Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie 3?


Rekomendowane odpowiedzi

Technicznie co prawda jeszcze wczoraj ale co tam. "Szybkie" mycie. W sumie chciałem przetestować budżetową pianownice i ostatnie zakupy z SG. Piana jak i szampon jak najbardziej na plus. Pianownica również. Ech2o 1:20 jako pomocnik osuszania i na sam koniec Meguaiers Last Touch. Na aucie siedzi testowo ServFaces WS&C.

 

@FilipO pierwszy raz jak wieczorem spojrzałem na fotki się zastanawiałem... po co daje zdjęcie Lancii 😁 

PSX_20200801_062704.jpg

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Streat sprawdziła sprawdziła. Nie dość że tania to lekka i sprytna. Dużo oszczędniejsza pod względem zużycia czynnika niż np PA. Co prawda strumien poziomy więc trzeba trochę pomachać ale mi to jakoś nie przeszkadza. Dzięki za radę!!

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały upgrade w wnętrzu, nowy mieszek z grubej skóry. Nowy jest bardzo miękki i elastyczny, stary twardy i kruchy. Miejscami rwał się w rękach, jednak co nowe to nowe.

NJtfWOq.jpg

oSrClO2.jpg

D3NO36R.jpgfLc0TkC.jpg

Zadowolony z rezultatów zakupiłem też pokrowiec na podłokietnik 🙂 

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaV poka E36 z zewnątrz bo chyba nie widziałem...ja wciąż tęsknię za swoją, foto z przed dwóch lat dlatego brudna a chętnie bym przy niej popracował a nie przy czymś czteroletnim.02b325ccd05cf8eb8119024c13878458.jpg&key=f0513d958f47190adb23c49934f46afd89b26e18c55408a97126dfa9b670ec52

 

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, #kris napisał:

chętnie bym przy niej popracował a nie przy czymś czteroletnim

Ja to głównie temu użytkuje te auto jako daily 😄 Od strony mechanicznej dostęp do części jest nieograniczony i w dobrych cenach a mechanika i diagnostyka prosta. Jak coś zepsujesz to nie szkoda i robisz dalej aż naprawisz. 

I56A4Pu.jpg

rtPigRu.jpg

xy4lyRP.jpg

zRBrv4z.jpg

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Gold_Car napisał:

ale ciekaw jestem czy olej będzie czyściejszy?

Jak robiłeś płukankę albo pozbywasz się syfu po poprzednim właścicielu to warto. Jeśli znasz historie serwisową a w silniku jest czysto to nie ma sensu najmniejszego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@DaV. Auto mam od nowości, i jest wlana płukanka. A czysto nie jest bo kiedyś kupiłem olej z allegro sprzedawca z samymi dobrymi opiniami a olej niby oryginał selenia k p.e z c3 a po kilku tysiącach miałem czarną sadzę pod korkiem wlewu oleju, czegoś takiego jeszcze nie widziałem, było już "masło" , ale sadza? nigdy. Od tego czasu nie umiem doczyścić klawiatury i pokrywy z czarnej smoły, i powiedziałem sobie że już nigdy nie kupię oleju z allegro, tyko od oficjalnych dystrybutorów.

 

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Gold_Car, masz wlany AR2300? Co do olejów z Allegro, to np. oficjalny sklep Shella, który się tam wystawia to pewniak - to jest dystrybutor Shella z Sulechowa, a po dokonaniu zamówienia przysyłają certyfikat autoryzacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Michał126 tak. Pierwszy raz wlałem Ar2300 zobacze jak będzie, w czasie wymiany wleje liqid Molly i jeszce raz AR 2300 na 8 tys, ale 9100 też robi dobra robotę, ostatnio miałem 9100 i tą smołę pod osłoną klawiatury ( gdy odkręciłem korek wlewu oleju) ładnie zmiękczył do tego stopnia że można było ją paznokciem usunąć, a przed tym gdy robiłem regulację luzu zaworowego, myłem szorowałem tą pokrywę i nie chciało puścić a klawiatura była tak brudna że nie mogłem na to patrzeć. Benzyna ekstrakcyjna, nafta tego nie ruszała mogłem szorować do upadłego.

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Gold_Car napisał:

Mam fiata 1.4 8v 77KM nic specjalnego emoji6.png

Luz nie każdy celuje w olbrzymie moce 🙂 Jak na miasto to bardzo dobry silnik. Robiłeś krótkie dystanse czy silnik zdążył się nagrzać (temperatura płynu to jedno ale oleju to drugie) Masło pod korkiem się wypali ale właśnie na taki ciemno brązowy kolor ala nagar i nic z tym zbytnio nie zrobisz. Można przed wymianą olejów stosować płukanki i skracać czas między wymianami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robię trasy po 30 km na raz. Więc auto się zagrzeje. A to nie bylo masło przepalone. To była sucha sadza i grubo było tych płatków. Pale w piecu CO to sadze znam . A emulsję (wodę z olejem też bo toczyłem troszkę i używałaliśmy jej.

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.