Skocz do zawartości

Neoxal 737 szampon samochodowy


NEOXAL EUROPE

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderator
Godzinę temu, Eidos71 napisał(a):

@Bapko - czyli..? Ewidentnie szampon pozostawia coś na powierzchni, co powoduje zmianę napięcia powierzchniowego wody. Nie jest to więc "czysty" szampon.

Od roku mieliśmy (kilkoma ziomami) dużo rozkmin i dyskusji (+ setki testów) na temat tego szamponu i tez uważam, że coś po sobie zostawia 🙂

  • Lubię to 2
  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, Domel napisał(a):

Od roku mieliśmy (kilkoma ziomami) dużo rozkmin i dyskusji (+ setki testów) na temat tego szamponu i tez uważam, że coś po sobie zostawia 🙂

I teraz pytanie: czy rzeczywiście "odtyka" lakier, czy też sprawia takie wrażenie, poprzez wpływ na napięcie powierzchniowe..? 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Domel @Eidos71
Dokładnie Panowie! Wnioski niech sobie każdy sam wyciągnie bo nie chce wszczynać burzy, ale tez doszedłem do tego wniosku ze zostawia jakieś polimery po sobie które lejąc hektolitry wody można (po części) wypłukać, ale raczej nie całkowicie. A efekt poprawy hydro to raczej efekt działania polimerow?
…za mało go jednak jeszcze zużyłem żeby coś więcej sie wypowiedziec, fakt faktem domywa dobrze i przyjemnie się nim myje

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Domel napisał(a):

Od roku mieliśmy (kilkoma ziomami) dużo rozkmin (+setki testów) i dyskusji na temat tego szamponu i tez uważam, że coś po sobie zostawia 🙂

Zaczyna się hehe. Ale jak sam wiesz coś jest na rzeczy.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor
13 godzin temu, Bapko napisał(a):

Taki luźny teścik
 

 

 


Szyba oczyszczona cleanerem prostaffa.
Na szybie była idealna tafla,
Strona pasazera umytą dodatkowo szamponem Neoxal 737 w stężeniu zalecanym przez producenta. Po długim wypłukiwania po stronie umytej dodatkowo 737 i tak ewidentne szybszy zjazd.

 

 

Cześć!

 Jedno krótkie pytanie. Czy powierzchnia szyby która właśnie została wyprodukowana, jest hydrofobowa czy hydrofilowa?

Pozdrawiam, Grzegorz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć!
 Jedno krótkie pytanie. Czy powierzchnia szyby która właśnie została wyprodukowana, jest hydrofobowa czy hydrofilowa?
Pozdrawiam, Grzegorz 

Obstawiam, ze hydrofilowa ale to tylko przepuszczenia. Z chęcią się dowiem jak wiesz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor
21 minut temu, Bapko napisał(a):


Obstawiam, ze hydrofilowa ale to tylko przepuszczenia. Z chęcią się dowiem jak wieszemoji4.png

W czasach wujka Google i ChatGPT każdy może uzyskać odpowiedź po kilku ruchach kciuka. Ale skoro poprosiłeś o odpowiedź mnie, proszę bardzo. Cytuję ChatGPT.

Pytanie: Czy powierzchnia szyby jest hydrofobowa czy hydrofilowa 

Odpowiedź: Powierzchnia szyby jest hydrofobowa, co oznacza, że ma tendencję do odpychania wody. Kiedy krople wody stykają się z powierzchnią szyby, często tworzą kuleczki i spływają po szybie, zamiast pozostawać na jej powierzchni. To zjawisko nazywa się efektem lotosu, a wynika z tego, że powierzchnia szyby jest gładka i nieporowata, co utrudnia przyczepianie się kroplom wody do jej powierzchni. Jednak istnieją specjalne powłoki hydrofilowe, które można nakładać na powierzchnię szyb, aby zwiększyć jej hydrofilowość i zmniejszyć efekt lotosu.

To chyba zamyka temat w którym argumentacja szyby jest tak często cytowana. 

Pozdrawiam, Grzegorz 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W czasach wujka Google i ChatGPT każdy może uzyskać odpowiedź po kilku ruchach kciuka. Ale skoro poprosiłeś o odpowiedź mnie, proszę bardzo. Cytuję ChatGPT.
Pytanie: Czy powierzchnia szyby jest hydrofobowa czy hydrofilowa 
Odpowiedź: Powierzchnia szyby jest hydrofobowa, co oznacza, że ma tendencję do odpychania wody. Kiedy krople wody stykają się z powierzchnią szyby, często tworzą kuleczki i spływają po szybie, zamiast pozostawać na jej powierzchni. To zjawisko nazywa się efektem lotosu, a wynika z tego, że powierzchnia szyby jest gładka i nieporowata, co utrudnia przyczepianie się kroplom wody do jej powierzchni. Jednak istnieją specjalne powłoki hydrofilowe, które można nakładać na powierzchnię szyb, aby zwiększyć jej hydrofilowość i zmniejszyć efekt lotosu.
To chyba zamyka temat w którym argumentacja szyby jest tak często cytowana. 
Pozdrawiam, Grzegorz 

Z tym ze im dłużej się płuczę to szybkość zrzutu maleje i staj się zbliżona to oczyszczonej cleanerem
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor
5 minut temu, Bapko napisał(a):


Z tym ze im dłużej się płuczę to szybkość zrzutu maleje i staj się zbliżona to oczyszczonej cleanerem

A to to już kwadratura koła się kłania. Tyle ode mnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Produkt testuje dłużej niż jest na rynku bo prawdopodobnie byłem jednym z pierwszych którzy otrzymali próbki do testu od Grzegorza, w mojej ocenie produkt jest genialny, to że po umyciu szyba staje sie hydrofobowa to oznaka że jest idealnie czysta, idealnie czysta szyba sama w sobie jest hydrofobowa, wypolerujcie lakier i umyjcie szamponem, to takiego efektu jak na szybach nie uzyskać, w mojej ocenie szampon bardzo dobrze oczyszcza powierzniche, a tam gdzie jest jakies zabezpiecznie dodatkowo poprawia jego hydro. Gdyby produkt faktycznie byłby hydrofobowy to taki sam efekt występowałby na lakierze jałowym a nie występuje 🙂 

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myłem ostatnio babci auto za pomocą 737 na którym leżał AutoGraph Sapphire. Poprawa hydro zauważalna , ale w miejscach gdzie produkt zdechł , tam nadal tafla.

Na szybach również mam wrażenie , że uzupełnia. Glaco Roll On Max siedzi już prawie rok... Chyba , że nalali mi tam Ultra Glaco 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odwieczna zagwostka 😅 Nie wiem czy zostawia ale jak dla mnie bardzo fajnie myje... 

Fajnie odetkał po zimie doły drzwi (siedział wosk, później podbity Sapphirem) i nw. 

Pozostaje w moim sercu i na wypadek gdyby Grzegorz postanowił "coś poprawić" to zakupiłem sobie ostatnio bańkę 5l 😅 

 

  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Na kanale MxNowicki ukazał się test kwaśnych szamponów i jako bonus niezwiązany z tematem filmu na końcu wpadł Neoxal 737. Już sam nie wiem co o nim myśleć. Wygląda jakby coś jednak po sobie zostawił, a potem zostało to ubite. Na koniec brakowało mi po tej mocniej zasadzie, odczekaniu na odparowanie i neutralizacji kwaśnym szamponem, ponownej aplikacji 737, by sprawdzić czy liche, ale jednak hydro wróci. 

Nowik jasno dał do zrozumienia, że test szamponu ciągle trwa i nie jest on rozpracowany na atomy, ale pewne spostrzeżenia już są. 

Zrobiłem ostatnio pewien test. Auto z totalną taflą, użyłem roztworu Neoxal 737 z opryskiwacza ręcznego. Momentalnie w miejscu aplikacji tafla została rozbita jak po hydrowosku. Niby producent twierdzi, że nic nie zostawia, ale mam nieco inne zdanie.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na aucie w październiku było nałożone HydrO2 Lite od CarPro. Test wykonałem na początku kwietnia, więc myślę, że nie miało prawa się to przez całą zimę utrzymać. Sytuacja miała miejsce przy oprysku - nie było żadnej mechaniki i fizycznego kontaktu z lakierem. Opryskiwacz też był dziewiczy, nic w nim wcześniej nie było. Tydzień później użyłem tego opryskiwacza do zarzucenia TFR na inne auto. Też pozimowy szczur z jakimś wet coatem położonym jesienią. Zapomniałem wyczyścić dyszę i była w niej resztka wody z szamponem. Pierwszy strzał i rozbiło taflę wody, następnie doszedł już TFR do dyszy, więc standardzik i nic już nie oczkowało. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szampon ma polimery i trzeba go chwilę wypłukać i hydro zniknie.

Dla mnie na chwilę obecną najlepszy szampon do bieżącej pielęgnacji, a na mega szczury Elite Detailer Apple Mint.

 

Ale już po temacie, zastąpił go 676 i ten nie ma polimerów i przyjemności z mycia. 

Na szczęście mam 25L 😆

 

 

  • Lubię to 2
  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor

Jako producent nie wdam się w polemikę na temat tego czy szklanka jest do połowy pełna czy w połowie pusta... Nie postawie tu nawet znaku zapytania. Nie traktuje tego jako pytania. To raczej figura retoryczna. Nie ma sensu. Takie pytanie i szukanie odpowiedzi było by uzasadnione wtedy gdybym swój pomysł na biznes osadził na kreowaniu teorii i wmawianiu ich swoim klientom jako prawd objawionych. Trudne ale do zrobienia.  Jednakoż moim zdaniem  słabe. Jeśli jednak ktoś tak lubi? Proszę bardzo. 

 Zaręczam jednak że tylko prawda jest ciekawa. I tylko ona ma sens.

Na koniec proste pytania. Czy szyba, szkło, ma coś wspólnego z krzemem? Czy w swojej dziewiczej postaci, tuż po wyprodukowaniu jest w swojej istocie hydrofobowa?

Czy nowo polakierowany i utwardzony element ma właściwości hydrofobowe?

737 jest wysoce zaawansowanym technologicznie produktem, którego zadaniem jest przywrócenie czyszczonym powierzchniom poczatkowej czystości. I to zadanie jest spełnione. To jeden z najlepszych szamponow samochodowych na świecie. I tyle.

Pozdrawiam i życzę spokoju ducha,

Grzegorz Baczyński.

  • Lubię to 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, NEOXAL EUROPE napisał(a):

Jako producent nie wdam się w polemikę na temat tego czy szklanka jest do połowy pełna czy w połowie pusta... Nie postawie tu nawet znaku zapytania. Nie traktuje tego jako pytania. To raczej figura retoryczna. Nie ma sensu. Takie pytanie i szukanie odpowiedzi było by uzasadnione wtedy gdybym swój pomysł na biznes osadził na kreowaniu teorii i wmawianiu ich swoim klientom jako prawd objawionych. Trudne ale do zrobienia.  Jednakoż moim zdaniem  słabe. Jeśli jednak ktoś tak lubi? Proszę bardzo. 

 Zaręczam jednak że tylko prawda jest ciekawa. I tylko ona ma sens.

Na koniec proste pytania. Czy szyba, szkło, ma coś wspólnego z krzemem? Czy w swojej dziewiczej postaci, tuż po wyprodukowaniu jest w swojej istocie hydrofobowa?

Czy nowo polakierowany i utwardzony element ma właściwości hydrofobowe?

737 jest wysoce zaawansowanym technologicznie produktem, którego zadaniem jest przywrócenie czyszczonym powierzchniom poczatkowej czystości. I to zadanie jest spełnione. To jeden z najlepszych szamponow samochodowych na świecie. I tyle.

Pozdrawiam i życzę spokoju ducha,

Grzegorz Baczyński.

Coraz więcej osób myje swoje auta szamponami no rinse, które zostawiają po sobie bardzo dużo. Jakoś wszyscy się cieszą, bo mogą w ogóle umyć auto. A wobec szamponów klasycznych oczekiwania robią się jakieś kosmiczne.... 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
8 godzin temu, Mr.Wolf napisał(a):

Wygląda jakby coś jednak po sobie zostawił, a potem zostało to ubite. Na koniec brakowało mi po tej mocniej zasadzie, odczekaniu na odparowanie i neutralizacji kwaśnym szamponem, ponownej aplikacji 737, by sprawdzić czy liche, ale jednak hydro wróci. 

Pytanie czy pod spodem nie było przypadkiem resztek lsp które zostały odetkane a później ubite mocna zasada? Jest bardzo dużo zmiennych to że po oprysku woda została rozbita to tak samo dzieje się jak myjemy kwaśnym szamponem powstają tzn. oka i jakiś nikt nie krzyczy że szampon jest hydrofobowy 🙂

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurde, ludzie. Mamy doczynienia z jednym z najlepszych szaponów na rynku, który dodatkowo pochodzi z Polski. Produkt jest genialny, niejeden uzytkownik forum to potwiedził. Zamiast się cieszyć, że mamy na prawdę dobrego producenta chemii u Nas w kraju to próbujemy znaleźć dziure w całym. Jakie to jest Polskie.. Gdyby to był carpro albo inny producent to za pewne byłyby same 'ochy i achy'... a że produkt pochodzi z polskeigo rynku to się dowalmy 🙂

Pozdro Grzegorz dla Ciebie i firmy, bo robocie na prawdę produkty, które nie odstawają zagranicznej konkurecji. A hejterzy i atencjonusze zawsze będą,. To tylko pokazuje, że robicie dobrą robotę. Keep it up!!

 

  • Lubię to 4
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, ral6014 napisał(a):

Coraz więcej osób myje swoje auta szamponami no rinse, które zostawiają po sobie bardzo dużo. Jakoś wszyscy się cieszą, bo mogą w ogóle umyć auto. A wobec szamponów klasycznych oczekiwania robią się jakieś kosmiczne.... 

Tu nie chodzi i wymagania 😁

Ludzie zastanawiają się nad sekretem skuteczności "odtykania" tego szamponu. I cała dyskusja polega na tym czy kropelki po myciu to zasługa skutecznego oczyszczenia obecnego zabezpieczenia czy po prostu to taki mały oszuscik i chwilowo będą kropelkowaly polimery zawarte w szamponie. Od dawna ma miano "najskuteczniejszego odtykacza", dlatego lidzia drążą temat.

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Tomas-sg napisał(a):

Tu nie chodzi i wymagania 😁

Ludzie zastanawiają się nad sekretem skuteczności "odtykania" tego szamponu. I cała dyskusja polega na tym czy kropelki po myciu to zasługa skutecznego oczyszczenia obecnego zabezpieczenia czy po prostu to taki mały oszuscik i chwilowo będą kropelkowaly polimery zawarte w szamponie. Od dawna ma miano "najskuteczniejszego odtykacza", dlatego lidzia drążą temat.

Trochę żartowałem z tymi wymaganiami. Ale z drugiej strony takiej dyskusji o Carpro Resecie nie było, więc trochę mnie to dziwi. Gdybym miał wątpliwości co do odtykania - zawsze istnieje ipa 30%.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@grechut
Różnica jest zasadnicza. CarPro istnieje na rynku międzynarodowym od kilkunastu lat, i nie wypuszczają bubli na rynek bo receptury ich produktów są tworzone w profesjonalnym laboratorium, po czym testowane w ścisłej grupie przed wypuszczeniem na rynek - przez co jest godne zaufania. A po za tym Reset został przetestowany dużo bardziej rygorystycznie przez setki ludzi.

Jak jest produkt rzeczywiście taki dobry to nie boi się testów użytkowników i sam się broni.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.