Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
699780 DETAILER'S PRO Coating Prep Polish

 

Skoro ten cleaner "sprząta" bałagan po odtłuszczeniu to zawiera wypełniacze :o

Po prostu odtłuszcza bez bałaganu... na zagranicznych forach, często pada stwierdzenie, że IPA nie jest zbyt przyjazna miękkim lakierom.. nie jest typowym produktem wipe off

 

Wysłane z Honor 7 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Bardzo jestem ciekaw tego produktu, że muszę to przetestować. Nawiasem mówiąc nie tylko IPA jest nie przyjazna ale zdarza się, że Wipe Out od ADBL też potrafi po bałaganić ponieważ jest bardzo mocnym odtłuszczaczem.

Opublikowano

Bałagan tak naprawdę robi wszystko co miałem ;) Wipe Out, Prep, Eraser, Panel Wipe, IPA 1:1 i IPA juz gotowa do użytku z Tenzi.

 

Wczoraj był u mnie Lexus czarny Uni, na którego w maju zeszłego roku nakładalem DodoJuice Infinity poprzedzone aplikacja cleanera. Dalej siedzi jak głupie ;)

Opublikowano
699780 Nie, to po prostu DETAILER'S PRO Coating Prep Polish

:good: mogę tylko dołączyć się do grona wielbicieli tego cleanera :)

Nadmienię, że nie tylko robi robotę pod powłoki ;)

 

+1

 

Zgadzam się ten cleaner, pozostawia mega jałową powierzchnię.

Opublikowano

Ponoc nowy max protect wyszedl dla profesjonalistow z dozywotnia gwarancja. Cena det cos kolo 1100zl. Cos ktos slyszal?

Opublikowano

no Panowie, UNC-R był dla mnie mistrzem, ale niestety coś się dzieje nie tak z tą powłoką ostatnio.

 

Rok temu jeszcze były problemy z aplikacją - tj. smużyła i robiła przebarwienia, ale dzięki temu działała rewelacyjnie i nie miała konkurencji jeżeli chodzi o hydrofobę. Rekordowo z jednej butelki zrobiłem 4 auta.

 

Od mniej więcej tego roku, czyli 3 miesięcy (czyli chyba odkąd są nowe butelki z czarną nakrętką) powłoka aplikuje się bajecznie łatwo i wręcz nie idzie zrobić przebarwienia, ale efekt hydrofoby jest zdecydowanie słabszy. :dontknow: (Sprawdzone na kilku autach minimum miesiąc po aplikacji). Oby się to nie odbiło na trwałości. Dodatkowo z butelki obecnie zrobię maks dwa auta.

 

Prosty przykład. UNC-R nakładany rok temu w kwietniu - mega trudna aplikacja i przebarwienie na masce, ale za to efekt piorunujący:

 

 

Woda z myjki o ciśnieniu 150 bar praktycznie momentalnie zamieniała się w krople. A teraz większość aut, które przyjechało na mycie z UNC-Rem nakładanym w roku 2017 takiego efektu już nie ma nawet w delikatnym stopniu. ;(

 

Czyżby pogorszenie UNC-Ra w celu wypromowania UNC-R 1.7? ;)

Opublikowano

Masz na myśli wersję zwykłą czy 1.5?

Właśnie na dniach mam zamiar aplikować powłokę i teraz nie wiem co wybrac :o 1.5, czy zwykłą, czy może w ogóle coś innego?

Opublikowano

Piszę o zwykłym, nie używam 1.5. Koncem końców analizując rynek i tak nie znalazłem równie dobrej powłoki do wrzucenia w ofertę firmy :dontknow:

Opublikowano

Nikt nie slyszal o nowej wersji dla "profesjonalistow" z dozywotnia gwarancja. Ma wejsc na rynek niedlugo. Ponoc cena sklepowa to cos 1100zl

Opublikowano
Nikt nie slyszal o nowej wersji dla "profesjonalistow" z dozywotnia gwarancja. Ma wejsc na rynek niedlugo. Ponoc cena sklepowa to cos 1100zl

Pojawiło się coś na FB Max Protect. Po mojemu to pewnie stary dobry UNCr, sprawiający kłopoty na ciemnych lakierach.

Stąd "osłabienie" pozostałych powłok.

Jutro zaczynam test UNCr z czarną nakrętką. Zobaczymy ile wytrzyma.

 

Wysłane z Honor 7 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Produkt od czasu kiedy wszedł na rynek, do lutego tego roku nigdy się nie zmieniał.

To że był kiedyś barwy bardzie żółtawej i cięższy w aplikacji to dlatego że były metalowe, nie szczelne nakrętki.

Dostawało się powietrze i zbiegiem czasu produkt powoli się utwardzał (przez to zmieniał barwę na żółtą i był bardziej gęsty, suchy)

Opublikowano
Produkt od czasu kiedy wszedł na rynek, do lutego tego roku nigdy się nie zmieniał.

To że był kiedyś barwy bardzie żółtawej i cięższy w aplikacji to dlatego że były metalowe, nie szczelne nakrętki.

Dostawało się powietrze i zbiegiem czasu produkt powoli się utwardzał (przez to zmieniał barwę na żółtą i był bardziej gęsty, suchy)

Ale nie jestem jedynym studiem w swojej okolicy, który widzi pogarszające się właściwości powłoki.

 

Wiesz, o zmiennych właściwościach Tugi do deironizacji tez nikt nie informuje. ;)

Opublikowano

[ref=#663399]Mickul[/ref], Jeżeli dla Ciebie klasyczny UNC-R jest zbyt mało trwały to zawsze można się zainteresować produktem unc-r 1,7 lub pro elite.

Opublikowano
no Panowie, UNC-R był dla mnie mistrzem, ale niestety coś się dzieje nie tak z tą powłoką ostatnio.

 

Rok temu jeszcze były problemy z aplikacją - tj. smużyła i robiła przebarwienia, ale dzięki temu działała rewelacyjnie i nie miała konkurencji jeżeli chodzi o hydrofobę. Rekordowo z jednej butelki zrobiłem 4 auta.

 

Od mniej więcej tego roku, czyli 3 miesięcy (czyli chyba odkąd są nowe butelki z czarną nakrętką) powłoka aplikuje się bajecznie łatwo i wręcz nie idzie zrobić przebarwienia, ale efekt hydrofoby jest zdecydowanie słabszy. :dontknow: (Sprawdzone na kilku autach minimum miesiąc po aplikacji). Oby się to nie odbiło na trwałości. Dodatkowo z butelki obecnie zrobię maks dwa auta.

 

Prosty przykład. UNC-R nakładany rok temu w kwietniu - mega trudna aplikacja i przebarwienie na masce, ale za to efekt piorunujący:

 

 

Woda z myjki o ciśnieniu 150 bar praktycznie momentalnie zamieniała się w krople. A teraz większość aut, które przyjechało na mycie z UNC-Rem nakładanym w roku 2017 takiego efektu już nie ma nawet w delikatnym stopniu. ;(

 

Czyżby pogorszenie UNC-Ra w celu wypromowania UNC-R 1.7? ;)

Dziś kładłem z kumplem klasycznego UNCr z czarną nakrętką. Na VW CC zeszło 1/4 butelki...

 

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Panowie, stosował ktoś z Was UNC -R 1.7? Mowa o produkcie dostępnym tylko dla certyfikowanych salonów detailerskich więc pytanie nie do wszystkich.

 

Jaka to ma mieć trwałość, czy jedna warstwa wystarcza i jak długo się utwardza?

 

Oczywiście powierzchnia przygotowana zgodnie ze sztuką przez profesjonalistów.

 

Pzdr

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Miał ktoś doczynienia z taką kanapką ? CarPro Cquartz + UNC-r ? Jest jakaś szansa że UNC-r sie przyjmie i siądzie na Cquartz ? szukam tańszej alternatywy UNC V1 + UNC-r :

 

Opublikowano

Według mnie nie ma co kombinować i szukać oszczędności bo może tak wyjść ze zaoszczędzisz na cquartz ale UNC-R nie złapie jak należy i koszt UNC-Ra masz w plecy.

Druga sprawa jak UNC-R zachowa się podczas aplikacji...

Co do V1 masz pewność że siadzie i się zwiąże jak należy.

Opublikowano
Piszę o zwykłym, nie używam 1.5. Koncem końców analizując rynek i tak nie znalazłem równie dobrej powłoki do wrzucenia w ofertę firmy :dontknow:

 

no nie przesadzaj :D:D obecnie w polsce jest z 20 firm albo i więcej, trzeba tylko testować i być obiektywnym porównując substancje :good:

Opublikowano
Piszę o zwykłym, nie używam 1.5. Koncem końców analizując rynek i tak nie znalazłem równie dobrej powłoki do wrzucenia w ofertę firmy :dontknow:

 

no nie przesadzaj :D:D obecnie w polsce jest z 20 firm albo i więcej, trzeba tylko testować i być obiektywnym porównując substancje :good:

Mówię o cenie w stosunku do wydajności, jakości i czasu pracy z powłoką ;) Obecnie prowadzę nowe testy UNC-Ra i źle nie ma, więc dalej go mimo wszystko stosuję.

Opublikowano

Usłyszałem/przeczytałem ciekawą informację na temat Silk Coat'a .

Mianowicie stosuje się go na 12-24 h po nałożeniu UNC-r'a w celu ochrony nie utwardzonej jeszcze powłoki .

Fakt czy mit/kit ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.