Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
9 minut temu, Birkhof napisał:

U mnie max protect dogorywa po przejechaniu 12-13 tys na przedniej szybie (kropelki pijane, ruszają powyzej 100 km/h
Zobacz sobie np ceriglas z carpro zamiast cleanera z softa.

No to już wiem, że Max Protect Ultimate Glass Coat idzie w odstawkę. 

Problem w tym, że na aucie Hyundai i40 G1 sprawdziła się rewelacyjnie natomiast na aucie Seat Ateca wycieraczka skakała przez 20tys. kilometrów. MASAKRA.  Szukałem alternatywy.

Opinii na temat CarProtect NANOWIPER nie ma. Pisałem z jednym studiem detailingowym i dało dobrą rekomendację ale napisali, że i G1 i NANOWIPER potrafią skakać tam gdzie pióra wycieraczek są dłuższe niż 500mm a w Hyundai i40 jest to zestaw 650mm + 400mm a w Seat Ateca 650mm + 450mm.

Co do Ceriglass taki zestaw będzie ok:
https://autonablask.pl/produkt/carpro-ceriglass-polish-kit-zestaw-polerowania-szyby-szkla-150ml/

Opublikowano
41 minut temu, janisz_gd napisał:

No to już wiem, że Max Protect Ultimate Glass Coat idzie w odstawkę. 

Problem w tym, że na aucie Hyundai i40 G1 sprawdziła się rewelacyjnie natomiast na aucie Seat Ateca wycieraczka skakała przez 20tys. kilometrów. MASAKRA.  Szukałem alternatywy.

Opinii na temat CarProtect NANOWIPER nie ma. Pisałem z jednym studiem detailingowym i dało dobrą rekomendację ale napisali, że i G1 i NANOWIPER potrafią skakać tam gdzie pióra wycieraczek są dłuższe niż 500mm a w Hyundai i40 jest to zestaw 650mm + 400mm a w Seat Ateca 650mm + 450mm.

Co do Ceriglass taki zestaw będzie ok:
https://autonablask.pl/produkt/carpro-ceriglass-polish-kit-zestaw-polerowania-szyby-szkla-150ml/

Ja póki co przesiadam się na glaco ultra. I tak zebrał mi się już jakiś osad kamienny po 10 miesiącach, już po pięciu w sumie bym jakimś glaspolishem przejechał, ale była powłoka. A tak to co ~4 miesiące zrobię sobie porządne czyszczenie szyby i nałożę na nowo glaco ultra - raz, że będę bardziej zadowolony i nie będzie mnie denerwować osad kamienny poza obszarem gdzie chodzi wycieraczka, a dwa - wyjdzie ekonomiczniej.

Co do zestawu - tak, będzie git

Opublikowano

Cześć, pytanie odnośnie kombinacji pasty i pada pod one stepa na Fordzie Mondeo MkV.
Maszyna to Da, myślałem o kombinacji Sonaxa ex0406 + żółty bądź czerwony pad.
Co sądzicie o takim kombo?

Jeszcze jedno pytanie, po jakim czasie aplikować druga warstwe Car Pro UK 3.0 - 1h czy 12h?


Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Godzinę temu, BiałyGTi napisał:

@janisz_gd  jak masz jakas paste polishowa to mozesz pasta zastapic AG

Jak decydowałem się na powłokę u detailer'a to wyzbyłem się maszyny DA jak i past.

Opublikowano

Przewijałem jakieś wątki, róznę fora itd. Nie widze bardzo jakiś odpowiedzi. A pytanie mniej detailingowe lecz motoryzacyjne. Otóż, może ktos się orientuje jak jest z ubezpieczeniami motocykli 125cm na kat. B dla 21 latka który posiada te 3 lata prawko ? Chodzi mi o to jaką cenę zapłace za ubezpieczenie ? Bo w firimie ubezpieczeniowej nie mogą bez VIN'u powiedzieć bo nie mają danych, może ktoś z was kojarzy jakiś przedział cenowy, czy bardziej opłacało by się ubezpieczyć na Bardziej doświadczonego kierowce z 26 letnim stażem za kierownicą ? 

Opublikowano

@Luki_m kombinacja zależna jest od twardości lakieru i jego stanu. Możesz śmiało użyć wspomnianej pasty one-stepowej, a siłę korekty regulować rodzajem pada (zaczynając od najmniej agresywnego). Po wymyciu pasty płynem inspekcyjnyn sam stwierdzisz czy efekt Cię zadowala, czy decydujesz się na ostrzejszą kombinację. Możliwe, że szukając właściwej kombinacji, dojdziesz do gąbki cuttigowej.

Drugą powłokę CP UK kładź po 12h.

Opublikowano

Witam , zamierzam dziś położyć powłokę cquartz 3.0 , mam dwa elementy pomalowane 3 tygodnie temu , mogę na nie położyć ? Oczyszcze , wyglinkuje itp lecz polerować raczej nie muszę ? Co uważacie ? 

Opublikowano

Witam chciałby się zapytać czy macie jakieś sprawdzone metody na usunięcie ADBLUE z tapicerki. Poprzedni właściciel nie uważał zbytnio przy napełnianiu. Pozdrawiam

9EBBD0F4-DF61-4170-8DCD-9AEBC94C9524.jpeg

45B55983-23A0-4DB4-94C1-8B78D833D8BC.jpeg

Opublikowano

Mam problem z Kraussem S15, mam wrażenie że słaby jest ruch rotacyjny szczególnie przy miękkich i polishowych gąbkach. Zauważyłem, że BP delikatnie haczy mi o tą gume, która się zawija. Jak rozwiązać problem, macie jakies sprawdzone patenty?  Gdzieś czytałem żeby smarować BP, jeśli tak to czym, jakim smarem?

Opublikowano
1 godzinę temu, Arkeolowy napisał:

poszukaj w google albo na yt "washer mod rupes/krauss"

Do kraussa oryginalnie jest dołożona podkładka 

  • Okay 1
Opublikowano

Cześć, co lepiej na szybko przed zimą ? (nie wyrobię się z pełną korektą chodzi tylko o możliwie trwałe zabezpieczenie na zimę)

 mam do dyspozycji :

1.  Carpro Essence 
2. Menzerna 2500 / IPA / Sonax PNS ? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.