Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Dystrybutor
Opublikowano

Zrób test dedykowanym aplikatorem i powiedz co będzie. Oczywiście teraz pewnie najpierw musisz ten element spolerowac. Chociaż jeden element.

Opublikowano
Zrób test dedykowanym aplikatorem i powiedz co będzie. Oczywiście teraz pewnie najpierw musisz ten element spolerowac. Chociaż jeden element.

Najgorsze ze w środę max czwartek mam klaść tą samą ceramikę koleżance na 2letnie volvo cross country kolor wiśniowy i mam dylemat czy nie położyć samego exo bo wydaje mi sie ze to Crystal Serum zrobilo krecią robote na mojej hondzie. Najwyżej spróbuję zrobić jej jakiś1 element i zobaczyć pod słońce czy bedzie tak samo. Tym razem wezmę jednak aplikator z zestawu. Te ściereczki sie chyba do tego nie nadają. A tak zachwalali w sklepie w Katowicach na literę M..., nie chcę im złej opinii robić.

 

Dodane po 4 minutach 12 sekundach:

Mojej hondy juz nie bede polerowal niech juz zostanie tak jak jest, w sumie teraz sie troche przykurzyla i stoi w cieniu i tak bardzo sie to w oczy nie rzuca. Głebia koloru jest ładna. Jak sie trochę juz porysuje od mycia to moze na wiosnę przyszlego roku cos z tym zrobie. Dam znac pod koniec przyszlego tygodnia jak poszlo z volvo. Ale na chwile obecną nie polecam zestawu Crystal Serum Light + Exo.

  • Moderator
Opublikowano
661801 A tak zachwalali w sklepie w Katowicach na literę M

jesli jestes z okolicy daj znac, moze to sie da obczaic wspolnie.

Opublikowano

[ref=#ff3366]huntly[/ref], ile zużyłeś Serum Light na całą Hondę? Ile fibr na dotarcie zużyłeś?

Na niektórych lakierach z racji ich miękkości, przy nakładaniu EXO, może się zdarzyć, że się rysują i wtedy niestety trzeba odpuścić.

Jak będziesz robił Volvo nałóż Serum Light na jeden element i wyjedź na słońce obejrzeć. Jeżeli ok to zrób całe auto i później na kawałku jakiegoś elementu nałóż EXO i znów wyjedź na słońce aby sprawdzić czy się rysuje.

Powłoki to nie woski, że przejedzie się clenaerem jeszcze raz i będzie dobrze. Trzeba więcej uwagi i wiedzy.

Nigdy nie skreślam powłoki po jednym aucie, ponieważ występuje w przyrodzie zbyt dużo zmiennych przy aplikacji.

Opublikowano
[ref=#ff3366]huntly[/ref], ile zużyłeś Serum Light na całą Hondę? Ile fibr na dotarcie zużyłeś?

Na niektórych lakierach z racji ich miękkości, przy nakładaniu EXO, może się zdarzyć, że się rysują i wtedy niestety trzeba odpuścić.

Jak będziesz robił Volvo nałóż Serum Light na jeden element i wyjedź na słońce obejrzeć. Jeżeli ok to zrób całe auto i później na kawałku jakiegoś elementu nałóż EXO i znów wyjedź na słońce aby sprawdzić czy się rysuje.

Powłoki to nie woski, że przejedzie się clenaerem jeszcze raz i będzie dobrze. Trzeba więcej uwagi i wiedzy.

Nigdy nie skreślam powłoki po jednym aucie, ponieważ występuje w przyrodzie zbyt dużo zmiennych przy aplikacji.

Poszło mi okolo 25ml Crystal Serum light na honde i to jest kombi. Zużyłem 3 sciereczki microsuede do aplikacji i okolo 10ciu mikrofibr na dotarcie. Mam wrażenie że lakier na mojej hondzie przy nakladaniu serum nie porysowal sie tylko serum sie rozmazalo i tak szybko zastyglo ze nie bylo mozliwe idealne jego dotarcie. Porównałbym to do wosku soft 99 który tez nie nadaje sie na ciemne lakiery bo nie ma sposobu zeby go idealnie dotrzec i zawsze zostają po nim smugi. Moze z Crystal Serum Light jest tak samo. Jak do tej pory na forach nie widzialem zeby ktos nakladal CSL na czarny lakier i moze tu tkwi problem.

Opublikowano

Pracowałem półtorej roku z EXO i chyba nie ma powłoki, której badziej nienawidzę ;) Smuży, ma "humorki", nie idzie jej dopasować temperatury, wilgotności bo raz jest dobrze, raz źle.

 

EXO strasznie smuży i jedynie co to docieranie 2 sekundy od nałożenia dużej ilości na mały element dawało prawidłowy efekt. W przypadku smugi pod Led Lenserem aplikowałem jeszcze raz EXO w tym samym miejscu i smuga najczęściej schodziła. Jest to wbrew pozorom naprawdę ciężka powłoka, pracowałem z nią koło setki razy i tylko dwa razy nie miałem problemu ;)

 

Po EXO nie dość, że wychodziłem z garażu naćpany to jeszcze cały spocony.

 

P.S Na miękie lakiery tylko Gyeon Prime albo DodoJuice Infinity. Uderz do mnie na PW i podjedź do mnie na firmę, zobaczę to pod latarką, w słońcu i postaram Ci się pomóc.

Opublikowano
Pracowałem półtorej roku z EXO i chyba nie ma powłoki, której badziej nienawidzę ;) Smuży, ma "humorki", nie idzie jej dopasować temperatury, wilgotności bo raz jest dobrze, raz źle.

 

EXO strasznie smuży i jedynie co to docieranie 2 sekundy od nałożenia dużej ilości na mały element dawało prawidłowy efekt. W przypadku smugi pod Led Lenserem aplikowałem jeszcze raz EXO w tym samym miejscu i smuga najczęściej schodziła. Jest to wbrew pozorom naprawdę ciężka powłoka, pracowałem z nią koło setki razy i tylko dwa razy nie miałem problemu ;)

 

Po EXO nie dość, że wychodziłem z garażu naćpany to jeszcze cały spocony.

 

P.S Na miękie lakiery tylko Gyeon Prime albo DodoJuice Infinity. Uderz do mnie na PW i podjedź do mnie na firmę, zobaczę to pod latarką, w słońcu i postaram Ci się pomóc.

To powiedz mi czy jest sens wogole probować nakladać CSL + Exo na Volvo V40 cross country. Auto ma 2 lata. Czy nie lepiej od razu kupic geyona i zaoszczedzic czas i nerwy przy nakladaniu Gtechniq.

 

Dodane po 1 minucie 9 sekundach:

Kolor wiśniowy tego volvo. Moze nie bedzie widać smug.

  • Dystrybutor
Opublikowano

Hehehe. Na wiśniowym widać smugi prawie tak jak na czarnym. Kladlem kiedyś gyeon i był na pewno możliwy do dotarcia. Uważam że żebyś był w stanie kłaść te powłoke komuś uczciwie to powinieneś najpierw kupić kilka elementów na szrocie i dogadać się z powłoką (niezależnie jaka wybierzesz czy nanolex czy gtechniq czy gyeon czy cp).

 

Nie podjalbym się kładzenia nieznanej mi powłoki na auto klienta / znajomego ze względu na szacunek do czyichś pieniędzy i mojego czasu

Opublikowano

Na wiśniowe Volvo dałbym dwie warstwy DodoJuice Infinity. Volvo mają lakiery twardo-miękkie, czyli rysujące sie od szmatki i nie dające sie pociąć :(

 

Dodo to powloka, która nawet na japońskim czarnym uni nie robi syfu. Tylko pamiętaj o częstym zmienianiu szmatek którymi aplikujesz.

 

Wiśniowego nie robiłem, ale na czarnym i złotym Volvo był problem.

  • Dystrybutor
Opublikowano

robimy właśnie nowe błękitne uni volvo s60 polestar

https://www.facebook.com/nanolexpl/post ... 2493177352

 

nie dość, że lakier wychodzi na igłę mimo tej wspominanej miękko-twardości to siądzie na nim si3d hd :)

 

https://www.facebook.com/permalink.php? ... 8415756690

 

i jak słyszę, że powłoka rysuje to nie wiem czy ktoś nie robi czegoś oczywistego czy zaoszczędził na którymkolwiek z podstawowych składników... Bo mi się powłoka nie zdarzyło, żeby porysowała.... Ale może to kwestia tego, że to już kilka lat w tym siedzę...

Opublikowano
robimy właśnie nowe błękitne uni volvo s60 polestar

nie dość, że lakier wychodzi na igłę mimo tej wspominanej miękko-twardości to siądzie na nim si3d hd :)

To, że lakier się potrafi porysować od szmatki nie oznacza, że nie mam na to sposobu i zostawiam rysy mówiąc "Panie, nie da się". Po to tu jesteśmy, żeby dążyć do perfekcji w każdym calu. :D

 

IMG9370JP_ahrnhae.jpg

 

IMG9375JP_ahrnhan.jpg

 

i jak słyszę, że powłoka rysuje to nie wiem czy ktoś nie robi czegoś oczywistego czy zaoszczędził na którymkolwiek z podstawowych składników... Bo mi się powłoka nie zdarzyło, żeby porysowała.... Ale może to kwestia tego, że to już kilka lat w tym siedzę...

To nałóż UNC-Ra na japońca z czarnym UNI. :D Nie no, nie ma co się przegryzać niczym Lidl z Biedronką w reklamach w radiu. Osobiście nie porysowałem nigdy auta od powłoki, bardziej mówię o kwestii smużenia w przypadku EXO - ja dopiero po kilku aplikacjach ogarnąłem tę powłokę w 100% i potrafiłem ją nałożyć jako igłę. ;)

 

Dla początkujących zawsze polecam Gyeona Prime, DodoJuice Infinity, CQuartz UK bo po prostu te powłoki mają w sobie coś, że są naprawdę banalne do nałożenia.

  • Dystrybutor
Opublikowano

Uncr nie kladlem. Przy innych się nie zdarzyło. Uwielbiam efekt po :)

 

Dodane po 7 minutach 37 sekundach:

Cq UK rzeczywiście prosty. Lecz problem był z ws z nim..

Opublikowano

UNC-R na czarnym do kładzenie to męka... szczególnie przy wyższych temp...

 

ostatnio kładłem na "białym" i wyszło... :D2cf85b577740ec5fmed.jpg

 

Ale zafoliowanie tej powłoki (XPEL lub PS) bez jej zdjecia pomyłka..., stąd przód auta (maska+zderzak poszedł pod folie G Mosh)

 

Na foliach leży Swissvax Shield ;)

Opublikowano

[ref]ma_ko[/ref], piona. :D

 

IMGjpg_ahreqaw.jpg

 

Dla mnie UNC-R to fenomenalna powłoka. Ostatnio myłem Passata z 4,5 miesięcznym UNC-Rem i byłem wręcz zahipnotyzowany hydrofobą. ;) Film bym udostępnił, ale są tam moje loga, a nie chce mi się ich kasować. :D

Opublikowano

A można nakładać kolejny warstwy np po godzinie czasu ?

Nanolex si3d

 

Jeszcze okazała sie ze ślad został po dzisiejszym ptasim odchodzie... Wyglądało jak żywica na lakierze. Glinka nie pomogła przejechałem UC i jest lepiej, ale widać na lakierze dla przykładu podam jak byśmy sie wybrali w kosmos i patrzyli z góry na Ziemie. Woda to jest czysty lakier a te ślady to kontynenty...

  • Dystrybutor
Opublikowano

nanolex si3d warstwujemy co 15 minut. absolutne max to 30 minut, ale juz sie ledwo dociera.

czyli aplikujesz 1 warstwe. docierasz. mija 15 minut na danym elemencie i kolejna warstwa.

max to 3

 

jak dlugo ptasia pozostałość leżała na lakierze?

Opublikowano
nanolex si3d warstwujemy co 15 minut. absolutne max to 30 minut, ale juz sie ledwo dociera.

czyli aplikujesz 1 warstwe. docierasz. mija 15 minut na danym elemencie i kolejna warstwa.

max to 3

 

jak dlugo ptasia pozostałość leżała na lakierze?

 

Leżało z dobre 5h + słońce, a blacha gorąca. Auto jeszcze Ipowałem i może zaszła jakaś reakcja... Auto umyłem, resztki z auta spłukały sie i zauważyłem to dopiero w garażu na suchym lakierze pod lampa. Wyglądało jakby ktoś wylał mi bezbarwny lakier do paznokci na maskę.

 

Glinka sobie nie poradziła. Niestety maszynę już oddałem i dobrze ze kupiłem p-ball od sanoxa to sobie nim wypolerowałem to w 1,5h bez przerwy. I już tego tak nie widać, ale czuć pod palcem nierówność. Nie bedzie jak przedtem, bo powierzchnia nie jest równa.

 

A to normalne ze po nałożeniu ceramiki i spolerowaniu fibrą lakier jest strasznie gładki ? I wydaje mi sie jakby lakier stał sie jaśniejszy. I ogólnie jakby doszła biała poświata.

 

Efekt dwie warstwy w odstępie średnio tak jak pisałeś 15min:

f9ae58c9d1673b34c6dd7cd197ee3158_1.jpg

Opublikowano

Pytałem niedawno o łatwą w aplikacji powłokę na 508-kę. Ostatnio ogarniałem auto i zorientowałem się, że samochód jest już zabezpieczony powłoką, ale okrutnie zatkaną: na dołach drzwi kiepsko kropelkuje (chociaż brud i tak odkleja się fajnie przy spłukiwaniu karcherem piany z prewashu), a maska jest aż chropowata, co czuć szczególnie gdy jest mokra.

 

No i dwa pytania:

- jak rozpoznać typ tej powłoki?

- pytanie odwieczne (ale postaram się je tak sformułować, by nie powtarzać po innych) - czy do jej odetkania zasadne będzie użycie takiego zestawu: deironizer (dysponuję Tugą, zastanawiam się nad zakupem Vampira od ADBL), odsmalanie (dywaguję, czy lepszy do tego będzie Prickbort, czy ADBL Tar&Glue Remover), piana o wysokim pH, mycie na dwa wiadra szamponem bez wosku, IPA, reload? Czy dać pomiędzy jakiś cleaner? Glinkowania wolałbym uniknąć, chciałbym raczej usunąć zanieczyszczenia chemicznie.

Opublikowano

Skoro jesteśmy przy si3d - jaką kombinacja jesteśmy w stanie usunac ją z lakieru? Tnaca kombinacja na DA czy nie ma takiej potrzeby?

 

Fran3k Nanolex stal sie hitem rynkowym i mnóstwo pytan o niego - może warto zalozyc cały temat o si3d?

Opublikowano

Ale zafoliowanie tej powłoki (XPEL lub PS) bez jej zdjecia pomyłka..., stąd przód auta (maska+zderzak poszedł pod folie G Mosh)

Na foliach leży Swissvax Shield ;)

 

A jaki ma cel zabezpieczanie elementu powłoką i na to aplikacja folii ??? Jaka funkcję w tym przypadku pełni MOHS (a nie MOSH) ?

Opublikowano

Żadnej, auto leciałem po kolei całe panele i później zabezpieczałem folią..., może daje +1 do wyglądu :-) i po zdjęciu foli nadal siedzi, wiem też że część aplikatorów foli lubi kłaść na powłoki kwarcowe, stąd moje info że UNC-R jest tu wyjątkiem i nie pomaga w aplikacji...

  • Dystrybutor
Opublikowano
Skoro jesteśmy przy si3d - jaką kombinacja jesteśmy w stanie usunac ją z lakieru? Tnaca kombinacja na DA czy nie ma takiej potrzeby?

 

Fran3k Nanolex stal sie hitem rynkowym i mnóstwo pytan o niego - może warto zalozyc cały temat o si3d?

 

Jeżeli jest w pełni utwardzona, to można ją usunąć jedynie za pomocą agresywnych kombinacji past i futer/mikrofibr :)

 

Nad osobnym tematem pracujemy, niedługo będzie :good:

 

nanolex si3d warstwujemy co 15 minut. absolutne max to 30 minut, ale juz sie ledwo dociera.

czyli aplikujesz 1 warstwe. docierasz. mija 15 minut na danym elemencie i kolejna warstwa.

max to 3

 

jak dlugo ptasia pozostałość leżała na lakierze?

 

Leżało z dobre 5h + słońce, a blacha gorąca. Auto jeszcze Ipowałem i może zaszła jakaś reakcja... Auto umyłem, resztki z auta spłukały sie i zauważyłem to dopiero w garażu na suchym lakierze pod lampa. Wyglądało jakby ktoś wylał mi bezbarwny lakier do paznokci na maskę.

 

Glinka sobie nie poradziła. Niestety maszynę już oddałem i dobrze ze kupiłem p-ball od sanoxa to sobie nim wypolerowałem to w 1,5h bez przerwy. I już tego tak nie widać, ale czuć pod palcem nierówność. Nie bedzie jak przedtem, bo powierzchnia nie jest równa.

 

A to normalne ze po nałożeniu ceramiki i spolerowaniu fibrą lakier jest strasznie gładki ? I wydaje mi sie jakby lakier stał sie jaśniejszy. I ogólnie jakby doszła biała poświata.

 

Efekt dwie warstwy w odstępie średnio tak jak pisałeś 15min:

f9ae58c9d1673b34c6dd7cd197ee3158_1.jpg

 

Zapewne ptasia kupa zdążyła uszkodzić już strukturę lakieru. Jeżeli na gorący lakier użyjesz w pełni bezpiecznych preparatów do detailingu to mogą uszkodzić go a co dopiero taka niespodzianka ;)

 

To normalne, że lakier staje się gładki :)

 

Biała poświata to może być efekt szklistości ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.