Piter80 Opublikowano 11 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2018 Panowie czy takie mycie przed korektą będzie dobre? -tar & bug -vampire liquid -piana aktywna -spłukanie -glinka -mycie na 2 wiadra -spłukanie -osuszanie
Patryk14 Opublikowano 11 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2018 Piter ja bym dał przed glinka mycie na dwa wiadra chociaż takie szybkie. Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka
Moderator psemo Opublikowano 11 Maja 2018 Moderator Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2018 @Piter80 Dokładnie tak, jak napisał @Patryk14, czyli przed glinką mycie na dwa wiadra.
Patryk14 Opublikowano 11 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2018 Tak przed glinka mycie. Wtedy będzie miala jeszcze mniej do zbierania. Wysłane z mojego Redmi Note 4X przy użyciu Tapatalka
Piter80 Opublikowano 11 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2018 Dzieki Panowie.A po glince tylko spłukać wodą,czy znów na 2 wiadra?
paperson Opublikowano 11 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2018 @Piter80 po skończeniu każdego elementu zmywaj, to żadne mazy nie zostaną. Ja zawsze po glinkowaniu robię szybką akcję z myciem małą dawką szamponu. Jestem wtedy spokojniejszy, że żadne ziarenko piasku czy inny paproch nie wleci pod pad
Piter80 Opublikowano 11 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2018 @paperson Dzieki.Masz na myśli zmywanie wodą tak?
paperson Opublikowano 11 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2018 4 minuty temu, Piter80 napisał: @paperson Dzieki.Masz na myśli zmywanie wodą tak? Tak, na bieżąco spłukuję wodą, zaś po glinkowaniu, a przed korektą myję na szybko szamponem. 1
Piter80 Opublikowano 11 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2018 11 minut temu, paperson napisał: Tak, na bieżąco spłukuję wodą, zaś po glinkowaniu, a przed korektą myję na szybko szamponem. No tak miałem zeobić.Po glince spłukać i umyć na 2 wiadra.Dzięki
powalla Opublikowano 11 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2018 Szpyrek jak chcesz sprawdzic przebicia , to bierzesz spryskiwacz z woda i psikasz po elementach zaplonu ... oczywiscie na pracujacym samochodzie i najlepiej w ciemnosci , bo wtedy widac przeskok iskry 1
Piter80 Opublikowano 11 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2018 Jak dobrac pady i pasty do 2 etapowej korekty na e39?Mam pasty sonax cutman i 04-06 oraz koch antyholo i pady żółty,czerwony,czarny i niebieski od nat oraz taki zestaw od royal pads oraz pomarańczowy pad one step od royal pads.Nie wiem czy lakier orginalny.Jest w dość dobrym stanie tylko ma dużo drobnych rysek po zimie,oraz skórkę pomarańczy.Myślałem o takim połaczeniu: sonax cutmax+niebieski pad nat lub czerwony koch antiholo+czarny lub żółty pad słupki drzwi matowe sona 04-06+zółty pad
Patryk14 Opublikowano 11 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2018 @Piter80 Co prawda nie znam się tak dobrze jak bardziej doświadczeni tutaj koledzy, ale zaczął bym chyba od sonaxa 04/06. Jak nie będzie ścinał dobrze tak jakbyś chciał to do ręki cutmax. Tym bardziej że nie wiesz jak dokładnie jest z lakierem a auto nie jest nowe. Co prawda te stare bmw mają naprawdę twarde lakiery ale trochę ostrożności nie zaszkodzi
Kozaa Opublikowano 11 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2018 Po glince to wystarczy już jedno wiadro
YOBACK Opublikowano 11 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2018 Czy ktoś orientuje się, czy z felg, których front jest toczony na obrabiarkach CNC, jak tutaj: Zresztą tutaj widać nawet te wżery. Czy można takie fronty jakoś(jak?) zeszlifować i zabezpieczyć? Nie chcę mieć tutaj toczonego CNC, tylko polerowane alu.
Moderator BiałyGTi Opublikowano 11 Maja 2018 Moderator Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2018 @YOBACK sciagasz lakier szlifujesz papierami i polerujesz pasta . Zabezpiwczenie to powloka .
igorr Opublikowano 11 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2018 Neutralizujecie jakoś poprzedni zapach w samochodzie przy wymianie na nowy? Macie jakieś sposoby, czy po prostu wkładacie nowy (czyt. inny) i tyle? Chodzi mi o to żeby się nie mieszał nowy z poprzednim.
paperson Opublikowano 12 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2018 @igorr zapachy większości tego typu produktów są na tyle nietrwałe, że wystarczy zmienić zapach i po max. kilku - kilkunastu h cieszysz się nową wonią. Idealną receptą na szybki reset jest ozonowanie wnętrza, które neutralizuje większość zapachów
patryyyk26 Opublikowano 12 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2018 Cześć Panowie Zamierzam dzisiaj nałożyć wosk na felgi. Zakupiłem benzynkę do odtłuszczenia powierzchni przed woskiem i do przetarcia po paście polerskiej,nada się? zapłaciłem za to tylko 6zł 1
RafalB Opublikowano 12 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2018 Witam. Da sie ten chrom jakoś spolerowac?Zeby wygladal tak jak na ostatnim zdjęciu?Wysłane z mojego VTR-L29 przy użyciu Tapatalka
KapselK Opublikowano 12 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2018 Pany, potrzebuję pomocy. Zająłem się dziś wydechem, ale nie poszło po mojej myśli. Poszło APC, prick, deiron, chu-sol, papierki 1500 oraz 2500 i na koniec pasta Autosola, ale efekt mnie nie zadowala. Co jeszcze z tym zrobić? Mocniejsze papierki? Inna pasta? Używałem pomarańczowego stożka. Najbardziej chodzi mi żeby ogarnąć ranty, wygląda to słabo.
Gość Opublikowano 12 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2018 @YOBACK sam to ostatnio robiłem u siebie - papier 400tka na maszynę oscylacyjną, potem schodzisz do wodnego 2500, Autosol, IPA, powłoka i gotowe
Adaszek96 Opublikowano 12 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2018 Panowie glinkujecie też dach? Zaczynam glinkować I potrzebuje szybkiej odpowiedzi Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
KapselK Opublikowano 12 Maja 2018 Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2018 @Adaszek96 oczywiście, na płaskich powierzchniach najwięcej syfu.
Moderator BiałyGTi Opublikowano 12 Maja 2018 Moderator Zgłoś Opublikowano 12 Maja 2018 @Adaszek96 pewnie ze tak . Szyby rowniez. @KapselK lec papierami od 400 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się