Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@Marx trwałość. Jak szukasz tanio i przyzwoicie to zerknij na anzio. Mam od 6 lat anzio split jako zimówki. Felgi proste jak nowe - ostatnio zakładałem na dopasionego huntera. Malowanie nie było idealo na moich sztukach - czarnych. Są relatywnie lekkie. Kupiłbym ponownie.

 

  • Dystrybutor
Opublikowano
Godzinę temu, krzysiek555 napisał(a):

Są jakieś dobre fibry za Ali? 

Pewnie że są. Niemniej w pl można dorwać fibry dobre jakościowo w dobrej cenie. Napisz jakie i do czego ci potrzebne

Opublikowano

@sparco0 szkody nie zrobi. Czy powłoka będzie trzymać na tym prawidłowo to inny temat. Podejrzewam że tak. Swoją drogą patrząc na świeże essence to metki "dat" się różnią od tych co były dawniej. 

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Generalnie daty przydatności produktów do użycia można brać z przymrużeniem oka. Mam matowy tire dressing od Good Stuff i jest już przeterminowany ponad 2 lata. Nic mu nie jest, działa tak samo jak w chwili zakupu. Mam od 2018 Hydro2 Lite od CarPro (jeszcze w tej starej butelce), też działa wyśmienicie. Jeśli chemia jest przechowywana w dobrych i kontrolowanych warunkach to w większości wypadków nic jej nie będzie przez długi czas. 

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
Opublikowano

Powiedzmy ze mam auto wyglinkowane. Zakladajac ze nie chce robic maszynowej korekty lakieru, jakiego preparatu powinienem uzyc przed nalozeniem wosku Coli #476?

Opublikowano
13 godzin temu, e36ace napisał(a):

Pewnie że są. Niemniej w pl można dorwać fibry dobre jakościowo w dobrej cenie. Napisz jakie i do czego ci potrzebne

Potrzebuje do docierania past oraz ceramiki, do QD używam Cleante Daily, i testuje do powłok Work stuff Worker 

  • Moderator
Opublikowano

@MarxIPA z wodą 1:1 odtłuści lakier i Coli powinien złapać w miarę dobrze.

Ale jeśli masz fantazje to jakieś trzy lata temu używałem na aucie kolegi Collinite 840 Sapphire Prewax Cleaner, właśnie pod Coliego.

Nie mam pojęcia jak to wpłynęło na trwałość ale na dość nijakim srebrnym lakierze Dacii, fajnie podbił kolor i ewidentnie auto "się świecilo". 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Posiadam biale zarysowania na dachu, samochód peugeot 206, czy jest szansa usunąć lub zamaskować jakoś te rysy, posiadam Meguiar's Ultimate Compound z tricolorem do polerski ręcznej, ale w żaden sposób nie usuwa to rys

IMG_20230501_140006.jpg

Opublikowano

@6marcin6 moim zdaniem bez maszyny nie ma co podchodzić. Druga sprawa, że u 206'tek nagminnie zdarzała sie wada lakiernicza gdzie klar łuszczył sie na potęge.... Tak czy siak gorsze nie będzie, próbuj to jakoś ratować 😁

Opublikowano

Defekt lakieru po lakierowaniu parę lat temu w ASO.. Ma ktoś sposób albo robił coś podobnego? Próbować matowanie i cięcie czy raczej pozostaje tylko powtórne lakierowanie?

ad6e80e30ec4892473a31edf49f9c621.jpg

Opublikowano
13 hours ago, Eryczek said:

@MarxIPA z wodą 1:1 odtłuści lakier i Coli powinien złapać w miarę dobrze.

Ale jeśli masz fantazje to jakieś trzy lata temu używałem na aucie kolegi Collinite 840 Sapphire Prewax Cleaner, właśnie pod Coliego.

Nie mam pojęcia jak to wpłynęło na trwałość ale na dość nijakim srebrnym lakierze Dacii, fajnie podbił kolor i ewidentnie auto "się świecilo". 

Czyli IPA to po prostu odtluszczenie?
Widze ze Collinite ma kilka cleanerow: #325 AIO, #415 ColorUp, #390 Auto Polish, #870 Fleetwax Liquid. Czym one sie od siebie roznia?

W ogole widze ze czesc tych cleanerow to sa srodki polerujace. Ale polerowanie to jest przeciez poprzedni etap. To po co polerowac wypolerowane auto?

Opublikowano

Jeżeli polerujesz, nie ma potrzeby używania cleanera. Cleaner to opcja, kiedy nie wykonujemy korekty, żeby oczyścić lakier dogłębnie z zanieczyszczeń i usunąć/zamaskować rysy, z naciskiem na to pierwsze.

Wyryte w skale z S20 FE 5G



  • Lubię to 3
Opublikowano

Ok, dzieki. Z tych cleanerow 870 odpada (do łodzi), 325 to AIO.

390 - "lekko-ścierny cleaner" - czyli ten by sie nadawal

415 - "Odświeża lakier przywracając klarowność a także wzmaga połysk" - to ten nie jest scierny? Czym te dwa sie roznia?
 

Opublikowano

2 szybkie pytanka:
- Czy przy aplikacji folii ppf z zabezpieczeniem (czytaj, oprocz linera jest jeszcze folia zabezpieczajaca od 2 strony) trzeba to zabezpieczenie zdjąc, czy powinno sie kłaść z nim? Bo próbowałem walczyć z lampami ostatnio i średnio mi to szło, i zastanawiam sie czy może zdjęcie warstwy ochronnej troche by ułatwiło ten proces
- Co robicie z recznikami glinkującymi po pracy? Myjecie je, pierzecie, czy poprostu suszycie?

  • Moderator
Opublikowano
8 minut temu, polll napisał(a):

świeżo położonej powłoki? 

Świeżo czyli ile ? 🙂

Opublikowano

@polll od 2-3 lat do bieżącego mycia powłok używam CP Reset / zielonego FX. Wprawdzie tygodniowej powłoki nie myłem jeszcze nigdy ale 14-15 dniowe ogarnialem tymi szamponami.

  • Lubię to 1
  • Dystrybutor
Opublikowano
7 godzin temu, polll napisał(a):

A jaki szampon do mycia ręcznego byście polecili do pierwszego mycia świeżo położonej powłoki? 

kup szampon producenta powłoki i bedziesz miał pewność że będzie ok, choć w sumie nie znam szamponu który zaszkodziłby powłoce, pomijam oczywiście szampony z dodatkami wosków czy polimerów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.