Skocz do zawartości

ADBL - nowa polska marka tworzona dla Was i dzięki Wam!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@aeropro A jednak sklepy nadal sprzedają maszynki Kraussa z 12sto miesięczną gwarancją, sprzedają się Flexy z 12 miesięczną gwarancją(możliwość przedłużenia do 36mies, aczkolwiek niewiele sklepów o tym jest świadomych).

  • Moderator
Opublikowano
1 godzinę temu, ADBL napisał:

serwis i naprawy gwarancyjne u nas.

Gwarancyjnie to wiadomo. A powiedz jak jest z częściami - przykładowo pies pogryzł mi kabel i chcę wymienić. Do wymiany są szczotki, zepsuł się przycisk itp. Czy takie "pierdoły" będą normalnie do kupienia? Według mnie tutaj mielibyście ładne pole manewru by pomóc klientom i jeszcze zarobić dodatkowo :)

Opublikowano
Gwarancyjnie to wiadomo. A powiedz jak jest z częściami - przykładowo pies pogryzł mi kabel i chcę wymienić. Do wymiany są szczotki, zepsuł się przycisk itp. Czy takie "pierdoły" będą normalnie do kupienia? Według mnie tutaj mielibyście ładne pole manewru by pomóc klientom i jeszcze zarobić dodatkowo
Na filmie Nowickiego kilka postów wyżej widać, że dają zapasowe szczotki.
Opublikowano

@marco80 Maszyny do testów nie otrzymało jedne studio, nie ma tam tylko jednego pracownika :)

Śmieszne i dziecinne robi się to szukanie dziury w całym przez wiele osób. Kupcie, potestujecie - będziecie mogli się wypowiadać z pewnym zasobem wiedzy na ten temat. 

Opublikowano

@YOBACK

kupujcie, przetestujcie? takie podejście można stosować do kosmetyków a nie do maszyny kosztującej tysiaka (wiadomo, to nie majątek, ale i też nie "piardnięcie", szczególnie dla hobbysty) jak kupisz dressing do opon, który Ci się nie spodoba, to możesz oddać mamie/tacie/siostrze/sąsiadowi, zużyć mimo to w ciągu dwóch miesięcy lub po prostu wylać do zlewu. a maszyna? zawsze jest opcja sprzedaży na rynku wtórnym albo nawet zwrotu, ale nie każdemu chce się tak bawić.

szukanie dziury w całym? niezupełnie. po prostu zdroworozsądkowe, krytyczne podejście. warto dopytać, zaczerpnąć informacji u samego źródła, zanim się podejmie decyzję. nie dziwcie się , że wielu podchodzi z rezerwą - w końcu to dopiero pierwszy tego typu produkt ADBL, bardzo ambitny, ale i być może ryzykowny projekt.

ja czekam na więcej informacji, niezależnych testów, pierwszych wrażeń. dlatego fajnie, że wysyłacie maszyny "w świat", @ADBL, tak trzymać :) życzę Wam sukcesu!

 

  • Lubię to 1
Opublikowano

@macmel  Jak ADBL napisał - będzie organizował pokazy w salonach detailingowych- każdy może przyjechać, zobaczyć, pomacać, sprawdzić na żywo.

Zdroworozsądkowe krytyczne podejście? Popatrz na te prowokacje ze strny wielu ludzi:

 

"Jakim cudem 450 samochodów w ciągu roku? 365 dni..."

"12 miesięcy gwarancji? przecież każdy dystrybutor wyrzuci to ze sklepu bo nikt nie będzie tego naprawiał"

 

Bez podstawowej wiedzy na temat gwarancji jakei mają prawie wszystkie polerki na naszym rynku, brak logicznego myślenia, że ADBL przecież nei dał tylko jednej sztuki do testów..

i poszukaj dalej :) Co niektórzy g* wiedzą, ale komentarz trzeba zostawić.

Ja też tej maszyny nie użytkowałem, też podchodzę do niej z dystansem, bo wiem, że to na pewno chinczyk rebrandowany, ale prawda jest taka, żen ie wiem jaka jest i nie piszę komentarzy wychwalających, tylko stwierdzam suche fakty. A nie podniecam się jak niektórzy i nie szukam dziury w całym. 

  • Lubię to 1
  • Nie lubię 2
Opublikowano

Nie byłem na forum już jakiś czas , no i musze stwierdzić , że  z poziomu forum , które pamiętam z przed kilku lat został niewielki procent :shock: .  Co do rozmiaru hejtu jaki tu panuje  i wyssanych z d..y argumentów , to musze przyznać panowie - mistrzostwo świata .  

  • Lubię to 4
  • Okay 1
  • Nie lubię 2
Opublikowano

Czytając kilkanaście ostatnich wpisów w temacie stwierdzam tylko że jest po prostu rozczarowanie nowością ADBL , stąd też szukanie przysłowiowe " dziury w całym " . Wiele osób po prostu liczyło na nowe kosmetyki np. twardy wosk czy nowy poprawiony "dizajn"  opakowań . A tak mam wrażenie że cała para idzie w gwizdek u ADBL . Najpierw samochodowe perfumy , teraz polerki , no ale to nie jest moja firma więc zostaje mi tylko śledzić kolejne wypusty ADBL . Polski rynek jest specyficzny .

  • Lubię to 1
  • Dziękuję 1
Opublikowano

Spokojnie ... Nie ma czym się za bardzo podniecać, wiadomo że te maszyny nie są kierowane dla zawodowców tylko dla amatorów i hobbystów co sobie chcą odświeżyć sami autko . Tylko  problem że reklamą i marketingiem  trochę na wyrost stworzyli wrażenie jakby to były super hiper maszyny prawie za darmo...  Ta mniejsza  maszyna DA  może okazać się doskonałą alternatywą dla osób które zastanawiały się czy kupić np.taniego vandera czy dołożyć do kraussa . Ale trzeba poczekać na niezależne testy :)

Opublikowano
1 minutę temu, Marcin s napisał:

Ta mniejsza  maszyna DA  może okazać się doskonałą alternatywą dla osób które zastanawiały się czy kupić np.taniego vandera czy dołożyć do kraussa

dokładnie , mam Lare - 41 , jestem bardzo zadowolony , dla własnego amatorskiego użytku ( by nie powiedzieć amatorszczyzny ) w zupełności wystarczy.

Opublikowano
9 godzin temu, YOBACK napisał:

"12 miesięcy gwarancji? przecież każdy dystrybutor wyrzuci to ze sklepu bo nikt nie będzie tego naprawiał"

rozmawiałem z dwoma zaprzyjaźnionymi sklepami i każdy powiedział, że nie będzie brać takiej odpowiedzialności (z zakresu rękojmi), jeśli gwarancja będzie obejmowała tylko 12 miesięcy.

Opublikowano

Fala hejtu jakbyście conajmniej ADBLowców sponsorowali :lol:

Ja tak do maszynki podchodzę optymistycznie, budowę wydaje się mieć bardziej ergonomiczną niż db5800 także, jak ktoś nie ma maszynki to czemu nie?

Opublikowano

@aeropro A to ciekawe, bo Flexy, Krauss, Rupes, Lare mają po 12miesięcy gwarancji. Dziwne, że jakikolwiek sklep się podjął ich sprzedaży..

  • Dystrybutor
Opublikowano

Sklepy nie biorą na siebie odpowiedzialności w zakresie rękojmi.

 

żeby rozwiać kwestię gwarancji/rękojmi cytuję co możecie znaleźć w naszej instrukcji obsługi oraz karcie gwarancyjnej :)

 

Czas trwania i terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej:

Gwarancja udzielona jest na okres 12 miesięcy liczonych od daty zakupu nowego urządzenia, przy czym decydująca jest data na oryginalnym

dowodzie zakupu. Gwarancja udzielona jest na terytorium państwa, w którym nowe urządzenie zostało sprzedane pierwszemu

użytkownikowi urządzenia.

 

Uprawnienia przysługujące w razie stwierdzenia wady:

Gwarancja obejmuje wyłącznie uprawnienie do żądania naprawy urządzenia. W szczególnych wypadkach Gwarant może podjąć decyzję

o wydaniu nowego urządzenia zamiast naprawy.

 

Zgłoszenie gwarancyjne:

1. Podstawą skorzystania z gwarancji jest prawidłowo wypełniona przez sprzedawcę, oficjalna karta gwarancyjna wraz z dowodem zakupu urządzenia (faktura lub paragon).

2. W celu skorzystania z gwarancji niezbędne jest dostarczenie, na koszt użytkownika, urządzenia wraz z prawidłowo wypełnioną kartą

gwarancyjną i dowodem zakupu urządzenia oraz pisemnym opisem zaobserwowanej wady na adres: JJ Management sp. z o.o. sp.k., ul.

Pajęcza 23, 04-802 Warszawa.

3. Przed fizycznym dostarczeniem urządzenia i dokumentów, o których mowa w pkt. 2 powyżej, konieczne jest dokonanie zgłoszenia na

adres mailowy service@adbl.eu (zaś w braku możliwości zgłoszenia mailowego – telefonicznie na numer +48 695 136 915) z opisem zaobserwowanej

wady, informacją o modelu urządzenia, miejscu i dacie zakupu, w celu dokonania wstępnej oceny konieczności fizycznego

dostarczenia urządzenia Gwarantowi i uzgodnienia dalszych działań.

4. Termin wykonania przez Gwaranta obowiązków z tytułu gwarancji wynosi 21 dni od dnia doręczenia wadliwego urządzenia Gwarantowi.

 

Informacje dodatkowe:

1. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających

z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.

2. Informacje o naprawach: e-mail: service@adbl.eu;

  • Super 1
Opublikowano
3 godziny temu, aeropro napisał:

rozmawiałem z dwoma zaprzyjaźnionymi sklepami i każdy powiedział, że nie będzie brać takiej odpowiedzialności (z zakresu rękojmi), jeśli gwarancja będzie obejmowała tylko 12 miesięcy.

Ale to nie działa tak, że któryś ze sklepów zrobi łaskę i weźmie na klatę obowiązki wynikające z rękojmi,a inny się wypnie. Rękojmia nie wynika z dobrego humoru sprzedającego tylko z ustawy o sprzedaży konsumenckiej. Kupującemu przysługuje ochrona wynikająca zarowno z gwarancji jak i rękojmi,o czym zreszta mowa w postanowieniach gwarancyjnych ADBL

Opublikowano

@ADBL Miło, że zabrałeś głos w tej sprawie, ale czy możesz to przetłumaczyć na j.polski?

Jako osoba fizyczna, kupuję polerkę w sklepie. Po 1,5 roku psuje się np. włącznik. Nie wyślę jej do Was na gwarancji bo ta już minęła. Idę więc do sklepu, gdzie kupiłem polerkę i proszę o naprawę/wymianę z tytułu 2 letniej rękojmi. Co robi sklep? Odsyła do Was i Wy naprawiacie za free, czy sklep robi to na własny koszt?

Oczywiście jak kupię tą maszynkę na fakturę, to wiem, że z rękojmią się pożegnałem i mam jedynie gwarancję 12 miesięcy.

Opublikowano

Kupując na rachnuek (czyli sprzęt do użytku prywatnego - czyli nie na firmę) jest rok gwarancji ADBL. Tutaj w ciągu 12 miechów każdą kwestię rozpatruje producent. Z kolei rekojmia to okres 24 miesięcy i tutaj odpowiedzialność spoczywa na sprzedającym i to on pokrywa koszty ewnetualnej naprawy.

 

PS: dla przykladu - z autopsji - konsola playstation 4 zepsuła się w okresie 1,5 roku od zakupu. Gwarancja producenta to rok. Zgłosiłem awarie do sklepu (auchan)  z tytułu rekojmi. Konsole naprawiono w serwisie niezależnym. Dostałem faktura za naprawę, której  należność pokrył Auchan.

Mam nadzieję, że po trochu wam rozwiałem wątpliwości.

Opublikowano
38 minut temu, ad.am napisał:

Ale to nie działa tak, że któryś ze sklepów zrobi łaskę i weźmie na klatę obowiązki wynikające z rękojmi,a inny się wypnie. Rękojmia nie wynika z dobrego humoru sprzedającego tylko z ustawy o sprzedaży konsumenckiej. Kupującemu przysługuje ochrona wynikająca zarowno z gwarancji jak i rękojmi,o czym zreszta mowa w postanowieniach gwarancyjnych ADBL

Dokładnie, dlatego są nastawieni pesymistycznie do zamówień tego towaru i jego sprzedaży, ciężko brać odpowiedzialność za coś czego się nie zna od środka itd ;-) ja tu nie atakuje w żadnym przypadku ADBLowców, bo trochę $$ wydałem na ich kosmetyki, ale właśnie co do gwarancji to ciężko cokolwiek tu wywnioskować. Maszyn nie oceniam, bo nawet w łapie nie miałem :)

 

a porównywanie Flexa do ADBLa ? no jednak FLEX ma większe doświadczenie w tej branży... ;-)

Opublikowano
30 minut temu, damiano2007 napisał:

Mam nadzieję, że po trochu wam rozwiałem wątpliwości.

Jak dla mnie, to wiem, że tak jest i wątpliwości raczej nie ma, ale moje pytanie specjalnie sformułowałem do @ADBL, w związku z:

Godzinę temu, ADBL napisał:

Sklepy nie biorą na siebie odpowiedzialności w zakresie rękojmi.

 

Opublikowano
16 godzin temu, ADBL napisał:

 

KRD, Planujemy części zamienne. 

Dobre. 

Życzę Wam jak najlepiej Ale powiem jedno jako człowiek z branży narzędziowej. Pracuje u polskiego dystrybutora narzędzi pneumatycznych. Mam dwa katalogi, jeden to warsztat a drugi to przemysł. Dam przyklad: szlifierkę  pneumatyczną można u mnie kupić z 800zl netto i za ok 10 000zl netto i niezależnie do którego klienta bym powiedział, że tutaj proszę nowy produkt a części zamienne dopiero planujemy to by mnie klient wyśmiał. 

Nie idźcie tą drogą... 

  • Lubię to 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.