lol19pl Opublikowano 28 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Może tak z czapy zapytam, ale myjąc koła, na wewnętrznej stronie opony znalazłem takie dwa babole, podważałem jednego i nie jest to nacięcie głęboko do zbrojenia, myślicie, że można z tym tak jeździć? Czy może wulkanizacja to jakoś zalepi?Wysłane z mojego DUK-L09 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator psemo Opublikowano 28 Grudnia 2017 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 @lol19pl Kup porządny klej do gumy, sklej i będzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chat Opublikowano 28 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 5 minut temu, psemo napisał: @lol19pl Kup porządny klej do gumy, sklej i będzie ok Chyba nie piszesz tego poważnie? Wymień oponę życie masz tylko jedno, inni też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StreamHD Opublikowano 28 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 6 minut temu, psemo napisał: Kup porządny klej do gumy, sklej i będzie ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 28 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 To jest na rancie ochronnym do konstrukcji opony pewnie daleko więc nie ma się czym przejmować. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator psemo Opublikowano 28 Grudnia 2017 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Dokładnie - lekkie nacięcie na rancie. Kiedyś miałem podobnie i po sklejeniu było w porządku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StreamHD Opublikowano 28 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Ja bym nie ryzykował. Opona musi tworzyć jednolitą strukturę. Przecież podczas jazdy tam się dzieją cuda. Przeciążenia, siły które działają na oponę, warunki atmosferyczne, dziury w drogach i milion czynników. Czy taka opona nie traci właściwości kiedy nosi na sobię taką anomalię ? Byle pęknięcie osłabia całość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pływak Opublikowano 28 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 Poczytaj o konstrukcji opony i jak zbudowana jest w miejscu rantu ochronnego. Jak tak boicie sie o kolegi życie zawsze możecie mu kupić nowy komplet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał126 Opublikowano 28 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2017 54 minuty temu, StreamHD napisał: Ja bym nie ryzykował. Opona musi tworzyć jednolitą strukturę. Przecież podczas jazdy tam się dzieją cuda. Przeciążenia, siły które działają na oponę, warunki atmosferyczne, dziury w drogach i milion czynników. Czy taka opona nie traci właściwości kiedy nosi na sobię taką anomalię ? Byle pęknięcie osłabia całość. Ale to miejsce dla konstrukcji opony jest bez znaczenia, tam nie ma elementu nośnego w postaci osnowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S3ci0r Opublikowano 29 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 mam podobne uszkodzenia i jeżdżę z nimi już kilka lat i w sumie przez cały ten czas nie wpadłem na to aby to skleić klejem do gumy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADZIA Opublikowano 29 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 @lol19pl spokojnie możesz jeździć, u siebie miałem podobnie- skleiłem kropelką i do dzisiaj jak "nowa", a było to w 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bienek Opublikowano 29 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 W UK to chyba z 60% aut miało takie uszkodzenia od krawężników na rancie opony.. I to były auta które miały po 400-600 koni i nigdy z tego powodu nie słyszałem żeby stało się coś złego.. Standardowa procedura: kropelka i po sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielek. Opublikowano 29 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2017 Rant ochronny ma dużo mięsa,zaklejaj i się nie przejmuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Funky Witch Opublikowano 30 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Ten rant na oponie właśnie po to jest żeby chronić felgi i bok opony. Tam jest tylko guma. Jak koledzy wyżej piszą - podklej i olej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Domel Opublikowano 30 Grudnia 2017 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 Godzinę temu, Funky Witch napisał: Jak koledzy wyżej piszą - podklej i olej. identyczną sznite miałem, podkleiłem i odpadło jeźdzę już bez łatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamykmm Opublikowano 30 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 miałem takie coś u siebie na zimówce, przy wymianie opon chłopaki w wulkanizacji podkleili lekko na gorąco i nawet nie ma śladu ale tamtą zimę cała przejeździłem z podobną sznytą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADZIA Opublikowano 30 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2017 u mnie trzyma, klejone kropelką, 3 sezony tak przejeździłem... teraz już zakupione nowe gumiaki, więc czwartego nie będzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackoo Opublikowano 3 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Wielosezonówki kupione, przekonamy się co są warte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADZIA Opublikowano 3 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 bieżnik prawie jak w moich zimówkach ALPIN 5 od Michała... u mnie już zarzucone gumiaki na lato, jak wyżej napisałem- VR Ultra Satin. Oponka wygląda znakomicie, zobaczymy czy też taka będzie na mokrym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost Opublikowano 3 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 2 godziny temu, mackoo napisał: Wielosezonówki kupione, przekonamy się co są warte Przykro mi to mówić, nic nie są warte Zdarzyło mi się, że zimą pieszy wtargnął pod koła, bo był nawalony to uznał że nagłe wejście z chodnika na drogę to dobry pomysł, i to niedawno w zeszłym miesiącu. Latem były awaryjne hamowania bo jakiś niedzielny wymusił pierwszeństwo. Za każdym razem doceniałem opony premium. Myślisz, że na wielosezonówkach bym wyhamował? Pytanie retoryczne. Przerobiłem większosć dostępnych firm, po nabytym doświadczeniu trzymam się Michelin, Goodyear, Dunlop, Continental lub czasami wyjątkowo rozpatrzę Nokiana na zimę. Wiem jaka jest przepaść w skuteczności z chińskim Nexenem, oraz o ile lepiej jest od Fuldy, Klebera, Dębicy itd... Nie będę nikogo nawracał, dla mnie bezpieczeństwo swoje i rodziny to priorytet. Jak ktoś kupi opony zimowe ze średniej półki, też pojeździ. Ale ktoś kto kupuje opony wielosezonowe szkodzi sobie i otoczeniu. One nie nadają się ani na zimę ani na lato. Celowo obniżasz skutecznośc układu jezdnego i hamulcowego. W imię oszczędności? Jeżeli ani cudze ani własne doświadczenia nie przemawiają, to obejrzyj ten film i różnice 2:15 hamowanie 3:14 skręt interpretacja dowolna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wooke Opublikowano 3 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Film opublikowany 7 lat temu. Od tego czasu wiele się zmieniło w technologi i produkcji. Poza tym co oni za opony testowali? Może jakieś g**** za 100$. Sam kupiłem na ten sezon wielosezonowe Nokiany. Mam nadzieję, że nie będę musiał sprawdzać ich awaryjnie ale jak na razie jestem zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost Opublikowano 3 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 35 minut temu, wooke napisał: Film opublikowany 7 lat temu. Od tego czasu wiele się zmieniło w technologi i produkcji. Poza tym co oni za opony testowali? Może jakieś g**** za 100$. wyobraź sobie, że rozwój technologii letnich i zimowych jest jeszcze większy, bo sprzedaż opon allweather i allseason do aut osobowych to nawet nie ułamek, lecz śladowa ilość rynku. Opony zimowe są projektowane by osiągać maksymalną skuteczność poniżej 7'C. Letnie powyżej tej temperatury. Im większe odstepstwo od tej temperatury tym wyższa przewaga skuteczności zimówek poniżej, oraz odpowiednio letnich powyzej. Są to produkty wyspecjalizowane. Powiedzenie, że coś jest do wszystkiego to jest do niczego pasuje tu idealnie. Łatwiej będzie Ci zrobić zdjęcie jednorożca niż znaleźć opony allseson, które dorównają zimówkom na lodzie i śniegu, oraz drównają letnim latem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StreamHD Opublikowano 3 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 39 minut temu, wooke napisał: Film opublikowany 7 lat temu. Od tego czasu wiele się zmieniło w technologi i produkcji. Poza tym co oni za opony testowali? Może jakieś g**** za 100$. Sam kupiłem na ten sezon wielosezonowe Nokiany. Mam nadzieję, że nie będę musiał sprawdzać ich awaryjnie ale jak na razie jestem zadowolony. Jak by nie było to dedykowana opona zimowa będzie lepsza w zimę, a letnia w lato od uniwersalnej. Uniwersalna jest dobra do czasu jak zabraknie tego metra by uniknąć potrącenia czy zderzenia, gdzie dedykowana opona uratowała by sytuację. Siłą rzeczy opona uniwersalna musi przegrać z dedykowaną. Poza tym uniwersalna ściera się cały rok, więc ta oszczędność też nie jest taka wielka. Jak już jestem w tym temacie to po 2000 kilometrach mogę potwierdzić, że GoodYear UG9 R15 są extra ciche. Jeszcze nie bylo okazji na ich test bo "taki mamy klimat" ale płynie z nich komfortowa cisza co jest dla mnie bardzo dużą zaletą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wooke Opublikowano 3 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Wiele testów na YT czy w jakichś magazynach pokazuje zupełnie coś innego. Oczywiście, że nie dorównają one oponom zimowym, ale nie mówię też o wielosezonowych z najniższej półki. Przeczytałem chyba wszystkie artykuły polskie i zagraniczne, a także obejrzałem kilka godzin testów tych opon. Nie chcę nikogo przekonywać coś jest dobre a co się nie nadaje. Ale to było jedyne źródło, z którego mogłem dowiedzieć się czy nadają się one do czegoś czy nie. Ale np dla mnie najlepszym rozwiązaniem pod względem opłacalności był wybór tych opon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1419 Opublikowano 3 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 17 godzin temu, rygryss napisał: bieżnik prawie jak w moich zimówkach ALPIN 5 od Michała... u mnie już zarzucone gumiaki na lato, jak wyżej napisałem- VR Ultra Satin. Oponka wygląda znakomicie, zobaczymy czy też taka będzie na mokrym Z tych opon będziesz na pewno zadowolony 😉 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się