Arkadio_Gdansk Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Panowie, czy ktoś próbował rozcieńczać tuge alu-teufel spezial z wodą demineralizowaną, aby użyć jej na lakierze? Bo bardzo mnie to ciekawi czy da się jej użyć do deironizacji lakieru, ponieważ żelowa konsystencja bedzie mało wydajna moim zdaniem. Wysłane z mojego P6-U06 przy użyciu Tapatalka
booohal Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Prędzej rozprowadziłbym ją miękką gąbeczką lub kupił K2 Roton, który kosztuje śmieszne pieniądze, a konsystencje ma odpowiednią dla lakieru.
WaxItCar Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Prędzej rozprowadziłbym ją miękką gąbeczką lub kupił K2 Roton, który kosztuje śmieszne pieniądze, a konsystencje ma odpowiednią dla lakieru. dokładnie, rozprowadzenie aplikatorem dla mnie Tuga jest tańszym zamiennikiem CarPro IronX Paste rozrobienie mija się z celem, tym bardziej, że od jakiegoś czasu mam wrażenie, że Tuga działa słabiej niż z początkiem swojego wejścia na nasz rynek
maras78 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2015 mam niemały problem, a mianowicie ślady jakby waterspoty które nieznikają po myciu, AG Glass Polish tego nie rusza czym to ruszyć?
Moderator krd Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Moderator Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2015 AG CGP maszynowo czy ręcznie? Jak to pierwsze to użyłbym filcowego pada i jakiejś pasty cuttingowej. Jak to drugie to po prostu maszyny
maras78 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2015 ręcznie, spróbuję maszyną to ruszyć
golden0282 Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Panowie, czy ktoś próbował rozcieńczać tuge alu-teufel spezial z wodą demineralizowaną, aby użyć jej na lakierze? Bo bardzo mnie to ciekawi czy da się jej użyć do deironizacji lakieru, ponieważ żelowa konsystencja bedzie mało wydajna moim zdaniem. Wysłane z mojego P6-U06 przy użyciu Tapatalka Używałem Tugi wiele razy rozcięczoną ze zwykłą kranówką 1:1 i nierozcięczoną ,z tym , że używam jej do poślizgu dla glinki i moim zdaniem taki duet sprawdza sprawdza się znakomicie . Rozcięczanie Tugi do glinkowania ma sens tylko do auta ,które wymaga deironizacji jedynie profilaktycznie , w przypadku gdzie rdza lotna jest wyczuwalna w dotyku , po glinkowaniu przy użyciu nierozcięczonej Tugi całość poprawiam czymś mocniejszym ( Iron X , Ares , Vampir ) . Do deironizacji bez glinkowania myślę że tuga słabo się sprawdzi (oczywiscie w zależności od zanieczyszczenia) gdyż jest to dość słaby środek ,a rozcięczony będzie jeszcze słabszy .
budrys Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Ktoś z Was miał doczynienia z Oplowskim royalblue uni 4DU (20Z)? Jaki jest w obróbce ?
haks Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 27 Sierpnia 2015 Da, do tego został stworzony. Każdy kolor? Wydaje mi się, że chodziło Ci o to, czy Megs UC można stosować na każdym kolorze. Otóż można, nawet na srebrnym Bomba, myślałem że ogarnia jedynie czarne/ciemne lakiery i że na nich jest bezbłędny. Na srebrnym też całkiem wporzo czy średniawka?
mario704 Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Nie róbcie sobie jaj z tego UC już .. Ok spróbuje z tą szybą uc ręcznie
sardzent Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2015 szybka piłka ;-) musze okrecic pierscien mocujacy trzepien wycieraczki (przechodzi przez szybe tylnej klapy), jest dosc mocno skorodowany wiec udar oraz "mrożace" penetratory odpadaja, WD40 kiepsko i nie pomogl, robilem "okład" z IronOff ale poszukuje mocnego (nawet barodzo mocnego) odrdzewiacza, penetratora (jestem w stanie okleić wszystko wokół folia aby nie uszkodzić szyby\lakieru\uszczelek) WAZNE ... kołnierz\trzpień chciałbym uratować zatem cięcie tylko w ostatczności co polecacie ?
tegies Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Coca-Colą polewałeś? Ewentualnie wodny roztwór kwasu fosforowego (po odrdzewieniu przemyj czystą wodą) FOSOL ?
haks Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2015 szybka piłka ;-) musze okrecic pierscien mocujacy trzepien wycieraczki (przechodzi przez szybe tylnej klapy), jest dosc mocno skorodowany wiec udar oraz "mrożace" penetratory odpadaja, WD40 kiepsko i nie pomogl, robilem "okład" z IronOff ale poszukuje mocnego (nawet barodzo mocnego) odrdzewiacza, penetratora (jestem w stanie okleić wszystko wokół folia aby nie uszkodzić szyby\lakieru\uszczelek) WAZNE ... kołnierz\trzpień chciałbym uratować zatem cięcie tylko w ostatczności co polecacie ? Rost Off Plus, Rost Off Ice
damiancd Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Czym polerujecie zagłębienie od klamki? Jakiś malutki pad? Bo chyba 80mm to nadal za dużo
pawelpp Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Np to: http://sklep.motogo.pl/pl/p/ValetPRO-Er ... icator/837 plus to https://www.google.pl/search?q=d%C5%82o ... VyCh2bEQnF :-)
shadown Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Witam Mam pytanie odnośnie polerki (jako że jestem zielony w tym temacie a nie stać mnie na odstawienie do firmy profesjonalnej) a dokładniej mam Dustera czarnego z porysowanym lakierem Prawie cały lakier ma takie rysy. Z tego co wyczytałem to na pewno trzeba na początek umyc auto potem proces glinkowania i to juz mam nawet glinka żółta ValetPRO Yellow Clay oraz poślizg TENZI Clay Spray 1 Ls Potem z tego co rozumiem trzeba ponownie umyć auto i dopiero zacząć polerować- jako, że sam mam zamiar to zrobić więc nie ma mowy o polerowaniu maszynowym. Z tego co wiem są specjalne gąbki i nawet wybrałem która mogła by mi pasować (tak mi się zdaje) FLEXIPADS APLIKATOR 3-KOLOROWY DWUSTRONNY i preparat do polerowania SSR 2 . I po polerowaniu wosk - tutaj już nie mam pojęcia Oczywiście chodzi o dość dobre produkty ale o umiarkowanej cenie ( niestety) Nie wiem czy pasuje jedno do drugiego - czytałem, że to też zależy od tego czy lakier jest miękki lub twardy . PS. Niestety nowego tematu oddzielnego nie mogłem otworzyć
damiancd Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Np to: http://sklep.motogo.pl/pl/p/ValetPRO-Er ... icator/837plus to https://www.google.pl/search?q=d%C5%82o ... VyCh2bEQnF :-) A to drugie gdzie można kupić? Shadown - ręcznie się zajedziesz ;P
hoffmann Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Co prawda, nie wiem, czy to jest nowy produkt, czy też odkupiłeś używany od kogoś? . Produkt nowy zakupiony w sklepie Megsa http://www.meguiars.pl/
Tommy Lee Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Skoro nowy to zadzwoń do nich albo napisz maila i wyślij zdjęcie z woskiem, powinni odpisać czy to normalne zachowanie, czy wosk się roztopił np. w transporcie i czy ma to jakiś wpływ.
hoffmann Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2015 natychmiast po otrzymaniu paczki dzwoniłem i uzyskałem informację że właściwości wosku się nie zmieniły. Przed chwilą sprawdziłem jak wygląda konsystencja wosku po dobie od otrzymania i przebywaniu w temperaturze pokojowej i w dalszym ciągu ma konsystencje "roztopionego masła" =(
Tommy Lee Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2015 To zrób tak jak pisali koledzy wcześniej i wstaw go do lodówki na jakiś czas, tylko nie od razu do zamrażalnika albo do jakiegos innego chlodnego miejsca
hoffmann Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2015 na jak długo? maila przed chwila wysłałem do sklepu co mam teraz zrobić z płynnym woskiem.
patol Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Panowie i Panie... mam świeżo położoną kostkę przed domem. Pytanie za 100pkt. czy przy kompleksowym myciu (auto nie myte z 2 miesiące) tj. piana, dwa wiadra, ironX, anty-smoła, glinka mogę coś upaskudzić do tego stopnia, że już nie zejdzie?
Barista Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Jeśli masz pianę kolorową, to mogą zostać ślady. Anty smoły bym się nie obawiał, używałem ajrona na kostce i po spłukaniu nie było śladu, ale nie dam Ci gwarancji, że u Ciebie będzie spoko tym bardziej, że masz nową kostkę i pory jeszcze nie są zapchane jak na kostce 10 -letniej.
Bzyk Opublikowano 28 Sierpnia 2015 Zgłoś Opublikowano 28 Sierpnia 2015 szybka piłka ;-) musze okrecic pierscien mocujacy trzepien wycieraczki (przechodzi przez szybe tylnej klapy), jest dosc mocno skorodowany wiec udar oraz "mrożace" penetratory odpadaja, WD40 kiepsko i nie pomogl, robilem "okład" z IronOff ale poszukuje mocnego (nawet barodzo mocnego) odrdzewiacza, penetratora (jestem w stanie okleić wszystko wokół folia aby nie uszkodzić szyby\lakieru\uszczelek) WAZNE ... kołnierz\trzpień chciałbym uratować zatem cięcie tylko w ostatczności co polecacie ? Naprawdę b.mocny odrdzewiacz. Silniejszy od Rost offa
Rekomendowane odpowiedzi