Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No zobaczymy także dlatego chce się doszkolić najpierw na jakiejś masce czy coś. Mam gdzieś pastę Farecla G3 i mleczko nabłyszczające BOLL ale chyba tym zestawem szczególnie Fareclą trzeba umieć pracować :/ 

Opublikowano
25 minut temu, Alfa47 napisał:

No zobaczymy także dlatego chce się doszkolić najpierw na jakiejś masce czy coś. Mam gdzieś pastę Farecla G3 i mleczko nabłyszczające BOLL ale chyba tym zestawem szczególnie Fareclą trzeba umieć pracować :/ 

Kup perfect finisha i leć po kolei na miękkim padzie złap trochę wprawy, jak Ci będzie mało, załóż średni pad NAT albo one stepowy od royala.

Jak nadal będzie Ci mało cięcia dokupisz koch 8.02.

 

Sam PF da Ci sporo możliwości finishu a czasami one step.

A zestaw z 8.02 to i kilkoma padami do tego już oblecisz niemal wszystkie lakiery jakie napotkasz.

No chyba że będą lakiery ceramiczne to nawet mocniejszą pastę niż kocha i futro w ruch.

Opublikowano

Witam jakiś dobry miesiąc temu malowałem zderzak . Dzisiaj po myciu auta oto taki feler. Tak wiem lekko odstaje ponieważ był kupiony od diesla i ropa go trochę odkształciła ale mniejsza. Co mogę zrobić w tej sytuacji?. Lakiernik spartaczył robotę? 42b0dd2677f7ff8bmed.jpg

  • Moderator
Opublikowano

odtłuścić i na wykałaczkę bądź mini pędzelek do farbek i zrobić zaprawkę  i zapomniec :P

może nie domatował i zle związało z podłożem

moze cos uderzyło kamień, patyk i odskoczyło rożnie bywa  nie zawsze musi byc wina lakiernika

Opublikowano

Mam wrazenie, ze bedzie to szlo dalej... Oby to bylo tylko wrazenie.

Gdyby mnie to spotkalo pewnie zdemontowal bym zderzak do tej pracy... Po organoleptycznym zbadaniu calego defektu podjal bym decyzje o sposobie naprawy. Musisz zobaczyc czy nie bedzie szlo dalej. Jesli byloby dobrze ja chyba zrobilbym zaprawke zgodnie ze sztuka (przypadki opisywane na forum) i w tak duzym ubytku nie bawil bym sie wykalaczka. Mozna pokusic sie o odciecie przy krawedzi... Przede wszystkim zobacz czy lakier dalej nie bedzie odchodzil.

Troche zabawy ale efekty beda bardzo dobre.

 

PS: Tak na szybko pewnie demontaz zderzaka... Lakier dobrac w sprayu albo mala ilosc w pistolet. Przygotowac powierzchnie (ten maly kawalek). Lacznie z oklejaniem reszty i polakierowac... Papier wodny i korekta. Pewnie lanie siadze.

 

 

Opublikowano

Chyba raczej będzie się dalej odkruszał. Czyli co jechać do niego i żądać poprawy? A i jeszcze jedno da radę delikatnie opalarką podgrzać zderzak i go ładnie naprostować?

 

Opublikowano
11 minut temu, dawid123l1 napisał:

Chyba raczej będzie się dalej odkruszał. Czyli co jechać do niego i żądać poprawy? A i jeszcze jedno da radę delikatnie opalarką podgrzać zderzak i go ładnie naprostować?

 

Próbowałem sam takiego sposobu opalarką, nie pójdzie, a jeszcze możesz sobie tylko szkode tym opalaniem zrobić :) 

Opublikowano

Ale jeśli zderzak jest koślawy i ciągle pracuje/dotyka błotnika to nic dziwnego że się coś ukruszyło i wtedy nie szukałbym winy w lakierniku tylko w złym spasowaniu. Trzeba było kupić prosty zderzak to nie byłoby problemu.

Opublikowano
6 minut temu, Fredi88 napisał:

Ale jeśli zderzak jest koślawy i ciągle pracuje/dotyka błotnika to nic dziwnego że się coś ukruszyło i wtedy nie szukałbym winy w lakierniku tylko w złym spasowaniu. Trzeba było kupić prosty zderzak to nie byłoby problemu.

Taki kupiłem lekko odkształcony od ropy ale jest przymocowany dobrze tylko lekko odstaje więc chyba za bardzo to on nie pracuje chyba że się mylę . 

Opublikowano

Jak na moje (tyle co ze zdjęcia widzę) to dotyka błotnika. Możesz malować 100 razy i bd to samo. Uwierz mi że możesz go zabetonować a i tak buda pracuje. Jak na moje albo dopasować zderzak, albo inny kupić w innym przypadku będzie to samo.

Opublikowano

Cześć, znacie jakiś tester (niewielka pucha) dobrego wosku do czarnego lakieru, VAG? Używałem FK Hi-Temp 1000p i był bardzo fajny, trwały itd. ale teraz chciałbym coś specjalnie pod lakier, żeby wydobyć głębie, jednocześnie nie potrzebuję wielkiej puchy. Będę wdzięczny za pomoc :-)

Opublikowano
35 minut temu, Killaz napisał:

Cześć, znacie jakiś tester (niewielka pucha) dobrego wosku do czarnego lakieru, VAG? Używałem FK Hi-Temp 1000p i był bardzo fajny, trwały itd. ale teraz chciałbym coś specjalnie pod lakier, żeby wydobyć głębie, jednocześnie nie potrzebuję wielkiej puchy. Będę wdzięczny za pomoc :-)

Jesli gdzies uda Ci sie jeszcze znalezc,to fajne pod taki kolor i zarazem trwale sa testerki od AW ;)

Opublikowano

Witam dzisiaj nakładam wosk i cleaner duraglossa 601 i 105 . Niestety pomyliłem butelki i przed 601 położyłem 105 ...

105tkę spolerowałem położyłem 601 i znowu (bez polerowania) nałożyłem 105 i aktualnie czekam 2h przed ostatecznym polerowaniem.

I mam pytanie czy dobrze naprawiłem ten błąd ? planowałem jutro dać drugą warstwę 105 i zostawić samochód na tydzień do garażu (teraz jest w nim 15stopni)

Proszę o rady chcę żeby wosk wytrzymał jak najdłużej .

 

 

Opublikowano

Panowie jak się ma glinka valet pro orange do bilt hamber Soft ? Ktoś miał obie glinki ? Miałem zawsze bilt hamber Soft i chciałem kupić odpowiednik tej glinki .

 

Drugie pytanie. Gdzie znajdę dobrego lakiernika w woj opolskim, ewentualnie woj śląskie ?

 

Wysłane z mojego LG-H850 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

  • Moderator
Opublikowano
15 minut temu, flatron007 napisał:

Dzisiaj dostałem ADBL SSW i zastanawiam się czy jest sens zastosować go na 1,5 miesięczny DG 601 + 105?

tak

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.