etr Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Mam cherry glaze, użyłem fk 1000p, ale wydaje mi się ze nie jest to rewelacja. Lakier to ciemna zieleń skody. Co polecicie pod cherry, żeby było wow? Bo aktualnie to go nie ma raczej. Coś co najlepiej jest dostępne w samplerach, żeby sobie wytestowac to i owo Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
powalla Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2016 635241 Co polecicie pod cherry, żeby było wow? Korektę lakieru ...
aamatys Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 16 Kwietnia 2016 Witam czy do tego zestawu - Poorboys'a Black Hole i na to natty red - należny zastosować cleaner? Jakieś propozycje poproszę... Pacjent to całkiem nowy lakier Marakesh Brown z palety BMW...
Eidos71 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2016 aamatys - PB BH to typowy glaze, praktycznie bez żadnych właściwości ściernych/czyszczących. Nawet "całkiem nowy" lakier lepiej jest przygotować pod dalsze wykończenie, więc (wg mnie) prawidłowa kolejność to: cleaner (lub IPA), PB BH i PB NR. Osobiście porządnie umyłbym lakier (pełna dekontaminacja), potem IPA, PB BH i NR.
aamatys Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Jakby do tego dodać np. Zymol HD Cleanse? Czytałem na forum ze ladnie podbija glebie (ten lakier ma takie możliwości - to fajna głęboka perła w moim odczuciu) tylko czy ten zestaw zagra ze sobą?
kedar Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2016 635241 Co polecicie pod cherry, żeby było wow? Korektę lakieru ... Jeśli bez korekty to fk nie da Ci wetlook'a, zastąp carnaubą i będzie lepiej. Mój sprawdzony to Clearkote, ale jest w płynie i nie każdemu pasuje. Właśnie z cherry miałem tą kombinację na granatowym Volvo. Efekt super,jak na auto bez korekty.
etr Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2016 A nakłada się go tak samo jak taki fk? Bo w płynie to i cleaner jest, to chyba nic ciężkiego nałożyć Wysłane z mojego LG-D802 przy użyciu Tapatalka
menior Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 17 Kwietnia 2016 nic ciezkiego a nawet prosciej nalozyc ale w moim odczuciu sa mniej trwale od wersji w pascie
scarab Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Zgłoś Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Jaki wosk moglibyście polecić do lakieru Hondy Golden Brown Metallic (ciemnobrązowy)? Do tej pory na innych autach używałem DG 111, ale może jest coś, co da lepszy efekt?
fredro84 Opublikowano 13 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 13 Maja 2017 Szkoda, ze temat umarł wiec postanowiłem odświeżyć. Czytając go zainwestowałem w Harly Wax, na lakierze ciemno grafitowym (nalozonym na Prima Amigo) zmniejszył efekt mokrego lakieru jaki daje ta politura. Na plus zmniejszone przyciąganie kurzu, dobre kropelkowanie i łatwe nakładanie. Efekt błyszczący ale bez tego pazura. To juz z wet looku po colli 476 byłem bardziej zadowolony. Co lepszego na lato polecacie?
vertix Opublikowano 14 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2017 Może Soft99 King Of Gloss? Mam u siebie na białym metaliku, jest naprawde nieźle, a wielkość wosku sprawia że wystarczy Ci on do końca życia
sl3py Opublikowano 14 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2017 Spróbuj Cos od Infinity , maja małe samplerki za grosze , może ci cos przypadnie do gustu Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kedar Opublikowano 14 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2017 Co lepszego na lato polecacie? Clearkote Carnauba Wax. Możesz jeszcze dostać tester w jednym ze sklepów. Efekt na pewno Cię zadowoli, zwlaszcza na Amigo. Miałem go kiedyś na Tripple i na granatowym Volvo czad!! Ja tym razem spróbuję ValetPro Mad Wax na Pre Wax cleaner od Carchem.
KHOT Opublikowano 14 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2017 Może Soft99 King Of Gloss? Mam u siebie na białym metaliku, jest naprawde nieźle, a wielkość wosku sprawia że wystarczy Ci on do końca życia To będzie raczej maksymalny kurz. Na białym pewnie tak nie widać tego, ale na ciemnym aucie jest prawdziwy dramat z tym woskiem.
ghost Opublikowano 14 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 14 Maja 2017 Ja tym razem spróbuję ValetPro Mad Wax Ja sie nie polubiłem z VP mad wax. Jest dość tani ale... żywotność bez szału. Miekka konsystencja, a wole twarde, łatwiej nakładać cienką warstwę. Brudzi plastiki na biało jak szalny więc trzeba sie pilnować. Przykładowo dodo juice bv bezstresowo nawet jak listwy wysmarujesz to sie nie martwisz. Nie odważyłem się go aplikować na swoje auto, poszedł na felgi i eksperymentalnie na pewien zmatowiały akryl bez przygotowania, co dziwne nawet fundnął wet look na ile to możliwe.
zawisza Opublikowano 15 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2017 Może Soft99 King Of Gloss? Mam u siebie na białym metaliku, jest naprawde nieźle, a wielkość wosku sprawia że wystarczy Ci on do końca życia To będzie raczej maksymalny kurz. Na białym pewnie tak nie widać tego, ale na ciemnym aucie jest prawdziwy dramat z tym woskiem. Wszystko Ci przyciągnie kurz jak docierasz i elektryzujesz mikrofibra. Po 1 oplukaniu problem znika Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
kedar Opublikowano 15 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2017 Ja tym razem spróbuję ValetPro Mad Wax Ja sie nie polubiłem z VP mad wax. Jest dość tani ale... żywotność bez szału. Miekka konsystencja, a wole twarde, łatwiej nakładać cienką warstwę. Brudzi plastiki na biało jak szalny więc trzeba sie pilnować. No to mnie zasmuciłeś. Konsystencję przeboleję, ale brudzące plastiki nie, będę musiał uważać. No cóz, tak to jest jak się człowiek skusi na nowość.
KHOT Opublikowano 15 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 15 Maja 2017 Wszystko Ci przyciągnie kurz jak docierasz i elektryzujesz mikrofibra. Po 1 oplukaniu problem znika Nie z King of kurzem. Miałem, sprzedałem, imo kiepski wosk przez wieczny problem z kurzem.
bbielo Opublikowano 29 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2017 Co da lepszy look: Zymol HDC + Carbon czy Prima Amigo + Purple Haze/Fusso/Nebula?
Gozdziu23 Opublikowano 29 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2017 Godzinę temu, bbielo napisał: Co da lepszy look: Zymol HDC + Carbon czy Prima Amigo + Purple Haze/Fusso/Nebula? zymol hdc + nebula, ale carbon też niczego sobie
Chat Opublikowano 29 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 29 Czerwca 2017 Godzinę temu, bbielo napisał: Co da lepszy look: Zymol HDC + Carbon czy Prima Amigo + Purple Haze/Fusso/Nebula? Zymol HDC + Victoria Concours Red Wax lub Prima Amigo + Bouncer's Vanilla Ice Wax
logigamer Opublikowano 30 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2017 A warto cleanera (np Dodo Lime) i wosk (np Collie 476) po nałożeniu wypracowawać polerka z padem z mikrofibry?
Piotrek Opublikowano 30 Czerwca 2017 Zgłoś Opublikowano 30 Czerwca 2017 Nie do końca rozumiem koncepcję takiego zabiegu Sam cleaner jakim jest Lime Prime jak najbardziej warto dobrze wypracować, można w tym celu użyć maszyny. Potem dotrzeć resztki i już woskować 1
woofeer Opublikowano 11 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2017 Ostatnio położyłem collinite 476s ,ale po ptasich odchodach byłem bardzo rozczarowany jak zobaczyłem ,że wżarło się w lakier Wyczytałem tutaj na forum ,że tylko sealanty chronią przed ptasią kupą. W następnym tygodniu będę robił korektę lakieru i nie wiem jakie produkty wybrać i w jakiej kolejności. Posiadam: Poorboy's World Black Hole Collinite 476s Meguiars cleaner wax Zamierzam dokupić Dodo Juice Lime Prime Lite GTECHNIQ EXO v3 na tym najbardziej mi zależy, czy to dobry wybór? Co mogę z tego użyć i w jakiej kolejności? Chcę mieć bardzo dobre zabezpieczenie lakieru jak najdłużej z dobrym efektem głębi lakieru... Kolor to carbon black na bmw.
Eidos71 Opublikowano 11 Lipca 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Lipca 2017 @woofeer - GT Exo to powłoka - jeżeli przed nią zastosujesz cleaner, musisz go perfekcyjnie wymyć, aby pozostała jałowa powierzchnia. Dlatego - jeżeli chcesz DJ PL, musisz dokupić jeszcze albo budżetowy IPA, albo typowy środek do wymywania lakieru. Później jednak, po położeniu Exo - moim zdaniem - zbędny będzie Colli. Bardziej przyda się preparat boosterowy, podbijający/utrzymający stan powłoki. Jeśli już bardzo będziesz chciał smalcować auto, kup sobie jakiś konkursowy wosk - i tak na powłoce żaden wosk długo nie poleży. Problem może być w samej powłoce - jeżeli nigdy nie kładłeś takiego typu zabezpieczenia, musisz się bardzo przyłożyć przy procesie jej aplikacji i docierania - każdy błąd będzie skutkował śladami/mazami bardzo trudnymi do usunięcia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się