Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
16 godzin temu, Brow napisał:

Panowie, mam problem z doczyszczeniem moich felg, a dokładniej polerowanych rantów. Nie chcę po tym szorować, żeby za bardzo nie porysować. Używana piana aktywna, szampon i vampire liquid - wszystko z ADBLa. Lekko puściło, ale dalej pełno osadu pozostało. Myślałem, że to typowy osad z klocków, ale tylne felgi ledwo co krwawiły... Jakieś pomysły?K6KzXk9skEeDFR8J3c-r68QP7SPS6ndbj57jWg2r

Z tym musisz już walczyć papierem ściernym są to wżery do zdarcia papierkiem, autosol może nie pomóc, ale spróbować nie zaszkodzi.

 

W dniu 11.12.2017 o 08:40, eryk13 napisał:

Pany wracam do pytania czy da radę to ładnie spolerować lub zrobić coś żeby to lepiej wyglądało niż teraz? Na zdjęciu znajduję się bak pomalowany proszkowo. IMG_0728.jpg

Da się to ogarną troche ale skoro to proszek to na rewelacje nie licz, możesz spróbować padem jeansowym, ale najlepiej odrazu wskoczyć papierkiem 3m trizackiem 3000 na maszynie oscylacyjnej i następnie normalnie wypolerować.

  • Dziękuję 1
Opublikowano

Nie chodzi mi o auto czy detailing, lecz coś związanego z malowaniem :)

pacjent to iPhone 5 da radę to pomalować np. BOLL'em do zderzaków ?? pewnie nie widać za wiele, ale chodzi o to że jest to bardzo porysowane itd. wie ktoś jak to pomalować ? 

 

634765103_6_261x203_iphone-5-czarny-16gb

 

634765103_5_261x203_iphone-5-czarny-16gb


 

 

Opublikowano

Warte to coś? Czy lepiej kupić z carpro lub soft99? W sensie do przygotowania pod nw lub usuwania rysek bed8bff65b96509dd1459ec21ecb0750.jpg

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
18 minut temu, Emig napisał:

Warte to coś? Czy lepiej kupić z carpro lub soft99? W sensie do przygotowania pod nw lub usuwania rysek

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
 

Ty tak serio?
Przecież to jeden z popularniejszych środków u nas na forum i jeden z lepszych, w sumie szukanie nie boli

Opublikowano

Serio. Z tego co widziałem to większość używa właśnie softa lub carpro. A także na forum gdzieś czytałem,że lepszy jest carpro(usuwa więcej rys).
Poza tym większość produktów autoglyma, która testowałem była przeciętna

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

@Berd Właśnie nie chciałbym wydawać kolejnych stówek na taki zabieg. Więc chciałbym sam, jakoś.

 

A jeszcze mam pytanie bo ostatnio w pracy nie był sklejony silikonem sterownik silnika, i tak został zamontowany do samochodu, oczywiście po rozklejeniu go wcześniej i robocie nie został sklejony i właśnie zamontowany. I może ktoś z was coś powiedzieć czy może się mu coś stać albo coś takiego ? Po prostu został skrecony i zamontowany w pojeździe. 

  • Moderator
Opublikowano
1 godzinę temu, Emig napisał:

Warte to coś?

dobre, kup TRICOLORA i jedziesz. Zrobienie przedniej szyby to jakies 10 minut.

Opublikowano

Domel myślałem, aby użyć rupesa da. Trzeba maskowac folia cały samochód?

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
7 godzin temu, Mateusz65 napisał:

 

 

A jeszcze mam pytanie bo ostatnio w pracy nie był sklejony silikonem sterownik silnika, i tak został zamontowany do samochodu, oczywiście po rozklejeniu go wcześniej i robocie nie został sklejony i właśnie zamontowany. I może ktoś z was coś powiedzieć czy może się mu coś stać albo coś takiego ? Po prostu został skrecony i zamontowany w pojeździe. 

W mojej ocenie powinien być sklejony. Silikon bedzie tu również pełnił funkcję uszczelnienia przed wilgocią. Użyj silikonu neutralnego.

  • Moderator
Opublikowano
7 godzin temu, Emig napisał:

Domel myślałem, aby użyć rupesa da. Trzeba maskowac folia cały samochód?

według mnie nie ma sensu maszynowo babrać się tym cleanerem po szybie.

on fajnie doczyści i przygotuje powierzchnie pod NW.

Ja biorę tricolora i po chwili szybka gotowa. To jest cleaner a nie pasta scierna czy tam polishowa etc etc

Ale to tylko moja opinia :)

Opublikowano
11 godzin temu, Emig napisał:

Serio. Z tego co widziałem to większość używa właśnie softa lub carpro. A także na forum gdzieś czytałem,że lepszy jest carpro(usuwa więcej rys).
Poza tym większość produktów autoglyma, która testowałem była przeciętna

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
 

To dziwne u mnie autoglym przeciętnie się nie sprawował jak choćby np.tire dressing,zapach rewelka,psikasz,wycierasz i gitara niczego innego do opon nie używam a już o car glass nie wspomnę.No ale o gustach się niby nie dyskutuje;)

Opublikowano

@Emig, CarPro CeriGlass doskonale radzi sobie z usuwaniem osadów, mocno przywartych zanieczyszczeń, a zastosowany z padem filcowym usuwa drobne zarysowania szyby. Świetny przykład z usuwania śladów po nieumiejętnym odśnieżaniu.

AG Car Glass Polish używam do regularnego czyszczenia szyb z osadów po kamieniu, resztek mocno przywartych zabrudzeń z którymi nie radzi sobie chemia i czyszczenia szyb we wnętrzu z tłuszczu, który dość często wyłazi z nawiewów. 

  • Moderator
Opublikowano
25 minut temu, Slovak napisał:

AG Car Glass Polish używam do regularnego czyszczenia szyb z osadów po kamieniu, resztek mocno przywartych zabrudzeń z którymi nie radzi sobie chemia i czyszczenia szyb we wnętrzu z tłuszczu, który dość często wyłazi z nawiewów. 

nic dodać nic ująć. dokładnie.

  • Moderator
Opublikowano
32 minuty temu, Kozaa napisał:

A jak się mają te produktu do tlenku ceru? Chodzi o komfort pracy i efekt.

totalnie dwa rozne produkty i zastosowania.

AG to cleanerek.

Tlenek Ceru to ścierny produkt. Brudzi i długo trzeba nim pracować, żeby osiągnąć jakiś efekt.

 

 

 

 

Opublikowano

Oglądałem. Liczyłem, że Autoglym też potrafi coś zetrzeć, żeby się właśnie tak nie brudzić. Dzięki!

Opublikowano
3 godziny temu, Kozaa napisał:

Oglądałem. Liczyłem, że Autoglym też potrafi coś zetrzeć, żeby się właśnie tak nie brudzić. Dzięki!

Jeśli oczekujesz zadowalającego efektu to CarPro CeriGlass, ściągnie z szyby sporo drobnych zarysowań w połączeniu z padem filcowym na rotacji, ale również potrzeba czasu i bardzo mało brudzi w porównaniu z tlenkiem ceru. Ręcznie osiągniesz taki sam efekt jak po AG. Podobny produkt do CP ma również w swojej ofercie Sonax, nawet @krd robił jego test. 

  • Super 1
Opublikowano

Może i durne, ale moja wątpliwość jest sprecyzowana, a nie ogólna.

Otóż mówi się, że się nie woskuje w niskich temperaturach, bo spada trwałość. A ja myślałem, żeby jutro liznąć auto, oczywiście po pełnej dekontaminacji. 6 stopni zapowiadają, czyli pewnie będzie troszkę więcej, no i sucho. Jestem spokojny o docieranie, bo wosk z tych dobrze docierających się. Oczywiście po dokumentnym wyschnięciu.

No więc pytanie: jakiż to tajemny mechanizm zmniejsza tę trwałość, gdy zachowuje się wszelkie zasady i kładzie na przygotowaną karoserię?

Opublikowano

Wracajac do ag cgp i tlustych szyb od wewnatrz.. Najpierw myjemy szybe zwyklym plynem do szyb nastepnie glass polish i tyle czy na koniec ipa?

A pytanie nr 2 temat walkowany ale nikt konkretow nie podal. Obecnie do dywanikow gumowych uzywam sg trim restorer (pisze juz o odswiezeniu) ale guma jest dosc sliska. Ktos tu wspominal o carpro perl i aplikacji na mokra gume. Faktycznie daje rade? A moze adbl black water lub gs black mamba? Obie mozna aplikowac na mokro. Jak myslicie testowal ktos? 

Opublikowano

@MlodyKoguT, samo wyczyszczenie AG Car Glass Polish wystarczy. Nakładasz produkt za pomocą aplikatora z mikrofibry, pozostawiasz do wyschnięcia i dokładnie polerujesz mikrofibrą. Osobiście polecam mikrofibrę z krótkim włosiem.

Polecam użycie Perl'a rozrobionego 1:5 na dywanikach i przetarcie po wyschnięciu za pomocą mikrofibry. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.