Skocz do zawartości

Co dzisiaj zrobiłeś przy swoim aucie 3?


Rekomendowane odpowiedzi

31 minut temu, Fredi88 napisał:

Ja się niestety za mocno podpaliłem na początku... o ile aplikacji czy zapachowi (mam wersję Ko Samui) nie można kompletnie nic zarzucić - jest bajeczna. Look też bardzo przyjemny to trwałość lipna niestety. Liczyłem że poleży to choć półtora miecha a tu po 3 tygodniach nie ma nic, mimo podbicia QD HI76. Dodam że kładłem na dedykowany cleaner. Sam qdek też mnie nie urzekł. Bardzo ceniłem sobie softa99 kiwami ale look był ciut plastikowy i dotarcie wymagało dużo uwagi jak na letniaka. Teraz po przesiadce na Petesa 53 mam chyba to czego szukałem 🙂

Mówisz o FW?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, menior napisał:

@ghost jak z trwaloscia BH dsw? Przelezy spokojnie zime czy raczej ciezko….jest mega tani,a fusso/Colli juz mnie nudzi 

dużo więcej pracowałem z BH Finis, ale DSW powinien dać radę, tak mniej więcej wytrzymuje 70-80% z tego co S99 Fusso,

oba polecam myś ręcznie szamponami pH neutral, sprawdzone, że proszek z myjni skrócił ich żywotność

 

Mnie Fusso też znudzilo, dlatego na zimę będzie w tym roku Moonlight.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Kozaa napisał:

Chyba jestem jedyny, na którym look po Pete'sie nie zrobił wrażenia. Ale aplikacja prima sort! 😂

Cóż... czynników może być wiele 🙂 wystarczy choćby bardziej pochmurny dzień i już będziesz odbierał inaczej dany wosk. Kwestia też tego co miałeś przed i jak długo. Tak jak mówię... mi aplikacja, docieranie i zapach odpowiadają zarówno w P53 jak i HI76. Trwałość dam znać jak zacznie petes słabnąć ale już po 2 tygodniach widzę, że jest dużo lepiej niż z HI76. Tam po 2 tyg było już mega kiepsko kiedy przy petesie mam piękne wciąż krople. Nie są to takie perełki do jakich przyzwyczaił nas soft99 ale i tak są ładne kształtne. Jestem w stanie zrezygnować z mega kropel (na bdb krople 🙂 ) na rzecz docierania bo to w kiwami mi kompletnie nie leżało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrzuciłem cały pas przedni w samochodzie, żeby wydostać oryginalną 17-letnią chłodnicę w samochodzie. Przewody nie ruszane od nowości więc spędziłem na wymianie 5 godzin. Zalane oryginalnym płynem VW G13 w proporcjach 1:1. Mam nadzieję, że kolejne 10 lat wytrzyma 😄 Zamontowana chłodnica NRF, więc sprawdzę, jak się będzie sprawowała, , jest grubsza niż oryginalna oraz ma większe przerwy między lamelkami ( czy jak to się dokładnie nazywa) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj na fajrant autko umyte, maska liźnięta niebieską gąbką Lake Country z pastą Optimum Hyper Polish, a następnie zabezpieczona pół na pół Kisho Top 24 Plus oraz Tevo Buff Coat. Wnioski niebawem 🙂 system polerski Optimum naprawdę jest świetny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, ghost napisał:

znam jeden z tych trzech, i obstawiam, że bh dsw jest najłatwiejszy w aplikacji,

cc da najlepszy look,

jodido jest największym egzotykiem, mimo że z naszego rynku

Zgadza się 😉 
BH DSW aplikacja, docieranie naprawdę bezproblemowe
Prostaff Wax Gold - śliskość lakieru na najwyższym poziomie, mocne przyciemnienie i super look. Aplikacja za to bardziej wymagająca i ogólne trochę gorsza wydajność puszki przy japońskim nakładaniu.
Jodido - Po wystawieniu chwilę na słońce nie było problemu z aplikacją. Dotarcie po 40 min - żadnych problemów. Głębia widocznie podkreślona. Wydajność wosku poprzez swoją strukturę baardzo duża. Praktycznie ciężko zauważyć ze coś ubyło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Grzechu23 napisał:

Jodido - Po wystawieniu chwilę na słońce nie było problemu z aplikacją. Dotarcie po 40 min - żadnych problemów. Głębia widocznie podkreślona. Wydajność wosku poprzez twoją strukturę baardzo duża. Praktycznie ciężko zauważyć ze coś ubyło.

Aplikowałeś jodido na słońcu? Może to jest sposób na ten wosk 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Birkhof napisał:

Aplikowałeś jodido na słońcu? Może to jest sposób na ten wosk

Nie nie. Autko chłodne w cieniu. Przed woskowaniem wystawiłem samą puszkę na słońce w celu lekkiego podgrzania 😉 
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Michał126 napisał:

@Birkhof, w porównaniu do znakomitej większości aut poruszających się po drogach - było sterylnie :mrgreen:

No to fakt, obudowany od spodu jak średniowieczny zamek. Na pewno nie miałem takiej sieczki jak @Eryczek 😄

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tydzień temu przygotowałem zimówki do sezonu. Za chwilę będzie 500+, więc mogę nie mieć później czasu:)

Gumy ogarnięte Excede Tire & Rubber i potraktowane GS Black Mamba Shine (strona wewnętrzna) i Tenzi PR (strona zewnętrzna). Jakoś ostatnio mat na oponach bardziej do mnie przemawia. Mazane aplikatorami od Lare i MajFrenda.

Felgi oczyszczone Excede UWC, IPA-cleaner i maźniete BSD - strasznie fajną ma nutę zapachową 🙂

* - stanu felg (korozja) nie komentujemy. To ich ostatni sezon u mnie. Będę szukał alu, albo ori-stal w git stanie.

sJum36-v20m6TtAnclSQCQppMFRjfJI7192x6eqb

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Michał126 Ustawiona geometria i zbieżność już w serwisie, dlatego wymieniłem całe półosie bo po takim przebiegu i tak by już długo nie pojeździły, a przeguby wewnętrzne już zaczęły się odzywać, więc za jednym razem całość i potem ustawienie w serwisie, i teraz czekam tylko na 2 października żeby oddać samochód do blacharza/lakiernika, i na ten rok to będzie koniec inwestycji w 17 letni samochód 😄 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@mrsjackdan, bardzo podobne inwestycje poczyniłem niedawno w 13-letni samochód z tym samym zawieszeniem. :mrgreen: Drążki kierownicze Lemförder, przeguby wewnętrzne Spidan - to brałem, bo to producenci oryginałów. Na zewnętrzne poskąpiłem i wziąłem Metelli, to po roku niby mają lekko popękane osłony... dziwne.

Na ten rok... dobrze powiedziane, gdy ma się doświadczony samochód. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.