Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
3 godziny temu, damiano2007 napisał:

Jaki płyn do prania fiber polecicie?  

Taki co by sprawił, że wróci puszystość i chłonność. 

Bialy jelen do tego ocet i pranie ustawic na 60 stopni. 
a jeszcze lepiej po praniu wysuszyc w suszarce. 

Opublikowano
17 minut temu, wanraf89 napisał:

Bialy jelen do tego ocet i pranie ustawic na 60 stopni. 

Na 60st ?? Ja zawsze na 40st. i niektóre wydaje mi się, że sztywne wychodzą jak nie ma octu. 🤔

Opublikowano
5 godzin temu, kedar napisał:

Na 60st ?? Ja zawsze na 40st. i niektóre wydaje mi się, że sztywne wychodzą jak nie ma octu. 🤔

Na 60 st nie co kazde pranie tylko co ktores zeby zmiekczyc. Fibrom  nic sie nie stanie a beda bardziej miekkie. 

Jak jeszcze wysuszylem w suszarce to mega miekkie i puszyste sie zrobily wiec polecam.

  • Lubię to 1
Opublikowano

Kończę właśnie płyn do prania mikrofibr od Shiny Garage. Brać kolejną bańkę czy pojawiło się coś lepszego ? ADBL , Good Stuff , Nanolex przerabiałem.

Zaciekawił mnie płyn Nolle , on rzeczywiście działa w 8-12 ml na pranie ? 

  • Partner forum
Opublikowano

Jeżeli chodzi o miękkość mikrofibr po praniu to 90% roboty robi suszarka (ta bębnowa). Testowałem sporo płynów i po suszeniu na zwykłej suszarce do ubrań zawsze czuć sztywność i zbicie włókien, wtedy jedyne co pomaga to "wytrzepanie" fibr tornadorem.    Przy suszeniu w suszarce elektrycznej od razu mamy przyjemnie miękkie. 

  • Lubię to 8
  • Dziękuję 1
Opublikowano
3 godziny temu, Pikoko napisał:

Poszukuje coś do mycia plastików wewnątrz auta?


 

Tak, poszukujesz...

 

😂😇

  • Super 1
  • Haha 1
Opublikowano

Panowie, będę się zabierał do korekty lakieru (pierwszy raz w życiu na DA21, wcześniej rotacją i roller 9mm). Pacjent to golf 7 gtd (twardy lakier), chce wyciąć jak najwięcej, więc będę zaczynał od futra Flexi Pads z krótkim włosiem oraz Sonaxa Cutmaxa.

1.Wiem, że nikt nie jest w stanie mi powiedzieć dokładnej technologii pracy, ale chciałbym zapytać, w który bieg celować na HDC 21 mm z w.w. futrem i pastą. 

2.Na finish użyć lepiej rollera 9mm po wcześniejszym polishu oraz cuttingu na da21 czy może lepiej finish też robić na evoxie? 

3.Do polishu chce użyć Menzerny 2500 lub sonaxa 04-06, a na finish Kocha M3, zda to egzamin? 

Opublikowano
Tak, poszukujesz...
 

To co polecasz do czyszczenia kokpitu i innych wewnętrznych tworzyw, sztucznych?

Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka


Opublikowano

@Pikoko Wszystko zależy od samego tworzywa i oczekiwanego efektu. 

Kolego,  są tu dedykowane tematy na forum,  są testy zrobione przez ludzi poświęcających swój czas dla nas... poszukaj,  a znajdziesz odpowiedzi. 

Opublikowano
To co polecasz do czyszczenia kokpitu i innych wewnętrznych tworzyw, sztucznych?

Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka



Krótkie pytanie - krótka odpowiedź:

Polecam lekturę forum.

Użytkownicy poświęcają swój czas na testowanie, dokumentację fotograficzną i szczegółowy opis rozmaitych produktów a Tobie nie chce się nawet sprawdzić… Na głównej stronie forum masz dział „Wewnątrz” a dalej „Plastiki”. Jestem więcej niż przekonany, że znajdziesz tam odpowiedzi na swoje pytanie. Zadając pytanie, na które jest już masa odpowiedzi okazujesz całkowity brak szacunku dla nakładu pracy kolegów z forum…


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Lubię to 1
Opublikowano

Witam. Wypadłem trochę z aktualnościami. Kiedyś zawsze używałem QD Sonaxa ze względu na trwałość, potem kupiłem SG Morning ale miałem jasne lakiery na autach. Teraz mam ciemny grafit, pierwszy raz chciałem na niego położyć QD od SG i jakąś masakra, mazalo się, zasychalo a auto było w cieniu, nie wiem czy zepsute bo rok stało w teno pokojowej czy co. Jaki polecacie QD w podobnych pieniądzach i podobnej trwałości ? Czy Sonaxa dobrze się dociera na ciemnych lakierach ?

Opublikowano

@rustin ło panie to dopiero temat 😛 jaka oczekiwana trwałość? co na lakierze wygląda dobrze? czy pod spodem jest jakieś zabezpieczenie? Ciemny grafit jak ciemny, perła, metalik?

Opublikowano

Znajomy kupił sobie mazdę,  niestety z mocno widoczną wadą.  Są to zacieki po wodzie z pod lusterek.  Zacieki tak mocno wgryzione,  że nie wiem czy polerka dałaby radę... nie chce wydawać kasy na polerowanie całego auta,  same drzwi też bez sensu,  bo mówię mu że różnica będzie kolosalna (lakier jest mocno zniszczony), a i tak nie wiem czy to zejdzie... Do sedna...

Macie jakieś pomysły czym to "ugryźć" aby chociaż zniwelować? Znajomy znajomym,  ale nie będę mu sponsorował korekty i swojego czasu na całe auto,  a na to to po prostu patrzeć nie mogę 🤮

20220216_084154.jpg

20220216_084158.jpg

20220216_084207.jpg

20220216_084210.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.