WaxItCar Opublikowano 1 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2015 PB BH + Natty's to na lato glaze na zime nie będzie dobrym rozwiązaniem SRP ma trochę wypełniaczy, więc jedna warstwa jako cleaner, IPA, FK 1000
irekzzzzz Opublikowano 1 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2015 Panowie, Jakieś "czarnidło" do plastików na zewnątrz i ew. do środka?
Lex Luthor Opublikowano 1 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2015 irekzzzzz - coś takiego http://showcarshine.pl/3-pielegnacja-tw ... wanow.html Chyba, że mówisz o dressingu do tworzyw...
serath Opublikowano 1 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2015 ...IPA + FK 1000p... Nie chce mi się wierzyć, że IPA lepiej przygotuje powierzchnie niż dedykowany cleaner/glaze. Cleanera nie podałem, bo założyłem, że go stosujesz w obu przypadkach, mea culpa. ;-) Więc srp > IPA > FK
michal123 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2015 Hej. Testował ktoś? tac system quartz max ?
Mati-Gdynia Opublikowano 1 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2015 Hej. Planuję na zimę zabezpieczyć auto woskiem Soft99 Fusso Coat 12 Months Wax Light ( dwie warstwy ) Jaki wosk/preparat polecacie , żeby po aplikacji wosku wydobyć większy efekt głębi koloru , jednocześnie nie tracąc na żywotności nałożenia Soft99 ? Pozdrawiam
WaxItCar Opublikowano 1 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2015 Hej. Planuję na zimę zabezpieczyć auto woskiem Soft99 Fusso Coat 12 Months Wax Light ( dwie warstwy ) Jaki wosk/preparat polecacie , żeby po aplikacji wosku wydobyć większy efekt głębi koloru , jednocześnie nie tracąc na żywotności nałożenia Soft99 ? Pozdrawiam Fukupika nowy QD od ADBL QD1, Sonax BSD, Spray Detail od SG
Airon Opublikowano 1 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2015 O fukupice juz troche opinii jest a co z SOFT99 Fusso Coat Speed & Barrier Hand Spray Dark ? Ktos cos moze o nim powiedziec?
Eidos71 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2015 Hej. Testował ktoś? tac system quartz max ? Poczytaj - było kilka relacji z użycia tego QD (również na zachodnich forach). Nie wiem, ile w tym prawdy, ale podobno jest to "bliźniak" CarPro Reload (niektórzy twierdzą, że są to takie same produkty z różnymi etykietami, a producentem obu jest właśnie TS).
michal123 Opublikowano 1 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 1 Grudnia 2015 Ciekawe jak by się sprawdził nie jako qd podtrzymujące typowa powłokę kwarcowa tylko jako qd na wosk/sealant/PNS ? Ma to jakiś sens ?
cyga Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2015 krd, WaxItCar, serath, zrobiłem tak jak mówiliście, SRP>IPA>FK1000. Dzięki!
impex Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2015 Czy ktoś obeznany w temacie Mercedesow mogłby mi odpowiedziec do czego słuzy to pokretło? Kreciłem tym, ale wydaje mi się, ze nie funkcjonuje.
adek1983 Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2015 Czy ktoś obeznany w temacie Mercedesow mogłby mi odpowiedziec do czego słuzy to pokretło? Kreciłem tym, ale wydaje mi się, ze nie funkcjonuje. Wygląda jak pokrętło regulacji głośności PRZÓD/TYŁ - FADER
impex Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2015 Raczej nie to(brak reakcji), w radiu mam taką funkcje i działa bez problemu.
cannonn Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2015 To jest fader. Widocznie nie działa.
impex Opublikowano 2 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 2 Grudnia 2015 Ok, patrze teraz w google i chyba rzeczywiscie mieliscie racje.Przepraszam za brak wiary Pójde sprawdzić jeszcze raz do tego klamota.
ki3r0 Opublikowano 3 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 3 Grudnia 2015 Panowie, potrzebuje podpowiedzi. Rozpocząłem korektę na BMW e90 - szary lakier - dzis przygotowywałem auto i zrobiłem pod wieczór próbny kawałek białym ABW z FG400 - efekty żadne. Spróbowałem na białym flexi - efekty bardzo słabe. Mam w arsenale niskie futro od Flexi PRO WOOL - co będzie miało większą siłę cięcia? Jutro piątek, stacjonarnie nie kupię innego futra więc jestem uziemiony. Jakieś pomysły czy męczyć te PRO WOOL?
WaxItCar Opublikowano 4 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2015 Panowie, potrzebuje podpowiedzi. Rozpocząłem korektę na BMW e90 - szary lakier - dzis przygotowywałem auto i zrobiłem pod wieczór próbny kawałek białym ABW z FG400 - efekty żadne. Spróbowałem na białym flexi - efekty bardzo słabe. Mam w arsenale niskie futro od Flexi PRO WOOL - co będzie miało większą siłę cięcia? Jutro piątek, stacjonarnie nie kupię innego futra więc jestem uziemiony. Jakieś pomysły czy męczyć te PRO WOOL? biały abw i lakier bmw tutaj się w ogóle nie dziwię, że marnie z efektami może robisz za mało przejazdów stąd słaby efekt z białym flexi, jednak zacznij od Pro Woola z FG400, takie combo powinno jak najbardziej podołać
robertras Opublikowano 4 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2015 Czym to jest za zabezpieczenie ?
Pajko Opublikowano 4 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2015 oglądałęm tak po łębkach ale obstawiam folie Xpel
Administrator AreK Opublikowano 4 Grudnia 2015 Autor Administrator Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2015 Pajko, nie wiem czy Xpel ale zasada taka sama
killerx Opublikowano 4 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2015 Pomocy. Po zastosowaniu Iron OFF pojawiły mi się plamy na uszczelkach tylnych szyb w audi a3 8l. Czym to usunąć lub ewentualnie zamaskować ? Prosze o pomoc
Dante05 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2015 Pomocy. Po zastosowaniu Iron OFF pojawiły mi się plamy na uszczelkach tylnych szyb w audi a3 8l. Czym to usunąć lub ewentualnie zamaskować ? Prosze o pomoc Co to za plamy? APC próbowałeś zmyć?
killerx Opublikowano 4 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2015 Plamy jakby iron zareagował/rozpiścił gume. APC nie puszcza.
grabek246 Opublikowano 4 Grudnia 2015 Zgłoś Opublikowano 4 Grudnia 2015 killerx, znany problem irona na tworzywach gumowych. U mnie zawsze plamy wychodzily na oponach. Doczyscisz mocnym apc lub dedykowanym środkiem do mycia gumy
Rekomendowane odpowiedzi