Badii23 Opublikowano 19 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 Ja już od jakiegoś czasu używam UWC do tygodniowej pielęgnacji felg, a raz za jakiś czas wleci vampir, lub jelly blueberry od 4detailers. Nie ma sensu co tydzień katować felgi ironem który tani nie jest ;D i nie wiem jak wy ale ja zawsze po zmianie felg na zimowe czyszczę felgi ironem i prickiem żeby leżakowały czyściutkie ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barto125 Opublikowano 19 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2019 3 godziny temu, Lukasz-odkrywca napisał: @Tomek1419 co ja mogę tak mi zrobili. W takim wypadku obraca się oponę względem felgi, nie chciało im się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D@ViD Opublikowano 20 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 8 godzin temu, Birkhof napisał: Deironizer nie bedzie szkodliwy dla lsp tak jak kwas. Wiem o tym Chodzi mi o to, że w przypadku ściągniętej felgi już z auta. W procesie przygotowania do nowego sezonu (zabezpieczenia felgi) Kwas robi mega robotę. A do bieżącego mycia to wiadomo używam UWC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kostek88 Opublikowano 20 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2019 15 godzin temu, david2888 napisał: Wiem o tym Chodzi mi o to, że w przypadku ściągniętej felgi już z auta. W procesie przygotowania do nowego sezonu (zabezpieczenia felgi) Kwas robi mega robotę. A do bieżącego mycia to wiadomo używam UWC Jak jest zabezpieczona felga przed sezonem to po sezonie nawet nie myjąc 'bębna' nie powinno być problemu z domyciem bez użycia takiej chemii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matrix Opublikowano 21 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 Umyłem seata I wysuszyłem zaraz idę woskować tak z okazji wiosny 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gardor Opublikowano 21 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 Vampire liquid robi robotę Leon kolegi z przebiegiem 12tys. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sT3VE Opublikowano 21 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 @Gardor Diesel? U mnie w 2.2 commonrailu po tygodniowym dziadowaniu w mieście, jak pojadę go pogonić to dymek puszcza jak... Przy normalnym użytkowaniu diesla nic się nie dzieje, czasem puści przy redukcji czy jak się go kręci mocno przy 4tyś. Dokładnie tak samo fioletowa jest klapa, ale i tak bez użycia mocnej zasady osad nie schodzi Dlatego zastanawiam się nad powłoką na dupe, a reszta wosk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gardor Opublikowano 21 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2019 @sT3VE to jest benzyna 1.2tsi 110hp. Auto świeże bo lekko ponad 12 tysięcy przebiegu. Trzeba robić deironizacje i odsmalanie na wiosnę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeu Opublikowano 22 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 Nosiło mnie od jakiegoś czasu, żeby cokolwiek zrobić przy aucie. Dziś miałem wolne 4h, więc zająłem się maską-ktoś się opierał chyba i było sporo takich szerokich skupisk mikrorys. Całe auto umyłem, a na maskę wleciał dodatkowo Prick+Vampire Liquid+ręcznik glinkujący. Na samochodzie dzielnie siedzi CanCoat i mimo, że finish mu się należy (dodyk złej fibry boli całe życie), to położyłem CarPro Elixir (sporo zamaskuje i przetrzymam jeszcze do prawdziwej akcji letniej). Maskę potraktowałem Kraussem DB5800s. Pad mikrofibrowy+H8 i żółty Nat+M2. Wykończenie super, zeszło bardzo dużo grubych po h8, jednak zostawiłem sobie małe pole do popisu na przyszłość (czas naglił). Wymyłem dwukrotnie ADBL WipeOut i wleciał na test BiltHamber Hydra-Wax. Nakładanie bajka, docieranie prawie też (gdzieniegdzie duuużo przesadziłem z woskiem). Lubię takie szybkie akcje-dla chcącego nic trudnego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 22 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 Jak wiosna to wiosna Przyznaje się w tamtym roku olałem wymianę filtra kabinowego, więc poniżej stan Filtrona po 2 latach. Kto ma lub miał e36 to wie, że wymiana nie należy do przyjemnych i szybkich Od pewnego czasu borykam się też, z samoistnym zwiększaniem i zmniejszaniem się predkości dmuchawy. Podmiana panelu klimatronika na sprawny nie przyniosła efektu więc postanowiłem w ciemno wymienić rezystor. Póki co jakby działała Różnica w jakości wykonania niestety jest Na koniec standardowo odkurzanie i ogarnięcie skór. Jakby ktoś był zainteresowany Cleaner Tenzi czysta skóra Odżywka Gliptone GT11 Plastiki koch refresh cockpit care Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 22 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 Ogarnij jeszcze pedały bo trochę razi po oczach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
#kris Opublikowano 22 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 Kabinowy w E36 to łooo matko. Moja czeka na nowego właściciela...Wysłane z mojego Redmi 5 Plus przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paperson Opublikowano 22 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 @DaV dałeś radę Swoją drogą skóry masz naprawdę w dobrej kondycji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 22 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 Pedały ogarnięte bo po zrobieniu zdjęcia się zorientowałem 6 minut temu, paperson napisał: Swoją drogą skóry masz naprawdę w dobrej kondycji Fakt jakoś się zachowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crasher Opublikowano 22 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2019 Przy okazji wymiany oleju, jak zawsze od @czarnepaliwo @Tomek6 przy okazji umylem komorę. Hardcore od rrc 1:10, potem reddevil 1:4 plus szczotki pędzle itp. W roli zabezpieczenia Koch chemię motorplast. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeu Opublikowano 23 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Nareszcie letnie koła + inspekcja CarPro Elixir w słońcu. Robi robotę 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADZIA Opublikowano 23 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Właśnie kończę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaV Opublikowano 23 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 @lukeu jest elegancko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Domel Opublikowano 23 Marca 2019 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Letnie założone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 23 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Ja tam bym się w ogóle nie spieszył z zakładaniem letnich i sam poczekam jeszcze minimum dwa tygodnie. Nawet depresator (razem z cetane boosterem, jak zawsze) przy tankowaniu przedwczoraj wlałem (ostatni raz)... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrzysiekT5 Opublikowano 23 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Przy sobocie piana potem rękawica i na wierzch MD 2 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ad.am Opublikowano 23 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Dzisiaj washday, mycie Mothers Cali, RG Clearmist Detailer , szyby zestaw z box1 (FW Magic Ball+ściereczka Herrenfahrt),wnętrze Autoglym Interior Shampoo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GracjanS4 Opublikowano 23 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 Daily dostało w ostatnim czasie kilka prezentów, zaczęło się od kompletnego wnętrza od S6 C6, oczywiście wszystko wyczyszczone, trochę podmalowane i zabezpieczone. Siedzisko fotela kierowcy uszyte od zera, nowa mata itd. Wpadły boczki drzwi z lampkami i ambiente, tyły z roletami, odpowiednie pod to moduły drzwi, kodowanie wszystkiego itd. Felgi "Pompei" już mi się trochę znudziły, zdecydowałem się na Rotory w 20". Po zimowaniu wyjechałem S4, mały przegląd na podnośniku, nowy akumulator... Zostaje mycie, czyszczenie itd 2 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barto125 Opublikowano 23 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 @GracjanS4 Dziwne, że samo siedzisko w takim stanie, gdzie boczki prawie nieruszone - gdzie to one przeważnie pierwsze się poddają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Birkhof Opublikowano 23 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2019 [mention=2635]GracjanS4[/mention] liczę na jakiś wątek dla tej S4, piękna.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się