Skocz do zawartości

Krótkie pytanie i krótka odpowiedź


AreK

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, menior napisał:

Podlaczam sie pod pytanie,tez nie mam ochoty na nie nowe felgi drogich produktow uzywac.Zakupilem Talismana(mialem tez kiedys tego Sonaxa) ale one trzymaja cos jak BSD tez stosowany w tym cele do kolejnego max 2 mycia :dry:Moze fusso dluzej polezy?

 

3 godziny temu, Strus napisał:

Będę miał niebawem felgi po renowacji. Powłoki za drogie. Nie mój budżet. Hi Temp wytrzyma temperatury i poleży ? Czy jest jakieś trwałe budżetowe a niekoniecznie woskowe rozwiązanie ?

Taki np Sonax Extreme Nano Pro albo FW Talisman ?

Sprawdzony długodystansowiec AngelWax Bilberry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mozna zrobic w sytuacji gdy;

Mialem 1-2 elementy malowane w audi i po korekcie tylko na tych 2 elementach ryski pojawiaja sie od jazdy / mycia zgodnie ze sztuka - lakier strasznie miekki...

Polozylem unc na caly samochod po odswiezeniu lakieru ale na tych 2 elementach jest juz masa swirli po zimie ( reszta auta ok ).

I teraz zastanawiam sie czy scigac unc'a maszynowo z tych 2 elementow i probowac inna trwardsza powloke czy okleic folia ochronna ?

Czy jesli okleje te 2 elementy folia to bedzie widac roznice miedzy reszta auta na ktorym bedzie dalej siedzial unc ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami pisze się, że QD/QW innych firm niż wosk może osłabić jego trwałość. Mam obecnie na samochodzie świeżo nałożonego FK1000P. Pytanie czy bez obawy można używać na niego Megsowego UQW lub QD1 od ADBL ? Jak dotąd stosowałem dedykowany FK425 lecz się już skończył i chętnie przetestowałbym czegoś nowego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, killerx napisał:

Czasami pisze się, że QD/QW innych firm niż wosk może osłabić jego trwałość. Mam obecnie na samochodzie świeżo nałożonego FK1000P. Pytanie czy bez obawy można używać na niego Megsowego UQW lub QD1 od ADBL ? Jak dotąd stosowałem dedykowany FK425 lecz się już skończył i chętnie przetestowałbym czegoś nowego. 

Można i powiem Ci więcej. QD i QW od Megsa pozostaną w rodzinie z FK. Założycielem Finish Kare jest jeden z rodziny Meguiar's

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuję czegoś do wymycia silnika. Blok z aluminium więc myślałem może o jakiś preparatach do felg ale z drugiej strony będzie tam trochę zaschniętego oleju po wyciekach. Może Tenzi truck? Albo jakiekolwiek mocne apc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

@DaV tak mozna go nanieść w formie piany nawet. Na mega brudne komory uzywam tenzi a takie średnie  daje normalnie piane yeti badz inna plus pedzel z apc :)

@DaV pamietaj ze pędzlem zawsze trzeba  działać bez ruszania brudu nie wiele sie zdziała 

  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuję kupić 5l piany yeti. Tylko zastanawiam się nad zapachem, a nie mam możliwości poniuchania gdzieś na miejscu.

Jakiego macie faworyta jeśli chodzi o zapach? Do czego dany zapach można porównać? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co mozna zrobic w sytuacji gdy;

Mialem 1-2 elementy malowane w audi i po korekcie tylko na tych 2 elementach ryski pojawiaja sie od jazdy / mycia zgodnie ze sztuka - lakier strasznie miekki...

Polozylem unc na caly samochod po odswiezeniu lakieru ale na tych 2 elementach jest juz masa swirli po zimie ( reszta auta ok ).

I teraz zastanawiam sie czy scigac unc'a maszynowo z tych 2 elementow i probowac inna trwardsza powloke czy okleic folia ochronna ?

Czy jesli okleje te 2 elementy folia to bedzie widac roznice miedzy reszta auta na ktorym bedzie dalej siedzial unc ?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk





Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, BiałyGTi napisał:

@DaV tak mozna go nanieść w formie piany nawet. Na mega brudne komory uzywam tenzi a takie średnie  daje normalnie piane yeti badz inna plus pedzel z apc :)

@DaV pamietaj ze pędzlem zawsze trzeba  działać bez ruszania brudu nie wiele sie zdziała 

Taa mam tę świadomość, nawet juz się zaopatrzyłem w szczotkę z trwardym włosiem. W jakich proporcjach to mieszać z wodą żeby szło w miarę sprawnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompletując już ostatnie elementy układanki pt. "zadbaj o auto" stoję przed wyborem deirona i cleanera i tu moje typy:
-SG D-Tox

-Poorboy's Professional Polish 2
- GS Rhino Horn
- SG Cleaner ten ścierny

Przeczytałem ostatnie 30 stron tematu o cleanerach ale nie jestem mądrzejszy :/ Bo rhino i SG za dużo tam nie ma (dowiedziałem się tyle że Rhino to cleaner-glaze), na ten celaner ma siąść FK Hi-Temp oraz "powłoka" fusso coat mirror shine

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, DaV napisał:

Taa mam tę świadomość, nawet juz się zaopatrzyłem w szczotkę z trwardym włosiem. W jakich proporcjach to mieszać z wodą żeby szło w miarę sprawnie.

Testowałem różne środki do mycia silników/skrzyń biegów i zostałem przy Truck'u. Co do proporcji to nie ma się czego obawiać. Ja nie robiłem mocniejszego niż 1:10 i dawał rade z mega zapuszczonymi skrzyniami biegów, czasami na 3-4x trzeba było opryskiwać ale w rezultacie wymyte do białego :) 

13 godzin temu, Ziółas napisał:

Kompletując już ostatnie elementy układanki pt. "zadbaj o auto" stoję przed wyborem deirona i cleanera i tu moje typy:
-SG D-Tox

-Poorboy's Professional Polish 2
- GS Rhino Horn
- SG Cleaner ten ścierny

Przeczytałem ostatnie 30 stron tematu o cleanerach ale nie jestem mądrzejszy :/ Bo rhino i SG za dużo tam nie ma (dowiedziałem się tyle że Rhino to cleaner-glaze), na ten celaner ma siąść FK Hi-Temp oraz "powłoka" fusso coat mirror shine

Używam hi-tempa od wielu lat z Cleanerem Duragloss 652 jednak jest obecnie nie do dostania. Teraz zrezygnowałem z cleanerów bo zawsze tylko zastanawiałem się czy wosk firmy X będzie siedział na cleanerze firmy Y, teraz już nie mam tego problemu. Obecnie na aftermarketowym mega miękkim lakierze stosuję Antihologramm + bezpośrednio na niego FK1000P, trzyma wzorowo. Jeśli masz twardy lakier odporny na zarysowania fibry możesz dać maszynowo Antihologramm, wymyć (jeżeli po antiholo w ogóle jest co wymywać) np. wipe out'em lub prep'em i na to FK1000P. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie korzystał ktoś z was z usługi "naprawiania szyby" ? Wczoraj na trasie dostałem kamyczkiem i zrobił się odprysk :/ Pomaga coś te ich wpuszczanie żywicy ? Jest to jakoś mniej widoczne wtedy ? Warto ?

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.