nexx Opublikowano 3 Lutego Zgłoś Opublikowano 3 Lutego Co do wypłukiwania pre spray-a w praniu ekstrakcyjnym żeby powierzchnia po wyschnięciu była miękka i przyjemna w dotyku? Dotychczas stosowałem pranie - maxifi master pre spray płukanie - maxifi power rinse
jelinski17 Opublikowano 3 Lutego Zgłoś Opublikowano 3 Lutego @analyzatorjeśli znajdziesz z tego rodzaju pasujący do swojej myjki to na pewno będziesz zadowolony:) stalowy oplot sprawia że wąż jest trochę cięższy ale nie ma opcji że się skręci,dodatkowym plusem są osłony na zakuwkach dzięki którym same miejsca zakucia nie są tak narażone na zginanie a tym samym na uszkodzenie:) bierz śmiało!
analyzator Opublikowano 3 Lutego Zgłoś Opublikowano 3 Lutego @jelinski17 czyli powiedzmy jak jest gumowy i ma pojedynczy stalowy oplot to znaczy że okej? Nie mam żadnego zwijaka i wąż zazwyczaj zwijam dookoła rączki myjki. Ten mój plastikowy normalnie zachowuje się jak sprężyna i czasami potrafi mi wyskoczyć. Z jakiegoś powodu przy 12 m jak chodzę i myję auto to robią mi się kółeczka. Tego unikne? Pewnie przerobiłeś trochę tych węży. Ten twój ulubiony najulubieńszy to jaki model?
jelinski17 Opublikowano 3 Lutego Zgłoś Opublikowano 3 Lutego @analyzator wąż ze stalowym oplotem jest sporo cięższy i nie ma tej "pamięci kształtu"co w parcianym oplocie więc nie ma opcji że będą robiły się kółeczka i będzie się sam rozwijał. Ja mam akurat naście lat Karchera HD 6/13 i mi najlepiej sprawdzila się alfagomma,miałem oryginał ale nie wytrzymał zbyt długo,potem Stomil ale dosyć szybko przetarł się od kostki,i ostatnie kilka lat w/w , do tego końcówka do pistoletu na łożysku i nie ma problemu ze skręcaniem:) 1
powerf Opublikowano 5 Lutego Zgłoś Opublikowano 5 Lutego Hej ekipa, jestem w miarę ogarnięty jeśli chodzi o polerowanie lakieru, a moje pytanie dotyczy regularnego, np 2 razy w roku co roku finishowego liźnięcia miękkiego lakieru - czy takie zabiegi, powtarzane regularnie przez np 10 lat doprowadzą do znacznego ściągnięcia klaru, czy może taki finisz na miękkej gąbce to tylko powierzchniowe "liźnięcie", usuwająca znikomą jego ilość? Chodzi mi tylko o takie liźnięcie, aby zlikwidować mikro mikro ryski, widziane jedynie w mocnym punktowym świetle, pod odpowiednim kątem.
t.sienkiewicz91 Opublikowano 5 Lutego Zgłoś Opublikowano 5 Lutego @powerf takie liźnięcie to moim zdaniem nie zdejmie więcej niż 1 może dwa mikrony.
booohal Opublikowano 5 Lutego Zgłoś Opublikowano 5 Lutego Jaki znacie najtwardszy pad 75-80mm z pianki zamkniętokomórkowej?
sparco0 Opublikowano 5 Lutego Zgłoś Opublikowano 5 Lutego @booohal grafitowy slash nat, niebieski royal air 1
AndrewZS Opublikowano 6 Lutego Zgłoś Opublikowano 6 Lutego Czy tego typu zmatowienie da radę wyciąć, czy już tylko lakierowanie?
Gozdziu23 Opublikowano 6 Lutego Zgłoś Opublikowano 6 Lutego 30 minut temu, AndrewZS napisał(a): Czy tego typu zmatowienie da radę wyciąć, czy już tylko lakierowa Lotera, moze tak moze nie. Raczej nie 1
booohal Opublikowano 6 Lutego Zgłoś Opublikowano 6 Lutego Zależy co jest przyczyną tego zmatowienia. Z tego zdjęcia raczej ciężko to stwierdzić.
AndrewZS Opublikowano 6 Lutego Zgłoś Opublikowano 6 Lutego Przyczyn niestety właścicielka nie jest w stanie podać, Zobaczę co ze zdjęciami da się jeszcze zrobić. Wygląda na mocno zdegradowany klar, błotnik plastikowy i nawet nie mam jak zmierzyć grubości lakieru, podobno auto w oryginalnym lakierze
booohal Opublikowano 6 Lutego Zgłoś Opublikowano 6 Lutego Jeśli to tylko uszkodzenie zewnętrzne, mające grubość nie większą niż grubość klaru to nie powinno być żadnego problemu. Jeśli to uszkodzenie całości struktury to dupa. Dasz radę jakieś makro zdjęcie zrobić?
AndrewZS Opublikowano 6 Lutego Zgłoś Opublikowano 6 Lutego Lepiej tego nie umiem zrobić Wysłane z mojego SM-S916B przy użyciu Tapatalka
Robak Opublikowano 6 Lutego Zgłoś Opublikowano 6 Lutego Trzeba brać rotację i jechać, inaczej się nie dowiesz. 1
booohal Opublikowano 6 Lutego Zgłoś Opublikowano 6 Lutego No niestety. Wcześniej liznąłbym p2500/3000 dla ułatwienia pracy. 1
AndrewZS Opublikowano 6 Lutego Zgłoś Opublikowano 6 Lutego Dzięki panowie. Trzeba będzie podjąć ryzyko, problem w tym ,że to nie jedyny mankament auta. Jak dojdzie lakierowanie błotnika to też cieniowanie maski i drzwi, więc wyjdą kosmiczne kwoty. A jak ruszę ten błotnik i nie wyjdzie to nie będzie odwrotu Wysłane z mojego SM-S916B przy użyciu Tapatalka
booohal Opublikowano 6 Lutego Zgłoś Opublikowano 6 Lutego Ryzyko żadne. Jeśli to uszkodzenie tylko z zewnątrz to zobaczysz to pod maszyną od razu. Wtedy może być tylko lepiej. Jeśli to uszkodzenie całej struktury to i tak gorzej nie będzie. 1
Mumins Opublikowano 6 Lutego Zgłoś Opublikowano 6 Lutego Obstawiam, że to wyprowadzisz i za chwilę będzie to samo. Moim zdaniem jedynym ratunkiem dla tego elementu jest powtórne lakierowanie.Wysłane z mojego RMX3370 przy użyciu Tapatalka
imola33 Opublikowano 6 Lutego Zgłoś Opublikowano 6 Lutego Koledzy, jak sprawdzić, ile mikronów mogę bezpiecznie ściągnąć na powtórnie lakierowanym aucie, żeby nie przepolerować się do fabrycznego lakieru (położony lakier na lakier)?
bienek Opublikowano 6 Lutego Zgłoś Opublikowano 6 Lutego Koledzy, jak sprawdzić, ile mikronów mogę bezpiecznie ściągnąć na powtórnie lakierowanym aucie, żeby nie przepolerować się do fabrycznego lakieru (położony lakier na lakier)?Nie sprawdzisz tego. Jedynie jak masz fabryczny lakier to możesz coś wywnioskować po grubości lakieru, wiedząc ile mniej więcej wynoszą fabryczne grubości. To ile będzie bezbarwnego zależy od lakiernika. Jedni robią oszczędnie, inni na bogato. Trzeba po prostu robić z głową i tyle. 3
Syrio Opublikowano 7 Lutego Zgłoś Opublikowano 7 Lutego Szanowni, Pierwszy raz mam auto z tapicerka skórzaną. Passat w alcantarze i skórze. To i to czarne. Co polecicie do czyszczenia i konserwacji?
majkel207kj Opublikowano 7 Lutego Zgłoś Opublikowano 7 Lutego Pomoże ktoś, pleśń na alkantarze, co dać na to?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się