Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie 3?


Rekomendowane odpowiedzi

Szef na konieć rzucił groszem, więc w przedostatni dzień poratowałem go trochę przed lakiernikiem ;) Miałabyć maska i zderzak do lakierowania, ale maskę uratowałem. Ktoś zrobił dość głęboką rysę jakimś cienkim przedmiotem. Jeżeli by wierzyć w 100% metodzie, sprawdzenia czy rysę da się usunąć polewając ją wodą i patrząc czy "znika" to ta rysa była nieusuwalna. Tak samo paznokieć dosyć mocno haczył. A mimo wszystko udało w się usunąć w 100%.

 

PRZED

PhTBP8.jpg
dZMMyI.jpg
xH6j6O.jpg

 

PO

pPvC8R.jpg
Pbnt4g.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.06.2017 o 22:41, bienek napisał:

Jeżeli by wierzyć w 100% metodzie, sprawdzenia czy rysę da się usunąć polewając ją wodą i patrząc czy "znika" to ta rysa była nieusuwalna. Tak samo paznokieć dosyć mocno haczył. A mimo wszystko udało w się usunąć w 100%.

Papierkowałeś? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw koledzy pomogliście mi wybrać wosk a dziś go odpowiednio nałożyłem :

- Prickbort 

- Zielona Tuga

- DJ Lime Prime

- DJ Rainforest Rub
 

7b10e8ce3afad0acgen.jpg

f3ac1278e73e9300gen.jpg

 

Dodatkowo

- FK 425 Extra Slick Final Body Shine

Efekt końcowy "śliskość" wosku bardzo mi przypadła do gustu :) 
Wiem że ten wosk długo się nie utrzymuje, ale może choć te kilka tyg da radę mnie cieszyć swoją śliskością :P 

646665ebb31274d0gen.jpg

6bdcfd8103feea48gen.jpg


Małe spostrzeżenia - QD od FK nakladałem też na resztę auta gdzie jeszcze leży Colli 476, ale  dziwnie mi zadziałał - w momencie docierania łapał MF a efekt śliskości dostawałem dopiero po przetarciu suchą stroną, natomiast na kawałku klapy bagażnika psiknąłem PB QD+ a on od razu nadał dużo lepszej "śliskości" (nawet teraz po ok 2-3godz od wytarcia) 

Ogólnie fajne spędzone 2 godzinki, auto umyte na dwa wiadra, świeży wosk na masce, fajnie zeszklił mi ten element, niestety zdjęcia nie za wiele pokazują, ale dużo lepiej wygląda post gdy wspomagamy się zdjęciami ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dzisiaj a w piątek odebrałem auto od ASO VW, stuknął przebieg 500k, co zbiegło się w czasie z wymianą oleju i rozrządu, profilaktycznie po rozmowie z kierownikiem serwisu, zgodziłem się na wymianę popychaczy hydraulicznych, wymienione były również tylne łożyska, oryginalne przejechały 500k i zaczęły wyć, więc zamontowane są skf, rozrząd też skf, napinacz paska wielorowkowego ina, oraz masę różnych pierdoł. Całość za części wyniosła mnie 1500 zł, a za robociznę 826 zł. Pomimo takiego przebiegu, w tradycyjnym silniku 1.9 TDI 90km ( AGR) autko trzyma się dobrze, jedynym mankamentem jest delikatna korozja układu wydechowego wraz z osłoną termiczną tłumika końcowego który występuje tylko w oryginale, i nie jest dostępny w polszy. Diagnosta stwierdził, że powoli zaczyna się odzywać dwumasa, co wywołało moje zdziwienie bo zawsze wydawało mi się że w silnikach AGR montowano jednomasę, a w ALH gdzie było turbo o zmiennej gemonetri montowano dwumas. Ktoś miał do czynienia z tym tematem? Najważniejsze po całej naprawie jest to że autko spala około 4.5-4.7/100 km co jest zadowalającym wynikiem bo wczesniej paliło minimum 5, mówimy tutaj o trasie 35 km, gdzie większość drogi jest pokonywana z prędkością 100km/h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, mrsjackdan napisał:

Nie dzisiaj a w piątek odebrałem auto od ASO VW, stuknął przebieg 500k, co zbiegło się w czasie z wymianą oleju i rozrządu, profilaktycznie po rozmowie z kierownikiem serwisu, zgodziłem się na wymianę popychaczy hydraulicznych, wymienione były również tylne łożyska, oryginalne przejechały 500k i zaczęły wyć, więc zamontowane są skf, rozrząd też skf, napinacz paska wielorowkowego ina, oraz masę różnych pierdoł. Całość za części wyniosła mnie 1500 zł, a za robociznę 826 zł. Pomimo takiego przebiegu, w tradycyjnym silniku 1.9 TDI 90km ( AGR) autko trzyma się dobrze, jedynym mankamentem jest delikatna korozja układu wydechowego wraz z osłoną termiczną tłumika końcowego który występuje tylko w oryginale, i nie jest dostępny w polszy. Diagnosta stwierdził, że powoli zaczyna się odzywać dwumasa, co wywołało moje zdziwienie bo zawsze wydawało mi się że w silnikach AGR montowano jednomasę, a w ALH gdzie było turbo o zmiennej gemonetri montowano dwumas. Ktoś miał do czynienia z tym tematem? Najważniejsze po całej naprawie jest to że autko spala około 4.5-4.7/100 km co jest zadowalającym wynikiem bo wczesniej paliło minimum 5, mówimy tutaj o trasie 35 km, gdzie większość drogi jest pokonywana z prędkością 100km/h. 

Pochwal się fotkami skody :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Michał126 napisał:

A oryginalny rozrząd się nie opłacał? Za oryginalny zestaw z pompą wody (ze zwrotem starej oryginalnej) do 1.9 TDI PD o oznaczeniu BEW (101 KM) płaciłem ok. 700 zł. Do 116-konnego AUY nieco więcej.

Musiałbym spojrzeć na paragon, ile mnie to kosztowało dokładnie, ale pamiętam że różnica cenowa była rzędu 2/3 stówek, a czeka mnie jeszcze w najbliższym czasie wymiana klocków plus tarcz z przodu, , poza tym wspomniana osłona to też parę pln, plus trzeba się wziąć za walkę z rudą, bo progi już bierze, a maska i błotniki nadają się do wymiany łącznie ze zderzakiem, bo po takim przebiegu zderzak mam matowy, a maska wygląda jak po ostrzale. 

@piotrek305 Aktualnych nie mam, bo czasu mi brakuje niestety, ale coś tam mam : 

IMG5020JP_qprqpxx.jpg

IMG4538JP_qprqpnr.jpg 

Tutaj takie małe 50/50 , te brzydzsze od nowości do 498 k km, a te ładniejsze to też sprowadzane z DE, bo w polsce same zamienniki, i wszystkie które miałem w rękach nie przekonały mnie, więc wydałem 250 PLN żeby napawać się bogactwem oryginalnych dywaników, nie śmierdzących chińskimi plastikiem, chociaż podejrzewam że i tak zostały wyprodukowane w CHrL, natomiast nie śmierdzą. 

IMG4785JP_qprqpnq.jpg

IMG4677JP_qprqpeh.jpg

IMG5017JP_qprqpex.jpg 

IMG4773JP_qprqpen.jpg

 

PS: Niewiem dlaczego niektóre zdjęcia wgrywają mi się obrócone o 90 stopni, na kompie mam wszystkie poziomo.

Nie krzyczeć o bałagan na 3 zdjęciu bo ogarniałem autko na szybko :D Tematem przednich zacisków oraz tylnych bębnów zajmę się niedługo i oddam do piaskowania oraz lakierowania proszkowego więc nie będzie aż tak raziło, przez cały czas mam dylemat na jaki kolor pomalować zaciski oraz bębny, wszelkie kolory typu zielony/czerwony/wieśtjuningi odpadają. Myślałem albo nad szarymi/czarnymi komplet, albo z przodu dać czarne/szare a bębny zostawić bez lakierowania kolorem tylko ewentualnie klarem pokryć, niewiem czy dobrze myślę czy tak się robi fachowo, jak narazie na wymianę tylniej belki na belkę z tarczami brak mi funduszy, mam inne priorytety w tym aucie, co nie zmienia faktu że kłuje mnie w oczy :(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OCHO policja olejowa zawsze czujna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

Od poniedziałku walczyłem z lekką korektą peżotsa, dzisiaj położyłem dwie warstwy powłoki Korrek i jest ogień w dupie. Śliskość makabryczna. Praca śmiesznie łatwa, chociaż montaż inny niz w przypadku konkurentów. Trzeba naprawdę tłusto nałożyć i odczekać 5 do 15 minut i zatrzeć. Obawiałem się tego, ale teraz mam relaks i ciekawe ile poleży. Może chociaż do po zimie...

  • Super 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mbieniek napisał:

Dostałem od producenta. Kiedyś go spotkałem zanim sprzedał firmę mainstreamowi, wtedy się nazywali PPshield

Wydawało Ci się powiadasz? :D

Dasz jakieś namiary na chłopaków ?

Byłem w różnych sklepach gdzie korrek ogolno dostępny i nikt nic nie wie :D

A jeśli kontakt to sekret to czy mógłbyś podpytać gdzie dostępny ? Bo internety milczą :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.