Bolt65 Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Witam. Kupiłem niedawno swój drugi samochód i postanowiłem o niego nieco zadbać i sprawić by stał sie moim poligonem treningowym w nauce jak poprawnie umyć auto i takie pytanie czy mogę oraz czy ma sens aby cały lakier spryskać Tuga Alu Teufel deironizujący? Wydaje mi się że coś może zmyć...ale czy taki zabieg ma sens i nie uszkodzi lakieru? Pozdrawiam.
samwdomu Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 3 Kwietnia 2017 nic się nie stanie, do tego najlepiej jeszcze spryskać prickbortem i później wyglinkować jak już deironizerem lecisz.
Christmas Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Pewne studio chce za odświeżenie lakieru 500 zł. Ma to usunąć ok. 70% rys z powierzchni lakieru. Według tego pana korekta usunie 90% takich zarysowań. Po oględzinach auta mówi, że odświeżenie wystarczy. To odpowiednia cena? Za mała, za wysoka?
LesioW Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Wszystko zależy od tego jakie masz ceny w okolicy. U jednego zrobią Ci odświeżenie za 400zł i będzie OK a drugi to samo zrobi za 700zł. Dużo zależy też od renomy danego studia.
.r. Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Jeszcze zależy jakie auto. Cena raczej okazyjna. Raczej, bo każdy ceni się inaczej.
LesioW Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Ano właśnie. Wszystko też zależy od wielkości samego auta czyt jego klasy. Jedni inaczej cenią sobie robotę z lakierami twardymi a inni z miękkimi. No po prostu czynników wpływających na cenę jest sporo
Mateusz SLK 350 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Cześć mam problem z uzyskaniem gęstej piany i szukam pomocy w tym temacie. Piana o neutralnym ph firmy blink, pianownica nowa firmy techkar oraz karcher k2. Próbowałem różne stężenia rozrabiać tej piany 1:10 1:6 1:5 a nawet bez rozcieńczania leciałem i zawsze wychodzi raczej mleko niż piana. Oczywiście pianownica skręcona na maxa na ,,-"
hamilton Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2017 W trakcie pianowania kręciłeś pokrętłem, zmieniało się to "mleko"?
lukasz1990 Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Witam Jestem tu nowy i dopiero orientuję się w tematach profesjonalnego dbania o lakier. Szybkie pytanie, w jaki sposób dbać i jakiego rodzaju środków używać dla lakieru zabezpieczonego ceramiką? Chodzi mi o to żeby nie nakładać bezsensownych powłok, które dają efekt jak ceramika, ale już po jej nałożeniu ich użycie nie ma sensu. Kosmetyki są dla Audi A4 B8 kolor phantom perłowy a powłoka nanolex si3d.
126tomek Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Koledzy z racji iż w przyszłym tyg biorę się za auto czarne BMW e90 (choć nie jest to moja pierwsza robota) ale to pytanie zawsze mnie gryzło (do tej pory robiłem to metoda prób i błędów). Przy paście finiszowej aby uniknąć hologramów zmniejszamy prędkość do jakich obrotów?
Freddy Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Na bmw nie koniecznie będziesz musiał to zrobić ale możesz ostatnie przejazdy przed inspekcja zejść na drugi bieg czym będziesz robił rotacja, da czy to i to? Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Piter_89 Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Witam, niedawno zakupiłem auto. Niestety na jednym z boczków na wewnętrznej stronie drzwi jest taka plama:http://i64.tinypic.com/219s282.jpg Prawdopodobnie jest to zaschnięty klej, lub jakaś pochodna kleju. Mam pytanie czym to można usunąć bez uszczerbku na materiale na drzwiach.? Auto Fiat Bravo 2
hadam Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Dobra chlopaki, wiem ze raczej uzyje reloada przed show, bo i w trakcie bedzie porecznie scierac nim kurz itp, ale tak poza konkursem, kładł ktoś z was wosk na ceramike? W celu podbicia wyglądu o te kilka % wyzej? Mam na mysli woski z wyzszej polki typu zymol czy swisswax, albo te slabsze typu colinite albo natty's red. Jakies obserwaje?
damiancd Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Walczył ktoś z zajebiście mocno osadzoną żywicą na samochodzie? Atas Resinol poszła cała pucha warstwami, glinkowane było kilkukrotnie - rezultaty widać, po większości zostały już tylko lekkie wżery na lakierze, ale nadal jest pełno tak twardych kropek, że tylko paznokieć wchodzi w grę, stworzyła się na nich skorupa która nie puszcza. Jako, że auto jest jeszcze przed korektą to pomyslałem, żeby maszynowo może mirką zmatowić cały dach przy okazji pozbywając się całej żywicy (który i tak jest w mega złym stanie) i na to korekta - no chyba, że ktoś zna jakiś inny sposób?
MyszuFF Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Witam! potrzebuje fachowej porady odnosnie sladow po polerowaniu: - przez ostatnie 2 tygodnie wlacze z rysami na swoim aucie... robie dokladnie i powolutku po jednym elemencie. zakonczylem 1 etap - uzywalem pasty Meguiars 205 oraz futra polerskiego "3M - perfect it", na 1 rzut oka wszystko bardzo ladnie zeszlo wiec wczoraj dokladnie umylem samochod.. zeby ocenic czy moge przejsc w strone miekszego pada... i "lzejszej" pasty na obu tylnich nadkolach mialem praktycznie symetrycznie umiejscowione dosc glebokie rysy .... zmierzone miernikiem okazalo sie ze jest grubo wiec "jechalem" te miejsca az rysy zupelnie zeszly ... niestety pod pewnym katem dokladnie tylko w tych miejscach gdzie byly te rysy ( tam wyjatkowo dlugo polerowalem" sa patrzac pod specyficzym katem dziwne slady... jakby klar byl innego koloru.... ???? wiem ze ciezko to ocenic bez zdjecia natmiast prosil bym o jakies logiczne pomysly co to moze byc i co dalej moge z tym zrobic? lakier nie jest przetarty ... patrzac z 95% perspektyw jest idealne lustro tylko pod specyficznym katem jest jakby "plama".. czy mozliwe ze to poprostu swojego rodzaju hologram? spowodowany zbyt dlugim okresem pracy maszyny w jednym miejscu ?? (maszyna DA)? z gory dziekuje za podpowiedzi!
Freddy Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Albo przypaliłeś albo przeciąłeś do bazy... Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
126tomek Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Na bmw nie koniecznie będziesz musiał to zrobić ale możesz ostatnie przejazdy przed inspekcja zejść na drugi bieg czym będziesz robił rotacja, da czy to i to? Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Będę robił rotacją. Autko nie jest mocno zrysowane więc robię Polish Menzerna 2500 na padzie Polish i wykończenie. Właśnie na mega wykończeniu mi zależy bez hologramów. Koch Chemie Anitholohram jako finish będzie.
MyszuFF Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Albo przypaliłeś albo przeciąłeś do bazy... Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Kolego dziekuje za odpowiedz!, napewno nie jest przeciete do bazy.... niewiem natomiast na czym polega "przypalenie" - ale jesli to przypalenie .. mozna to jakos ratowac? masz moze jakies zdjecia jak "przypalenie" wyglada ? pozdrawiam
.r. Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Obejrzyj: Masz różne etapy palenia lakieru maszyną DA.
MyszuFF Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Obejrzyj: Masz różne etapy palenia lakieru maszyną DA. Dziekuje za podeslanie tego filmu, 1szym etapem w filmie jest "odparzenie" ktore odrazu delikatnie zmatowilo i "pofaldowalo" lakier... u mnie nie ma czegos takiego ....wydaje mi sie ze bez zdjecia to nie ma sensu.. postaram sie to jakos na zdjeciu uchwycic.. (no chyba ze zejdzie po polerce czyms delikatniejszym niz do tej pory..) u mnie wyglada to jakby lakier bezbarwny delikatnie "zżółknal" widoczne jest to tylko pod specyficznym katem.
hamilton Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2017 To prawdopodobnie przegrzany klar, pod wpływem temperatury zmienił kolor ale pozostał gładki. Zostaw już to miejsce chyba ze chcesz lakiernika odwiedzić. Zrobiłem tak kiedyś na błotniku ze szrotu
TfB Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Walczył ktoś z zajebiście mocno osadzoną żywicą na samochodzie? Atas Resinol poszła cała pucha warstwami, glinkowane było kilkukrotnie - rezultaty widać, po większości zostały już tylko lekkie wżery na lakierze, ale nadal jest pełno tak twardych kropek, że tylko paznokieć wchodzi w grę, stworzyła się na nich skorupa która nie puszcza. Jako, że auto jest jeszcze przed korektą to pomyslałem, żeby maszynowo może mirką zmatowić cały dach przy okazji pozbywając się całej żywicy (który i tak jest w mega złym stanie) i na to korekta - no chyba, że ktoś zna jakiś inny sposób? Samochod w cien i pricbort em porzadnie wypsikac i zostawic na 20min psikajac co jakis czas aby nie zaschlo i potem delikatnie uzyc mikrofibry i powinno ruszyc. Ewentualnie glinka, ale moze porysowac wiec czesto zagniataj. Matowienie calego dachu jest bez sensu- a jak znowu Ci naleci? To wycinka dachu? czy malowanie?
damiancd Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2017 [ref]TfB[/ref], ech kolego pisałem przecież - nie dało rady tego zrzucić nawet preparatem typowo pod żywice - kładzione bylo z 10 warstw co 2-3 minuty, także swoje odleżało - do tego właśnie w cieniu w garażu, na końcu umyte i wyglinkowane porządnie rękawicą glinkującą (od tamtego czasu co mycie auta kładę na koniec piane i glinkuje dach śmiało ile wlezie) - te najbardziej przyschnięte kropki zostają. Nie naleci mi bo nie parkuje pod drzewami, auto takie już kupiłem i zapewne "trochę długo" musiało stać pod drzewem, dlatego chciałbym zmatowić cały dach i polecieć z korektą... Ogólnie dach pod światło ma mase rys jak po szczotach więc nie jest mi go zbytnio szkoda, dlatego pytam o metodą nie do końca bezpieczną dla lakieru
MyszuFF Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2017 To prawdopodobnie przegrzany klar, pod wpływem temperatury zmienił kolor ale pozostał gładki. Zostaw już to miejsce chyba ze chcesz lakiernika odwiedzić. Zrobiłem tak kiedyś na błotniku ze szrotu dzieki kolego! lakieru jest jeszcze dosc... nie ma szans zebym zostawil sobie cos takiego na aucie. to juz wole lakierowac...ale najpierw postaram sie to w takim razie spolerowac mam nadzieje ze nie caly bezbarwny sie przegrzal i dostane sie do swiezego =)
TfB Opublikowano 5 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 5 Kwietnia 2017 [ref]TfB[/ref], ech kolego pisałem przecież - nie dało rady tego zrzucić nawet preparatem typowo pod żywice - kładzione bylo z 10 warstw co 2-3 minuty, także swoje odleżało - do tego właśnie w cieniu w garażu, na końcu umyte i wyglinkowane porządnie rękawicą glinkującą (od tamtego czasu co mycie auta kładę na koniec piane i glinkuje dach śmiało ile wlezie) - te najbardziej przyschnięte kropki zostają. Nie naleci mi bo nie parkuje pod drzewami, auto takie już kupiłem i zapewne "trochę długo" musiało stać pod drzewem, dlatego chciałbym zmatowić cały dach i polecieć z korektą... Ogólnie dach pod światło ma mase rys jak po szczotach więc nie jest mi go zbytnio szkoda, dlatego pytam o metodą nie do końca bezpieczną dla lakieru To zacznij moze od starej gabki i roznych past sciernych - mechanicznie moze zejdzie, albo jakies wygrzewanie? Wkoncu to zywicia. No i rekawica nie jest tak agresywna jak twarde glinki wiec kanapka czegos do zywicy plus glinka bezposrednio na ten preparat? Do tej pory mi dzialala opcja 3 nawet na 10 letniej zywicy, dwoch pierwszych nie stosowalem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się