Skocz do zawartości

ADBL - nowa polska marka tworzona dla Was i dzięki Wam!


Chemik ADBL

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, Tomas22 napisał:

Z chęcią jeśli znajdę chwilę pojeżdżę po tych studiach z filmiku i popatrzę kto używa rollera. Wypowiedzi w filmiku jakiś dla mnie brzmią sztucznie aż bardzo :)

To, że ktoś powiedział, że jest to świetna maszyna w tej cenie, że bardzo fajnie się nią pracuje, że ma miękki kabel itp itd, nie oznacza, że jest najlepsza :) Każdy tam odnosił się do tej maszyny względem jej ceny na polskim rynku. Myślę, że w profesjonalnych studiach nikt nie zamieni RUpesa, Flexa na ADBL rollera. Jest to chyba troszkę dla innej grupy osób maszynka. Pojeździsz po studiach, gdzie dedykowane są typowe woły robocze, a ADBL trafia raczej w grono klientów "detalicznych", którzy będą jej używać w celach niezarobkowych. Widziałeś, żeby często w studiach używali maszyn Lare, czy Krauss?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie to fajnie że Polska marka będzie sprzedawać pod swoim logo maszyny. Aby jakość była bezkonkurencyjna. 

Ale jeśli @ADBL wchodzi w rynek urządzeń to może w przyszłości pojawią się jeszcze jakiś właśnie miernik lakieru, i też jakaś konkurencja dla Nilfiska, Karchera (myjki) czy też dla Numatica George'a ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@YOBACK nie chodzi mi o to czy ADBL wyprze Rupesa czy flexa chociaż tego im życzę :)

Chodzi mi o to że mam nadzieję "testowanie urządzenia przez profesjonalistow" nie były tylko testami jako kilka przejazdów na panelu i dziękuję a potem będą chwalić i sprzedawać. I z ucieszylbym się z faktu że gdzieś tam w tle ten ADBL by chociaż wisiał. :)

 

I kto wie może ja kiedyś kupię ale tutaj nie dam się wepchnąć w szał że muszę ją mieć. Poczekamy poczytamy. Jeśli u detailera wytrzyma rok to u mnie lat 20 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor

To może po kolei. Będzie w przyszłości rotacja. 

Macie pełne prawo oceniać jak brzmią wypowiedzi ale były one robione na gorąco. 

Co do wytrzymałości: rok orki w studiach bez awarii to chyba niezły wynik. Każdy będzie mógł porównać sobie nasze maszyny z tym co używa. Nawet sami Was odwiedzimy. O oceny tych którzy sami sprawdza jesteśmy spokojni. 

Zaskoczy Was też to że maszyna 15 w zestawie posiada podkładkę czy smar silikonowy. Samo tworzenie instrukcji trwało 2 miesiące. Wszystkie wymagane w UE certyfikacje to też nie był spacer po parku. 

Rynek wszystko zweryfikuje. 

Peace and love i dobranoc. ;)

  • Lubię to 7
  • Super 2
  • Okay 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, że ktoś powiedział, że jest to świetna maszyna w tej cenie, że bardzo fajnie się nią pracuje, że ma miękki kabel itp itd, nie oznacza, że jest najlepsza Każdy tam odnosił się do tej maszyny względem jej ceny na polskim rynku. Myślę, że w profesjonalnych studiach nikt nie zamieni RUpesa, Flexa na ADBL rollera. Jest to chyba troszkę dla innej grupy osób maszynka. Pojeździsz po studiach, gdzie dedykowane są typowe woły robocze, a ADBL trafia raczej w grono klientów "detalicznych", którzy będą jej używać w celach niezarobkowych. Widziałeś, żeby często w studiach używali maszyn Lare, czy Krauss?

Widziałem :-)

 

Np. Olszewska, Nowicki, Myjnia 2 wiadra, Art.

 

Wysłane z mojego PLK-L01 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

  • Okay 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, ADBL napisał:

 @Arkeolowy nie wydawaj osądów nie mając maszyny w rękach. bo i na zewnątrz i przede wszystkim w środku to zupełnie inne maszyny.

 

@ADBLa zdradzicie chociaż trochę co tam zmieniliście i jak się te zmiany przekładają na pracę? :) zakładam że skoro cena jest na poziomie Kraussa, a mówicie o rewolucji na rynku to znaczne zmiany w bebechach, i na to mam nadzieję. z wyglądu łudząco podobne do innych, z dalekiego wschodu - normalka, nikt nie chce pchać się w koszty projektowania takich rzeczy i tego chyba niektórzy za Chiny (huehue) nie potrafią dopuścić do głowy. ale kolorki fajnie :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo zachwytu, katowana rok w studiach - najlepsza w swojej klasie i z nikim nie może konkurować. Ale do rzeczy, co została zmienione, polepszone, jakie rozwiązania zostały wprowadzone.. Takie ładne hasła ma @ADBL Nowa ERA w branży polerskiej Specjaliści mówią" musi działać, musi robić to NAJLEPIEJ w swoje klasie Chciałbym wiedzieć tylko jako przyszły kupujący jakie innowacyjne rozwiązania stoją za tą polerką w filmie kilka razy słyszy się cena, cena jak poznacie cenę.. Czy na pewno nie ma nic w tej cenie z czym może konkurować Roller? Wydaje mi się i to tylko moja opinia, że to wszystko (reklamy, hasła) jest zbyt cukierkowe i jeśli @ADBL nie ma renomy w polerkach jak inne znane firmy, to słowa należało by podeprzeć faktami co @ADBL zmienił, że Roller jest THE BEST.

  • Lubię to 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, kusiu napisał:

Dużo zachwytu, katowana rok w studiach - najlepsza w swojej klasie i z nikim nie może konkurować. Ale do rzeczy, co została zmienione, polepszone, jakie rozwiązania zostały wprowadzone.. Takie ładne hasła ma @ADBL Nowa ERA w branży polerskiej Specjaliści mówią" musi działać, musi robić to NAJLEPIEJ w swoje klasie Chciałbym wiedzieć tylko jako przyszły kupujący jakie innowacyjne rozwiązania stoją za tą polerką w filmie kilka razy słyszy się cena, cena jak poznacie cenę.. Czy na pewno nie ma nic w tej cenie z czym może konkurować Roller?

9mm to bliźniak Liquid Elements T2000 poprawiony o dłuższy kabel. Ceną faktycznie wygrywa. Bezpośrednia konkurencja na polskim rynku to LARE LITE LD09-125
15mm oprócz dostępnego na polskim rynku Evoflexa HD15 cenowo wygrywa z Kraussem S15, przegrywa z Heckman HS15.
Dla mnie 15tka to bliźniak polerek MJJC, z małą różnicą w chwycie górnym.

Na plus to zmienione długie kable - widać sugestię profesjonalistów. Jednak myślałem że pojawienie się BANG BANG spowoduje pozamiatanie konkurencji okresem gwarancji a przede wszystkim serwisem. Zobaczymy jak wyjdzie w praniu. Wolałbym zostawić kasę w Polsce niż napychać kabzę innym, ale dopóki się nie dowiemy jak wygląda serwis i dostępność części, to biorąc wszystkie za i przeciw wiemy, że  każdy lepszy chińczyk ten rok pociągnie.

  • Lubię to 3
  • Okay 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze w ręku nie mieliście a już narzekacie i zrzędzicie jak stare :P. Jak się nie podoba to nie kupujcie, kto wam każe. Nic tylko przypomina mi się filmik z moherem "Super partia ku:)wo, super partia". 

Należy się trochę szacunku dla chłopaków z @ADBL bo słuchają klientów a nie tylko wypuszczą bubel i już dalej mają to gdzieś do póki się sprzedaje. Dlatego po co jakaś krytyka jak nawet tego w ręku nie mieliście. 

  • Okay 1
  • Nie lubię 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Ari napisał:

..Wolałbym zostawić kasę w Polsce niż napychać kabzę innym, ale dopóki się nie dowiemy jak wygląda serwis i dostępność części, to biorąc pod uwagę, że każdy lepszy chińczyk ten rok pociągnie.

Ja również wolałbym zasilać konto w PL, ale za mało jest powiedziane jeśli chodzi o serwis i inne aspekty.. @Pepiko Ale kto tutaj narzeka? Po prostu wiele osób które stoi przed kupnem chce się dowiedzieć czegoś więcej o polerce..

  • Okay 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, krd napisał:

@BiałyGTi, nie wiem co pisali na FB. Wiem jakie jest w Polsce prawo :) Konsument ma 24 miesiące rękojmi względem sprzedawcy na podstawie paragonu, przelewu, świtka za płatność kartą itp :)

To ciekawe bo Art.  577. KC mówi co innego.

§  4.  Jeżeli nie zastrzeżono innego terminu, termin gwarancji wynosi dwa lata licząc od dnia, kiedy rzecz została kupującemu wydana.

Czyli rok też może być.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderator

Ja piszę o rękojmi, a nie o gwarancji. Poczytaj sobie ustawę o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej :)

Rękojmia - ustawowe 24 miesiące dla każdego klienta detalicznego.

Gwarancja - świadczenie dobrowolne każdego producenta/importera itp. Może liczyć 2 dni, a może i 15 lat :) Wszystko zależy od tego co jest zapisane w kacie gwarancyjnej.

  • Lubię to 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Pepiko napisał:

Jeszcze w ręku nie mieliście a już narzekacie i zrzędzicie jak stare :P. Jak się nie podoba to nie kupujcie, kto wam każe. Nic tylko przypomina mi się filmik z moherem "Super partia ku:)wo, super partia". 

Należy się trochę szacunku dla chłopaków z @ADBL bo słuchają klientów a nie tylko wypuszczą bubel i już dalej mają to gdzieś do póki się sprzedaje. Dlatego po co jakaś krytyka jak nawet tego w ręku nie mieliście. 

Nie można uczciwie powiedzieć, że ADBL nie dostał tutaj dużego kredytu zaufania. Nie raz i nie dwa dostali. Wielokrotnie również na merytoryczną krytykę odpowiedzi były w typie "bo nie potraficie używać", albo krytyczne uwagi były pozostawiane bez żadnej odpowiedzi. Zresztą sam mam bardzo spolaryzowany stosunek do ich produktów - niektóre kocham tak że dałbym się pokroić za nie, ale niektóre w mojej opinii są zwyczajnie słabe. "Nie podoba się to nie kupujcie" również jest ułomnym argumentem. Nie podoba się krytyka to jej nie czytaj - widzisz jaki ten argument jest głupi? Gdyby stosować tę zasadę i zabronić krytyki, to w sumie można by zamknąć dyskusję na forum, bo sprowadzałaby się ona tylko do poklepywania po pleckach i macania wzajemnego po wackach. O to chodzi w budowaniu społeczności skupionej wokół detailingu? W mojej opinii zdecydowanie nie i na forum jest miejsce zarówno na posty słodzące sobie wzajemnie, jak i posty krytyczne.

Na argument "jeszcze w ręku nie mieliście" można równie łatwo odpowiedzieć "jeszcze w ręku nie miałeś to nie wychwalaj bezpodstawnie". Może wprowadzimy równe podejście? Zabraniamy krytykowania przed pojawieniem się produktu to zabraniamy stosując tę samą logikę hajpowania, wychwalania bezpodstawnego produktu przed premierą? Paranoja.

Może już wzrok nie ten, ale nie widzę w powyższych postach czystego hejtu pozbawionego merytoryki, nawet jeżeli nie podzielam pewnych argumentów, to widzę ich merytoryczną wartość. Chcesz takiej krytyki zabronić? Wprowadzić zasadę "albo piszemy dobrze albo wcale"? To jest bardzo naiwne, infantylne podejście, bo na koniec dnia na zakazie krytyki nie straci konkurencja, ale klient, detailer domowy, hobbystyczny, to klienci będą ofiarami "zakazu krytyki"

  • Lubię to 6
  • Dziękuję 2
  • Super 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Dystrybutor

Odpowiadając na kilka pytań:

1. serwis i naprawy gwarancyjne u nas.

2. maszyna i przede wszystkim jej wnętrze było projektowane przez nas kilka miesięcy ale nic tak dobrze nie pokaże właściwości maszyny jak testy, dlatego organizujemy możliwość robienia prezentacji w studiach i sklepach. Nasz Caddy leci w trasę po Polsce i każdy będzie mógł sam pobawić się maszyną i ocenić czy mu odpowiada.

3. KRD ma rację - rękojmia dla klienta detalicznego to ustawowe 24 miesiące. Przy prowadzeniu działalności i używania maszyny przemysłowo gwarancja to 12 miesięcy.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do wyglądu / kopii nie oszukujmy sie. Rynek już zweryfikowal jaki kształt maszyny jest najwygodniejszy i wszystkie będą wyglądać tak samo :)

Nikt nie będzie ryzykował fikuśnymi kształtami czy rozmieszczeniem przycisków :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.