Michał82 Opublikowano 18 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 @Malwin41 gwinty będziesz jeszcze w jakiś sposób zabezpieczać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Streat Opublikowano 18 Lutego 2020 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 @Malwin41 oklejenie bardz sa takie specjalne osłony na gwint taki worek co sie zakłada ale jak dla mnie to troche przerost formy nad treścią, lepiej jest porzadnie umyć i wyszczotkowac dany gwint a i tak raz ustawiony praktycznie sie nie rusza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek233 Opublikowano 19 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 21 godzin temu, Malwin41 napisał: Słyszałem o oklejaniu taśma itp, ale myślę ze co roczne czyszczenie gwintu u mnie starczy. Nie robię wielu kilometrów. Noi nie mam zamiaru sam nim kręcić. Uważam że gwint powinien być dobrze ustawiony a nie na oko Sam jeździłem kilka lat na KW, Nie robię rocznie dużo km a i tak potrafiło złapać nakrętkę jedną.. Radze dobrze zabezpieczyć gwint żeby CI jakieś drobne kamienie, błoto nie dostało się między nakrętkę. Na przednich amorach masz plastikowe nakrętki. jeśli CI nakrętki staną dęba, tego nie podgrzejesz, pourywają Ci się zęby i czeka Cie demontaż i zakup nowych oryginalnych nakrętek kw a tanie nie będą. Lepiej zabezpieczyć niż później mordować się zdejmować z auta zawias i w imadle się z nimi walczyć. Mówi to osoba która jeździła 7 lat na gwincie. 21 godzin temu, Streat napisał: @Malwin41 oklejenie bardz sa takie specjalne osłony na gwint taki worek co sie zakłada ale jak dla mnie to troche przerost formy nad treścią, lepiej jest porzadnie umyć i wyszczotkowac dany gwint a i tak raz ustawiony praktycznie sie nie rusza Właśnie zadaniem gwintu jest ruszać i korygować zawieszenie. Uważam ze przynajmniej dwa razy w roku trzeba ruszyć nakrętki. najlepiej na wiosnę i jesień przy zmianę kół. Choćby tylko zrobić jeden obrót w górę i dół żeby tylko ruszyć nakrętki, żeby się nie zapiekły i można wrócić do wyjściowego położenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 19 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 @Malwin41 ło matko ja sporo rozumiem, bo to detailingowe podejście, bo nudno w domu siedzieć itd. Ale no ni jak nie widzę tutaj sensu nakładania powłoki xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crasher Opublikowano 20 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 Dwa kominy juz w życiu miałem no to czas na 4 Inspired by @rygryss 2 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BarKoz Opublikowano 20 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 @Crasher Bajka! Nie mogę się doczekać gotowej relacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator psemo Opublikowano 20 Lutego 2020 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 @Crasher Przeglądając Twoje zdjęcia z ostatniego czasu zastanawiam się ile Tobie zostanie śrubek po złożeniu całości... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crasher Opublikowano 20 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2020 @psemo Wiesz co, mam nadzorującego blacharza. Który niemalże każdą nakrętke klips spinkę zada z ASO. Tak ze nie będzie tak źle Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek233 Opublikowano 21 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2020 W dniu 19.02.2020 o 20:57, Malwin41 napisał: @piotrek233 w takim razie podpowiedz jak zabezpieczyć gwint? Są specjalnie pokrowce, choć estetycznie nie wygląda ale spełnia swoje zadanie. Możesz spróbować dobrą taśmą izolacyjną. Ewentualnie taśma teflonowa+ taśma izolacyjna. Najważniejsze zabezpieczyć styk gwintu z nakrętka, żeby tam syfu, jakiś drobnych kamyczków się nie nazbierało. + dwa razy do roku, najlepiej przy zmianie kół, przeglądnąć+ obrót kilka razy nakrętką żeby nic się nie zastało, zapiekło, bo ile z przodu masz inoxx i nakrętki z tworzywa to z tyłu już regulacja jest stalowa. Będziesz tak robił to gwint posłuży Ci bezawaryjnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba95 Opublikowano 22 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Drugie mycie w tym roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipO Opublikowano 22 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Carpro DLUX na felgi. Ale coś mi za gładko poszło jak na 1wszy raz... I tak się zastanawiam co poszło nie tak xdd 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeu Opublikowano 22 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 @FilipO Nie wiem co by mogło pójść nie tak, ciężko coś zepsuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipO Opublikowano 22 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 @lukeu no właśnie nie wiem pierwszy raz kladlem powłokę na felgi, ten wzór to jakiś dramat jest.. Została ponad połowa butelki, a powłoka poszła na całość felgi, dodatkowo na dwie z nich poszła druga warstwana front. Felgi kupiłem jako nowe, także szybkie pędzelkowanie UWC które po raz pierwszy użyłem w formie piany z Axel 3000 (1:15 I do tego 15mm Bubblemaker), potem próba ADBL Vampire Liquid, nic nie znalazł, następnie IPA i aplikacja powłoki. Sama aplikacja trochę trwała, docieranie słabo szło (po skończeniu kolejnej felgi) , dosyć tępo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D@ViD Opublikowano 22 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Jeszcze jutro i będzie PSB Kto chce? 10 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damiano2007 Opublikowano 22 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 @david2888 cleaner wypracowywałeś na czerwonym NAT? Hehe w miarę nowe auto, a zciorane jakby w firmie budowlanej było To czekamy na PSB! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D@ViD Opublikowano 22 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 1 minutę temu, damiano2007 napisał: cleaner wypracowywałeś na czerwonym NAT Tak, jak na zdjęciu 1 minutę temu, damiano2007 napisał: Hehe w miarę nowe auto, a zciorane jakby w firmie budowlanej było Typowe auto z francji, po francuzie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOU Opublikowano 22 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 Odebrałem od blacharza/lakiernika. Znów wygląda jak "człowiek". Później szybkie mycie rękawicą na bezdotyku i QD Elixir. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#kris Opublikowano 22 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2020 @david2888 ooo kurczę avka prawie jak moja chyba będę miał kilka pytań Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kursien Opublikowano 23 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 Wpadł kuzyn zw swoją bardzo zmęczona Audicą... Lakier masakryczne zniszczony, zderzak przedni do wymiany po lakier odpada płatami... Ale coś udało się ogarnąć i auto odżyło 2 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eidos71 Opublikowano 23 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 2 godziny temu, kursien napisał: Ale coś udało się ogarnąć i auto odżyło Zderzak fakt - masakra. Ale rysy "podklamkowe" mogłeś chociaż przymaskować... Aż oczy bolą, gdy się patrzy na ostatnie zdjęcie - zwłaszcza, że nie jesteś "świeżakiem" w detailingu... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gozdziu23 Opublikowano 23 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 Godzinę temu, Eidos71 napisał: Zderzak fakt - masakra. Ale rysy "podklamkowe" mogłeś chociaż przymaskować... Aż oczy bolą, gdy się patrzy na ostatnie zdjęcie - zwłaszcza, że nie jesteś "świeżakiem" w detailingu... Stawiał bym, że tak wygląda cały samochód, tylko "pogoda detailer" czytaj chmurzasto niweluje wszystko i niczego nie widać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kursien Opublikowano 23 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 @Eidos71 nie robiłem dokładnie nic maszynowo, umówiliśmy się na cokolwiek z maszyną w przyszłości - teraz kuzyn zapytał tylko czy mam coś co mogłoby poprawić kolor, bo jakiś taki przygaszony jest (pierwszym pomyślem było poprostu QD, ale chciałem w końcu spróbować Paradise Gloss). Uwineliśmy się ze wszystkim w 3 godzinki, nie patrzeliśmy na żadne rysy, za to po umyciu zobaczyliśmy dramat tego lakieru, wżery, setki rys, dzisiątki zaprawek, niedokładne polerowanie przez lakiernika itp. Głównie chodziło mi o to aby pokazać, że niewiele trzeba aby auto odżyło - kuzyn większość rzeczy robił sam pod moim nadzorem, ewentualnie we dwóch aby było szybciej, bo zapowiadali deszcze i akurat trafiliśmy na okienko pogodowe 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeu Opublikowano 23 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 @Eidos71 Dokładnie tak jak @kursien napisał. Dla niewtajemniczonych zwykłe mycie i osuszenie ręcznikiem jest już efektem wow, bo nie zostają ślady po wodzie. Tutaj fajny wosk, który dużo wnosi do wyglądu to już szał - o to chodzi w detailingu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Streat Opublikowano 23 Lutego 2020 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 @david2888 tylko clenaerem przejechałeś auto? toyota miekki lakier wiec pewnie nawet taki clenaer cos tam usunął Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 23 Lutego 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2020 15 godzin temu, david2888 napisał: Typowe auto z francji, po francuzie Byłem przekonany, że to typowe auto po polskim leasingobiorcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się