Administrator Evo Posted August 14, 2012 Administrator Report Share Posted August 14, 2012 Mamy odzielne tematy o Cquartzie, C1 i innych powłokach, ale brakuje tematu zbiorczego na wzór "Coś z wyższej półki" o woskach naturalnych, więc już jest Wszelkie pytania, spostrzeżenia, uwagi o produktach z kategorii "coating" - tutaj. To ja może zacznę - Optimum Opti Coat 2.0. Ktoś używał ? Jakieś doświadczenia, zdjęcia, video ? Bo ten, no...przymierzam się Link to comment Share on other sites More sharing options...
Griffe Posted August 14, 2012 Report Share Posted August 14, 2012 Evo czemu wlasnie do tej powloki, bo malo znana? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted August 14, 2012 Author Administrator Report Share Posted August 14, 2012 Nie tylko, chociaż nie ukrywam że lubię sprawdzać nowości na naszym rynku. Bardziej chodzi mi o inne kwestie : -dość pozytywne opinie na zagranicznych forach -w przeciwieństwie do CarPro i Gtechniqa nie wymaga dodatkowego produktu z linii producenta żeby pokazać pełnie swoich możliwości, jak to jest w przypadku ww. i odpowiednio Reloada i C1.5. Link to comment Share on other sites More sharing options...
fireman Posted August 14, 2012 Report Share Posted August 14, 2012 O opti-coat dużo było na tym forum http://www.detailingplanet.pl/index.php ... 164.0.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomasz KRK Posted August 14, 2012 Report Share Posted August 14, 2012 To ja może zacznę - Optimum Opti Coat 2.0. Ktoś używał ? Jakieś doświadczenia, zdjęcia, video ? Bo ten, no...przymierzam się W mojej opinii jest więcej niż dobrze. Poniżej krótka relacja z zabezpieczenia Panamery po korekcji. http://www.detailer.pl/blog/2012/06/por ... -coat-2-0/ ...właściciel chwali sobie ten produkt , dość szybko po zrobieniu Panamery zdecydował się na zabezpieczenie nowego Campera Viano. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maya Posted August 14, 2012 Report Share Posted August 14, 2012 Ta powłoka to chyba lekarstwo na miękki japoński lakier Link to comment Share on other sites More sharing options...
saddam Posted August 14, 2012 Report Share Posted August 14, 2012 Na miękkich lakierach podobno ma się dobrze sprawdzać Wolf's Chemicals Hard Body. Cenowo wychodzi bardzo przyzwoicie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shine Factory Posted August 22, 2012 Report Share Posted August 22, 2012 Jako, że ostatnio na forum zamieszanie robią powłoki kwarcowe pozwolimy sobie zamieścić taki nasz mały teścik Cquartza, który przeprowadzaliśmy jakiś czas temu. Dotyczyć ma ochrony przeciw rysom. Okej zaczynamy! Mega miękki fiatowski czarny uni został najpierw doprowadzony do idealnego stanu. Po odtłuszczeniu aplikujemy CQ. Tutaj już widzimy efekt po utwardzeniu i przejściu całej procedury aplikacji. Pierwsze próby zarysowania lakieru. Postaraliśmy się powtórzyć test z legendarną zapalniczką. Jak widać na zdjęciu, co prawda został ślad ale.. .. po przetarciu mikrofibrą zarysowanie zniknęło. Można powiedzieć, że powłoka przejęła na siebie zarysowanie, zminimalizowało się zarysowanie samego lakieru. Ciąg dalszy zabaw z zapalniczką, teraz troche mocniej. W tym przypadku widzimy mocniejsze zarysowania na krawędzi odcięcia miedzy lakierem zabezpieczonym powłoką Cquartz oraz lakierem niezabezpieczonym. Widać mniejsze zarysowanie po prawej stronie gdzie zaaplikowana została powłoka kwarcowa. Tym razem przygotowaliśmy i zaaplikowaliśmy powłokę na tylną klapę innego auta. Tym razem przeprowadziliśmy test na mocne pocieranie mikrofibrą. Tutaj efekt doświadczenia na części niezabezpieczonej powłoką Cquartz. Oczywiście przed testem powłoka była w stanie idealnym bez żadnych zarysowań i niedoskonałości. Po prawej stornie gdzie była zaaplikowana powłoka Cquartz widać, iż nie posiada tak dużo zarysowań co lewa strona. ] To samo pod ledem. Ponownie po lewej niezabezpieczonej stronie lakier jest w siatce zarysowań. Po prawej zabezpieczonej, powłoką kwarcową Cquartz, stronie ponownie widzimy, iż zarysowań jest o wiele mniej. Dziękujemy Link to comment Share on other sites More sharing options...
BartekB Posted August 22, 2012 Report Share Posted August 22, 2012 no to teraz piknie widac ze warto Link to comment Share on other sites More sharing options...
tukolarz Posted August 22, 2012 Report Share Posted August 22, 2012 Shine Factory, po pierwsze: jaaaaka mina . Po drugie: tę stronę niezabezpieczoną można traktować jako bez żadnego LSP, zgadza się? Ciekawe czy różnice byłyby tak duże w przypadku porównania części lakieru zabezpieczonego LSP (wosk, zwykły sealant) z fragmentem pokrytym powłoką kwarcową . Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebek0720 Posted August 23, 2012 Report Share Posted August 23, 2012 Na powlokę można nadal nakładać jakieś LSP? Link to comment Share on other sites More sharing options...
michałoś Posted August 23, 2012 Report Share Posted August 23, 2012 Można Link to comment Share on other sites More sharing options...
dzinkins Posted August 23, 2012 Report Share Posted August 23, 2012 Fajny test - Panów z tej .... jak tam .... a fabryki Muszę wrócić do swych testów tych wynalazków i to chyba w tym tygodniu Link to comment Share on other sites More sharing options...
blaszczu Posted August 25, 2012 Report Share Posted August 25, 2012 Ja niebawem planuję zrobić test 4Nano Lack 3D Protect. Chwilowo testuję go na masce Mondeo i póki co wrażenia jak dla mnie jak najbardziej pozytywne Link to comment Share on other sites More sharing options...
mario Posted August 26, 2012 Report Share Posted August 26, 2012 Mam taki plan, żeby na dach mojego auta oraz dolne partie drzwi położyć jakąś powłokę kwarcową. Mam cquartza, ale czy np. c1 jest lepsze? A może jeszcze inny specyfik. Prosze o odpowiedź, bo rodzinka wyjeżdża na weekend i garaż mam tylko dla siebie przez kilkadziesiąt godzin. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sucre Posted August 26, 2012 Report Share Posted August 26, 2012 Ja bym celował w C1, dla mnie polerowanie cquartza to istna katorga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carire Posted August 26, 2012 Report Share Posted August 26, 2012 Ja też właśnie zstanawiam sie nad C1 ale tez nad Exo jak wyjdzie ta mała buteleczka 180 ml i zrobic razem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted August 27, 2012 Author Administrator Report Share Posted August 27, 2012 Ja bym celował w C1, dla mnie polerowanie cquartza to istna katorga. Jestem po pierwszej aplikacji OC 2.0, bije na głowę dwa pozostałe pod względem łatwości aplikacji. Potrzeba trochę wprawy, ale jak się złapie o co chodzi to praktycznie w ogóle nie wymaga polerowania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Griffe Posted August 27, 2012 Report Share Posted August 27, 2012 Evo jak mowisz, ze bije C1 na glowe, to jestem w lekkim szoku, bo C1 dla mnie jest latwe, niezly kot musi byc z tego OC 2.0. Ile Ci poszlo na jedna warstwe na Leona? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted August 27, 2012 Author Administrator Report Share Posted August 27, 2012 Idea OC 2.0 jest taka że po nałożeniu się sam "poziomuje" , podobnie jak Opti Seal, więc przy idealnej aplikacji w ogóle nie wymagałby dotknięcia mikrofibrą. Poleruje się tylko "high spoty", gdzie produktu jest więcej. W zasadzie to nawet nie jest polerowanie tylko dalsze roprowadzenie produktu, bez żadnego docisku. Nie używałem na Leonie , tylko na kilku innych elementach na innym aucie. Poszło tyle co nic, do nasączenia pada jakieś 6 kropli, potem wystarczy 1-2 na element. Strzykawka z dozownikiem to fajny patent, można dozować pojedyńcze krople a tyle potrzeba żeby pokryć element po nasączeniu pada. Tak jak C1 wydał mi się średnio ekonomiczny, głównie przez wielki otwór w buteleczce, tak OC daję rade pod tym względem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Griffe Posted August 27, 2012 Report Share Posted August 27, 2012 Stad tez moje pytanie, bo 30ml nie wystarczy w mojej ocenie na pokrycie duzego kombi, mi sie to nie udalo, a OC 2.0 jest sprzedawana z tego co sie orientuje w mniejszym opakowaniu niz konkurencja, z tego co wiem na plus dla OC 2.0 jest brak dopalacza hydrofobowego tak jak ma to CarPro i GTechniq. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Administrator Evo Posted August 27, 2012 Author Administrator Report Share Posted August 27, 2012 Użytkownicy OC 2.0 podaja średnio wielkości od 5ml na małe hatchbaki do 10ml na większe sedany i kombii z tego co widziałem,myślę że jest to bez problemu osiągalne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Slawek.k81 Posted August 27, 2012 Report Share Posted August 27, 2012 Evo ok łatwość aplikacji wydajność duży plus dla OC 2.0, a jak wypada wizualnie na tle konkurencji , miałeś okazje już może widzieć w akcji kropelkowanie, odpychanie wody ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
JM63 Posted August 27, 2012 Report Share Posted August 27, 2012 kropelkowanie, odpychanie wody ? Oraz odporność na rysowanie i redukcję brudzenia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawel020202 Posted August 27, 2012 Report Share Posted August 27, 2012 Może położysz na maskę leona w miejscu sv? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now