Skocz do zawartości

Konserwacja podwozia.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Podepnę się do tematu z zapytaniem gdzie w Poznaniu można zlecić konserwację podwozia? Chodzi o Mazdę 3 i wykonanie tej usługi sumiennie

 

  • Administrator
Opublikowano

Mam dwa namiary do "sprawdzonych" osób. Jak potwierdzę fachowość jednego z nich na własnym samochodzie to dam znać.

Opublikowano
Dnia 27.12.2015 o 20:00, Domel napisał:

 

ja miałem pełną konserwację jakimś nowym produktem z VALVOLINE kolo lipca tego roku.

 

Może kolega napisać jak się to sprawuje Valvolin, wygląda bardzo profesjonalnie. Mam zamiar trochę się pobawić z podwoziem i myślę nad VALVOLINE TECTYL BODYSAFE WAX i pytano czy to ten specyfik?

 

  • Moderator
Opublikowano
4 minuty temu, Bliźniak napisał:

Może kolega napisać jak się to sprawuje Valvolin

Muszę sie dopytać ale to był chyba VALVOLINE TECTYL BODYSAFE i sprawuje sie bardzo dobrze po 2 latach.

Produkt jak produkt - ale fachura który to zrobi dobrze to skarb ....

Opublikowano

Ja używałem tego produktu. Najpierw mycie podwozia na podnośniku, potem po osuszenie zabezpieczenie BRUNOXem całego podwozia, po zaschnięciu położyłem właśnie Valvoline Tectyl. Super wyszło jak na pierwszy raz. Dwa lata mineły i jest cały czas bardzo dobrze. Facet na SKP chciał odkupić :D

Opublikowano
Godzinę temu, clavikord napisał:

Ja używałem tego produktu. Najpierw mycie podwozia na podnośniku, potem po osuszenie zabezpieczenie BRUNOXem całego podwozia, po zaschnięciu położyłem właśnie Valvoline Tectyl. Super wyszło jak na pierwszy raz. Dwa lata mineły i jest cały czas bardzo dobrze. Facet na SKP chciał odkupić :D

masz na myśli Brunox epoxy?

Opublikowano
Dnia 24.08.2017 o 20:18, pavko napisał:

To pamiętaj o nas

x2

W poprzednim aucie (Civic VII) robiłem konserwację na 3 razy - po paru miesiącach zawsze coś wyłaziło z powrotem i jechałem na poprawki...

Dlatego teraz szukam kogoś sprawdzonego w Poznaniu.

Opublikowano

Przestudiowałem cały internet i bardzo dużo pozytywnych głosów było z Valvoline . Z fotorelacji  w tym wątku też wygląda bardzo dobrze i mam zamiar tym zrobić. Robiłem kiedyś BOLLem ale podobno to nie ta klasa produktów. Różnica w cenie na całe auto minimalna, więc po co robić byle jak , jak można zrobić dobrze tym bardziej , że robisz dla siebie. Zamiast Brunox epoxy o bardzo dyskusyjnym działaniu użyje APP R STOP.

 

Opublikowano

Kiedyś kupiłem chyba Novola i okazało się,ze badziew. Popękało i stwardniało.Rok temu robiłem dwa nadkola Terotex Teroson po 60zł za puszkę i trzyma do tej pory, nic nie zlazło.

W tym roku chciałem też od spodu zabezpieczyć więc szukam jakiejś alternatywy.Przy okazji mam również kumplowi z pracy zamówić.

Opublikowano

@Alfa47 To nie ma znaczenia czy konserwujesz pędzlem czy pistoletem to wytrzyma tyle samo. Tylko pędzlem nie jest tak łatwo dojść wszędzie jak pistoletem, jeśli dokładnie i starannie zrobisz to pędzlem będziesz miał zabezpieczenie bardzo dobre. Ps. Tylko nie odnosi się to do "wosku" do profili zamkniętych, chyba nie muszę pisząc dlaczego ?

 

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Opublikowano

Ja robilem 9 sierpnia u siebie , sciaganie nadkoli dokładek itp na rdze poszedl srodek noxodul zajebisty...pozniej priofile tectyl ml 550 a na koniec dwie warstwy Bodysafe :) po trzech tygodniach stwierdzam ze powloka jeszcze dosycha a co najwazniejsze nie lubi wody odptcha ja jak glupia :)

Opublikowano

Ile potrzebuję litrów takich produktów do konserwacji aby zabezpieczyć sedana ? chodzi mi o całe podwozie i progi nadkola itd. :) 

Myślę że jedna warstwa wystarczy w 5 litrach się wyrobię ?? 

Edit. Chodzi o konserwację pistoletem :) 

Opublikowano

Ja robiłem tak.

Po zdjęciu nadkoli :

60yQJBK.jpg

 

Po myciu :

 

ssL036s.jpg

 

Pierwsza  warstwa :

 

WIQc0sg.jpg

 

Druga warstwa :

ZrQlAVa.jpg

 

Wszystko kładzione ręcznie,wałkiem do malowania :-) Preparat to Nigrin zakupiony w Auchan,do tego preparat w profile,baranek od k2 2 puszki w spreju w trudne dostępne miejsca,

Puszka preparatu Nigrin wystarczyła na położenie dwóch warstw na nadkola i podłogę :-) 

 

Opublikowano

Ponad 1,5 roku temu robiłem konserwacje w Golfie Plus. Na oczyszczoną rdzę mechanicznie, kładłem Troton Rust Filler, a na to został położony APP U200 a na bardziej newralgiczne miejsca był położony APP U210, na końcu po wyschnięciu został nałożony produkt ala wosku do profili zamkniętych ( z tego co pamiętam to chyba Valvoline, kolor taki bursztynowy ). Po tym okresie ( ponad półtora roku ) i przebiegu ok. 35 tys, wszystko w jak najlepszym porządku. Żadnych ognisk rdzy, a baranek wraz z woskiem dalej się świetnie trzymają. 

Opublikowano

Myślicie, że warto konserwować mondeo mk4 2014 rok ? Podwozie jak nowe, poprzednie też mondeo mk4, które miałem z 2008 roku nie miało rdzy. Ale auto na minimum 5 lat więc tak dumam. Słyszałem gdzieś, ze trzeba te 3-4 lata odczekać jak fabryczna konserwacja trochę się zetrze, żeby się jedna z drugą "nie gryzła". Jak uważacie ?

Opublikowano

Ja uważam, że konserwować jak najbardziej, ale nie typowymi środkami typu Bitex (domyślnie wszelkie masy bitumiczne), ale czymś na bazie wosków tak jak to jest pokazane w filmiku od Nowickich - od 12 minuty. Niekoniecznie musi być to ten sam produkt, może być inny tego typu transparentny środek. Auto jest młode, ma swoją fabryczna powłokę i wydaje mi sie, ze nie wymaga używania bitumicznych konserwacji. 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.