Skocz do zawartości

Max Protect UNC-R


Novus

Rekomendowane odpowiedzi

Jak Państwo sądzicie czy na nowe felgi z aluminium polerowanym będzie wystarczającym zabezpieczeniem położyć samo UNCv.2 i to wystarczy , czy tez dużo lepiej jakimś lakierem bezbarwnym wcześniej taką felgę pomalować (spray ) a potem na ten lakier UNC v.2 ....??

Warunki garażowe czysto ale nie lakiernia . ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po korekcie lakieru, wytluszczeniem Adbl Wipe Out i aplikacji UNC'ra, większych problemów w aplikacji nie bylo aż do maski.. Podzielilem na 3 części i powloka jakby szybko się utwardzała, nie pozwolila dotrzeć się do konca, zostawaly ciemniejsze plamy, chmurki, haze.. Stosowalem carpro aplikator z suede, potem max protect bo ten juz byl twardy. Dotarcie gyeon terry towel( może tutaj tkwił problem) zuzylem x3 gyeon i 1mikrofibra carpro (wydaje mi się, ze lepiej zbierala) temp otoczenia 20 stopni. Ktos nakieruje w czym problem? Koniec końców na maskę dałem coli, bo juz łzy byly w oczach :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po korekcie lakieru, wytluszczeniem Adbl Wipe Out i aplikacji UNC'ra, większych problemów w aplikacji nie bylo aż do maski.. Podzielilem na 3 części i powloka jakby szybko się utwardzała, nie pozwolila dotrzeć się do konca, zostawaly ciemniejsze plamy, chmurki, haze.. Stosowalem carpro aplikator z suede, potem max protect bo ten juz byl twardy. Dotarcie gyeon terry towel( może tutaj tkwił problem) zuzylem x3 gyeon i 1mikrofibra carpro (wydaje mi się, ze lepiej zbierala) temp otoczenia 20 stopni. Ktos nakieruje w czym problem? Koniec końców na maskę dałem coli, bo juz łzy byly w oczach :mrgreen:

Przy 20*C UNC-R bardzo szybko się robi tępy i z tego powodu czasami pojawiają się problemy z dotarciem. Ja osobiście w przypadku chmurek używam 3 świeżych mikrofibr i trę, trę, trę i trę... aż w końcu przebarwienie zniknie ;)

 

Czasami świeża szmateczka do aplikacji powłoki też ułatwia aplikację na większych elementach. Ja w przypadku temperatury zbliżonej do 20*C zmieniam szmatkę średnio 3 razy na jednym aucie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrząc moim laickim okiem, to na za duże fragmenty podzieliłeś maskę, co w połączeniu ze stosunkowo wysoką temperaturą otoczenia dało szybkie utwardzanie się powłoki przed dotarciem. Dziel na małe i trzyj :) Ale może łatwo mi się gada, bo po mojej jedynej aplikacji zastosowałem Silk Coata, którym udało mi się zlikwidować jeden, jedyny maz po trzech godzinach od aplikacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
711902 Ja osobiście w przypadku chmurek używam 3 świeżych mikrofibr i trę, trę, trę i trę... aż w końcu przebarwienie zniknie ;)

uffff ulżyło mi - bo już myślałem, że jest coś nie halo - bo robiłem dokładnie tak samo :) :)

:good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są 4 zasady, aby aplikacja nie sprawiała problemów :

- używać aplikatorów Max Protect (bez żadnej szmatki itp. aplikując przez szmatkę warstwa jest zbyt sucha i za szybka odparowuje)

- używać mikrofibr Max Protect, genialnie zbierają nadmiar powłoki

- nie oszczędzać produktu, zbyt sucha warstwa za szybko zaczyna odparowywać i przez co nie nadążamy ze ścieraniem/polerowaniem nadmiaru, nakładamy mokrą warstw

- co przetarcie panelu, odwracamy fibrę na nową, czystą stronę, raz użyta strona fibry jest już za tłusta żeby mogła dobrze usunąć nadmiar powłoki.

 

 

Jedna fibra ma po złożeniu ma 8 stron, działamy na dwie fibry, więc w praktyce zużywamy ich około 4 szt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są 4 zasady, aby aplikacja nie sprawiała problemów :

aplikując przez szmatkę warstwa jest zbyt sucha i za szybka odparowuje)

Święta prawda :D Doświadczyłem tego u siebie. Wyszły piękne mazy, na szczęście tylko na masce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie oszczędzać produktu, zbyt sucha warstwa za szybko zaczyna odparowywać i przez co nie nadążamy ze ścieraniem/polerowaniem nadmiaru, nakładamy mokrą warstw

 

Czy dwie krople na aplikator przy każdym smarowaniu to będzie odpowiednia ilość żeby nie pozostawić smug?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ref=#ff3366]Paavo[/ref], Żartujesz ?

 

Nie wiem czy do końca się zrozumieliśmy, pisząc "każde smarowanie" miałem na myśli zaaplikowanie 2 kropel na aplikator i rozprowadzenie tego na dany fragment. Dzieliłem elementy na dosyć małe fragmenty, przy takiej aplikacji zeszło mi jakieś 1/3 butelki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ile średnio trzeba wymieniać ściereczkę z aplikatora ,Czy np. takim aplikatorem od Max Protect można zrobić na raz auto ?

Jak jest z pielęgnacją takich aplikatorów ? :/

 

Ja używam dedykowanego aplikatora od Max Protect, bez ściereczek, jeden aplikator na jedno auto powinien wystarczyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak potem taki aplikator czyścimy żeby użyć go drugi raz ?

 

Nie wiem czy jest jakikolwiek sens czyszczenia aplikatora, ta gąbka jest dosyć delikatna, więc aplikując kolejną powłokę użyłbym nowego - świeżego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator
712679 - używać mikrofibr Max Protect, genialnie zbierają nadmiar powłoki

które to sa dokładnie ? jakiś link bardzo bym prosił. Sprawdziłem już moje 3 ulubione sklepy i nikt nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.