Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, czy ktoś próbował rozcieńczać tuge alu-teufel spezial z wodą demineralizowaną, aby użyć jej na lakierze? Bo bardzo mnie to ciekawi czy da się jej użyć do deironizacji lakieru, ponieważ żelowa konsystencja bedzie mało wydajna moim zdaniem.

 

Wysłane z mojego P6-U06 przy użyciu Tapatalka

  • Odpowiedzi 10,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Opublikowano

Prędzej rozprowadziłbym ją miękką gąbeczką lub kupił K2 Roton, który kosztuje śmieszne pieniądze, a konsystencje ma odpowiednią dla lakieru.

Opublikowano
Prędzej rozprowadziłbym ją miękką gąbeczką lub kupił K2 Roton, który kosztuje śmieszne pieniądze, a konsystencje ma odpowiednią dla lakieru.

 

dokładnie, rozprowadzenie aplikatorem :good: dla mnie Tuga jest tańszym zamiennikiem CarPro IronX Paste ;) rozrobienie mija się z celem, tym bardziej, że od jakiegoś czasu mam wrażenie, że Tuga działa słabiej niż z początkiem swojego wejścia na nasz rynek

  • Moderator
Opublikowano

AG CGP maszynowo czy ręcznie? Jak to pierwsze to użyłbym filcowego pada i jakiejś pasty cuttingowej. Jak to drugie to po prostu maszyny :P

Opublikowano
Panowie, czy ktoś próbował rozcieńczać tuge alu-teufel spezial z wodą demineralizowaną, aby użyć jej na lakierze? Bo bardzo mnie to ciekawi czy da się jej użyć do deironizacji lakieru, ponieważ żelowa konsystencja bedzie mało wydajna moim zdaniem.

 

Wysłane z mojego P6-U06 przy użyciu Tapatalka

 

Używałem Tugi wiele razy rozcięczoną ze zwykłą kranówką 1:1 i nierozcięczoną ,z tym , że używam jej do poślizgu dla glinki i moim zdaniem taki duet sprawdza sprawdza się znakomicie . Rozcięczanie Tugi do glinkowania ma sens tylko do auta ,które wymaga deironizacji jedynie profilaktycznie , w przypadku gdzie rdza lotna jest wyczuwalna w dotyku , po glinkowaniu przy użyciu nierozcięczonej Tugi całość poprawiam czymś mocniejszym ( Iron X , Ares , Vampir ) . Do deironizacji bez glinkowania myślę że tuga słabo się sprawdzi (oczywiscie w zależności od zanieczyszczenia) gdyż jest to dość słaby środek ,a rozcięczony będzie jeszcze słabszy .

Opublikowano
Da, do tego został stworzony.

Każdy kolor?

 

Wydaje mi się, że chodziło Ci o to, czy Megs UC można stosować na każdym kolorze. Otóż można, nawet na srebrnym :-]

 

Bomba, myślałem że ogarnia jedynie czarne/ciemne lakiery i że na nich jest bezbłędny. Na srebrnym też całkiem wporzo czy średniawka?

 

:-]

Opublikowano

szybka piłka ;-) musze okrecic pierscien mocujacy trzepien wycieraczki (przechodzi przez szybe tylnej klapy),

jest dosc mocno skorodowany wiec udar oraz "mrożace" penetratory odpadaja, WD40 kiepsko i nie pomogl, robilem "okład" z IronOff ale poszukuje mocnego (nawet barodzo mocnego) odrdzewiacza, penetratora (jestem w stanie okleić wszystko wokół folia aby nie uszkodzić szyby\lakieru\uszczelek)

WAZNE ... kołnierz\trzpień chciałbym uratować zatem cięcie tylko w ostatczności

 

co polecacie ?

Opublikowano

Coca-Colą polewałeś? ;)

 

Ewentualnie wodny roztwór kwasu fosforowego (po odrdzewieniu przemyj czystą wodą) FOSOL ?

Opublikowano
szybka piłka ;-) musze okrecic pierscien mocujacy trzepien wycieraczki (przechodzi przez szybe tylnej klapy),

jest dosc mocno skorodowany wiec udar oraz "mrożace" penetratory odpadaja, WD40 kiepsko i nie pomogl, robilem "okład" z IronOff ale poszukuje mocnego (nawet barodzo mocnego) odrdzewiacza, penetratora (jestem w stanie okleić wszystko wokół folia aby nie uszkodzić szyby\lakieru\uszczelek)

WAZNE ... kołnierz\trzpień chciałbym uratować zatem cięcie tylko w ostatczności

 

co polecacie ?

 

Rost Off Plus, Rost Off Ice :song:

Opublikowano

Witam

 

Mam pytanie odnośnie polerki (jako że jestem zielony w tym temacie a nie stać mnie na odstawienie do firmy profesjonalnej) a dokładniej mam Dustera czarnego z porysowanym lakierem

 

a35ff2a7bb37ff13med.jpg

518a5bf357f61c7fmed.jpg

 

Prawie cały lakier ma takie rysy.

 

Z tego co wyczytałem to na pewno trzeba na początek umyc auto potem proces glinkowania i to juz mam nawet :)

glinka żółta ValetPRO Yellow Clay oraz poślizg TENZI Clay Spray 1 Ls

 

Potem z tego co rozumiem trzeba ponownie umyć auto i dopiero zacząć polerować- jako, że sam mam zamiar to zrobić więc nie ma mowy o polerowaniu maszynowym.

Z tego co wiem są specjalne gąbki i nawet wybrałem która mogła by mi pasować (tak mi się zdaje) FLEXIPADS APLIKATOR 3-KOLOROWY DWUSTRONNY i preparat do polerowania SSR 2 .

I po polerowaniu wosk - tutaj już nie mam pojęcia

 

Oczywiście chodzi o dość dobre produkty ale o umiarkowanej cenie ( niestety)

 

Nie wiem czy pasuje jedno do drugiego - czytałem, że to też zależy od tego czy lakier jest miękki lub twardy :/ .

 

PS. Niestety nowego tematu oddzielnego nie mogłem otworzyć :(

Opublikowano

Skoro nowy to zadzwoń do nich albo napisz maila i wyślij zdjęcie z woskiem, powinni odpisać czy to normalne zachowanie, czy wosk się roztopił np. w transporcie i czy ma to jakiś wpływ.

Opublikowano

natychmiast po otrzymaniu paczki dzwoniłem i uzyskałem informację że właściwości wosku się nie zmieniły. Przed chwilą sprawdziłem jak wygląda konsystencja wosku po dobie od otrzymania i przebywaniu w temperaturze pokojowej i w dalszym ciągu ma konsystencje "roztopionego masła" =(

Opublikowano

To zrób tak jak pisali koledzy wcześniej i wstaw go do lodówki na jakiś czas, tylko nie od razu do zamrażalnika albo do jakiegos innego chlodnego miejsca

Opublikowano

Panowie i Panie... mam świeżo położoną kostkę przed domem. Pytanie za 100pkt. czy przy kompleksowym myciu (auto nie myte z 2 miesiące) tj. piana, dwa wiadra, ironX, anty-smoła, glinka mogę coś upaskudzić do tego stopnia, że już nie zejdzie?

Opublikowano

Jeśli masz pianę kolorową, to mogą zostać ślady. Anty smoły bym się nie obawiał, używałem ajrona na kostce i po spłukaniu nie było śladu, ale nie dam Ci gwarancji, że u Ciebie będzie spoko tym bardziej, że masz nową kostkę i pory jeszcze nie są zapchane jak na kostce 10 -letniej.

Opublikowano
szybka piłka ;-) musze okrecic pierscien mocujacy trzepien wycieraczki (przechodzi przez szybe tylnej klapy),

jest dosc mocno skorodowany wiec udar oraz "mrożace" penetratory odpadaja, WD40 kiepsko i nie pomogl, robilem "okład" z IronOff ale poszukuje mocnego (nawet barodzo mocnego) odrdzewiacza, penetratora (jestem w stanie okleić wszystko wokół folia aby nie uszkodzić szyby\lakieru\uszczelek)

WAZNE ... kołnierz\trzpień chciałbym uratować zatem cięcie tylko w ostatczności

 

co polecacie ?

 

 

Naprawdę b.mocny odrdzewiacz. Silniejszy od Rost offa

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.