcej 😜 

1 fotka bezpośrednio po futrze

Druga już po 2x czerwony pad adbl + 1x czarny.  Jutro jeszcze jeden raz czarnym przejadę. 

I fotka jak to mniej więcej wcześniej wyglądało

 

20200407_182223.jpg

20200407_183851.jpg

20200406_180941.jpg

Opublikowano

@FilipO Musisz też sobie zdać sprawę z tego ze takie dość grube rysy nawet rotacją -zostaną chyba ze zdejmiesz sporo materiału a to na aucie użytkowym się nie opłaca.Rotacja to jak najbardziej dobry pomysł, zaoszczędzi Ci sporo czasu,nie szalej z obrotami rób sobie na 1-2 biegu -będzie dobrze

Opublikowano
2 godziny temu, poncio napisał:

SG D-tox czy ADBL Vampire Liquid?

(felgi i nadwozie)

Używam d tox a podoba mi się gdyż dłużej potrafi leżeć na lakierze przez co masz więcej czasu na dzialanie

  • Lubię to 1
  • Moderator
Opublikowano

@FilipO wydaje mi sie ze padami czarny badz czerwony nie ściągniesz tego bałaganu po futrze. Ja bym zastosował twardsza gąbkę (pośrednia)  

Opublikowano

Właśnie sporo grubasów zostało + kilka przetarć + takie ślady jak w poście wcześniej. No i został dach / słupki i parę innych miejsc żeby było jak dla mnie w miarę fajnie. Rotacja to znów kolejny wydatek, i chyba jednak przemęczę się jeszcze i dokończę DA + futro .. ale coś czuję że futro leci do kosza -> sporo włosia straciło. 

Wiem też że zdjęcie przynajmniej części z tych rys wiązałoby się z matowaniem miejscowym .. Najlepsze jest to że i tak gołym okiem różnicy nie widać .. Dopiero latarka pokazuje obraz nędzy i rozpaczy, a obecnie już jest tylko mojej nędzy i rozpaczy w trakcie pracy przy tym UNI ..

@BiałyGTi i tu się można zdziwić .. właśnie żółta powoduje podobny bałagan do futra, ale też białej , niebieskiej i evo pad. Dopiero czerwona to likwiduje w większości, ale w 2 podejściach, a czarna na deser -> resztę. Ot, taki dziwny lakier.. bardzo twardy, ale zarazem łapie rysy jak szalony .. i bardzo ciężko cokolwiek z niego usunąć .. Tam gdzie Evo pad + 3d one zdejmował swirle i inne rysy w 1 podejściu na lakierze Soul Red / Alluminium Metallic tak tu nie rusza nic, a zostawia bajzel taki jak jutro .. -> post #15047 jest fotka po futrze i potem ruszone czerwonym padem -> jak widać, bajzel pozostał, potrzebne kolejne podejście, i środkowa fotka post #15053 po 2x soft polish + 1x finish -> jutro jeszcze jedno podejście czarnym, bo nie zadowala mnie to w pełni.  

 

Opublikowano

@FilipO Paweł też ma racje ze to za duży przeskok,maszyna sobie z tym nie radzi  ,czerwony pad jest dobry na finisz a nie bezpośrednio po cięciu ,zamień go na żółty i zobacz bo może się okazać ze jest lepiej

  • Moderator
Opublikowano

@FilipO a co to za auto ??. Wiesz jakos nie chce mi sie wierzyć ze żółta(srednia) gąbka robi bałagan jak futro. To jest nie mozliwe w wykonaniu. Wiem tylko po twoim opisaniu ze z futra przeskakujesz na finish i to jest za duzy przeskok i nie wyciągniesz tego nigdy idąc tym tropem 

Opublikowano

@marco80 sprawdzę jutro, akurat mam całe tylne drzwi zmatowione po futrze. Chociaż faktycznie, tej kombinacji nie próbowałem, tj futro -> żółty. Było futro -> biały -> czerw x2 -> 1x czarny, futro -> 2x czerw -> 2x czarny. 

Ogółem futro / nieb / biały zawsze z ACA500, czerw i czarny zawsze ACA 520 ew z domieszką ONE. I jutro spróbuję żółty + ACA 520 / żółty 2 groszki 520 + 1 one. Może rzeczywiście będzie szybciej .. 

Ten lakier jest strasznie dziwny i ciężki w obróbce .. raz futro coś zdejmuje, a raz nic .. 

@BiałyGTi AR Giulietta kolor 601B Nero Pastello -> 2 tematy z forum -> Arka i jeszcze kogoś widziałem, była biała u Arka i u tej drugiej osoby był czarny metalik. U mnie pastel niestety .. Obie Julki bodaj były robione bodaj Kochem H8 i futrem ? -> Ta co Arek robił chyba tak, a ta druga nie pamiętam / nie napisane było. . Jak na razie w kolejnych kilku krokach udaje się wyciągnąć to co zostaje po futrze. I tak wykończenie idzie znacznie szybciej i przyjemniej niż cięcie .. 

Opublikowano

Możliwe że po użyciu polerki da na lakierze pojawiają się przebarwienia? Praca na białym Nacie + menzerna 2500. Lakier nie był przegrzany, praca na max 4 biegu. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.