Skocz do zawartości

Pimps

Użytkownik
  • Zawartość

    597
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralna

O Pimps

Informacje

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pimps

    Max Protect UNC-R

    Jakiegokolwiek szamponu możesz używać i żaden nie zaszkodzi. Mnie najbardziej odpowiadają te które w trakcie mycie są śliskie i zaliczam do nich szampony GYEON. Co do pian również nie ma tutaj problemu gdyż w tych stężeniach które są opisane możesz używać i nic złego się z powłoka nie porobi. Ja używam pian AUTOBRITE, BLINK, GYEON, SHINY GARAGE - z żadną z nich nie ma problema.
  2. haks, - musisz troszkę więcej czytać a nie o wszystko pytać viewtopic.php?f=224&t=17802
  3. Pimps

    Max Protect UNC-R

    manio49, podobnie uważam, tym bardziej że to już ostatnie ogniwo przed nałożeniem UNC-Ra więc nie ma co tu oszczędzać na tym zakupie a ilość 500 ml wystarczy na kilka razy.
  4. Pimps

    Max Protect UNC-R

    A jak już lakier będzie odpowiednio przygotowany to przed samym nakładaniem powłoki warto go a nawet powinno się go super odtłuścić/wyjałowić którymś ze środków do inspekcji np. http://showcarshine.pl/1616-gtechniq-pa ... ekcja.html http://showcarshine.pl/863-car-pro-eras ... ekcja.html http://showcarshine.pl/przygotowanie-po ... 500ml.html http://showcarshine.pl/1841-tac-system- ... arcem.html
  5. Pimps

    Max Protect UNC-R

    Jak nie oceniać po ilości postów jak już w Twoim drugim poście wyraziłeś opinie na temat forum i to negatywną, a czy już tu jesteś rok czy 2 to nie zmienia tego że to jest dopiero Twój drugi post. Teraz do odpowiedzi na twoje pytanie: do smoły i opiłków stosujemy te same środki co do felg co potwierdza że musisz uważniej czytać forum. Poczytaj ten wątek bo wszystko tu jest napisane jak nakładać UNC'ra bo jak napisałeś lakier potrafisz przygotować.
  6. Pimps

    Max Protect UNC-R

    A nie uważasz że jest to twój drugi post i już masz pretensje i żal że źle zostałeś potraktowany i nie dowiedziałeś się wszystkiego o co pytasz. Moim zdaniem powinieneś poświęcić troszkę więcej czasu na poczytanie tego forum (jak i pewnie każdego) zanim zaczniesz zadawać pytania. Z tego co napisałeś wychodzi że nie umiesz przygotować poprawnie auta do porządnego nałożenia wosku a co dopiero powłoki. Zacznij od podstaw a potem narzekaj na polskie fora bo jeżeli piszesz że "polskie", "Polacy" no to może warto skorzystać z zagranicznych for. Żeby nie było że nie pomogłem to przeczytaj na początek ten wątek viewtopic.php?f=6&t=2601&view=unread#unread A teraz ci podpowiem iż do przygotowania lakieru pod powłokę o czym nie napisałeś w swoim pierwszym poście pasuje na początek pozbyć się smoły z auta i opiłków metalicznych zanim zaczniesz robić korektę. Więc do pracy a nie narzekania jak to każdy "Polak" potrafi robić bardzo dobrze.
  7. No to jeżeli ma być w prost to "AUTOBRITE Magifoam"
  8. Może tu http://showcarshine.pl/pady-i-bp/494-la ... -14cm.html
  9. Vespa - ja tez go używam i jestem bardzo zadowolony.
  10. Historia się powtarza i czas się wywiązać z otrzymanego do testów produkty firmy 4nano o nazwie 4nano ENERGIZER. Środek który otrzymałem do testów jest w buteleczce o pojemności 250 ml. oczywiście oklejonej nową szatką graficzną. Konsystencja jak woda, zapach bardzo delikatny ale jaki to nie wiem bo nie potrafię tego określić, kolor taki lekko różowawy - jak dla mnie majtkowy. Poniżej opis który znajduje się na naklejce przyklejonej do buteleczki "4nano Energizer to nowy środek pozwalający w jednym kroku osuszyć lakier zapobiegając powstawianiu smug, mazów i plam od wody, jednocześnie dodając lakierowi niesamowitej głębi i szklistości oraz niespotykanej śliskości i rewelacyjnych właściwości hydrofobowych. Produkt zabezpiecza lakier ułatwiając jego czyszczenie. Może być aplikowany praktycznie na wszystkie powierzchnie niechłonne twarde, w tym szkło samochodowe. Doskonale sprawdza się zarówno na powierzchniach niezabezpieczonych, jak i na woskach czy powłokach. 4nano Energizer może być stosowany przy każdym myciu, jak również okresowo. Produkt może wypełniać drobne niedoskonałości. Instrukcja stosowania: Aplikację najlepiej przeprowadzić w czasie osuszania lakieru po myciu. Zebrać nadmiar wody z lakieru tak, aby powierzchnia wciąż była lekko mokra. Lekko zwilżyć czystą i delikatną szmatkę z mikrofibry wodą (najlepiej destylowaną). Nanieść nie wielką ilość produktu na lekko mokry lakier po czym niezwłocznie rozprowadzić produkt po powierzchni mikrofibrą i osuszyć do uzyskania idealnego połysku za pomocą suchej szmatki/ręcznika z mikrofibry. Nie należy przecierać wielokrotnie jednego miejsca podczas rozprowadzania produktu, starać się jednorazowo szczelnie pokryć powierzchnię. Przy aplikacji na lakier suchy produkt należy psikać na mokrą szmatkę, a nie bezpośrednio na karoserię. Pełne właściwości powłoki 4nano Energizer pojawią się po 24 godzinach od aplikacji. Produkt można warstwować. Przed użyciem przetestować produkt w mało widocznym miejscu. Nie nakładać na rozgrzane powierzchnie. Nie aplikować w pełnym słońcu lub deszczu." T E S T U J E M Y Na aucie leży poprzednik testów czyli 4nano CERAMIC ENERGIZER który został nałożony dokładnie tydzień wcześniej. Auto przejechało 180 km po mieście, raz padał deszcz a po za tym pogoda dopisywała. Mycie: - piana aktywna w ilości 100 ml firmy BLINK Forest Berries - szampon firmy Gyeon Q2M BATHE Po myciu i wysuszeniu auto czeka na aplikacje 4nano ENERGIZER Auto wjechało do garażu i tam się zaczęła właściwa zabawa. Temperatura tym razem jaka tam panowała to 23 stopnie a wilgoci nie pamiętam, ale było całkiem przyjemnie. Tym razem również środek był nakładany tak jak poprzednik czyli na lekko zwilżoną fibrę wodą destylowaną psikałem po 2 strzały 4nano ENERGIZER i nakładałem go na panel starając się to robić na tyle dokładnie aby nie miziać drugi raz w tym samym miejscu. No i tutaj aplikacja przebiegała inaczej niż z poprzednikeim (4nano CERAMIC ENERGIZER) tzn. trzeb było się jednak bardziej przyłożyć do ścierania go z lakieru. Do tego celu użyłem tych samych fibr co poprzednio a dokładnie do ścieranie fibry Profi Polish Blue Heaven. Na początku przecierałem panel wilgotną szmatką od ENERGIZER'a i od razu po tym zabiegu leciałem na sucho. Wydawało mi się jednak że środek się mazał więc poczekałem jakąś minutkę i już schodziło dużo lepiej choć musiałem to robić z mocniejszym dociskiem fibry do lakieru i być dokłądniejszym. Poniżej fotka jak wygląda lakier po nałożeniu 4nano ENERGIZER przed dotarciem suchą fibrą Praca przy nałożeniu na auto w tym przypadku jednak się wydłużyła ale wynik wizualny po był bardzo dobry SPOSTRZEŻENIA - bardzo dobra wydajność, - lakier podczas nakładania lekko się przyciemnił - śliskość lakieru wysoka ale jednak niższa od 4nano CERAMIC ENERGIZER - szklistość lakieru bardzo dobra (pokusił bym się o stwierdzenie że nawet wyższa niźli 4nano CE) - docieranie środka na lakierze dosyć wymagające ale bez problemowe nawet dla początkującego detailera przez co staje się bardziej pracochłonne i wydłuża efekt końcowy który te starania wynagradza Na koniec jeszcze jedna fotka 4nano ENERGIZER podczas kamerowania 4nano CERAMIC ENERGIZER.
  11. Nigdzie nie napisałem dokładnie ile go zużyłem - patrząc na buteleczkę wydaje mi się że w granicach 11-13 ml.
  12. Krótki filmik z zachowania się ArtDeShine Hybrid H2O-S na przedniej lampie
  13. No to lekki upgrade tematu gdyż auto było dzisiaj myte jak co tydzień pod nałożenie 4nano ENERGIZER i tu się trochę boję że nie za wiele nowego pokażę w opisie o tym produkcie, ale to nie o nim mowa. Po tygodniu i przejechaniu 180 km po jednym deszczu auto całkiem dobrze wyglądało więc zabrałem się za mycie i przy okazji ustrzeliłem kilka filmików z tego wydarzenia. 1. Auto myte szmponem GYEON Q2M BATHE - śliskość podczas mycia przy pomocy tego szamponu jest bardzo dobra na powłoce tak i też bardzo dobrze się rękawica ślizgała po 4nano ENERGIZER CERAMIC 2. Po myciu płukanie i takie oto efekty wodne na masce na której pod spodem leży UNC-R 3. Teraz płukanie boku auta na którym leży QYEON MOHS + BOOSTER no i na tym oczywiście 4nano ENERGIZER CERAMIC 4. A teraz takie chluśnięcie wody na maskę 5. Troszkę polanie maski z konewki mniejszym strumieniem wody 6. Na koniec osuszanie auta przez polewanie tym razem bok/tylne drzwi No i na koniec żeby nie przynudzać 3 fotki z kropelek po myciu autka na którym leży 4nano Uff...
  14. No właśnie po Scrubie zmieniło się ale to dlatego że 2 tygodnie wcześniej na Mohsie i UNC-R był nałożony PA Rapidwaxx co nie znaczy że kropelki znikły. Chciałem aby lakier miał na sobie w miarę czystą powłokę bez dodatków a krople i tak były A co do zasługi 4nano to w instrukcji pisze aby go nakładać na lakier na którym jest powłoka więc pewnie działa jako dopalacz no i nie powinno się go nakładać na goły lakier więc może na innych powłokach będzie inaczej ale u mnie i na jednej i drugiej jest bardzo fajnie i ślisko.

Sponsor serwisu

Pogotowie Zamkowe Gdynia

Obsługa graficzna

Magda Stępień

×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.