Moderator Eryczek Opublikowano 30 Czerwca 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2017 Kontynuacja tematu:
bienek Opublikowano 30 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2017 Szef na konieć rzucił groszem, więc w przedostatni dzień poratowałem go trochę przed lakiernikiem Miałabyć maska i zderzak do lakierowania, ale maskę uratowałem. Ktoś zrobił dość głęboką rysę jakimś cienkim przedmiotem. Jeżeli by wierzyć w 100% metodzie, sprawdzenia czy rysę da się usunąć polewając ją wodą i patrząc czy "znika" to ta rysa była nieusuwalna. Tak samo paznokieć dosyć mocno haczył. A mimo wszystko udało w się usunąć w 100%. PRZED PO
DZIADZIA Opublikowano 1 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2017 umyłem i położyłem Gyeon Cure, zrobiłem fotki i zgadnijcie co sie stało https://drive.google.com/file/d/0B_ApotjvilhNWnpzTjlUME13VW8/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B_ApotjvilhNYTNDYldJUTN0ekE/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B_ApotjvilhNNkVzMzMwbHpNTUU/view?usp=sharing
kita33 Opublikowano 1 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2017 Wyszło słońce 😎. ... znam ten ból jak po umyciu auta zacznie padac
Dante05 Opublikowano 1 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2017 Dnia 30.06.2017 o 22:41, bienek napisał: Jeżeli by wierzyć w 100% metodzie, sprawdzenia czy rysę da się usunąć polewając ją wodą i patrząc czy "znika" to ta rysa była nieusuwalna. Tak samo paznokieć dosyć mocno haczył. A mimo wszystko udało w się usunąć w 100%. Papierkowałeś?
bienek Opublikowano 1 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2017 @Dante05 tak i to chyba ze 3 razy po troszkę. Kovax 2000 na sucho.
Dreamer42 Opublikowano 1 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2017 I to widzę na twardej kostce a nie na przekładce
bienek Opublikowano 1 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2017 No ręcznie. Lakiery Range Roverów są całkiem przyjemne w pracy i łatwo się poddają takim zabiegom
MBORO Opublikowano 1 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2017 tylko wykończyć je bez holo to czasami masakra
Gold_Car Opublikowano 1 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 1 Lipca 2017 @rygryss ile kosztowała cię ta folia na masce i dachu.Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka 1
DZIADZIA Opublikowano 2 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2017 Gold_Car, 400 pln z listwami i klamkami
kursien Opublikowano 2 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Lipca 2017 Najpierw koledzy pomogliście mi wybrać wosk a dziś go odpowiednio nałożyłem : - Prickbort - Zielona Tuga - DJ Lime Prime - DJ Rainforest Rub Dodatkowo - FK 425 Extra Slick Final Body Shine Efekt końcowy "śliskość" wosku bardzo mi przypadła do gustu Wiem że ten wosk długo się nie utrzymuje, ale może choć te kilka tyg da radę mnie cieszyć swoją śliskością Małe spostrzeżenia - QD od FK nakladałem też na resztę auta gdzie jeszcze leży Colli 476, ale dziwnie mi zadziałał - w momencie docierania łapał MF a efekt śliskości dostawałem dopiero po przetarciu suchą stroną, natomiast na kawałku klapy bagażnika psiknąłem PB QD+ a on od razu nadał dużo lepszej "śliskości" (nawet teraz po ok 2-3godz od wytarcia) Ogólnie fajne spędzone 2 godzinki, auto umyte na dwa wiadra, świeży wosk na masce, fajnie zeszklił mi ten element, niestety zdjęcia nie za wiele pokazują, ale dużo lepiej wygląda post gdy wspomagamy się zdjęciami
mrsjackdan Opublikowano 3 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2017 Nie dzisiaj a w piątek odebrałem auto od ASO VW, stuknął przebieg 500k, co zbiegło się w czasie z wymianą oleju i rozrządu, profilaktycznie po rozmowie z kierownikiem serwisu, zgodziłem się na wymianę popychaczy hydraulicznych, wymienione były również tylne łożyska, oryginalne przejechały 500k i zaczęły wyć, więc zamontowane są skf, rozrząd też skf, napinacz paska wielorowkowego ina, oraz masę różnych pierdoł. Całość za części wyniosła mnie 1500 zł, a za robociznę 826 zł. Pomimo takiego przebiegu, w tradycyjnym silniku 1.9 TDI 90km ( AGR) autko trzyma się dobrze, jedynym mankamentem jest delikatna korozja układu wydechowego wraz z osłoną termiczną tłumika końcowego który występuje tylko w oryginale, i nie jest dostępny w polszy. Diagnosta stwierdził, że powoli zaczyna się odzywać dwumasa, co wywołało moje zdziwienie bo zawsze wydawało mi się że w silnikach AGR montowano jednomasę, a w ALH gdzie było turbo o zmiennej gemonetri montowano dwumas. Ktoś miał do czynienia z tym tematem? Najważniejsze po całej naprawie jest to że autko spala około 4.5-4.7/100 km co jest zadowalającym wynikiem bo wczesniej paliło minimum 5, mówimy tutaj o trasie 35 km, gdzie większość drogi jest pokonywana z prędkością 100km/h.
piotrek305 Opublikowano 3 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2017 9 minut temu, mrsjackdan napisał: Nie dzisiaj a w piątek odebrałem auto od ASO VW, stuknął przebieg 500k, co zbiegło się w czasie z wymianą oleju i rozrządu, profilaktycznie po rozmowie z kierownikiem serwisu, zgodziłem się na wymianę popychaczy hydraulicznych, wymienione były również tylne łożyska, oryginalne przejechały 500k i zaczęły wyć, więc zamontowane są skf, rozrząd też skf, napinacz paska wielorowkowego ina, oraz masę różnych pierdoł. Całość za części wyniosła mnie 1500 zł, a za robociznę 826 zł. Pomimo takiego przebiegu, w tradycyjnym silniku 1.9 TDI 90km ( AGR) autko trzyma się dobrze, jedynym mankamentem jest delikatna korozja układu wydechowego wraz z osłoną termiczną tłumika końcowego który występuje tylko w oryginale, i nie jest dostępny w polszy. Diagnosta stwierdził, że powoli zaczyna się odzywać dwumasa, co wywołało moje zdziwienie bo zawsze wydawało mi się że w silnikach AGR montowano jednomasę, a w ALH gdzie było turbo o zmiennej gemonetri montowano dwumas. Ktoś miał do czynienia z tym tematem? Najważniejsze po całej naprawie jest to że autko spala około 4.5-4.7/100 km co jest zadowalającym wynikiem bo wczesniej paliło minimum 5, mówimy tutaj o trasie 35 km, gdzie większość drogi jest pokonywana z prędkością 100km/h. Pochwal się fotkami skody
Michał126 Opublikowano 3 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2017 A oryginalny rozrząd się nie opłacał? Za oryginalny zestaw z pompą wody (ze zwrotem starej oryginalnej) do 1.9 TDI PD o oznaczeniu BEW (101 KM) płaciłem ok. 700 zł. Do 116-konnego AUY nieco więcej.
mrsjackdan Opublikowano 3 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 3 Lipca 2017 6 godzin temu, Michał126 napisał: A oryginalny rozrząd się nie opłacał? Za oryginalny zestaw z pompą wody (ze zwrotem starej oryginalnej) do 1.9 TDI PD o oznaczeniu BEW (101 KM) płaciłem ok. 700 zł. Do 116-konnego AUY nieco więcej. Musiałbym spojrzeć na paragon, ile mnie to kosztowało dokładnie, ale pamiętam że różnica cenowa była rzędu 2/3 stówek, a czeka mnie jeszcze w najbliższym czasie wymiana klocków plus tarcz z przodu, , poza tym wspomniana osłona to też parę pln, plus trzeba się wziąć za walkę z rudą, bo progi już bierze, a maska i błotniki nadają się do wymiany łącznie ze zderzakiem, bo po takim przebiegu zderzak mam matowy, a maska wygląda jak po ostrzale. @piotrek305 Aktualnych nie mam, bo czasu mi brakuje niestety, ale coś tam mam : Tutaj takie małe 50/50 , te brzydzsze od nowości do 498 k km, a te ładniejsze to też sprowadzane z DE, bo w polsce same zamienniki, i wszystkie które miałem w rękach nie przekonały mnie, więc wydałem 250 PLN żeby napawać się bogactwem oryginalnych dywaników, nie śmierdzących chińskimi plastikiem, chociaż podejrzewam że i tak zostały wyprodukowane w CHrL, natomiast nie śmierdzą. PS: Niewiem dlaczego niektóre zdjęcia wgrywają mi się obrócone o 90 stopni, na kompie mam wszystkie poziomo. Nie krzyczeć o bałagan na 3 zdjęciu bo ogarniałem autko na szybko Tematem przednich zacisków oraz tylnych bębnów zajmę się niedługo i oddam do piaskowania oraz lakierowania proszkowego więc nie będzie aż tak raziło, przez cały czas mam dylemat na jaki kolor pomalować zaciski oraz bębny, wszelkie kolory typu zielony/czerwony/wieśtjuningi odpadają. Myślałem albo nad szarymi/czarnymi komplet, albo z przodu dać czarne/szare a bębny zostawić bez lakierowania kolorem tylko ewentualnie klarem pokryć, niewiem czy dobrze myślę czy tak się robi fachowo, jak narazie na wymianę tylniej belki na belkę z tarczami brak mi funduszy, mam inne priorytety w tym aucie, co nie zmienia faktu że kłuje mnie w oczy
MTfoto Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2017 Płukanka do silnika i wymiana oleju i filtrów
damiancd Opublikowano 4 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Lipca 2017 @mrsjackdan - oddawaj auto złodzieju
Michał126 Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 20 godzin temu, MTfoto napisał: Płukanka do silnika i wymiana oleju i filtrów Ten olej to, mam nadzieję, tylko w celu wypłukania?
mbieniek Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 OCHO policja olejowa zawsze czujna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Od poniedziałku walczyłem z lekką korektą peżotsa, dzisiaj położyłem dwie warstwy powłoki Korrek i jest ogień w dupie. Śliskość makabryczna. Praca śmiesznie łatwa, chociaż montaż inny niz w przypadku konkurentów. Trzeba naprawdę tłusto nałożyć i odczekać 5 do 15 minut i zatrzeć. Obawiałem się tego, ale teraz mam relaks i ciekawe ile poleży. Może chociaż do po zimie... 2
Gozdziu23 Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 A gdzie ty to u nas znalazłeś majster :D. Mówisz o korrek pro tfc ? kiedyś tez tego szukałem ale jakoś sobie odpuściłem temat, wydawało mi się to mało trwałe
mbieniek Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 Dostałem od producenta. Kiedyś go spotkałem zanim sprzedał firmę mainstreamowi, wtedy się nazywali PPshield Wydawało Ci się powiadasz?
Tomas-sg Opublikowano 5 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Lipca 2017 Godzinę temu, mbieniek napisał: Dostałem od producenta. Kiedyś go spotkałem zanim sprzedał firmę mainstreamowi, wtedy się nazywali PPshield Wydawało Ci się powiadasz? Dasz jakieś namiary na chłopaków ? Byłem w różnych sklepach gdzie korrek ogolno dostępny i nikt nic nie wie A jeśli kontakt to sekret to czy mógłbyś podpytać gdzie dostępny ? Bo internety milczą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się