Skocz do zawartości

Toyota Corolla-UNCR-Pearl White- JAPAN ANTISMOG


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!

W tym temacie zaprezentuje Wam zabezpieczenie najnowszego modelu Toyoty Corolli z silnikiem(o zgrozo) 1.2 Turbo. Wersja bez hybrydy. Silnik nie powala, za to we wnętrzu znajdziemy bardzo dużo dodatków i każdy z możliwych asystentów(park assist, lane assist itp). Z zewnątrz... hmm? Toyota moim zdaniem się postarał i jest to model, który nawet w cywilnej wersji może się podobać.

Auto fabrycznie nowe. Już podczas wyboru auta było zapowiedziane, że leci na robotę do mnie 😄 Miałem, więc czas na rozmyślenia co by tu położyć. Wachałem się między Aqua 9h i UNCR. Padło na UNCR z racji tego, że ma lepsze właściwości samoczyszczące, a właściciel myje auta głównie na bezdotyku.

Dzień przed odbiorem byłem już zaopatrzony w V1 oraz UNCR od Max Protect.

Użyta chemia:

-Max Protect V1 i UNCR

-CarPro Eraser

-CarPro Dlux

-Shiny Garage Sleek&Bubbly

-ValetPro Combo 2

-Rupes Big foot MkII

-ADBL Roller

i wiele innch

Zaczynamy zabawę.

IMG_6675.jpeg.d491fb1eb85d7c9b67cfc018c4081c62.jpeg

Arsenał przygotowany.

IMG_6669.jpeg.30a64e974a9a8cb8b7c5f0e1a0e9372e.jpeg

Miksujemy pianę Valet Pro w Glorii FM30

IMG_6670.jpeg.35c12e78265dce7a575fea8a44a65f96.jpeg

Kilka zdjęć przed. Nic specjalnego. Samochód prosto z salonu trafił do garażu i tam czekał na mój przyjazd. W dniu odbioru padało, więc widoczny tylko lekki film drogowy.

IMG_6673.jpeg.da0cf03b866413fa995c651d8e95ac30.jpegIMG_6674.jpeg.98ed819faa2d68b9cf958d34a8cc1903.jpegIMG_6675.jpeg.d491fb1eb85d7c9b67cfc018c4081c62.jpegIMG_6676.jpeg.9775d80e9f0d63eac4c1f72e2402e28e.jpegIMG_6678.jpeg.bea82967ffb64f5f6d0a0f3d837152d7.jpegIMG_6679.jpeg.fb4ad7c6a5280c07f0dee1113d161d84.jpegIMG_6680.jpeg.94cb33d9c3358e2024a5a342ede2e0f8.jpegIMG_6681.jpeg.813619c8d1a585be9b808eef440311c2.jpegIMG_6682.jpeg.3f2a6f4956acbcd142ce32282ebd06ad.jpegIMG_6677.jpeg.ac8a00db6452d14ca4e45c559e98fa17.jpegIMG_6683.jpeg.093aa429e84deae877b45459fb2ca537.jpeg

Odrazu zdejmuje blachę.

IMG_6671.jpeg.dc6acb58ea434cbe9159ba84b3a77b62.jpeg

Zaczynam od kół.

IMG_6672.jpeg.3eaea342836e1c18ef9c3757edcbe144.jpeg

IMG_6684.jpeg.570e9d50c682d0fdc014b995d3e821d8.jpeg

Prewash z piany VP.

IMG_6685.jpeg.048f97af0ebea6c9f7abdb130852208a.jpegIMG_6687.jpeg.f3a3300b98f749a1d9afb717f96ff46a.jpegIMG_6688.jpeg.14d1785105b63a0bef123057c8721ce8.jpeg

Opony myte APC AllRound od Shiny Garage. Felgi po prewashu, szorowane Sleek&Bubbly od SG. Akcesoria do mycia kół to: Detail Brush od SG oraz szczotka Prostaff.

Teraz będzie się działo. Co jakiś czas czy tu na forum czy na fb pojawia się zagadnienie "czy trzeba robić dekontaminację w nowym samochodzie". Odpowiedź znajdziecie na zdjęciach.

IMG_6689.jpeg.71c353984ee7f7b157abd8f02103968a.jpegIMG_6690.jpeg.6c7e2e7c264e4d9f421d104f177ac2da.jpegIMG_6691.jpeg.9efdbd6edf9479040b5e8f5e9a8fb448.jpegIMG_6692.jpeg.caadfb09136a4771a83e60feabd7ddfe.jpegIMG_6693.jpeg.554ff6656e87d7ddb29bced1219f88c4.jpegIMG_6695.jpeg.994614f8185e595f94d862ea6ad39857.jpegIMG_6696.jpeg.4109367598eab416930b75505de9988d.jpegIMG_6697.jpeg.6a0a7d951c0c55bd7c1b063b004df018.jpegIMG_6698.jpeg.ca7fe2b35e65ac8e1bf41823bc451b3e.jpeg

Tak, iron przy nowym samochodzie to konieczność.

Żeby dłużej poleżał wrzucamy piankę od VP.

IMG_6700.jpeg.e6f72084a97c533161d87cddb938b2c4.jpegIMG_6701.jpeg.5fec232ed6c520a5cd95f12f522586e4.jpegIMG_6702.jpeg.7707073775077533b1e32e25bbd9853b.jpegIMG_6703.jpeg.82fadca42d25884252833a8eada9d4c8.jpegIMG_6704.jpeg.6c4e6a873859fa69312b632b3f74c0d9.jpegIMG_6705.jpeg.fb5dbce5ed2c9e625a4602b36ca869f7.jpegIMG_6706.jpeg.d33f916422d3e7be85a2b074098f2c78.jpegIMG_6707.jpeg.4589a947014e63f32632896ea9ef09a3.jpeg

Iron leżał już wystarczająco długo. 

Płuczemy.

IMG_6711.jpeg.6fa91d410feb516f3766cdb0bb5022f7.jpeg

Przygotowanie do mycia właściwego. Tutaj Autoland Aktywny z odrobiną Sleeka.

IMG_6712.jpeg.98cdb192c6ee02019261f7b87e081555.jpegIMG_6713.jpeg.960ba7e295b0a6d3cde64670bec915c9.jpeg

@Good Stuff Albino i niezastąpiona gąbka od Microfiber Madness.

IMG_6722.jpeg.ea6722e85499e43df574b546810eee7d.jpegIMG_6723.jpeg.69ac46748280c0bf591869011c60c03f.jpeg

i delikatnie detale...

IMG_6721.jpeg.7d519dc0864c3a3f5673c262987ede96.jpeg

Potem było spłukiwanie i iron po raz drugi.

IMG_6714.jpeg.65c867d5d5a313b04dd5d18c83852621.jpegIMG_6715.jpeg.6ee99af5e48fc6e68aafc7fc291542e7.jpegIMG_6717.jpeg.b523dd0211073a9b558f5619bcf91cba.jpegIMG_6718.jpeg.85de2ef1a2a9f8a42e8dbd96d46e8012.jpeg

Po kilku chwilach wypracowanie irona rękawicą. Moim zdaniem bez mechanicznej ingerencji nie usuniemy 100% opiłków.

IMG_6719.jpeg.e6d2a246694a9dae9ba38092ceb5d70a.jpegIMG_6720.jpeg.31f84ac811e1e5d3587d667e4aa2c8fb.jpeg

Płuczemy.

IMG_6724.jpeg.7ff9b9e483df1541fe460b10c02696e3.jpeg

GOPR0419.JPG.21d1107247f8c9347100069d8af53379.JPGGOPR0420.JPG.f0f2f7ebf6caed277e6b9433ee958cb8.JPGGOPR0421.JPG.3a1be7c52f316dd17e5e72c23d072326.JPG

Suszymy  Fluffym.

IMG_6725.jpeg.c9f7238c5a155790fd688b2ce09848bb.jpeg

Wnęki K2 Molly+Ech2o

IMG_6726.jpeg.45cea4a201112956fd2878178e690c56.jpegIMG_6727.jpeg.84478998bb3ad369da9e6c600f620058.jpeg

Śnieżno biała i pachnąca.

IMG_6728.jpeg.791099ab91842598e78424b5a29e4d98.jpeg

Nówka sztuka nie śmigana. Oto dowód:

IMG_6729.jpeg.49191332c721f037383881ac99e221c6.jpeg

Teraz oklejamy taśmą CarPro.

IMG_6730.jpeg.a3d7253182d5a2b6262ce9289d8c369f.jpeg

Chwila prawdy...

Inspekcja.

IMG_6732.jpeg.0534b45264e44bd55528c7260628a9a5.jpegIMG_6734.jpeg.71ea86d5c6c498ac83d5f5ff34028f27.jpegIMG_6735.jpeg.8bc2559b5332e0928798e9fce06b3ebe.jpegIMG_6736.jpeg.04694c8a0807aaa261570f487f974544.jpegIMG_6738.jpeg.f330d84407a47a025736f9dca564fb1f.jpegIMG_6739.jpeg.654fc5bb00c8dab6f1485ad59a38f3cf.jpeg

Inspekcja takiego lakieru jest dość trudna. Trzeba znaleźć odpowiedni kąt żeby cokolwiek zobaczyć.

Tutaj dosyć miłe zaskoczenie. Nie licząc elementów piano, lakier w świetnym stanie. Każdy salonowy samochód tak powinien wyglądać!

Jednak żeby nie było tak kolorowo na tylnym lewym błotniku znalazłem lekkie holo.

IMG_6743.jpeg.1616cef8be4d0ae389a6f03813f27789.jpegIMG_6744.jpeg.1f77e68f576fbab859bd213391f34978.jpeg

Przed aplikacją powłoki oczywiście musze usunąć resztki zabezpieczeń z fabryki i salonu.

Z pomocą przychodzi CarPro Reflect. Żółty Royal na @ADBL Roller i czerwony @Royal_Pads na Rupesie. Taki zestaw bez problemu usunął holo z błotnika. Dodatkowo mam pewność, że jeśli nie zauważyłem holo w innych miejscach, podczas inspekcji to po tym lekkim finishu napewno go usunąłem.

IMG_6740.jpeg.9edb4cb0cb86177d48b38209434d5ef1.jpegIMG_6741.jpeg.88193da3a44d8f82fac04b07554ac1d0.jpegIMG_6742.jpeg.c8a1fae7f01f947e6ca885f10448b63e.jpeg

Detale musiałem robić ręcznie.

IMG_6746.jpeg.d496515a7696915e7e6604d71ccdf5e5.jpeg

IMG_6748.jpeg.41bdec1352c839c804d14d75fd47985d.jpegIMG_6749.jpeg.da4ab7f7ce36e128e91ece24d999bb39.jpegIMG_6750.jpeg.cc0eb133dd98d8539d1c4d3fa91bd93e.jpeg

Docieranie pasty nową fibrą od SG.

IMG_6751.jpeg.f74f77db9673ba85b28252c7267bf18d.jpeg

IMG_6752.jpeg.cb3b85df2e82bef5f1ed75f41662993e.jpeg

 

Finish zrobiony. Czas odtłuścić powierzchnie.

Mój ulubieniec CarPro Eraser i nowa fibra od SG.

IMG_6747.jpeg.63444fcab8698398602b7f8fd264d9df.jpegIMG_6753.jpeg.e1ce04fb4338ce98d47982823d6239bb.jpeg

Były 2 przejazdy Erasera dla pewności

Pół godziny czekamy na odparowanie resztek Erasera. Teraz aplikacja V1.

IMG_6758.jpeg.739ec17d144f5d1ac9cf352fcb8988c5.jpeg

Po 2h docieramy.

IMG_6756.jpeg.2aaebafd1320951e7c16dba3ed994ef2.jpeg

Teraz sytuacja jest następująca. To był mój drugi raz z UNCR i zdjęć z aplikacji nie mam. Kto kładł UNCR ten wie dlaczego 🤣

Do aplikacji zużyłem 3 aplikatory od @Fireball i 5 fibr.

IMG_6774.jpeg.46e11ae172c080cd0a5ebdf978898719.jpeg

Jeden z aplikatorów był jak kanapka posmarowana masłem... 

...spadł oczywiście masłem do podłogi 😡

IMG_6775.jpeg.1fa4e71a47a1dc1d9b112b093b271d8c.jpeg

Zrywamy taśmy.

IMG_6776.jpeg.72cc2a230d234e37582f3db5119e902a.jpeg

IMG_6759.jpeg.ac442b632a94749c965218165dce894e.jpeg

UNCR leży i się wygrzewa. W tym czasie zabieramy się za zabezpieczenie pozostałych elementów.

W roli głównej CarPro Dlux.

IMG_6761.jpeg.cd6d4f12b5127910971e2754afab33e6.jpegIMG_6762.jpeg.dd46a75e834a75948aa14aab1bafb1f6.jpegIMG_6763.jpeg.c3538769bbff4d6bc2471de31a06f499.jpegIMG_6764.jpeg.751b1044647548501e35aed4bd6e71c2.jpegIMG_6765.jpeg.63298b07d43727a214738341c50042f8.jpegIMG_6766.jpeg.d30d2c1329edea8ee5cb67ad6c12e632.jpeg

Felgi też zabezpieczam Dluxem.

IMG_6768.jpeg.0042d3839ff5bfe09fb21949e8469c79.jpegIMG_6769.jpeg.14d48981650cc2de3ee4a7ef421748d5.jpegIMG_6767.jpeg.366ace434789ca1a54b5f5b80bc4055a.jpeg

Finishing touch dla kół. SG Polymer.

IMG_6770.jpeg.22019b53567c2674a2f72dcf3d3358ba.jpeg

Szyby najpierw wyczyszczone Glass Polishem od SG.

IMG_6771.jpeg.4555e8e1bf05c112409779e4c9be7c20.jpeg

Odtłuszczone Eraserem i aplikujemy G5 od @Gtechniq Polska

IMG_6772.jpeg.86fd0e43ca45ba06c473fae8fa6df490.jpeg

Na boczne szyby wleciał Autoland w 2 warstwach.

IMG_6773.jpeg.7afefd2b34b764710f7b75204261e524.jpeg

Najlepszy moment podczas każdej z robótek garażowych- wyjazd na słońce 😎

IMG_6777.jpeg.9068ddd9f1dfb65b48f90d7bd455c65e.jpegIMG_6778.jpeg.9442197c405eee05a1054e56caa9a320.jpegIMG_6779.jpeg.a8bc867477c492d54f98c7f4734d03eb.jpegIMG_6780.jpeg.c5f894b9184f1099cab4f48dd6308a43.jpegIMG_6781.jpeg.838f983f39564d5428d72d072a2c6540.jpegIMG_6783.jpeg.7039188f3fee728772582356abc744a0.jpeg

Wnętrze odkurzone i zabezpieczone C6.

IMG_6801.jpeg.33cd8ac1d981c902767ff20ad5fd08c5.jpegIMG_6802.jpeg.1ceec5be534a647c1b07e5709f08a70b.jpeg

Na kierownice wleciał Lederversiegelung od @Colourlock

IMG_6788.jpeg.081dcccc19ba41e4da0e108df770b89d.jpeg

IMG_6789.jpeg.7e2ae9f4e5be19db9a26427b18f0899b.jpegIMG_6790.jpeg.9c3a811eb900fcb44df834fa5d1efb70.jpegIMG_6791.jpeg.a6a894d0d7b155d4d0f43c6e1608b912.jpegIMG_6792.jpeg.6e7037a0e66ad851158a84abed6c3d15.jpegIMG_6793.jpeg.0bb4ccf1640fd2666c9151605bf03a60.jpegIMG_6794.jpeg.92430cc79d7e94970610fc4571caef3b.jpegIMG_6795.jpeg.f96076302f9394a50df081499ecdd1ab.jpegIMG_6796.jpeg.9b662a89ff6f18d9279686536165b4f6.jpegIMG_6797.jpeg.3624dab07bdfe22c2dcd33453e975197.jpegIMG_6798.jpeg.0b7f9a167b345267fef4b8ff95c66fa2.jpegIMG_6799.jpeg.1db8784eb0528d6489d2ad63e3970637.jpeg

Praca nad fabrycznie nowym samochodem to czysta przyjemność. Mimo, że nie ma tak spektakularnych efektów jak przy aucie używanym. Myśle, że wybór UNCR to był strzał w 10. Świetnie podbił ten perłowy kolor, a zrzut wody to wisienka na torcie 😍.

Dzięki, że zajrzeliście do mojej relacji i do następnego razu!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Lubię to 20
  • Super 2
  • Moderator
Opublikowano

kawał dobrej roboty 😄 jedynie do czego bym sie przyczepił to że docierasz bez rękawiczek 😛 i nie uzywałbym lancy obrotowej do płukania auta lepsza jest szczelinowa 🙂 

Opublikowano
43 minuty temu, Streat napisał:

kawał dobrej roboty 😄 jedynie do czego bym sie przyczepił to że docierasz bez rękawiczek 😛 i nie uzywałbym lancy obrotowej do płukania auta lepsza jest szczelinowa 🙂 

Dzięki 😉

Co do docierania to spokojnie już "dojrzałem" do środków ochrony przy mocniejszej chemii. Zdjęcie typowo pod relacje, po docierce.

Co do dyszy. Też wole standardową i z takiej korzystam u siebie. Jednak tym razem nie była to moja dziupla i korzystałem z tego co było 😄

  • Moderator
Opublikowano
Teraz, KUBA46 napisał:

Też wole standardową i z takiej korzystam u siebie. Jednak tym razem nie była to moja dziupla i korzystałem z tego co było

wszystko wyjasnia 😄 

Opublikowano
17 godzin temu, KUBA46 napisał:

Co jakiś czas czy tu na forum czy na fb pojawia się zagadnienie "czy trzeba robić dekontaminację w nowym samochodzie". Odpowiedź znajdziecie na zdjęciach.

Nie bardzo rozumiem takich pytań... są dla mnie bez sensu.

Czy trzeba robić świadczy o tym inspekcja aktualnego stanu a nie wróżenie pogody :)

 

Asfalt/smołę łatwo wykryć, szczególnie na białym rzuca się w oczy. Trzyma się mocno, samo mycie nie pomaga, jak jest trzeba zastosować środek tg lub podobny.

Opyłki metaliczne tu przyznam, że odpowiedzi nie znalazłem na zdjęciach bo oprysk jest przed myciem. Świeży nalot metaliczny łatwo schodzi nawet szamponem. IronX często nie ma co zbierać po myciu. Jeżeli po myciu inspekcja wykazuje jednak obecność, to oczywiście trzeba.

Gdy po poprzednich trzech krokach rękawicą nitrylową lub przekładką foliową robimy inspekcję lakieru i jest chropowaty zamiast śliskiego, wtedy dokładamy oczyszczanie mechaniczne, czyli glinkę.

Koniec delikatnego OT, ale skoro temat sie pojawia, to trzeba wytłumaczyć, że środki stosujemy wedle potrzeby, a nie wedle położenia planet i gwiazd :)

 

A co do samego samochodu, potwierdzam, że to czysta przyjemność prace nad autem, które jest w bdb stanie. Poza tym na takiej miejskiej fajnej zabawce szybciej idzie niż na BMW 7 czy suvach gdzie więcej powierzchni do roboty :)

 

Opublikowano

Fajna robota 😉 Przy takim przebiegu to no stress, więc czysta przyjemność 😉 Tak oglądając relację przypomniał mi się pewien temat:

18 godzin temu, KUBA46 napisał:

Opony myte APC

Kiedyś coś mi się obiło o uszy, że APC niszczy opony. To prawda czy mit? Potwierdzi ktoś?

Opublikowano
52 minuty temu, lukeu napisał:

Fajna robota 😉 Przy takim przebiegu to no stress, więc czysta przyjemność 😉 Tak oglądając relację przypomniał mi się pewien temat:

Kiedyś coś mi się obiło o uszy, że APC niszczy opony. To prawda czy mit? Potwierdzi ktoś?

Zanim się zniszczą to wymienisz na kolejne 😉

Opublikowano
1 godzinę temu, lukeu napisał:

Kiedyś coś mi się obiło o uszy, że APC niszczy opony. To prawda czy mit? Potwierdzi ktoś?

Według mnie APC tak nie doczyszcza jak dedykowane produkty - Tire Cleanery

Opublikowano
7 godzin temu, robcok napisał:

Dlaczego V1 docierales po 2 godzinach? Nie było z tym problemu?

Nie było problemu 😉 W garażu akurat było dość zimno, a z tymi 2h może też przesadziłem. Zaaplikowałem, poszedłem na herbatkę, ogarnąłem w garażu i dotarłem.

@ghost zwróc uwagę na to, że po myciu rękawicą zaaplikowałem ponownie irona i opiłki nadal były. Dużo mniej, ale jednak.

@david2888 przy nowej oponie na szczęście nie ma to aż takiego znaczenia. Opona nowa także luzik 😉

Opublikowano
Godzinę temu, KUBA46 napisał:

zwróc uwagę na to, że po myciu rękawicą zaaplikowałem ponownie irona i opiłki nadal były. Dużo mniej, ale jednak.

musiałem przeoczyć, i to ma sens 

Opublikowano
W dniu 3.03.2020 o 19:04, KUBA46 napisał:

wypracowanie irona rękawicą

Co to za rękawica?

W dniu 3.03.2020 o 19:04, KUBA46 napisał:

Autoland

Aplikowałeś nw autolandu słoneczkiem do wosku? Po jakim czasie dotarcie i druga warstwa?

Opublikowano
9 godzin temu, Sztarkel napisał:

Co to za rękawica?

Aplikowałeś nw autolandu słoneczkiem do wosku? Po jakim czasie dotarcie i druga warstwa?

Tą rękawice kupowałem dawno temu u Młodego. Chińszczyzna, u mnie służy do zadań specjalnych.

Tak to jest klasyczne słoneczko. Z autolandem znam się już dość długo. Robię to na czuja. Czasem dotre odrazu czasem po 10-15min.

  • Lubię to 1
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Nadszedł czas serwisu powłoki. Przebieg 11kkm. Czas 10 miesięcy. 90% czasu garażowany. W międzyczasie bezdotyki w sporej ilości i ok. 8 myć ręcznych. Szamponem jakim myłem na codzień był Sleek od Shiny Garage. Jak dla mnie rewelacyjny szampon. Dobra piana, super poślizg, wydajny. Nie używałem QD/QW ani innych boosterów.

Jak serwis to i konkretny szampon. W tym przypadku CarPro Reset- 25ml/10l. Wleciał też Vampire od ADBL. Jako prewash Magifoam Blue.

Zaczynamy od kół.

IMG_8009.jpeg.4a59caffc542759829d04d5e98bad409.jpegIMG_8010.jpeg.01466b6913c41143b275896175d88068.jpeg

Atom na tarcze i lecimy.

IMG_8011.jpeg.ec273c3015024ded10d415e59df28ae1.jpegIMG_8013.jpeg.3644358c91c2a13d7c401284a4df6263.jpegIMG_8014.jpeg.eb41f0c5a6759e4622c1f91bfb0f6972.jpegIMG_8015.jpeg.52ac33cef17155af3e9bd6693af00153.jpegIMG_8016.jpeg.7971e798e891dd6e6b2b6ff7cef2b112.jpegIMG_8017.jpeg.a2cce02cd9aafa6c8c29a36c2d66f797.jpegIMG_8018.jpeg.dbb4df895bfd1c8ad5a31d35dbb7429b.jpegIMG_8019.jpeg.4b48e89d1c5141909f8367c1f652f6fe.jpegIMG_8020.jpeg.b518d65bbab46079df02918d68a0cc15.jpegIMG_8021.jpeg.fcb4270cc799d1c476399f3a4963d3d9.jpegIMG_8022.jpeg.b5506a5fb996befa4a16080feb413b61.jpeg

Na kołach leży Dlux. Krople już powoli robią się pijane. 

IMG_8023.jpeg.cb7c2e6b9e4ed71c333e296726d3b089.jpegIMG_8024.jpeg.54d844ac4ff1e845fcbbef9d8754fd9b.jpegIMG_8025.jpeg.a7c045c03014c30e2949a92b25a0624f.jpegIMG_8026.jpeg.787c8f501136afb0a4a7b7e84f36e760.jpeg

Prewash

IMG_9744.jpeg.7f9f2b9d6e40bfb0d4437fe766384c9d.jpeg

Na robale Bug off od Shiny Garage. Na zadbanym lakierze radzi sobie nawet z tymi zaschniętymi robalami. Przy tym jest niezwykle bezpieczny dla LSP. Nawet dla wosków naturalnych.

IMG_9745.jpeg.521f30df4c0069932c697d7ac5343a9e.jpegIMG_9746.jpeg.6843814998de28564265a666dce89420.jpeg

Vampire. Z tego etapu nie jestem zadowolony. Jak wspomniałem w pierwszym wpisie ten etap trzeba wspomóc rękawicą. Tu poszedłem na skróty i mimo, że vampire leżał koło 3minut to nie poradził sobie ze wszystkim. Bywa. Przy następnym myciu powtórze proces.

IMG_9747.jpeg.822b07f134e6cdc47d97a9ccfc5af4a5.jpegIMG_9748.jpeg.35bd9e48084957e2780ddd10587011a9.jpegIMG_9749.jpeg.f4bfaf7f9eed4662ccf75342b880fb23.jpegIMG_9750.jpeg.5a598c42f5760a76a3c028ebfae42e8c.jpeg

UNCR przebiegiem ani czasem nie wzruszony.

IMG_9752.jpeg.a50ef299d69f66fa27775016ce975ceb.jpegIMG_9753.jpeg.19d6e6478429981b4c419173ba8b24aa.jpegIMG_9754.jpeg.c8ea7dc130645bb3fce3f03357f7b03a.jpegIMG_9755.jpeg.49d326b07fb880ffda6b2e09cd6141f8.jpegIMG_9756.jpeg.d9ae5ffda3b8b2a8a57ff847296cc1ec.jpegIMG_9757.jpeg.db6bd916c80ef7874da9b0edab31cf88.jpegIMG_9758.jpeg.0bf99204614555b984776d77646878e5.jpegIMG_9206.jpeg.72605f677db5f6a565386d69938f8146.jpegIMG_9207.jpeg.515bc0887679681c4ac12aa16256d5b6.jpegIMG_9208.jpeg.e91d767034e2a220347cb4ce12558e3c.jpeg

 

  • Lubię to 4
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Super robota. Też jeżdżę taką białą Corollą

"Na kierownice wleciał Lederversiegelung od @Colourlock" - niestety ale kierownica , mieszek wykonane są z ekoskóry więc nie wiem czy ten preparat jest odpowiedni. Też byłem zaskoczony, że nie z naturalnej skóry. Potwierdzałem tą informację w salonie :(. Sorry, że się powymądrzałem. Pozdrawiam

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Fajna relacja 😉 Jak się spisuje uncr? Szukam ciekawej powłoki na Suzuki Swift w kolorze biała perła. Zastanawiam się właśnie nad uncr, co ciekawe z 2lata temu wszędzie o tej powłoce pisano i chwalono a teraz cisza, dziwne. 

Opublikowano

@Gardor dzięki.

UNCR ma się nadal świetnie. To już prawie 1.5 roku i 18kkm. Na bezdotyku domywa się do takiego stopnia, że praktycznie nie jest wymagane mycie zasadnicze. Dodam, że od położenia myta była zgodnie ze sztuką max 10 razy. Reszta to bezdotyki.

Po zimie nałapała strasznie dużo smoły, więc będe robił serwis w najbliższym czasie. 
Z tym chwaleniem to wiesz jak jest 😉 Jest hype na coś to mało się nie pozabijają, potem przychodzi coś nowego i tak w kółko. Jak dla mnie UNCR jest wart swoich pieniędzy. Gdyby nie ta aplikacja... 

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

@Kamsyyo Toyota tą generacją zrobiła krok milowy w kwestii designu. To prawda, po tych zabiegach Toyota może się podobać. 
Pozostałe kwestie to nadal stara Toyota czyli idealny wóz dla osób, które traktują auto jako środek transportu, a nie „coś więcej”. Właściciel, a właściwie właścicielka jest właśnie taką osobą, więc jest bardzo zadowolona 😁

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.