Skocz do zawartości

Max Protect UNC-R


Novus

Rekomendowane odpowiedzi

Dwa strzały na fibrę i np. cały błotnik przedni zrobisz, maska na 3 razy, drzwi na 2 razy. Wydajny produkt. Trzeba szybko docierać suchą stroną bo lubią mazy zostawać. Będziesz czuł zmianę w poślizgu lakieru po aplikacji.

EDIT: 100ml to ten mały atomizer? Jeśli tak to więcej psiknięć. Dwa z tego dużego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem już po aplikacji - sądzę, że się pierniczyłem i to bardzo, bo na maleńki samochód kładłem prawie 2,5 godziny. Najpierw robiłem bardzo małe obszary (tak 50x30), potem pozwalałem sobie na większe. Dotarłem jedną dużą fibrą CarPro, podzieloną najpierw na cztery, a ćwiartka na pół, a tam, gdzie zostawały mi lekkie smugi, poprawiałem nowym ADBL Puffy i wyszło perfekt. Ale co do Silk Coata. Powłokę kładłem od 18:20 do 20:40 w temperaturze 9-10*C i średniej (jak sądzę) wilgotności, za Silka wziąłem się o 23:20 i skończyłem o 0:10. Kładzenie i docieranie było podobnie tępe jak UNCra, ale siadł bez żadnych mazów - w zasadzie ślady po aplikacji znikały same, docierałem je drugą stroną fibry tak pro forma. Dawałem pięć strzałów na fibrę i robiłem tym obszary circa 50x50 lub trochę większe. Więc myślę, że zasad nie pogwałciłem. Efekt wizualny po Silku się nie zmienił, tylko trochę mi fibra pyliła (wyprana Funky Witch Two-Faced Yaga). Ogólnie obawy były raczej nieuprawnione. Zobaczymy jak będzie odpychać wodę i ile to będzie trzymać :)

 

Ale ten Silk Coat to niepozorny produkt jak na swoje 180 zł za 100 ml: bezzapachowy, bez koloru, konsystencja wody - trzeba kłaść pod światło, bo go nawet nie widać. :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do mazów po UNC-R, to jeśli powłoka jest w miarę świeża (tj ok 12h), IPĄ ładnie mazy schodzą, ale jeśli jest już w pełni utwardzona, IPA nic nie daje. Ja musialem maskę spolerować (kombinacja finishowa, mazy zeszły, powłoka pewnie nie, ale hydrofobowość mocno zaburzona) i na to od nowa powłoka. Nie wiem czemu, ale mazy miałem tylko ma masce, pozostałe elementy dach, boki, perfect ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z czystej ciekawości jakiś czas temu zaaplikowałem powłokę UNC-R na maskę. Maskę podzieliłem na bodajże 6 i aplikowałem wacikiem kosmetycznym i pierwsze wyrównanie jedną mikrofibra a potem dotarcie drugą bez żadnych problemów. A co do silk coata to ciekawa sprawa bo to żeby go aplikować po nałożeniu powłoki to chyba nowość. Bo wcześniej nikt o tym nie mówił i na prawdę bardzo bardzo dużo samochodów posiada samą powłokę bez tego "ulepszacza" i świetnie sobie daje radę. A silk coata używało się po x miesiącach w celu odświeżenia. Więc jak samochód może postać w garażu a potem ewentualnie podłapać UV ze słońca to według mnie szkoda od razu wydawać kasę na ten "ulepszacz" A to że nie powinno się używać chemii na świeżą powłokę to każdy wie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce nałożyć Max P. czy nie będzie nic kolidowało, jeśli przed Max P nałożę jedną wartwe ceramic pro light ? Daje on mega fajny look dlatego chciałem go dodać. Max P nie łączy się z innymi powłokami dlatego chce najpierw ceramic pro. Co myślicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce nałożyć Max P. czy nie będzie nic kolidowało, jeśli przed Max P nałożę jedną wartwe ceramic pro light ? Daje on mega fajny look dlatego chciałem go dodać. Max P nie łączy się z innymi powłokami dlatego chce najpierw ceramic pro. Co myślicie ?

Po co kombinować skoro możesz dać V1 przez UNC-Ra? Niepotrzebnie ciągle pod górkę robicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref=#00aa00]SzaKal[/ref], dzięki wielkie , właśnie miałem dziś zamawiać v2 . W takim razie robię poszukiwania v1 ;)

 

Dodane po 46 minutach 19 sekundach:

Ostatnio na fb max protect pojawiło sie jak dzięki UNC-r odświeżyli zderzak plastikowy. Tutaj link do postu: https://www.facebook.com/Maxprotectuk/p ... 1640040441

Chciałem sie zapytać jak cos takiego uczynić ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich! Dawno juz tu nie zagladalem. Moze niektorzy pamietaja moje poprzednie wpisy z listopada 2015, kiedy to UNC-R polozylem na czarne uni od Audi.

Po 1,5 roku powloka dalej elegancko "kropelkuje" - efekt wow dalej widoczny. Myje auto oczywiscie tylko na dwa wiadra zgodnie ze sztuka. Co prawda pojawily sie w niektorych miejscach drobne ryski ale to po wizycie u "fachowcow" od mycia.

 

Niedlugo chce kupic nowy samochod i sie zastanawiam nad ponowna aplikacja UNC-Ra. Czytalem, ze pojawila sie nowa wersja 1,5. Latwiejsza w aplikacji ale slabiej trzymajaca. Nie wiem czy nie pojsc w Ceramic Pro strong 9H.

 

Mozecie poradzic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad położeniem UNC-R'a na swoje srebrne audi.

Przewertowałem cały wątek i mam kilka pytań.

Od niedawna piszecie, że standardowego UNC-R'a można warstwować, więc nie powinno być problemu z docieraniem na łączeniach, czy to prawda?

Jak jest w rzeczywistości z trwałością UNC-R'a 1.5 w porównaniu do wersji klasycznej?

Będzie to moja pierwsza aplikacja tego typu powłoki, więc łatwość w aplikacji może tu zrobić różnicę, aczkolwiek nie chciałbym, żeby powłoka była dużo mniej trwała.

Aplikator Max Protect, wielu z Was używa dedykowanego aplikatora i tu chyba nie ma wątpliwości, że sprawdzi się najlepiej.

Fibry: SzaKal wspominał kiedyś, że ma idealne fibry do docierania UNC-R, masz je jeszcze? :-]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref=#ff3366]Paavo[/ref], są takie krótkowłose, ale miękkie fibry CarPro - niby nowość - polecili mi je w MrCleaner i było dobrze :) Grunt żeby były miękkie ale nie długowłose, bo się mogą zapychać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref=#ff3366]roofidj94[/ref], PRO ELITE to linia przeznaczona wyłącznie dla autoryzowanych punktów max protect. No i z tego co pisał przedstawiciel firmy to wszystko na +, trwałość, hydrofobowość, look itp Ale jak jest na prawdę to nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.