Skocz do zawartości

Good Stuff

Dystrybutor
  • Zawartość

    733
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    14

Ostatnia wygrana Good Stuff w dniu 15 Luty

Użytkownicy przyznają Good Stuff punkty reputacji!

Reputacja

205 Genialna

6 obserwujących

O Good Stuff

Informacje

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @Spider Wszyscy nasi oficjalni Partnerzy zostali poinformowani o tym i ściągamy ręczniki ze sklepów. Nowy MONSTER pojawi się nie wcześniej niż w okolicach Lipca. W związku z brakiem MONSTERa przyspieszyliśmy decyzję o wprowadzeniu ręcznika o którym marzymy już o bardzo długiego czasu. Myślę ,że fajnie zapełni lukę na ten okres Co do samej sprawy, w zeszłym tygodniu tak jak wspominaliśmy mieliśmy wizytację przedstawiciela firmy z Korei. Wizyta trwała 3 dni i zakończyła się uwzględnieniem naszej reklamacji. Profesjonalizm i zaangażowanie jakie wykazał nasz Partner w celu rozwiązania tej sytuacji utwierdził nas w tym ,że wybór tego dostawcy był słuszną decyzją. Błędy zdarzają się najlepszym a najważniejsze jest jak się z nich wychodzi. Tak jak już wspominałem wielokrotnie jeżeli ktoś ma jakieś pytania, wątpliwości czy reklamację zapraszam PW/mail/telefon. Myślę ,że wszystkie dotychczasowe zgłoszenia zostały rozwiązane pozytywnie. Myślę ,że to tyle w formie wyjaśnienia Oczywiście pamiątkowa fotka Pozdrawiam Michał
  2. @paperson Dzięki! A nie wyczuwacie tam jeszcze KIWI?
  3. @david2888 Problem dotyczy tylko ręcznika MONSTER z ostatniej partii.
  4. Na wstępie chciałbym serdecznie podziękować Wam za wsparcie i miłe słowa. To naprawdę budujące w tej trudnej sytuacji! W poniedziałek będzie u nas przedstawiciel z Korei, która ma sprawdzić KAŻDY ręcznik, który mamy. Po tej wizycie będziemy mądrzejsi i przekażemy Wam informację jak to wygląda. Bez względu na wynik inspekcji MONSTER z najnowszej partii nie pojawi się już w sklepach. Wada dotyczy ostatniej partii ale jakiejś jej części - według informacji producenta ręczniki szyte były na różnych maszynach i nie możliwe jest żeby cała partia miała wadę. Natomiast jak ją rozpoznać na tą chwilę nie wiemy. @Fredi88 poproszę o PW - mam nadzieję ,że uda nam się to jakoś załatwić No nic my walczymy dalej w poniedziałek poinformujemy Was o postępach. Pozdrawiam Michał
  5. @zdanek oczywiście wymienimy. Na tą chwilę sprzedaż ręczników z najnowszej partii jest wstrzymana. W poniedziałek mamy wizytacje przedstawiciela z Korei. Wstępna diagnoza jest taka, że w pewnej partii została użyta zbyt gruba igła, która narusza materiał. Jest to 5 oficjalna reklamacja i podjęliśmy decyzję o wstrzymaniu sprzedaży i zgłoszeniu problemu producentowi. Wszystkie ewentualne reklamację będziemy rozpatrywać na Waszą korzyść. Proszę o kontakt na PW. Pozdrawiam Michał
  6. @Kuba95 Pokrywka będzie u nas w kwietniu
  7. @kaka17ab Za chwilkę coś powinno się pojawić
  8. @gordon ta czarna nakładka jest w zestawie z pokrywką. Wszystko będzie pasować
  9. Wielu z Was pytało o pokrywki. Meldujemy - będą w tym sezonie
  10. @sT3VE W chwili obecnej nie planujemy szczotki do felg. Prawdopodobnie nic takiego nie pojawi się w tym sezonie
  11. Witajcie Ponownie, Bardzo chcielibyśmy ,żeby nasze produkty były idealne i produkt , który do Was trafia spełniał Wasze oczekiwania. Jak widać życie weryfikuje marzenia i zdarzają się produkty z wadami. Na całe szczęście jest to tak naprawdę promil biorąc pod uwagę skalę. Oczywiście nie chowamy głowy w piasek i chcemy każdą taką sytuację rozwiązać z korzyścią dla klienta. Pamiętajcie proszę o jednej kwestii kupując produkty WORK STUFF czy GOOD STUFF w cenie produktu otrzymujecie również serwis po zakupowy. Zawsze macie możliwość zgłoszenia jakichkolwiek spraw do nas przez forum, mailowo czy też telefonicznie. Jedną z podstawowych idei naszej firmy jest obsługa klienta na najwyższym poziomie i myślę ,że osoby , które doświadczyły tego mogą to potwierdzić. Jesteśmy cały czas w kontakcie z dostawcami naszych produktów i wszystkie reklamacje są również zgłaszane im. Dostawcy z , którymi współpracujemy to mocno wyselekcjonowane firmy działające z najlepszymi markami na świecie. Dlatego pamiętajcie wszystkie tego typu zgłoszenia pomagają podnieść nam jakość naszych produktów. Co do BEASTA - nigdzie nie pisaliśmy ,że jest gorszy od MONSTERA. Jest inny , bardzo chłonny, ma super wymiar, jest bardzo delikatny. Ręcznik pewnie trochę nie doceniany ale daliście nam sygnał ,że warto pokazać go szerszej publiczności tutaj na forum. W razie pytań jestem do Waszej dyspozycji. Pozdrawiam Michał
  12. @rygryss boję się, że może to postępować. Nie będę ukrywać, że chciałbym go wysłać do producenta. Możemy wymienić go np. na BEAST 70X50 zdecydowanie bardziej kompaktowy wymiar.
  13. @Rybicki Napisz proszę na PW - ręcznik wymienimy na wolny od wad. @rygryss Napisz proszę na PW - ręcznik wymienimy na wolny od wad. Drodzy użytkownicy nie chce tłumaczyć obu przypadków bo ewidentnie coś jest z nimi nie tak. Wszystkie mikrofibry są przez nas pakowane tutaj w Polsce. Dzięki temu przeprowadzamy dodatkową kontrolę jakościową. Zdarza się ,że są ręczniki , które jej nie przechodzą i nie trafiają do sprzedaży. Niestety tutaj tego nie mogliśmy zauważyć bo wada pojawiła się już podczas użytkowania. Mogę jedynie przeprosić za zaistniałą sytuację i proszę wszystkich użytkowników , którzy mają jakikolwiek problem z naszym produktem o informację. Działamy w takich sytuacjach błyskawicznie bo zależy nam na Waszym zadowoleniu.
  14. @sT3VE gotowy, @Domel miał okazję używać, może coś Wojtek napiszesz?

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.