Skocz do zawartości

Cała aktywność

Kanał aktualizowany automatycznie

  1. Dzisiaj
  2. 1:20 i zrób wszystko żeby mgiełka nie poszła na szybę. Znając życie mgła na pewno pójdzie i masz po temacie. Polecam produkt na rękawicę w dużej ilości, rozprowadzić i po 30s powtórzyć, płukanie i umyć panel neutralnym szamponem.
  3. @alexander.p rzadka fura. Podoba mi się Legend. Zadowolony? Ile ją masz?
  4. @Detacar wet look i szkiełko to dwa zupełne pojęcia. Szkiełko jest pożądane przy np. srebrnym lub ogólnie pasuje do metalicznych lakierów, natomiast wet look zrobi robotę na lakierach uni, zwłaszcza czerwonym. Na wosk oparty na carnaubie tylko qd z carnaubą - sio2 daje raczej szklistość (ja to nazywam zimnym wyglądem), a naturalne woski jak carnauba czy montana dają głębię i wet look (ciepły wygląd)
  5. Jak się ma ta mieszanka Sonax BSD z ECH2O do np. Poorboy’s World Quick Detailer Plus, Zymol FG lub CarPro Elixir, czy ktoś miał możliwość porównania? Czy na wosk Pete’s 53 jest sens stosować coś z SiO2 czy zdecydowanie trzymać się QD z Carnaubą? Zależy mi na szklistości. Choć tzw. wet look to chyba to samo co ta szklistość.
  6. Stężenie 1:15 może być za mocne. Spróbuj 1:30 lub 1:50 na początek. Pracuj panel po panelu i dobrze wypłucz.
  7. Przetarłem rodzicom auto przed jutrzejszym wyjazdem na wesele + dressingi na plastiki i opony. Absolute na czarnym lakierze wymiata. Ile wytrzymuje mohs w jednej warstwie, a ile w dwóch? Warto dorzucić skina? Słyszałem, że skin jest problematyczny w aplikacji, prawda to?
  8. Wrzuciłem opony na felgi, ultracoat na oponki i jutro montaż
  9. Dlaczego wybrać CITRINE Traffic Film Remover? Usuwa najtrudniejsze zabrudzenia Skuteczny nawet w dużym rozcieńczeniu Bezpieczny dla wszystkich elementów karoserii
  10. Dlatego nie lubię i chyba nigdy nie polubię za bardzo sierściuchów [emoji14] Jak już mówiłem, jestem fanem tego wątku. Profesjonalizm w każdym calu. Chapeau bas. Alcantara wygląda pięknie. Wprawdzie jest trochę niepraktyczna, ale w sumie ramki się dotyka, więc pewnie będzie git. Wizualnie na duży plus. Wyryte w skale z S20 FE 5G
  11. Z cyklu małe rzeczy a cieszą. Planowanie zmian i grzebanie przy aucie to najlepszy relaks. Temat kierownicy dalej mnie męczył, więc wpadłem na poniższy pomysł - blenda w alcantarę aby pasowała do mieszków i trochę ociepliła ten plastikowy look kierownicy. Mi się bardzo podoba efekt. Przy okazji polecam Dafox - profeska. Trochę słabe światło ale widać o co chodzi. Chyba jeszcze podłokietnik pójdzie w obszycie - na szczęście mam oryginalny z plastikowej skóry więc nie szkoda. Jakiś kot pobiegał po masce robiąc rysy. Nie ma tego złego. Przyleciałem całość pastą DIY i wrzuciłem świeży wosk na maskę. Mechanicznie wrzuciłem regulowany wodzik do short shiftera. Miałem z nim trochę przebojów, bo zepsułem gwint ale zestaw heli coil pomógł ogarnąć temat. Przy okazji pod maską delikatna kosmetyka. Ogarnąłem śruby od mc personów, wyczyściłem porządnie „gniazda” na uchwyty maski i odkurzyłem całość. W drodze jest też clutch stop - nie trzeba będzie tak głęboko wciskać pedału sprzęgła przy zmianie biegów. Pozdro
  12. @Gardor właśnie przed chwilą zacząłem czytać o Admire, dzięki za podpowiedź.
  13. Kup sobie Cleantle Admire albo Gyeon Mohs evo zdecydowanie prostsze w aplikacji niż Aqua graphene. Sporo aplikowałem Aqua Graphene i niczym mnie nie porywa tak szczerze po jakimś czasie.
  14. Czy myślicie że Aqua Graphene sprawdzi się na czerwonym lakierze Mazdy? Czy jeśli kładłem już kiedyś powłokę to ogarnę Aque?
  15. Hej, Na moim samochodzie mam położoną ceramikę, która ma jeszcze niecały rok. Około 3 tygodnie temu przeprowadziłem jej 'domowy serwis', czyli użycie piany, mycie na dwa wiadra (Neoxal 737), Tar Remover i Iron. Większość zanieczyszczeń udało mi się z lakieru usunąć i przywrócić działanie powłoki. Niestety na lakierze (maska, klapa, dach, sporadycznie na drzwiach) oraz na przedniej i tylnej szybie pozostało wiele plam po wodzie, które chcę usunąć. W tamtym momencie nie miałem pod ręką WSR, więc na razie zostawiłem to tak, a teraz planuję ponownie umyć auto, tym razem używając kwaśnego szamponu ED Apple Mint i jako prewash BH TOUCH LESS. Podczas researchu doszedłem do wniosku, że najlepszym i najbardziej ekonomicznym produktem do tego będzie AQUA APC SOUR rozcieńczony 1:15(?) w Work Stuff Work Bottle. Plan działania wygląda tak: Po właściwym myciu nakładam preparat na każdy element pojedynczo, pozostawiam na 1 minutę, następnie wypracowuję rękawicą lub fibrą i spłukuję. Na koniec nakładam pianę, pozostawiam na chwilę i jeszcze raz dokładnie spłukuję samochód, aby wszystko dokładnie wymyć. Będę to robił na dworze, z rana, więc wilgotność powinna być dość wysoka. Czy w takim rozcieńczeniu mogę aplikować preparat na zderzak, plastikowe elementy oraz szyby? Lakier jest mocno pastelowy, więc plamy są widoczne tylko pod odpowiednim światłem/kątem, dlatego planuję umyć każdy element tym APC, aby mieć pewność, że niczego nie pominąłem. Wiem, że to APC może narobić sporo kłopotów, więc chciałbym się upewnić, czy ten plan jest właściwy. Jeśli możecie podzielić się swoim doświadczeniem, jak można to zrobić bezpiecznie, będę wdzięczny. Pozdrawiam!
  16. Sam osobiście nigdy nie miałem takiego przypadku, bo nigdy nie stosowałem żadnych innych środków niż te dedykowane do ekranów. Znam za to 2 przypadki gdzie właściciele aut rzeczywiście jakąś chemią do czyszczenia wnętrz zdjęli powłokę. Ja używam płynu z Tenzi, zarówno w aucie jak i na monitorach, telewizorach. Jest tani jak barszcz i do tego skuteczny.
  17. ja osobiscie wole 500ml no chyba ze prep 1l
  18. @Kaight dzięki! Już wiem żeby go nie pić
  19. @#krismam zarówno butelki 400 ml jak i 1 litrowe. Konstrukcyjnie one są takie same więc na ergonomie nie można narzekać. 1 litrowe butelki mam na Tire Cleaner i APC. Pozostałe mam 400 ml. Dla mnie nie ma wielkiej różnicy.
  20. I tak i nie. Cena zawsze jest niższa przy 1L, ale też jest kwestia wygody i gabarytów. Ja kupuję zwykłe mniejsze pojemności od Gyeona.
  21. Temat do zamknięcia. Fachowiec dociął minimalnie tę krawędź i nie ma śladu. Dzięki za porady.
  22. @matthew.se hamron jest spoko. Nie wiem czy mój nie ma najwiekszego przebiegu bo i aut sporo i nie tylko polerki ale i cleanery. Dziesiątki godzin pracy. Nic się nie dzieje. Kabel wciąż o metr lub dwa za krótki Pytanie o szczotki podbijam. Ile takie szczoty powinny wytrzymać?
  23. @Domel @gprzesniak @Eryczek bawiliście się litrowymi butlami Gyeona czy brak sensu plus niewygoda??
  1. Pokaż więcej elementów aktywności
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.