Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co do wypłukiwania pre spray-a w praniu ekstrakcyjnym żeby powierzchnia po wyschnięciu była miękka i przyjemna w dotyku? 
 

Dotychczas stosowałem

pranie - maxifi master pre spray

płukanie -  maxifi power rinse 

Opublikowano

@analyzatorjeśli znajdziesz z tego rodzaju pasujący do swojej  myjki to na pewno będziesz zadowolony:) stalowy oplot sprawia że wąż jest trochę cięższy ale nie ma opcji że się skręci,dodatkowym plusem są osłony na zakuwkach dzięki którym same miejsca zakucia nie są tak narażone na zginanie a tym samym na uszkodzenie:) bierz śmiało!

Opublikowano

@jelinski17 czyli powiedzmy jak jest gumowy i ma pojedynczy stalowy oplot to znaczy że okej? 

Nie mam żadnego zwijaka i wąż zazwyczaj zwijam dookoła rączki myjki. Ten mój plastikowy normalnie zachowuje się jak sprężyna i czasami potrafi mi wyskoczyć. Z jakiegoś powodu przy 12 m jak chodzę i myję auto to robią mi się kółeczka.

Tego unikne?

Pewnie przerobiłeś trochę tych węży. Ten twój ulubiony najulubieńszy to jaki model?

Opublikowano

@analyzator wąż ze stalowym oplotem jest sporo cięższy i nie ma tej "pamięci kształtu"co w parcianym oplocie więc nie ma opcji że będą robiły się kółeczka i będzie się sam rozwijał. Ja mam akurat naście lat Karchera HD 6/13 i mi najlepiej sprawdzila się alfagomma,miałem oryginał ale nie wytrzymał zbyt długo,potem Stomil ale dosyć szybko przetarł się od kostki,i ostatnie kilka lat w/w , do tego końcówka do pistoletu na łożysku i nie ma problemu ze skręcaniem:)

  • Lubię to 1
Opublikowano

Hej ekipa, jestem w miarę ogarnięty jeśli chodzi o polerowanie lakieru, a moje pytanie dotyczy regularnego, np 2 razy w roku co roku finishowego liźnięcia miękkiego lakieru - czy takie zabiegi, powtarzane regularnie przez np 10 lat doprowadzą do znacznego ściągnięcia klaru, czy może taki finisz na miękkej gąbce to tylko powierzchniowe "liźnięcie", usuwająca znikomą jego ilość? 

Chodzi mi tylko o takie liźnięcie, aby zlikwidować mikro mikro ryski, widziane jedynie w mocnym punktowym świetle, pod odpowiednim kątem.

Opublikowano

Czy tego typu zmatowienie da radę wyciąć, czy już tylko lakierowanie?

20240206_134211_resized.jpg.58cb94652464575cdba623e9ee8f3f9f.jpg

20240206_134200_resized.jpg.830b02e7a079b355d8ef81f9511e2ed0.jpg

20240206_134221_resized.jpg.cc256f05ccffafb1eba4672f2dcd1d42.jpg

Opublikowano

Przyczyn niestety właścicielka nie jest w stanie podać, Zobaczę co ze zdjęciami da się jeszcze zrobić. Wygląda na mocno zdegradowany klar, błotnik plastikowy i nawet nie mam jak zmierzyć grubości lakieru, podobno auto w oryginalnym lakierze

Opublikowano

Jeśli to tylko uszkodzenie zewnętrzne, mające grubość nie większą niż grubość klaru to nie powinno być żadnego problemu. 

Jeśli to uszkodzenie całości struktury to dupa. 

Dasz radę jakieś makro zdjęcie zrobić? 

Opublikowano

Lepiej tego nie umiem zrobić d926823d2a4b6d1e764aa80bedf2ce8e.jpg9ce185ad6527b9ae660425850bb4150c.jpga6e53eae7dff4c21fa357719779e7da1.jpg

Wysłane z mojego SM-S916B przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Dzięki panowie. Trzeba będzie podjąć ryzyko, problem w tym ,że to nie jedyny mankament auta. Jak dojdzie lakierowanie błotnika to też cieniowanie maski i drzwi, więc wyjdą kosmiczne kwoty. A jak ruszę ten błotnik i nie wyjdzie to nie będzie odwrotu

Wysłane z mojego SM-S916B przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ryzyko żadne. 

Jeśli to uszkodzenie tylko z zewnątrz to zobaczysz to pod maszyną od razu. Wtedy może być tylko lepiej. 

Jeśli to uszkodzenie całej struktury to i tak gorzej nie będzie. 

  • Lubię to 1
Opublikowano

Obstawiam, że to wyprowadzisz i za chwilę będzie to samo. Moim zdaniem jedynym ratunkiem dla tego elementu jest powtórne lakierowanie.

Wysłane z mojego RMX3370 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Koledzy, jak sprawdzić, ile mikronów mogę bezpiecznie ściągnąć na powtórnie lakierowanym aucie, żeby nie przepolerować się do fabrycznego lakieru (położony lakier na lakier)?

Opublikowano
Koledzy, jak sprawdzić, ile mikronów mogę bezpiecznie ściągnąć na powtórnie lakierowanym aucie, żeby nie przepolerować się do fabrycznego lakieru (położony lakier na lakier)?
Nie sprawdzisz tego. Jedynie jak masz fabryczny lakier to możesz coś wywnioskować po grubości lakieru, wiedząc ile mniej więcej wynoszą fabryczne grubości.
To ile będzie bezbarwnego zależy od lakiernika. Jedni robią oszczędnie, inni na bogato. Trzeba po prostu robić z głową i tyle.
  • Lubię to 3
Opublikowano

Szanowni,

Pierwszy raz mam auto z tapicerka skórzaną. Passat w alcantarze i skórze. To i to czarne.

Co polecicie do czyszczenia i konserwacji?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.