Skocz do zawartości

Neoxal 737 szampon samochodowy


NEOXAL EUROPE

Rekomendowane odpowiedzi

@MikeLBN

Produkt sam sie broni bo przez mnóstwo osób z forum ( i nie tylko ) został przetestowany. Nie rozumiem natomiast czepialstwa. Tyle razy było tłumaczone przez Grzegorza jak to działa. Skład nie został podany z wiadomych względów - konkurencja nie śpi. Produkt potrafi się obornić i robi robotę. Po prostu mamy posrane czasy, że wszyscy czepiają się wszystkiego, zamiast cieszyć się z tego co jest 🙂

Miłego detailngowego weekendu Panowie ( i Panie ). Zapowiada się zacna pogoda :D:D:D

  • Lubię to 5
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Tomas-sg napisał(a):

. I cała dyskusja polega na tym czy kropelki po myciu to zasługa skutecznego oczyszczenia obecnego zabezpieczenia czy po prostu to taki mały oszuscik i chwilowo będą kropelkowaly polimery zawarte w szamponie.

Jak mi naprawią neta , to wrzucę filmik jak po umyciu tym szamponem auta na którym był tylko show detailer Neoxala i po umyciu nadal widać że w niektórych miejscach QD umarł i 737 ani na chwilę nie spowodował w tych miejscach kropelkowania .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
43 minuty temu, MikeLBN napisał(a):

nie wypuszczają bubli na rynek bo receptury ich produktów są tworzone w profesjonalnym laboratorium, po czym testowane w ścisłej grupie przed wypuszczeniem na rynek

Tac system też isniejej na rynku od ładnych kilku lat a moomlight to loteria jakich nie mało, reload z CP nie należy do najprzyjemniejszych boosterów a jakoś nikt nie hejtował. Można tak wymieniać sporo producentów. 737 wyszło w jednej formie nie było bublem więc nie wiem o czym mówisz? 767 to zagęszczony szampon który również jest fajnym szamponem i osobiście mylo mi się nim dobrze ale ze ludzie wymagają teraz od Neoxala żeby każdy jego produkt był hiper ultra doskonaly i najlepiej jakby jeszcze sam mył. Każdy producent miał swoje za uszami i tego się nie zmieni. 

  • Lubię to 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, grechut napisał(a):

Kurde, ludzie. Mamy doczynienia z jednym z najlepszych szaponów na rynku, który dodatkowo pochodzi z Polski. Produkt jest genialny, niejeden uzytkownik forum to potwiedził. Zamiast się cieszyć, że mamy na prawdę dobrego producenta chemii u Nas w kraju to próbujemy znaleźć dziure w całym. Jakie to jest Polskie.. Gdyby to był carpro albo inny producent to za pewne byłyby same 'ochy i achy'... a że produkt pochodzi z polskeigo rynku to się dowalmy 🙂

Pozdro Grzegorz dla Ciebie i firmy, bo robocie na prawdę produkty, które nie odstawają zagranicznej konkurecji. A hejterzy i atencjonusze zawsze będą,. To tylko pokazuje, że robicie dobrą robotę. Keep it up!!

 

Absolutnie w punkt. Tutaj jest jakaś mania rozkładanie wszystkiego na czynniki pierwsze. Niby to istota detailingu, ale w tym wypadku jest to drążenie tematu, które idzie w absurdalnym kierunku. Dla mnie szampon miazga. Tak jak zgodnie wszyscy piszą jeden z najlepszych na rynku. Mam 5 L i to pewnie nie jest ostatnia bańka w moim życiu. @NEOXAL EUROPEGrzegorzu, proszę tylko nic nie zmieniaj w tym składzie bo produkt jest rewelacyjny i życzę sobie pewnie jak wielu innych zadowolonych kolegów, aby został w takiej a nie innej formule.

2 godziny temu, MikeLBN napisał(a):

@grechut
Różnica jest zasadnicza. CarPro istnieje na rynku międzynarodowym od kilkunastu lat, i nie wypuszczają bubli na rynek bo receptury ich produktów są tworzone w profesjonalnym laboratorium, po czym testowane w ścisłej grupie przed wypuszczeniem na rynek - przez co jest godne zaufania. A po za tym Reset został przetestowany dużo bardziej rygorystycznie przez setki ludzi.

Jak jest produkt rzeczywiście taki dobry to nie boi się testów użytkowników i sam się broni.

Carpro też ma kilka słabych produktów, gdzie cena w stosunku do jakości jest nieadekwatna. Np. ich NW to koszmar, jedna z najgorszych na rynku, podobnie się ma sprawa z powłoką na skóry. Do Gyeon Leather Shield nie ma podejścia. Fibry BOA to dno, gubią włosie i do niczego się nie nadają, a kosztują swoje. Elixir i Reload jest mega upierdliwy. To tak na moje oko z grubsza. Z tego co do tej pory testowałem to tylko Gyeon nie miał słabych produktów, ale co kto lubi, to zawsze subiektywne kwestie. W zasadzie każdy producent chemii robi to w labo, bo jak i gdzie ma robić? To jest oczywista oczywistość. Testuje też potem, bo przecież nie wypuści bubla bo to strzał w kolano ( wyjątek RRC).

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użyłem 737 już około 15  litrów i podchodząc logicznie do testu Nowika to nasuwa się jedno pytanie, 737 odtyka czy myje i podbija. Prawda jest taka że po 737 zawsze pojawia się lepsze hydro niż było wcześniej szczególnie na powłokach.

Chcąc poznać "prawdziwy" stan powłoki po użyciu 737 może być to ciężkie.
Fajnie że 737 przetestowała osoba mająca duże doświadczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tej pory uzylem tylko 2 krotnie 737,raz na aucie na którym testowalem wosk(test zresztą na forum) a drugi raz gdzie tez testowalem inne produkty i szampon zrobil to o czym zapewnia producent,w miejscach gdzie leżał jeszcze wosk czy inne zabezpieczenie faktycznie lekkie odzywienie nastapilo,gdzie nie bylo juz nic tez i nic sie nie wydarzylo....czyli szampon dziala jak powinien i jak zapewnia producent,rewalacja? Czy ja wiem.....podobnie dziala mi tani szampon aktywny z Autolandu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Użyłem 737 już około 15  litrów i podchodząc logicznie do testu Nowika to nasuwa się jedno pytanie, 737 odtyka czy myje i podbija. Prawda jest taka że po 737 zawsze pojawia się lepsze hydro niż było wcześniej szczególnie na powłokach.
Chcąc poznać "prawdziwy" stan powłoki po użyciu 737 może być to ciężkie.
Fajnie że 737 przetestowała osoba mająca duże doświadczenie.

No i tutaj pojawia się największy problem. Kiedy stwierdzić czy nic już nie ma na lakierze czy jest ultra mocno przytkane. Jeżeli ktoś nie zrobi pełnej korekty to nie ma nigdy 100% pewności przy dzisiejszych produktach do zabezpieczeń czy całkowicie zdechły czy byle jak ale nadal są na lakierze.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby była sprawa jasna nie twierdzę, że to słaby szampon. Kupiłem go i jestem zadowolony, jednak gdzieś tam podświadomie człowiek szuka jak to możliwe, że on tak działa. Nie spotkałem w swoim życiu podobnego produktu, który łączy dużą siłę czyszczącą będąc jednocześnie tak delikatnym dla położonych zabezpieczeń. Nie ma u mnie znaczenia czy coś jest polskie, amerykańskie czy koreańskie. Nie posiadam kapliczki np. Gyeona do której się modlę. Do każdego produktu podchodzę tak samo krytycznie niezależnie od marki czy kraju pochodzenia. Swoje domysły opieram na fakcie, że ciężko mi przyjąć do wiadomości fakt, by wet coat był w stanie przetrzymać całą zimę, gdy producent deklaruje 3-4 miesiące. Szamponem cały czas się jeszcze bawię i nie wydałem końcowego werdyktu. Być może nastąpił jakiś cud i rzeczywiście coś tam przetrwało. Będę jeszcze sprawdzał go na takim totalnym chrupku na którym na 100% nie ma niczego. 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W dniu 20.04.2023 o 23:16, DZIADZIA napisał(a):

Ale już po temacie, zastąpił go 676 i ten nie ma polimerów i przyjemności z mycia. 

Na szczęście mam 25L 😆

 

 

@NEOXAL EUROPE  to prawda, że zastępujecie 737 przez 767? Muszę wiedzieć czy kupować bańkę 737 teraz 😉 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor
12 godzin temu, paki112 napisał(a):

 

@NEOXAL EUROPE  to prawda, że zastępujecie 737 przez 767? Muszę wiedzieć czy kupować bańkę 737 teraz 😉 

Nie, nie zastępujemy. 737 wkrótce będzie. Problem z dostępnością spowodowany jest tym że następuje przekształcenie jednoosobowej działalności w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Wszystkie ruchy kosztowe mają być na spółkę a JDG będzie zamykana. Sądziłem że pójdzie sprawniej ale jednak trochę to trwa. Ale w przeciągu 3, 4 tygodni powinien już być w sprzedaży.

Pozdrawiam, Grzegorz 

  • Lubię to 3
  • Dziękuję 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Umyłem dzisiaj swoje auto - piana neutralna Yeti 1:14, podstawowy Snowball od ADBL. Po umyciu coś tam na masce, dachu i przednim prawym błotniku próbowało dać oznaki życia, reszta paneli padaczka. Przednia szyba z Ultra Glaco położonym latem tamtego roku też wyglądała słabo. Szyby boczne i tylna bardzo dobrze, ale to normalne. Rozrobiłem 5 litrów roztworu i umyłem czyste auto powtórnie szamponem 737 i później postarałem się dobrze go wypłukać. Trzy panele, które wspomniałem wyżej zaczęły całkiem spoko odpychać wodę, reszta miała turbo leniwe hydro - zanim osuszyłem jeden bok auta, z drugiego boku woda zdążyła w większości zejść. Przednia szyba z Ultra Glaco ożyła bardzo ładnie (nie wiem jak będzie ze zrzutem kropel w czasie jazdy - pryskając wodą z myjki bardzo fajnie się to zachowywało patrząc na czas i przebieg). 

Auto w bodajże listopadzie lub końcówce października zabezpieczone Hydro2 Lite, umyte ręcznie tylko kilka razy. Teraz na wiosnę dostało raz Rinseless z Ech2o i potem na bezdotyku dostał polimerem z myjni. Gdyby szampon dawał coś od siebie to zdechnięte panele powinny dużo lepiej odżyć, a tak się nie stało. Nie pozostaje nic innego, niż ogłosić że szampon nie jest oszukistą. Tam gdzie coś leży i jest przytkane to odetka. Jak gdzieś jest bryndza to dużo lepiej nie będzie. Pozostaje cofnąć wcześniejsze zbyt wczesne wnioski. Najwidoczniej rzadkie mycie i generalnie łagodna zima bez dużej ilości soli na drogach pozwoliły przetrwać Hydro2 Lite na niektórych panelach co wydawało mi się niemożliwe. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mr.Wolf będę właśnie robił dla potomnych potwierdzenie/test, że szampon nie jest oszustem.

Jeszcze raz napiszę, ma polimery, które na dzień dobry dają efekt zabezpieczenia, ale po chwili płukania znika.

Do tej pory, jeszcze nic mi nie zastąpiło tego szamponu do bieżącej pielęgnacji.

Z kolei, 767 jest zajebisty na totalne gruzy, zbiera obłędnie, podgryzać też może.

Miłego dnia 🤚

  • Lubię to 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z racji, że spadł deszcz dopowiem jeszcze co zmieniło się po zastosowaniu szamponu 737. Ultra Glaco położony latem był już na przedniej szybie padaczką. Po umyciu zdecydowanie odżył. Oczywiście nie jest to poziom taki jak po położeniu, ale zaczęło zrzucać kropelki od mniej więcej 70 km/h (wiadomo kwestia intensywności opadów, przy bardzo drobnym deszczu każda NW się wykłada). Przy 90-100 było już całkiem spoko, a wcześniej musiałem używać wycieraczek. Na karoserii też była widoczna poprawa, ale to już było widać przy płukaniu. Krople są, koślawe ale są😄.  Widać, że coś tam jeszcze siedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ma ktoś na sprzedaż niewielką ilość 737 - na jedno mycie? Prawie rok temu na auto żony położyłem 2xCQ3.0+Gliss i na masce oraz dachu już praktycznie nie mam kropelek - próbowałem TechCleanerem(różne stężęnia), CarPro Reset, Water Spot Removerem - chciałbym zobaczyć czy 737 coś polepszy sytuację - prośba o pw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Dystrybutor
17 godzin temu, imola33 napisał(a):

@NEOXAL EUROPE kiedy możemy spodziewać się nowej dostawy 737?

Jeszcze niedawno deklarowaliśmy przybliżony termin. Teraz jest co raz trudniej. Wszystko opiera się o przekształcenie jednoosobowej działalności gospodarczej w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. Nic już nie kupujemy na JDG. Produkcja z zapasów. Wszystko podporządkowane jest powołaniem spółki. Jednak dzieją się bardzo dziwne rzeczy. Np, prawnik który reprezentuje nas w sprawach rejestrowych, nagle zniknął na miesiąc! Podobno był w szpitalu. Itp. Dlatego to co mogę powiedzieć napewno, to to, że nie wiem kiedy to będzie. Mam nadzieję że wkrótce. 

Pozdrawiam, Grzegorz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@NEOXAL EUROPE słaby temat. Mam nadzieję, że uda się to ogarnąć możliwie szybko. Pytanie dotyczące szamponu 737. Czy jest na niego zapotrzebowanie na rynku? Pytam, bo mam nadzieję, że tak i nie grozi zamknięcie produkcji. Przekonałem się do niego i planuję po wykończeniu Fresso, by 737 został moim podstawowym szamponem. Fajnie by było mieć świadomość, że będzie dostępny, by uzupełniać braki jeśli wystąpią. Drugie pytanie, czy szampon posiada termin ważności? Chętnie bym kupił piątaka, by już go mieć w większej ilości, ale jednak wykończenie tego Fresso co mam obecnie zajmie jeszcze sporo czasu i nie chcę by coś się zepsuło/zważyło. Można bez obaw kupić jak będzie i chomikować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor
5 godzin temu, Mr.Wolf napisał(a):

@NEOXAL EUROPE słaby temat. Mam nadzieję, że uda się to ogarnąć możliwie szybko. Pytanie dotyczące szamponu 737. Czy jest na niego zapotrzebowanie na rynku? Pytam, bo mam nadzieję, że tak i nie grozi zamknięcie produkcji. Przekonałem się do niego i planuję po wykończeniu Fresso, by 737 został moim podstawowym szamponem. Fajnie by było mieć świadomość, że będzie dostępny, by uzupełniać braki jeśli wystąpią. Drugie pytanie, czy szampon posiada termin ważności? Chętnie bym kupił piątaka, by już go mieć w większej ilości, ale jednak wykończenie tego Fresso co mam obecnie zajmie jeszcze sporo czasu i nie chcę by coś się zepsuło/zważyło. Można bez obaw kupić jak będzie i chomikować?

No słaby, ale przejściowy. Damy radę, tak czy inaczej wznowimy produkcję. Neoxal 737 nie ma terminu przydatności. Można chomikować ;⁠)

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
  • Dystrybutor

Dzień dobry, 

Przy dużym poślizgu wznowiliśmy produkcję w nowym miejscu. Marka Neoxal przejęta przez spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością dostarczy na rynek szampon Neoxal 737, Primer, 1,61 ceramic coating, 1,61 Reload, Neoxal 12, Neoxal 111 ceramic coating. Serię Quick przygotowaliśmy od nowa i podzieliliśmy na Neoxal SiO2 quick coat - sześciomiesięczną powłokę w sprayu i Show Cars Quick Detailer do odświeżenia powyższej, innych zabezpieczeń lub na goły lakier. Pozostałe rzeczy będziemy wprowadzać powoli i z rozwagą. Jeszcze w tym sezonie mamy dla Was niespodziankę na czas ostrej zimy. Ale o tym za niedługo.

Stare błędy za nami, napewno zdarzą się nowe, chociaż staramy się aby nie, ale jesteśmy w końcu tylko ludźmi.

Życzcie nam prosimy powodzenia, a my zrobimy wszystko żebyście byli z nas zadowoleni.

Pozdrawiam,

Grzegorz Baczyński 

Menadżer sprzedaży.

  • Lubię to 10
  • Super 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.