Skocz do zawartości

Prosimy wyłączyć Adblock'a, nasze forum korzysta jedynie z reklam statycznych. 

Firmy zainteresowane reklamą na forum Kosmetyka Aut zapraszamy do zapoznania się z tematem w poniższym linku.

Partnerzy forum - zasady współpracy.

Mickul

Partner forum
  • Zawartość

    265
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Mickul w dniu 28 Październik

Użytkownicy przyznają Mickul punkty reputacji!

Reputacja

4 Neutralna

O Mickul

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Auto
    Skoda Octavia 2FL
  • Lokalizacja
    Zabrze
  • Województwo
    Śląskie
  1. Potwierdzam, element z purchlami kwalifikuje się do wymiany/naprawy. Szczególnie częsty przypadek w Mitsu ASX, gdzie nie ma fabrycznego mocowania na rejestrację i żywcem przebija się klapę bagażnika, która po roku rdzewieje. :S
  2. 4nano Camo

    Żona jeździ i samochodu nie oszczędza. 11 listopada opłukałem auto zwykłym ciśnieniem wody bez aktywnej piany oraz szamponu. Data: 11/11/2017. Od aplikacji produkty minęło 40 dni. Przebieg: 5107km. Od aplikacji auto przejechało 2464km. Raz umyte szamponem, dwa razy płukane wodą.
  3. Nie do końca jest tak jak mówisz dealer nie ma nic do zabezpieczenia pojazdu, gorzej z producentem (czyt. centralą). Nie każda centrala podchodzi z uśmiechem do pojazdu zabezpieczonego powłoką. Sama powłoka jednak jest nie do wykrycia i jeżeli nikomu nie wspomnimy na salonie, że ją mamy to możemy być spokojni. Każdy salon ma już praktycznie "swoje" powłoki w ofercie i one są okej - nasze przecież utleniają i niszczą lakier i z tego powodu trzeba anulować gwarancję na lakier (wynoszącą zwykle 8 lat). Osobiście na salonie robiliśmy testy z miernikami lakierów i mikroskopem - nikt nie wiedział, że na samochodzie jest powłoka póki o tym nie wspomniałem. Co salon to obyczaj bym powiedział. Jak potrzebujesz pomocy z tym lakierem to zapraszam na PW, może umówimy się jakoś na spotkanie i będę mógł Ci pomóc. U mnie w Audi biorą 5000 netto i zdarzało im się QD zakładać. Na szczęście jest postęp w sprawie i będą szły oficjalne pisma.
  4. Cena dotyczy 3 dni + 3 obiadów. Na grudzień są miejsca, zapisy na luty zrobimy po nowym roku.
  5. Zamiast grudnia możemy od razu przenieść termin na styczeń/luty, kto co woli
  6. Edycja w lutym jest jeszcze rozważana
  7. Ciekawe oferty znalezione nie tylko w sieci

    Owszem. I nie potrafi porządnie odtłuścić pojazdu przez aplikacją powłoki...
  8. Dwie grupy użytkowników KA już wyszkoliłem, pora na trzecią i ostatnią. Termin: 15-16-17 grudzień 2017 (piątek, sobota, niedziela). Piątek: 10:00 - 16:00. Wykład teoretyczny, wprowadzenie do świata detailingu, liczne Q&A. Lunch: 13:00. 16:00 - 18:00 Detailingowe mycie pojazdu, glinkowanie i ogólne przygotowanie pojazdu do korekty lakieru. Sobota: 10:00 - 18:00 Korekta lakieru - nauka korzystania z maszyn rotacyjnych, orbitalnych, pneumatycznych i wielu innych. Poznanie się z różnymi lakierami, sposoby korekty, triki na przyśpieszenie pracy, idealne wykończenie pojazdu różnymi sposobami oraz aplikacja wosków syntetycznych, naturalnych i powłok kwarcowych oraz ceramicznych (3 rodzaje). Niedziela: 10:00 - 18:00 Ciąg dalszy korekty lakieru, wykończenie pojazdu pod klienta, odświeżenie wnętrza, bezsmugowe mycie szyb, kosmetyka ościeżnic drzwiowych, dbałość o detale. Jeżeli starczy czasu to szybka prezentacja ekstrakcyjnego prania tapicerki. Koszt szkolenia, które jest przeznaczone tylko i wyłącznie dla członków KA - 600 złotych brutto/osoba (wystawiam do certyfikatu imienne FV). Maksymalna liczba osób: 10, przewidzianych jest 3 instruktorów. W cenie szkolenia: VAT, certyfikaty imienne oraz trzy obiady. Ewentualne zakwaterowanie we własnym zakresie. O opinie na temat szkolenia można pytać tutaj - z pewnością osoby, które uczestniczył odpowiedzą.
  9. [SLASK] Katowice/Sosnowiec - okolice

    W sobotę, 2 grudnia 2017 odbieram klucze do nowej siedziby. Jeżeli ktoś chce przedremontowo zobaczyć jak będę teraz pracował to możemy się spotkać u mnie. Problemem jest tylko brak możliwości mycia pojazdu póki co, więc jakiś wosków i innych rzeczy niestety nie potestujemy.
  10. Na zimę mamy alternatywę na dworze myjemy tylko jak jest minimum +4*C
  11. Stanowisko mycia będzie na dworze wzorem firm z Zachodu i z Północy.
  12. W styczniu się przenosimy 2 kilometry dalej.
  13. 4nano Camo

    Od aplikacji powłoki minął prawie miesiąc. Od tego czasu przebieg pojazdu wzrósł o 2000km i wynosi 4500km. Trasa do Warszawy w ulewie, kilka lokalnych dłuższych tras i sie uzbierało. Pierwsze mycie na dwa wiadra. Szampon: Cukierkowy od 4detailera, nie używałem aktywnej piany. Hydrofoba na poziomie 5/5, mycie banalnie łatwe (nic nie przylegało do samochodu, szampon ładnie się dziurkował). Nie osuszałem auta - kazałem żonie jechać do domu średnicówką. Pod domem ujrzałem tylko czyste i szkliste auto bez żadnego waterspota czy zacieku. Wygląd samochodu po raz kolejny zdumiewa i mogę rzecz, że mocno wyróżnia się na parkingu.
  14. Stanowisko do samodzielnej pracy

    Kilometr dalej od obecnej lokalizacji. Może być i dłużej - nie będę rzucał wygórowanych kwot jak i tak będzie sobie to stało puste. Zabrze, Makoszowska 24B
  15. Woskowanie czarnego UNI

    Przecież kolega pisze, że zostają mu tłuste ślady po użyciu wosku FUSSO, więc już to powinno Was nakierować na problem, a piszecie nie wiadomo jakie rozwiązania... Wosk jest problematyczny przy ciemnych lakierach - trzeba go nakładać bardzo, ale to bardzo cienką warstwę i w przypadku problemów używać wilgotnej MF do dotarcia. Jak użyłeś grubej warstwy to będziesz musiał przepolerować lakier żeby znowu wyjałowić powierzchnię i nałożyć na nowo. Dodatkowa moja wskazówka - jak woskujesz koliście to ostatni przejazd zrób krzyżowo (lewo-prawo-góra-dół) i usuń jeszcze górną warstwę wosku zostawiając cienką. Nawilż sobie też dedykowany do zestawu aplikator (jedno psiknięcie atomizerem z wodą), a potem od razu docieraj (element po elemencie), nie zostawiaj do dłuższego wyschnięcia. Testowane na moich autach - działa, więc powinno pomóc.
×