Skocz do zawartości

Max Protect UNC-R


Novus

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Mam pytanie jak przygotowujecie szybę pod aplikację niewidzialnej wycieraczki Ultimate Glass Coat PRO od Max Protect oraz czym po tym jak przestaje spełniać swoją funkcję pozbywacie się jej z szyby?Czy UNC-r 1.5 można kłaść tylko jedną warstwe czy raczej wskazane jest położyć dwie lub trzy warstwy?Szakal wspominał że UNC-r v2 jest przystosowany do nakładania na felgi.W opisie produktu nie jest napisane że jest to powłoka do felg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

688240 Czy UNC-r 1.5 można kłaść tylko jedną warstwe czy raczej wskazane jest położyć dwie lub trzy warstwy?

Jedna warstwa może być wystarczająca. Kolejna warstwa to lepszy look i większa trwałość powłoki ale jedna warstwa też będzie robić robotę. Trzy warstwy to przesada, docieranie tego było by trudne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po aplikacji drugiej warstwy nie zauważyłem żadnych zmian w wyglądzie.

Co prawda trzech warstw jeszcze nie próbowałem ale aplikacja drugiej nie sprawia żadnych problemów dlatego zakładam ,ze trzecia tez ich nie będzie robić :)

 

Pod ugc oczyścić szybę mechanicznie, odtłusić i zaaplikować ugc.

 

UNC v2 ma większą odpornośc na temperaturę niż unc-r

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało zdjęć ostatnio to pokażę swoje :)

Dzięki chwili czasu i uprzejmości zaprzyjaźnionej myjni udało mi się ogarnąć Leona. Kolor szary ale nie mycha tylko jakby z domieszką złotego/tytanu (lakier T4T4). Nowe auto więc robota luksusowa, żadnego glinkowania, korekty, tylko kilka rysek transportowych na masce które zdjęła nawet menz 3500.

 

Pierwszy raz się wziąłem za powłokę i przyznam szczerze miałem stres, ale w sumie niepotrzebnie. Temp. otoczenia ok. 14st. C.

Kilka spostrzeżeń:

- powłoka dość dziwnie się rozciera, jakby opornie, ale to pewnie jej "gumowa" struktura tak?

- miałem problem z doborem ilości środka, ostatecznie wypracowałem wniosek, że ilość ok. 8 kropli na obszar ca. 40x40 jest optymalna. Na całe auto zeszła niecała połowa słoiczka. Czy u Was jest podobnie?

- kilka razy się zdenerwowałem bo spod reflektora, maskownic poleciała mi woda i rozmazałem ją z powłoką, wtedy szybko wycierałem aplikator i element dokładnie, i nakładałem znowu już na suchy element. Mam nadzieję, że to nie zepsuje efektu/trwałości.

 

301c3af87e301d60gen.jpg

049b59ed39ade9b1gen.jpg

164f77bd467789e5gen.jpg

e8c41a6c38e9fc61gen.jpg

 

Zdjęcia niestety dość daremne (telefon na szybkości) ale na żywo efekt na prawdę ładny, również lakier na żywo o wiele ciekawiej się prezentuje. Żałuję, że nie zrobiłem rano zdjęcia po wyjeździe z garażu, w delikatnym słońcu i na tle bielutkiego, świeżego śniegu wyglądało to obłędnie. Lusterko to mało powiedziane. Aż z wrażenia zapomniałem wyjąć aparat... teraz auto już brudne. Dam znać jak się UNC-R sprawuje wraz z upływem czasu, jak będę miał ciekawe zdjęcia po umyciu mogę zamieścić również.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]robcok[/ref], 1,5 jest bardziej szklisty od zwykłego, można go warstwować, jest bardziej śliski i łatwiejszy w aplikacji, ale mniej wydobywa ziarno, mniej wypełnia i jest mniej trwały.

Wersja 1,7 to ulepszona wersja zwykłego (bardziej trwała, bardziej szklista, lepiej wypełniajaca, lepiej wyciąga ziarno, itp.)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Należało Ci się moim zdaniem chociaż delikatnie odświeżyć auto, bo mimo że nowe to mogło być czymś zabezpieczane a wiadomo IPA ci nie usunie np wosku :/

Nie było sensu lakier był idealny, auto umyte szamponem adbl PRO z apc, a wymyte 2x Novol 780 i raz IPA. Raczej nic nie przeżyło lakier aż skrzypiał z tępoty.

 

[ref]oo0ps34[/ref], Przykro mi, ale muszę Cie poinformować że nie poleży długo.
[ref]robcok[/ref]Wersja 1,7 to ulepszona wersja zwykłego (bardziej trwała, bardziej szklista, lepiej wypełniajaca, lepiej wyciąga ziarno, itp.)

 

To jak to jest, poleży czy nie poleży? Myślałem, że podstawowy już leży długo a skoro 1.7 to ulepszona wersja?

Na zdjęciach MaxProtect Polska 1.7 wygląda niesamowicie!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref]huberts.[/ref], Popełniłeś dwa bardzo duże błędy, pierwszy , zawsze nowy samochód trzeba wyglinkować + finisz, to jest konieczne, auto niby czyste ale niż go kupiłeś to stał jakiś czas na dworze , takich osadów nie czuć w czasie mycia czy pod palcem, czyli źle przygotowana powierzchnia.

Druga rzecz to utwardzenie się powłoki, UNC-R do 2 tygodni się utwardza, wiąże z lakierem, najlepiej w okresie jesienno zimowym używać lampy podczerwieni aby utwardzić powłokę (latem wiadomo naturalne promieniowanie UV ,,słońce`` zrobi tą robotę) jak nie mamy takiej możliwości to koniecznie parę godzin po aplikacji UNC-Ra aplikujemy Silk Coat, on uchroni świeżą powłoką przed niesprzyjającymy warunkami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz, dobrze wiedzieć takie rzeczy. Auto stało tylko dwa dni w garażu i to średnio ciepłym. Prickbort i Vampir oczywiście był, ale tylko maskę robiłem finiszem więc na pewno będzie porównanie. Dzięki za informacje, latem swoje auto zrobię jak należy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.