bienek Opublikowano 19 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 Specjalna szczotka w czasie pracy lub kompresor. Mi akurat czyszczenie sprężonym powietrzem podchodzi. Po skończonej pracy myje sobie ręcznie za pomocą białego jelenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Eryczek Opublikowano 19 Marca 2014 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 jarekcrx, przy pracy z DA, jeśli nie przegniesz z ilością pasty to problem zapychania padów raczej nie występuje. Może Ci się coś zrolować przy cuttingu ale zbierzesz to od biedy twardszą szczoteczką do zębów. Po pracy, pady wrzucasz na pół godzinki do miski żeby się odmoczyły a później ze wszystkimi szmatami do pralki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek WRO Opublikowano 19 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 jarekcrx, kup sobie w rossmanie czy innej drogerii szczoteczkę do czyszczenia protez. Jest całkiem ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekcrx Opublikowano 19 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2014 dzięki wielkie za info Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xluki Opublikowano 26 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Jakie pady byście polecili pod polerkę K2? Chodzi mi głownie o pady pod pasty i pod cleaner jak narazie nie mam doswiadczenia odnosnie polerki dlatego nie chcialbym zrobic zlych zakupow myslalem nad flexipads. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit_Krk Opublikowano 26 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2014 Jakie pady byście polecili pod polerkę K2 Ja mam makitę, więc nie wiem czy podejdą takie same Masz cały temat. Praktycznie wszystko jest napisane. Troszeczkę chęci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiatulla Opublikowano 27 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2014 Mozecie mi doradzic mam okazje kupic 3 pady SCHOLL CONCEPTS 85 MM (do wyboru rodzaj) i chce je zastosowac na BMW czarny lakier. Beda sie nadawaly? Lub co innego polecacie w tym rozmiarze, gdyz juz posiadam zestaw flexipad na 125mm. Dzieki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marasec Opublikowano 29 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2014 orientuje się ktoś, czy pad pomarańczowy Liquid Elements AG5 tnący jest tak samo twardy jak białe pady flexi ? Szukam czegoś trochę mniej twardszego 75-85mm i nie wiem na co się zdecydować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ariello01 Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 marasec, jak dla mnie liquid tnie troszke mnije niz flexi, ale jak narazie używałem go tylko na jednym lakierze i porównywałem właśnie do Flexi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soll Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Ktoś ma ogólne wnioski z porównania padów Liquid Elements do Flexi, 3M bądź Scholla? Jak z trwałością? SHINE ON, może jakies Wasze uwagi/wnioski? Ceny raczej przystepne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ShineON Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Co do Flexi nie bedę się wypowiadał bo nie pracujemy. Piany 3Ma są zarezerwowane tylko i wyłącznie dla nich więc nie ma co wierzyć w bajki typu "taka sama jak 3M". Żółta AG3 od LE to piana typu polishing wydaje nieco zbliżona do 3M-a lecz struktura komórek zupełnie inna. AG4 do AG6 to piany typu cutting. AG6 jest już chardkorem jak dla mnie za ostra zdecydowanie jak już to do twardych lakierów. AG2 czarna posiada otwartą strukturę raczej do cleanerów z tych nie ściernych. AG1 komórka zamknięta idealna do nanoszenia wosków, selantów, odżywek czy powłok jak w przypadku BASE1 czy BASE2. Poniżej AG3 z Deep ICE od Liquid Elements Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ariello01 Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Ja skromnie dodam od siebie, że najlepiej pod pasował mi z liquid'a czarny czyli finish. Ostatnimi czasy zacząłem tetsować różne pady i ten jakoś sprawdza mi sie teraz najlepiej szczególnie na miekkich lakierach ( Japonia itp). Ogólnie może na pisze kilka wniosków na temat padów jakie do tej pory używałem a dokładnie może o tym jakie narazi są moimi faworytami. Kilka postów wyżej pisałem że moimi faworytami były pady z flexi ( może przez to że na nich sie uczyłem i jakoś sie tak przyzwyczaiłem ) Jednak świat idzie do przodu to stwierdziłem że czas na zmiany i to nie tylko w padach ale także w pastach - ale to nie o nich temat. Jako Cutting to nadal najlepiej mi sie tnie Białym Flexi. Co prawda ma minus że po rozgrzaniu robi się miękki i jego siła maleje ale jeszcze nie jest tak źle. Podstawa to przygotować sobie ich kilka na jedno autko, bo mimo że po każdym przejeździe oczyszczam pady to te lubią sie zapychać, dlatego 2/3 pady to chyba podstawa biorąc sie za autko. Polishing tutaj mam mieszane uczucia bo zarówno z pomarańczowym flexi jak żółtym z Liquid pracuje się fajnie, idzie ładnie już wykończyć lakier to jednak moim faworytem jest pad żółty z 3M. Finishing to tak jak napisałem na początku posta Czarny z Liquida wszedł u mnie na pierwsze miejsce przynajmniej jeslich chodzi o miekkie lakiery, bo na twardszych żółtym Flexi też mi sie fajnie pracuje i zawsze będą u mnie w moim Arsenale. Jakie pady mi sie nie sprawdziły to pady ABW jakos mi nie podeszły i takie tam... Z 3M niebieski mi sie sprawdza tak jak dla większości chyba z Nas do Cleanerów/AIO it;p. Na dniach na warsztat idą pady Scholl'a bo opinie krążą bardzo dobre na ich temat tylko cena troszke wysoka....ale cena = jakość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marasec Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 marasec, jak dla mnie liquid tnie troszke mnije niz flexi, ale jak narazie używałem go tylko na jednym lakierze i porównywałem właśnie do Flexi No właśnie mi jakoś biały flexi nie podchodzi-jest za twardy i nie mogę go wyczuć. Robiłem kobitce golfa IV LA5G i wolałem walczyć futrem a druga sprawa na białym flexi bardziej się powierzchnia nagrzewała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Na dniach na warsztat idą pady Scholl'a bo opinie sa dobre na ich temat jednak troszke cena wysoka jednak wiadomo cena= jakość. No myślę że się przekonasz szybko Ja nie widzę już pracy z innymi oraz żółty 3M oczywiście Polishing tutaj mam mieszane uczucia bo zarówno z pomarańczowym flexi jak żółtym z Liquid pracuje się fajnie, idzie ładnie już wykończyć lakier to jednak moim faworytem jest pad żółty z 3M. +1 No właśnie mi jakoś biały flexi nie podchodzi-jest za twardy i nie mogę go wyczuć. +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubstone Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 dzinkins, A jakie jest Twoje zdanie na temat małego niebieskiego Scholla? Pytam, bo dla mnie ma on jedną ogromną wadę- bardzo szybko się zużywa i po prostu znika w oczach. O dużym niebieskim tego nie mogę powiedzieć, sprawdza się po prostu świetnie w połączeniu z S17+ i po kilku "zrobionych" samochodach ma się bardzo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soll Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 Może BP inny (inna twardość), dlatego inne zużycie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 30 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2014 dzinkins, A jakie jest Twoje zdanie na temat małego niebieskiego Scholla? Pytam, bo dla mnie ma on jedną ogromną wadę- bardzo szybko się zużywa i po prostu znika w oczach. O dużym niebieskim tego nie mogę powiedzieć, sprawdza się po prostu świetnie w połączeniu z S17+ i po kilku "zrobionych" samochodach ma się bardzo dobrze. Małego niebieskiego nie używam i mogę domyślać się (po kilku zużytych dużych) że szybko zniknie z małych do cięcia używam futerko/ pomarańczowy 3M albo pomarańczowy scholl z mocną pastą (idealnie S2) a z średnią pastą do polish-a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marasec Opublikowano 31 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 no ja właśnie mam małego niebieskiego scholla i myslałem że będzie trochę twardszy. Może wypróbuje teraz Liquid El. AG4-AG6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
knefelson Opublikowano 31 Marca 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2014 no ja właśnie mam małego niebieskiego scholla i myslałem że będzie trochę twardszy koniecznie, koniecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 1 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2014 dzinkins, obiecywałeś wcześniej, że napiszesz trochę więcej o padach LE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinkins Opublikowano 2 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2014 dzinkins, obiecywałeś wcześniej, że napiszesz trochę więcej o padach LE Brak czasu Ale jakiegoś testa oficjalnego postaram się zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daniel87 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Biały Flexi 80mm z odpowiednim uchwytem nadaje się do pracy ręcznej z UC trudno dostępnych miejsc czy lepiej sprawdzą się tri color-y itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas93cs Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Ja ostatnio testowałem na Seacie Leonie II pady Flexipads LINIA BLADE, mam zielony i czarny bardzo fajne i wytrzymałe. Obawiałem się że taka tekstura szybko będzie się kruszyć a tu mile zaskoczenie cały samochód zrobiony i niem śladów zużycia. A z linii LINIA PRO DETAIL mam też żółtą gąbkę i zrobiłem nią 3 samochodu i jeszcze zrobi 3 może 4 a zielona od 3M wysiadła u mnie po 1,5 samochodu. Efekt pracy zielonego i czarnego Blade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mkbewe Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Czy testował ktoś już czerwoną gąbkę polerską z ABW ?? Mam ją w rękach i sie zastanawiam do czego by się mogła przydać. Jest twardsza niż zółta gofrowata z 3m np. Szukam czegoś do polerki szyb z AG car glass polish i wydaje mi się że można by ją wypróbować do tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rustin Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Chcę kupić pady urban do DA po jednej sztuce , tylko zastanawiam się czy 135mm czy 150mm ? BP oczywiście 125mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się