Skocz do zawartości

Zakup nowego samochodu


vanquisz

Rekomendowane odpowiedzi

Więc wyboru za dużego nie masz. Mondeo to duża krowa. Jak przesiadłbyś się w taką ibizę/fabię kombi to będzie ci na pewno ciasno. Podjedź i umów się na jazdę próbną tipo. Przecież bez tego ani rusz.

 

Racja. Z nowych jestem skazany na tipo w kombi.. jak nie podpasuje to bedzie uzywka s-max po lifcie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jako oplowiec polecam przyjrzeć się Astrze K, wydaje mi się że ma dobrze skalkulowaną cenę względem jakości, wyposażenia i kosztów późniejszej eksploatacji

 

jasne, ja za oplem jestem bardzo, miałem dwie astry. Ale kupić K nawet w tym 1.4 TURBO z wyposażeniem tipo to minumum 10 tys, więcej trzeba dać, inaczej chętnie bym wziął. Co ciekawe w tipo bagażnik większy o 10 litrów względem aśki.

 

astra za 69. https://www.otomoto.pl/oferta/opel-astr ... yIsaR.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe auto kupujesz na 3 czy 10 lat.Bo jesli na dłużej to warto dozbierać te kilka tysięcy i byc zadowolonym.

Wiem,łatwo napisac zeby dołożyć 10tys ale na przestrzeni tych lat to sie rozłoży :)

 

 

no takim nowym to bym planował 5-7 lat pojeździć.

 

a u Ciebie co jest faworytem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zostawiam Octe i szukam drugiego auta.Najbardziej podoba mi sie ten nowy Leon.Tylko golas to 60tys

 

no a my zostawiamy do miasta puga 206 a to drugie ma być rodzinne.. w planach dziecko.. dlatego tylko kombi.. leon drogawy więc zostaje tipo.. ewentualnie megane kombi ma jeszcze w miarę cenę, mam znajomego w renault co załatwia niezłe rabaty.. także ewentualnie jeszcze meganka.. ale muszę koniecznie tipo polatać na próbnej :)

 

https://www.otomoto.pl/oferta/renault-m ... yBDch.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Obecnie latam S60 2003 r. 200KM. Szukam czegoś w podobie byle nowy w leasingu z ratą 1000 netto i 0% wpłaty własnej :lol:

Jako, że wielkość raty jest ważniejsza niż segment, marka, wyposażenie - chciałbym mieć chociaż automat i >150KM. Mile widziany sedan/kombi. Może ktoś konfigurował sobie jakąś Octavię, Golfa Varianta lub coś takiego? Podejrzewam, że w 70-80k trzeba było by się zamknąć, żeby rata leasingowa taka wyszła. Generalnie leasing na max 4 lata, oddaję i biorę następny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie latam S60 2003 r. 200KM. Szukam czegoś w podobie byle nowy w leasingu z ratą 1000 netto i 0% wpłaty własnej :lol:

Jako, że wielkość raty jest ważniejsza niż segment, marka, wyposażenie - chciałbym mieć chociaż automat i >150KM. Mile widziany sedan/kombi. Może ktoś konfigurował sobie jakąś Octavię, Golfa Varianta lub coś takiego? Podejrzewam, że w 70-80k trzeba było by się zamknąć, żeby rata leasingowa taka wyszła. Generalnie leasing na max 4 lata, oddaję i biorę następny.

Zastanów się nad wynajmem długoterminowym jak tak chcesz zrobić. Może będziesz musiał z 100-150zl ale będziesz miał koszty w cenie. I wtedy powinno Ci się udać z autem w przedziale 90tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie latam S60 2003 r. 200KM. Szukam czegoś w podobie byle nowy w leasingu z ratą 1000 netto i 0% wpłaty własnej :lol:

Jako, że wielkość raty jest ważniejsza niż segment, marka, wyposażenie - chciałbym mieć chociaż automat i >150KM. Mile widziany sedan/kombi. Może ktoś konfigurował sobie jakąś Octavię, Golfa Varianta lub coś takiego? Podejrzewam, że w 70-80k trzeba było by się zamknąć, żeby rata leasingowa taka wyszła. Generalnie leasing na max 4 lata, oddaję i biorę następny.

Zastanów się nad wynajmem długoterminowym jak tak chcesz zrobić. Może będziesz musiał z 100-150zl ale będziesz miał koszty w cenie. I wtedy powinno Ci się udać z autem w przedziale 90tys.

 

No tak ustawiony leasing to w zasadzie najem długoterminowy. Właśnie coś takiego mnie interesi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obecnie latam S60 2003 r. 200KM. Szukam czegoś w podobie byle nowy w leasingu z ratą 1000 netto i 0% wpłaty własnej :lol:

Jako, że wielkość raty jest ważniejsza niż segment, marka, wyposażenie - chciałbym mieć chociaż automat i >150KM. Mile widziany sedan/kombi. Może ktoś konfigurował sobie jakąś Octavię, Golfa Varianta lub coś takiego? Podejrzewam, że w 70-80k trzeba było by się zamknąć, żeby rata leasingowa taka wyszła. Generalnie leasing na max 4 lata, oddaję i biorę następny.

Zastanów się nad wynajmem długoterminowym jak tak chcesz zrobić. Może będziesz musiał z 100-150zl ale będziesz miał koszty w cenie. I wtedy powinno Ci się udać z autem w przedziale 90tys.

 

No tak ustawiony leasing to w zasadzie najem długoterminowy. Właśnie coś takiego mnie interesi.

Nie do końca. W leasingu płacisz za przeglądy i części eksploatacyjne, a w wynajmie Cię to nie interesuje. Sam leasing na warunkach 0%wkladu i duży procent wykupu będzie średnio dobry finansowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

693244 W leasingu płacisz za przeglądy i części eksploatacyjne, a w wynajmie Cię to nie interesuje.

No ja mam leasing z wysoką wartością końcową (audi perfect lease) i mam przeglądy gratis oraz materiały eksploatacyjne (nawet wycieraczki szyb w to wchodzą). Auto wziąłem na 2 lata.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]piotrek305[/ref], miałem krótką przyjemność wynajmując na kilka dni, przebieg zrobiłem znikomy, ze 200 km może, to było kombi. 1.4 turbo, chyba 140 koni (nie wiem ile, nie sprawdzałem) jak odbierałem miała 900 km przebiegu. Wypas tam jakiś był, bo np. na pokładzie podgrzewana kierownica, asystent pasa czy jak to zwać, start-stop no i jakieś normalne rzeczy typu klima automatyczna, wspomaganie, etc.

Byłem pozytywnie zaskoczony jakością w środku, bardzo przyjemnie. Nawet fotele były fajne, tylko trochę małe (jeżdżę starym S60 a wcześniej S80 i tam było mistrzostwo, więc znam lepsze fotele ;)), może trochę jestem tym rozpieszczony ;)

Materiały też OK, spasowanie spoko. Wiadomo, lexus to to nie był, ale jak na auto za ~80k, to OK. Nieźle wyciszony, ale 120 nie przekraczałem - w Danii są drogie mandaty, więc nie ryzykowałem. To i na temat prowadzenia w zakrętach nie powiem, bo spokojnie było jeżdżone.

Jedynie co się zdarzało, to kilka razy miałem wrażenie, że nierówno pompuje turbo, nie to że szarpało, ale nie przyspieszał jednostajnie. Za krótko jeździłem, żeby wyczaić kiedy to było (zimny/ciepły czy tam jak), więc nie powiem więcej. I nie chodzi mi o turbodziurę, bo ona była mało odczuwalna. Może należało zgłosić przy przeglądzie, bo jakiś wężyk spadł czy coś, ale z drugiej strony nie było to uciążliwe, bo zdarzyło się może ze dwa razy.

Generalnie z tego wszystkiego, to silnik najsłabszy - frajda zerowa, trochę "pierdział", 4 cylindry, nieduża pojemność + turbo. No ale wygląda, że tak będzie wyglądała przyszłość motoryzacji :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]piotrek305[/ref], miałem krótką przyjemność wynajmując na kilka dni, przebieg zrobiłem znikomy, ze 200 km może, to było kombi. 1.4 turbo, chyba 140 koni (nie wiem ile, nie sprawdzałem) jak odbierałem miała 900 km przebiegu. Wypas tam jakiś był, bo np. na pokładzie podgrzewana kierownica, asystent pasa czy jak to zwać, start-stop no i jakieś normalne rzeczy typu klima automatyczna, wspomaganie, etc.

Byłem pozytywnie zaskoczony jakością w środku, bardzo przyjemnie. Nawet fotele były fajne, tylko trochę małe (jeżdżę starym S60 a wcześniej S80 i tam było mistrzostwo, więc znam lepsze fotele ;)), może trochę jestem tym rozpieszczony ;)

Materiały też OK, spasowanie spoko. Wiadomo, lexus to to nie był, ale jak na auto za ~80k, to OK. Nieźle wyciszony, ale 120 nie przekraczałem - w Danii są drogie mandaty, więc nie ryzykowałem. To i na temat prowadzenia w zakrętach nie powiem, bo spokojnie było jeżdżone.

Jedynie co się zdarzało, to kilka razy miałem wrażenie, że nierówno pompuje turbo, nie to że szarpało, ale nie przyspieszał jednostajnie. Za krótko jeździłem, żeby wyczaić kiedy to było (zimny/ciepły czy tam jak), więc nie powiem więcej. I nie chodzi mi o turbodziurę, bo ona była mało odczuwalna. Może należało zgłosić przy przeglądzie, bo jakiś wężyk spadł czy coś, ale z drugiej strony nie było to uciążliwe, bo zdarzyło się może ze dwa razy.

Generalnie z tego wszystkiego, to silnik najsłabszy - frajda zerowa, trochę "pierdział", 4 cylindry, nieduża pojemność + turbo. No ale wygląda, że tak będzie wyglądała przyszłość motoryzacji :/

 

dzięki wielkie za opinie :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

693244 W leasingu płacisz za przeglądy i części eksploatacyjne, a w wynajmie Cię to nie interesuje.

No ja mam leasing z wysoką wartością końcową (audi perfect lease) i mam przeglądy gratis oraz materiały eksploatacyjne (nawet wycieraczki szyb w to wchodzą). Auto wziąłem na 2 lata.

 

Ok a ile Cię wyniósł leasing w sensie ile procent? Zaloze się ze z 115%. Wiem ze auta premium daje teraz często pakiety serwisowe jako dodatek do rat leasingowych. Natomiast my rozmawiamy o zwykłych markach. Ja nie spotkałem tego w tych markach które odwiedzałem a jeżeli ktoś chce auto używać tylko żeby mieć koszty i go nie wykupywać to sadze ze wynajem jest lepsza opcja.

 

Ty masz wynajem czy leasing?

 

Jeżeli do mnie ta wiadomość to ja mam zwykły leasing z wykupem 1% bo auto po skończonym leasingu ma otrzymać Żona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Od lat zastanawia mnie ile w markach premium jest "premium" a ile marketingu :o

Skoro po kilku dniach chodzenia, każdego Mercedesa, BMW czy Audi, wartych wg katalogu 200 tyś zł, można bez problemu zamówić z 20% rabatem?

Skoro pieniądz swoje kosztuje a instytucje finansowe tych marek oferują leasingi na 3 - 4 lata za te umowne 0% to czy nie jest to kolejny rabat w wysokości 10 - 15%?

Skoro obsługa ASO marek premium jest taka premium i w związku z tym musi być tak droga to dlaczego do wynajmów długoterminowych większość usług serwisowych jest dokładanych w cenie auta?

 

:o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat przy audi perfect lease nie ma żadnego rabatu, jeśli jest wyprzedaż rocznika i fura jest obniżona z 200000 zł brutto na np. 180000 zł brutto to i tak rata wynosi 2000 zł netto czyli 1% wartości auta. Mozesz kupić ją za 180000 zł ale gotówa albo zewnętrzny leasing.

 

Tu płacisz 10% netto na stracie, 1 % netto meisiecznie i po 3 latach oddajesz auto. Mamy tak dwie fury z połczyńskiej :)

 

nIc nie przebija teraz ofert APL, w przypadku gdy auto masz na 3 lata i potem nowe, oczywiście jak masz gotówę albo chcesz tradycyjny leasing to idziesz do brokera i masz 20% rabatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na leasing to jednak trzeba mieć kasę :D

 

693525 Tu płacisz 10% netto na stracie, 1 % netto meisiecznie i po 3 latach oddajesz auto.

Czyli auto warte 200 tys zł brutto wychodzi ok 160 tys netto. 10% wpłaty + 36 rat to jest jakieś 75 tyś po tych 3 latach i auto oddajesz. Rozumiem, że po prostu oddajesz?! Czyli jakby nie patrzeć 75k zł w du*e. To ja już wolę te 3 lata "przyoszczędzić", kupić auto z koncernu vag z tym samym silnikiem premium, na tej samej płycie podłogowej premium, z ciut gorszymi plastikami w środku i pojeździć nim 5-7 lat i je sprzedać. Nie wiem jak w audi, vw i skodzie, ale seat teraz w pl daje 4 a w at nawet 5 lat gwarancji... Także jak mówię, wolę kupić za gotówkę i nie martwić się ratami, niż rozbijać się premium i wyrzucać kasę w błoto... Płaci się za ciut lepsze wykończenie i znaczek, reszta to jest to samo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.