Jump to content

robcok

Użytkownik
  • Posts

    331
  • Joined

  • Last visited

About robcok

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Auto
    czarne i srebrne
  • Lokalizacja
    Poznań

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

robcok's Achievements

Contributor

Contributor (5/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

14

Reputation

  1. Kładłeś może UNCR? Chodzi mi o porównanie aplikacji tych dwóch powłok UNCR-TechCoat
  2. nic nie potrzebne, ale najlepiej kupic sobie aqua booster w celu zabezpieczenie powloki zaraz po alikacji-przed wyjazdem z garazu, no i by był w celu np szybkiego przesmarowania po ktoryms tam myciu np raz na 6miesiecy
  3. Kładz uncr, aplikacja troszke trudniejsza i bardziej wymagajaca skupienia ale do zrobienia bez problemu
  4. Śmiało kładź, siedzi jak zły tylko odczekaj 12h po essence no i oczywiscie traktuj go jako primer a nie paste do korekty..
  5. Dziwne mi mycie Ech20 wychodzi jakoś mega tanio i szybko
  6. Jeśli masz ciepło w garażu to powłoka się utwardzi i napewno będzie jej lepiej niż jakbyś miał odrazu jeździć i brudzić felgi (na wiosne)
  7. Ok dzieki za wyjaśnienie.Z tym boosterem to chodziło mi to żeby zapewnić powłoce odporność zaraz po wyjeżdzie ze studia bo rownież jestem zdania że jak podaje się żywotność powłoki w 2-3-5-7-10 WOW lat to ma działać tyle bez podbijania hydrofoby co mycie
  8. Czy rzeczywiście tylko to wystarczy? Zazwyczaj używam kilku prepów/eraserów/IPA przed sama aplikacja powłoki by jak najlepiej związała się z lakierem. Nie rozumiem też troszkę pisania że powłoka bardzo łatwa w aplikacji jednak zalecamy aplikacje kwadracikami 40x40? Jeżeli powłoka jest łatwiejsza to smaruje odrazu cały element ewentualnie dziele na pół lub 4 częsci (maska/dach). UNCR ktory jest trudny w aplikacji (dla mnie już nie) aplikuje smarując całe drzwi albo pół maski.. Co w przypadku właśnie dzielenia elementów i najechania ponownie aplikatorem na już wcześniej zaaplikowaną i dotartą część elementu? Czy będzie przewidziany jakiś booster/qd do powłoki?
  9. Każda powłoka wymaga serwisowania czy to z dokładaniem jakiegos boostera lub nie ale bez odpowiedniego serwisu nic długo nie poleży
  10. uważaj na progi jesli byly lakierowane albo zabezpieczone jakims preparatem antykorozyjnym - t&g lubi czasem cos rozpuscic co nie powinien
  11. Umyj auto dokladnie, potem wrzuć na lakier coś na smołe, jakiegoś irona, na końcu umyj auto kwaśnym szamponem albo użyj jakiegoś środka na Water Spoty (cały lakier), ponownie umyj, wysusz, zrobiłbym potem cały lakier jakimś finishem ewentualnie polishem i na nowo położyl na całe auto powłoke. Gyeon lubi sie zapchać dlatego może wymagać porządnego serwisu.
  12. Dlaczego V1 docierales po 2 godzinach? Nie było z tym problemu?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.