ghost Opublikowano 14 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 Powłoki z założenia są zabezpieczeniem trwałym. Niestety większość relacji i testów jest z początkowego okresu działania powłoki. Jeżeli macie jakieś zdjęcia, filmy, wrażenia z dalszych etapów życia powłoki wrzucajcie tutaj. Cenne będą też informacje kiedy powłoka padła, po jakim czasie/przebiegu. Przykładowy film z hydro Cquartz UK, UK 3.0, Gyeon One, McKee's 37 V2 SiO2 Enhanced - 5 miesiecy UK 3.0 po 7 miesiącach Tac System Moonlight (trwałość deklarowana przez producenta 9 miesięcy) Zdjęcie na kołach po 7 miesiącach i 13+ tys km. Potem koła poszły do garażu na okres zimowy. Teraz znów wróciły na samochód, minęło 11 miesięcy i hydro dalej jest (wliczając okres nieużywania zimowego). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crasher Opublikowano 14 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 Uncr, zaaplikowany maj 2017, przebieg około 35 40 tys wczoraj oficjalnie stwierdziłem jego śmierć, totalna tafla. Może poza lekkimi przebłyskami na dolach drzwi i zderzaku przodu. Była to moja pierwsza powłoka jaka położyłem. Jak dobrze pamiętam to hydro na dachu padło mi już po roku, ale duży udział w tym miał moim zdaniem lakiernik. Dla kontrastu napisze, w maju 2018 roku położyłem Ojcu na Tiguana również uncr który do dziś nie ma żadnych oznak zużycia. badam tym samym poruszony przez Mc Nowicki jaki wpływ na trwałości powłoki może mieć to na jakim zmywacz leży. Kiedyś korzystałem z adbl, dziś jest to wipe it Ultracoat. Sam do końca nie wiem z czym to się wiąże itp. Coś podobnego badał Też @Mickul na skodzie. Aha jeszcze coś mi się przypomniało, dlux to dla mnie sezonowa powłoka. Fajny temat, dzięki no dobra starczy tych wywodów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dante05 Opublikowano 14 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 UNC-R 1.5 Na Aucie brata po 1.5 roku (20 tys rocznie) całkowita tafla. Auto było po korekcie, wymyte zmywaczem silikonowym + IPA. Na moim aucie (2.5 roku temu) podobnie aczkolwiek doły drzwi jeszcze dogorywają. W lato 2018r spolerowałem ponownie dach oraz maskę i nałożyłem 1.5. Nadal leży ale hydro takie sobie. UNC-R Seat Ibiza. One step + UNC-R zwykły, nałożony lipiec 2018. Hydro na bardzo dobrym poziomie na praktycznie każdej powierzchni. Tydzień temu zrobiłem odświeżenie lakieru + UNC-R na aucie brata. Będzie monitorowane przeze mnie. Dodam, że wszystkie te samochody były myte ręcznie i chemią o neutralnym ph. Od czasu do czasu szamponem do odtykania plus chemiczna dekontaminacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bielutomek Opublikowano 14 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 @ghost Wedlug mnie, to deklarowane, wszelakie informacje producentow, odnosnie trwalosci ich produktow, to takie chwyty reklamowe. Spojrzmy na fakty.. Spotyka sie dwoch znajomych, umowili sie na detailingi. Oboje myja zgodnie ze sztuka itp, i klada ta sama powloke. Jeden pracuje 5km od domu, a drugi 50km. Czyli 10x wiecej km robi, niz kolega. I hmm? czy oboje beda miec tak samo trwala powloke? Wszystko wedlug mnie, zalezy od ilosci km. Jezeli ktos wierzy, ze powloka wytrwa mu x lat, to troche taki bullshitowy rozum musi miec. Wszystkie produkty, beda mialy odpowiednio zalezne trwalosci, od ilosci przejechanych km. Takze ocenic trwalosc danej powloki, trzebaby porownywac przebiegi. Rzuccie kamieniem, jezeli gadam glupoty. Ale jezeli prawilnie gadam, to zachecam do dyskusji 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeu Opublikowano 14 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 @Bielutomek Bardzo trafnie ujęte. Kolejnym aspektem, którego nie mogę do końca ogarnąć to powłoki 3-5 lat aplikowane na samochody ludzi nie związanych kompletnie z detailingiem, których jest teraz masa. Nowe auto? Wiadomo powłoka. Nie będzie rysować, 10 mikronów więcej , na szczotki można jeździć, od gwoździa się nie zarysuje, nie trzeba myć (stwierdzenia autentyczne zasłyszane przeze mnie w studiu i od znajomych). Przykładowo: auto po powłoce w maju, płukane trzy razy na bezdotyku samą wodą- hit, "czyste" po programie za 2 złote. No ale w październiku już coś nie gra. Powłoka zapchana, przestaje działać, użytkownik zapomina o temacie, jedzie na szczoty/myjnię ręczną- auto porysowane. To samo by zrobił nie inwestując 3-5k w korektę i powłokę, która jedyne co mu dała to kilka płukań na bezdotyku. Jaki jest tego sens? Pomijam 5% użytkowników, którzy łapią garściami porady odnośnie mycia, kupują dobry szampon, rękawicę, myją raz za czas na dwa wiadra, lub oddają na "serwis" do studia, gdzie samochód jest faktycznie dobrze umyty. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bielutomek Opublikowano 14 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 @lukeu dlatego jedyne sluszne, adekwatne do pielegnacji, zabezpieczenie, to gruba folia bezbarwna - 100+ mikronow. Wtedy mozemy naprawde myslec, ze nawet wjezdzajac w krzaki, lakieru nam to nie porysuje. Ale o tym juz sie zapomina, bo przeciez kupi Kowalski, Kisho, CeramicPro, MrFix, Gyeona, itp itd, i nalozy w jeden wieczor, i jedzie z Kasprowego, stokiem w dol, konczac trase na cypelku helskim, przesuwajac falochrony, bo przeciez ma powloke 9h Kurde, no nie tedy droga wedlug mnie... Powloki, spoko, napewno cos wnosza w detailing. Ale serio? Ktos kladzacy powloke za 1-2k, nie robi nic z autem? Przez caly opisany przez producenta, czas trwalosci powloki, nie polozy nic innego? Nie przetestuje nowego qd? nowego QW? Wosk w promocji? Nie kupi? Nie nalozy? Bo ma powloke na 2-3lata? Kurde oO Ja swego czasu kladlem PNS, i po msc na niego wrzucilem sobie FK1000, potem wpadlo cos innego znowu, i tak w kolko. I Kiedy padlo PNS? Nie wiem! Przeciez w tym czasie cos przy aucie robilem. Dla nas, maniakow, to powinno byc proste. Dbamy codziennie, zeby LSP sie tak samo czulo swietnie, jak i my, w swoich wozach... Taka prawda Dla przykladu, kochajac sie z kobieta, doprowadzajac ja do orgazmu, czyli przyslowiowego efektu "WOW" (jak na naszych autkach), po calosci, przygladacie sie tej kobiecie przez nastepne kilka msc? Czy jednak za pare chwil (maniaki) pare dni, tydzien, max msc (pan Kowalski) wracacie i znowu doprowadzacie do orgazmu (Efektu "WOW" ) ? Hello? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukeu Opublikowano 14 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2019 @Bielutomek tak jeszcze dodam od siebie coś, co mnie mega śmieszyło jak pracowałem w studiu. Pzyjeżdżały samochody po 50-200k na mycie, ale takie totalne szczury. Mycie wiadomo detailingowe miało być, bo „na aucie jest powłoka” . Jedna beemka po powłoce nie była myta ręcznie ponad pół roku. No i jaki jest sens płacić takie ciężkie pieniądze na korektę i powłokę i jeździć przez pół roku tak brudnym autem? Lepiej było już raz na tydzień jechać na te szczotki. Przez ten brud nie widać nawet koloru, wiec jakieś rysy od szczot by mu też nie przeszkadzały. Chociaż by miał czyste auto. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robcok Opublikowano 15 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Temty typu położona powłoka za 3-5k i auto niedbane przez dluzszy czas mija sie z celem..takie akcje wychodza zazwyczaj od garazowcow itd gdzie nie ma mowy o pozniejszym serwisowaniu auta ani o przekazaniu odpowiedniej wiedzy jak myc a czego nie robic z powloka GYEON SYNCRO przebieg ok 45tys km w 6miesiecy (glownie autostrada) - auto wjezdza na serwis powloki tafla wszedzie (i co powloka nie zyje- NIE) wkasciwy serwis, mycie kwasowa piana, kwasowym szamponem, prick, iron, usuniecie osadow mineralnych, odtluszczenie - i co powloka dziala :) na to wrzucony cure i po serwisie, czekamy na kolejny serwis lub mycie UNCR kilka aut ale z duzo mniejszymi przebiegami, glownie miasto, po ok 10-15tys rowniez auta wjezdzaja i co (powlka nie dziala - tafla) serwis i co powloka dziala jak nowa, dziwne nie GYEON MOHS - (stara wersja) gdzie producent podawal gwarancje dzialania do 2lat, auta przyjezdzaja na mycia, serwisy i co? akurat tutaj nie mam historii przebiegow ale powloka rzeczywiscie wytrzymuje te 2lata ale juz przydaloby sie ja usunac i na nowo polozyc niz robic klasc sam cure i po miesiacu lub 2 znowu by nic nie dzialalo GYEON PRIME - auto wiecej stalo jak jezdzilo, 6miesiecy mija, totalna tafla, serwis i co - powloka dziala jak nowa ULTRACOAT ONE+HYDRO HD - auto wiecej stalo jak jezdzilo, 6miesiecy mija, totalna tafla, serwis i co - powloka dziala jak nowa FX GLASS COATING - auto jezdzone po miescie, w ciagu 6miesiecy myte 3 razy w studiu, w miedzy czasie klient tylko plucze auto, nawet serwisu nie trzeba, powloka jak nowa FX Vision - na moim aucie padlo po 2 miesiacach ale kladzione mega szybko, psik na MF i wtarcie w lakier (uwazam ze zla aplikacja) teraz na 2 auta polozone jak normalna powloka (kostka) zobaczymy jak dlugo wytrzyma GYEON CanCoat - kladzione ale auta nie wrocily wiec ciezko stwiedzic MAX Protect UGC - wytrzymala 30tys km na przedniej szybie ale w 5 miesiecy :) , na moim aucie oszczednie polozona (2warstwy na przedniej szybie) wytrzymala cala zime i dalej ma sie dobrze UCR - na felgach letnich teraz bedzie trzeci sezon (ale dopiero bedzie myte i sprawdzone czy dziala przed zalozeniem) TRIM - wytrzymuje spokojnie rok Gyeon LeatherShield - po przebiegu ok 30tys brud prawie ze sam schodzil z jasnych skor, drugi raz nie byla powloka aplikowana zobaczymy jak sie bedzie mylo nastepnym razem bo auto jest pod opieka ARTDESHine Virtuos - wczesniej mialem na swoim aucie, katowane na bezdotykach proszkami itp wytrzymal 1.5r czyli ok 30tys km (tylko ze wtedy poza prickiem i ironem i myciem szamponem odtluszczajacym nie usuwalem osadow mineralnych ) Teraz na kilka aut aplikowalem Gyeon Pure zobaczymy jak bedzie sie zachowywac powloka 3 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zani Opublikowano 15 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 11 godzin temu, Bielutomek napisał: Nie przetestuje nowego qd? nowego QW? Pomijasz jeden ważny aspekt , którym jest brak czasu na. Sam jak odbierałem ponad rok temu nowy samochód z salonu biłem się z myślami czy kłaść powłokę czy kilka razy w roku wosk , który uwielbiam kłaść . Przy poprzednim aucie brakowało mi czasu . Jak byłem na studiach to kładłem co 2-3 miesiące wosk , ale jak prowadzę firmę i codziennie kończę prace o 21 albo pózniej , soboty tez pracujące , to nie miałbym na to czasu . Majac powłokę , co tydzień jadę na bezdotyk raz w miesiącu myje auto i dedykowany qd , raz na trzy miesiące robię sam serwis i kładę top coat , powłoka ma nieco ponad rok i niecałe 30 tys km i trzyma sie świetnie . Miesiac temu byłem na serwisie powłoki u Nowickiego i potwierdzili ze powłoka ma sie świetnie . Spokojnie do końca leasingu wytrzyma i oto mi chodziło decydując sie na powłokę. przy małym nakładzie pracy mam super zadbane auto , które nawet po bezdotyku prezentuje sie jakby było przed chwila umyte ręcznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robcok Opublikowano 15 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Zani, a jak powloke masz na aucie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zani Opublikowano 15 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Kisho 901 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghost Opublikowano 15 Marca 2019 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Duragloss Nano Glass Ceramic Coating. 5-6 miesięcy zimą. Aplikacja w ciepłym garażu, bezpośrednio po zakupie. 2-3 miesiące zimą. Aplikacja na dworze, niska temp, duża wilgotność, dwa lata od zakupu butelki. Sposób przygotowania i preparaty identyczne. Przebiegi podobne. Jednak zagrało albo środowisko aplikacji albo produkt się postarzał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gozdziu23 Opublikowano 15 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Can coat - u mnie 8 miesięcy --- u klienta po 6 miesiacach byłą tafla przy 4 było dobrze --- myty na recznych i bezdotykach ale suszony Gejon MOHS stara wersja - realnie na prawde wytrzymywała 2 lata -- u klienta który jeździ okolo 2tysiace km rocznie(w124 cabrio) działa jeszcze po 3 latach Gejon Pure - po 30tysiacach i 7 miesiącach tafla kompletna Cquartz UK - realnie wytrzymywał około roku szybko robiła się tafla ale widac było wysoki poziom samooczyszczenia jakby stałą się hydrofilowa zamiast hydrofobowa Cquartz 3.0 + Gliss - trzyma całkiem nieźle ale nikt nie wrócił na serwis Cquartz 3.0 - nikt nie wrócił na serwis Art de shine art de keegen + gel coat art de shine- u klienta 10k rocznie bez serwisów jednak on faktcznie dba i umie myc samochód do dzis trzyma aż miło, warto powiedziec iż to czerwony akryl i do dzis jest tak czerwony jak był po polerowaniu Art de shine gel coat - na essencie wytrzymywał około 4-6 miesięcy realnych Może coś mi się jeszcze przypomnii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bielutomek Opublikowano 15 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 @Zani Jasne, ja nie neguje powolok, wrecz przeciwnie, jestem niektorymi zafascynowany. Z brakiem czasu jest zrozumiale. Nie odbieraj moich komentarzy jako atak na wlascicieli powlok. Uderzalem raczej ogolnie, tupiac w podloge, zeby niektorzy nie mysleli, ze polozenie powloki, daje nam mozliwosc, zapomnienia o lakierze. A ogolnie, post naprawde kozak Juz nie robie off topa, wiec sledze dalej! Pozdro 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marco80 Opublikowano 15 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 @robcok Co do garażowców, to usługa czasem lepiej wykonana niż certyfikowane studio (bo pracownikowi czasem może się nie chcieć).Co do wiedzy to różnie z tym bywa czasem poziom wiedzy w studiach jest żenująco niski,poprawki po takich też się zdarzają 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dante05 Opublikowano 15 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 @marco80 Potwierdzam. Widziałem prace nie jednego studia certyfikowanego. Śmiech na sali, certyfikat dostali za pieniążki a nie umiejętności niestety. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Birkhof Opublikowano 15 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Certyfikowane studio to przede wszystkim przywiązanie aplikanta do kosmetyków (=przychodów). Biznesowo tak to wyglada - a w szczególności tam gdzie jest tylko opcja wyłączniści.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzaKal Opublikowano 15 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 UNC-R prawidłowo zaaplikowany spokojnie wytrzymuje okres dwóch lat. Bardzo ważna informacja, od czego przede wszystkim jest uzależniona trwałość powłoki. Uzależniona jest od odpowiedniego utwardzenia. Powłoka w okresie utwardzania (a w zależności od powłoki trwa to od 7 do 14 dni w okresie letnim ! ) nie może być narażona na nie sprzyjające warunki pogodowe. A to co najbardziej powłokę niszczy, to brud na świeżej nie utwardzonej powłoce, w okresie jej utwardzania. Największa głupota to nie mycie samochodu ze świeżą powłoką, o wiele mniej szkodliwe dla powłoki w okresie jej utwardzania będzie umycie jej czymś neutralnym niż pozostawienie brudu na świeżej nie utwardzonej powłoce. Więc od pierwszych dwóch tygodni wszystko zależy czy powłoka poleży pół roku czy 3 lata. My zawsze w okresie zimowym wygrzewamy powłokę promiennikiem podczerwieni (tak wiem on powłoki nie utwardzi, ale przyśpieszy okres odparowywania rozpuszczalników, tylko promieniowanie UV utwardzi powłokę) samochód zawsze stoi minimum dobę po aplikacji w ciepłym pomieszczeniu i na koniec obowiązkowo Silk Coat lub Coating Bootsre. I jeszcze nigdy nam się nie zdarzyło aby powłoka się poddała przed okresem dwóch lat. Na YouTube jest masa filmów np. z UNC-R gdzie ma ponad dwa lata. Sam kiedyś nagrywałem co parę miesięcy filmy z mycia UNC-R, ale robiąc takie ilości samochodów to robiło już się nudne, poniżej na filmie po 16 miesiącach nie miała praktycznie żadnych oznak zużycia, na tym białym lexusie powłoka poddała się dopiero po 35 miesiącach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkeolowy Opublikowano 15 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2019 Pracowalem w top 3 firmie w moim miescie. Co z tego, ze renoma nie wiadomo jaka na fejsbukach same najdrozsze fury, ale praca tam byla niczym getto i niektorzy pracownicy kladli powloke zamiast w 3 warswtach to 2/1 bo bylo parcie z góry. Wlasciciel o tym nie wiedzial, ale przez swoje podejscie do pracownika bylo tak, a nie inaczej. Takze wiem, ze w studio klient nie zawsze wychodzi lepiej, czasem warto isc do pasjonata co zajmuje się tym hobbystycznie, a gwarancja na powloki czasem bywa fikcją i głównie jest uzależnieniem klienta od firmy. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robcok Opublikowano 16 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 12 godzin temu, marco80 napisał: @robcok Co do garażowców, to usługa czasem lepiej wykonana niż certyfikowane studio (bo pracownikowi czasem może się nie chcieć).Co do wiedzy to różnie z tym bywa czasem poziom wiedzy w studiach jest żenująco niski,poprawki po takich też się zdarzają Wiadomo jest i tak, nieraz niejeden garażowiec zrobi o wiele lepszą korekte niz takie studio, w którym liczy się tylko przerób aut=odpowiednia ilość zarobionych pieniedzy. Miałem na myśli, że taki garażowiec nie będzie proponował po nałożeniu powłoki dalszej opieki nad autem tj przeglądów okresowych, opcji mycia itp choć zapewne są i tacy co to robią. Sam znam studio w którym robią byle jak a byście się zdziwili ile mają pracy i jakie auta do nich przyjeżdzają = reklama i marketing robią swoje. Najlepiej szukać studia, w którym pracują i pilnują sami właściciele, ludzie z pasją, dla których ta praca to hobby, a nie studia w których pracuje po 5-10 osób nieraz nawet ludzie z poza wschodniej granicy.. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crasher Opublikowano 16 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 @SzaKal To co napisałes faktycznie ma u mnie odzwierciedlenie w tym co zaobserwowałem. owego tiguana ktoremu pod ochroną uncr suknie rok w maju, 24h po aplikacji powłoki dosłownie zalałem silkiem. Powłoka jak na dzień dzisiejszy nie ma. Oznak zużycia... przy a6 nie było tak różowo. To były moje początki i nie kupiłem silka. Losów w okresie 3 tygodni po aplikacji powloki nie pamiętam. Ale faktycznie może mieć to kardynalny wpływ na późniejszą trwałość powłoki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gozdziu23 Opublikowano 16 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2019 A jak opinie na temat glissa? który sam się ścierał przy aplikacji.? może komuś chociaż pożyło pol roku z cquartzem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moderator Domel Opublikowano 17 Marca 2019 Moderator Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 W dniu 15.03.2019 o 23:04, SzaKal napisał: UNC-R prawidłowo zaaplikowany spokojnie wytrzymuje okres dwóch lat. W sumie na swoim przykładzie mogę to potwierdzić, ale nie wiem czy będę wiarygodny Max Protect UNC-r 1.5 na Mk1 Od: # Aplikacja 8 maj 2017, przebieg 235 300 km # Ok 12 myć "na dwa wiadra" od 8 maj 2017 do ok 1 luty 2019 Do: # Opłukanie bezdotykowe 17 marzec 2019 - piana o wysokim pH # Przebieg na dziś: 240 300 ( 17 marzec 2019 ) UNC-r przejechał od 8 maj 2017 do 17 marzec 2019 tylko ok 5000 km Auto od 8 maj 2017 widziało tylko 4 razy śnieg i 8 razy deszcz Powłoka "odkurzana" regularnie Funky Witch Botox. Dziś płukanie pianą o pH ok 12 - zrzuca jak szalony. Osobiście nie wyobrażam sobie żeby po myciu auta nie użyć jakiegoś QD na powłokę. Uważam - może błędnie - że to zawsze jakaś metoda konserwacji powłoki. Na Mk3 od zeszłego roku mam UNC-r na masce i przednich nadkolach. Auto zrobiło już 7000 km od 13 sierpień 2018 - światki, piątki, śniegi, wyjazdy dzień w dzień, niezliczona ilość myć raz w tygodniu z przerwą miesięczną od połowy grudnia do końca stycznia ze względu na pogodę śniegową. Każde mycie to jakiś QD jako top coat - nagram filmik - nawet jak warunki atmosferyczne są ciężkie to jeśli QD znika to pod nim UNC-r działa nadał pięknie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexander.p Opublikowano 17 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 W sumie na swoim przykładzie mogę to potwierdzić, ale nie wiem czy będę wiarygodny Max Protect UNC-r 1.5 na Mk1Od: # Aplikacja 8 maj 2017, przebieg 235 300 km # Ok 12 myć "na dwa wiadra" od 8 maj 2017 do ok 1 luty 2019Do: # Opłukanie bezdotykowe 17 marzec 2019 - piana o wysokim pH # Przebieg na dziś: 240 300 ( 17 marzec 2019 )UNC-r przejechał od 8 maj 2017 do 17 marzec 2019 tylko ok 5000 km Auto od 8 maj 2017 widziało tylko 4 razy śnieg i 8 razy deszcz Powłoka "odkurzana" regularnie Funky Witch Botox. Dziś płukanie pianą o pH ok 12 - zrzuca jak szalony. Osobiście nie wyobrażam sobie żeby po myciu auta nie użyć jakiegoś QD na powłokę. Uważam - może błędnie - że to zawsze jakaś metoda konserwacji powłoki. Na Mk3 od zeszłego roku mam UNC-r na masce i przednich nadkolach. Auto zrobiło już 7000 km od 13 sierpień 2018 - światki, piątki, śniegi, wyjazdy dzień w dzień, niezliczona ilość myć raz w tygodniu z przerwą miesięczną od połowy grudnia do końca stycznia ze względu na pogodę śniegową. Każde mycie to jakiś QD jako top coat - nagram filmik - nawet jak warunki atmosferyczne są ciężkie to jeśli QD znika to pod nim UNC-r działa nadał pięknie. Jakaś filozofia w aplikacji unc-r? Obficie zalać aplikację, na bogato aplikować ,1 mf wytrzeć, 2 mf dotrzeć ? Temp >15 będzie ok?Wysłane z mojego SM-J330F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdrowy_zab Opublikowano 17 Marca 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Godzinę temu, Domel napisał: Osobiście nie wyobrażam sobie żeby po myciu auta nie użyć jakiegoś QD na powłokę. Uważam - może błędnie - że to zawsze jakaś metoda konserwacji powłoki. A ja sobie wyobrażam. Bo po to kładę powłokę raz na jakiś czas - czemu nie. To tak, jakbym konserwował konserwację A ktoś coś o Aqua Coating 9h? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się