agraf Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2017 To ja tak jeszcze z innej beczki. Bo wiele osób też chwali LARE, pytanie czy taki zestaw: http://showcarshine.pl/home/1769-zestaw ... ipads.html Ma rację bytu i jest wystarczający na start do zrobienia paru samochodów?
box515 Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Kupiłem K2 Masner 2msc temu. Przeleciałem do tej pory 3auta i spisuje się wyśmienicie - absolutnie nic się nie dzieje z maszyną oraz jak na moje wymagania/możliwości zupełnie wystarczy. Kupowałem w http://www.motostacja.com Właśnie w Motostacji kupowałem to wadliwe K2 też ok 2 mies temu. Sama firma jest w porządku - kasę zwrócili błyskawicznie , można zaryzykować - w razie czego się odeśle i po sprawie
agraf Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2017 A ja już mam mętlik bo za dużo czytam na forum Chciałem rotacje bo niby daje większe możliwości, szybsza praca i przy tym lepiej tnie. Ale teraz czytam o DA np. BASS BP-5119 i też zbiera dobre opinie, niby też dobrze tnie przy odpowiednim dobraniu pada i pasty... Rotacją też nałożę cleanery jak w DA ? Teraz mam dylemat: - K2/Masner + wiadomo zestaw mniejszych i większych padów - Ntools RP180E + jw. - dołożyć i zestaw LARE EPL 11 - na pewno na dłużej by mi już starczyło - ew. DA BASS
Arkeolowy Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Rotacją też nałożę cleanery jak w DA ? Dla chcącego nic trudnego
.r. Opublikowano 21 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 21 Kwietnia 2017 BP5119 może i tnie dobrze... Jak na DA. Nawet ta najtańsze rotacje jak euroteci, masnery czy fobo będą ciąć szybciej niż maszyny DA z górnej półki (no może poza tymi typu vrg).
booohal Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Tylko pamiętaj, że tam, gdzie zaoszczędzimy czasu na cięciu jednocześnie zyskamy go na wykończeniu. Ostatnio na forum widzę największe zapotrzebowanie na odświeżenia lakieru. Nic w tym dziwnego z resztą. A tutaj zdecydowanie króluje DA. Widzę, że bardziej skłaniasz się ku rotacji. Okej. Ale nikt kto przerobił co najmniej kilkaset godzin przy polerowaniu, ma głowę na karku i szanuje swój czas nie zabiera się za rotację przy średnich, miękkich i wiadomo - ultra miękkich lakierach. Jak przyjeżdża twardziel to futro na rotacji i znów przesiadka na DA. To już nie ten sprzęt i nie to know-how co 8 lat temu. W środowisku mamy ogromny hype na Rupesa. I tu się zgadzam, Tez mnie to kłuje. Ale na szczęście nie samym Rupesem detailing stoi Swoje słowa opieram na sporym już doświadczeniu z rotacją, DA 8/15/21mm
agraf Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2017 [ref]booohal[/ref], - słuszna uwaga. No ja pracować będę na początku na 3szt volvo, nie wiem jaki tam jest lakier. W większości będzie to raczej odświeżenie lakieru. Ale teraz jeśli myślę o DA to też mam dylemat które wybrać. Czy np. między BASS a Krauss DB 900W jest odczuwalna różnica czy nie warto dopłacać do Krauss'a ? Chciałem rotacje bo po opiniach wydawała mi bardziej uniwersalna do wszelakich zadań - choć wymagająca większej wprawy. Ale faktycznie jeśli 20-30% mojej pracy to będzie jakieś większe cięcie to na DA też da radę...
booohal Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Z tańszych DA miałem Vandera. Zamieniłem go na Kraussa 5800 ze względu na większą (realnie) moc. Bassa w rękach nie miałem także nie porównam. Nie wiem jaka realna jest tam moc bo na maszynie chińczyk może wszystko napisać. Teraz Vandera bym pewnie nie zmieniał bo i tak S15 obrabiam znakomitą większość. 5800 ma zapięty mały BP do lamp, zderzaków itp. Rptacja leży i się kurzy. Pajęczyny z niej zdejmuję tylko przy szybach i tlenku. Kilkunastoletnie Volvo mają bardzo przyjazny w obróbce lakier. Chociaż miałem kiedyś V40 z akrylem.
henio Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Kupiłem K2 Masner 2msc temu. Przeleciałem do tej pory 3auta i spisuje się wyśmienicie - absolutnie nic się nie dzieje z maszyną oraz jak na moje wymagania/możliwości zupełnie wystarczy. Kupowałem w http://www.motostacja.com Ja swoją kupiłem w grudniu. Na razie 1auto obleciało bez żadnych przypadłości. Teraz niestety nie pamiętam już gdzie zakupione.
.r. Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Ja tego bassa kupiłem na wypadek gdyby rupes lhr15 odmówił posłuszeństwa, ale do tego jeszcze nie doszło więc BP5119 bawiłem się tylko w domu. Porównywać do rupesa ni widzę sensu, ale mogę powiedzieć, że bassem da się pracować. Raziła mnie morka która była na nowej pralce (lakier średnio twardy) więc ją usunąłem papierami. Bass wyprowadził od p2500 i obyło się bez rzucania mięsem Podsumowując: robi robotę.
agraf Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Ok chłopaki dzięki za konkrety, dlatego teraz myślę nad tym Kraussem 5800, niby skok tylko 8mm ale myślę że i tak wszystko co muszę to nim zrobię a najwyższej przy niektórych pracach zajmie mi to więcej czasu - ale nikt mnie nie goni. Pytanie czy warto brać taki zestaw : http://showcarshine.pl/maszyny-polerski ... ipads.html czy lepiej samemu coś skompletować ? [ref]booohal[/ref], - szyby raczej nie zrobię przy użyciu DA prawda ? trochę szkoda bo boczne mają dużo drobnych rysek i dobrze by im zrobił szlif
.r. Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zestaw jest spoko, ktoś może powiedzieć, że wolałby np inne pasty czy pady, ale generalnie flexipads czy menzerna to górna półka w tej zabawie. Szkła na dual action nie zrobisz.
booohal Opublikowano 22 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 22 Kwietnia 2017 706456 szyby raczej nie zrobię przy użyciu DA prawda ? Dobrze oczyścisz. Ale nie ściągniesz rys.
zbylus Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Czy kupował ktoś w tym sklepie https://www.materialylakiernicze.pl/kra ... p-353.html Cena niższa o 100zl względem reszty sklepów czy Allegro,z opisu wynika ze oryginał, co myślicie ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
MirekGTS Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Tylko że produkt chwilowo niedostępny w sprzedaży Wysłane z mojego Redmi 3S przy użyciu Tapatalka
powalla Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Zgłoś Opublikowano 23 Kwietnia 2017 706684 co myślicie ? Ta maszynka tyle do niedawna kosztowała wszędzie, teraz zdrożała ale sklep jeszcze nie ma nowego towaru jak inne sklepy więc cena jest stara.
agraf Opublikowano 2 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2017 Na chwilę obecną jestem zdecydowany na Bass'a - jak na pierwszą rotacje powinno wystarczyć, szczególnie do 2-3 samochodów na początek. Z drugiej strony w cenie zestawy Krauss'a można mieć i Bass'a oraz do tego K2 rotacje... A taki zestaw tańszego DA + Rotacja K2 na pewno będzie dużo bardziej uniwersalny niż sam Krauss czy też inna w tej cenie DA ?
Moderator Domel Opublikowano 2 Maja 2017 Moderator Zgłoś Opublikowano 2 Maja 2017 czy ktoś ma i używa LARE LD21-150 PRO ? Skok 21. Jak można ją porównac do sławnych Rupesów ? http://sklep.lare.pl/product.php?id_product=186
agraf Opublikowano 7 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 7 Maja 2017 Panowie to tylko pytanie o osprzęt do BASS'a - zastanawiam się nad Padami i pastami. Czy takie zestawienie będzie dobre: - do większego cięcia FLEXIPADS MICROFIBRE + Koch Chemie 8,02 HEAVY CUT - do średnich rzeczy ROYAL PADS DA Żółty + (i teraz pytanie czy lepiej użyć HEAVY CUT czy Antihologram ?) - wykończenie ROYAL PADS DA Czerwony + Koch Antihologram ? edit: post do usunięcia bo nie chciałem go w tym temacie, a nie wiem jak mogę sam usunąć
Faralyzeus Opublikowano 10 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2017 Narzeczona dowiedziała się, że przymierzam się do kupna polerki i na urodziny sprawiła mi taki oto prezent: jak widać zestaw "profesjonalny" W sumie nie dziwne jak o pomoc w wyborze poprosiła kolege który ma do czynienia z lakiernikami Ogólnie byłem już zdecydowany na DA bassa żeby hobbystycznie nakładać sobie jakiś cleanerek czy one step w celu zaznajomienia się z tematem. No ale wyszło że muszę skoczyć trochę głębiej i stąd moje pytanie czy z tą maszyną którą mam jest w ogóle sens skakać? Najbardziej zastanawia mnie mianowicie prędkość obrotowe i jej zakres 1500-4000 obr/min, regulowany co 500 obr. Czy przy takim zakresie ujdzie coś w ogóle zdziałać, czy będzie męczarnia? Rozumiem, że o nakładaniu jakiegoś cleanera czy glejza mogę zapomnieć?
.r. Opublikowano 10 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2017 Do kitu jest ten zakres obrotów. My potrzebujemy regulacji płynnej to raz, a dwa 1500rpm to już duża prędkość i rzadko się takiej sięga. Jak założysz na to futro i pastę które dostałeś to możesz sobie szkód narobić. Dodane po 37 sekundach: W każdym razie narzeczoną na rękach nosic za to, że się stara
.r. Opublikowano 10 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2017 W każdym razie narzeczoną na rękach nosic za to, że się stara
Faralyzeus Opublikowano 10 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2017 Prędkość robocza to chyba właśnie 1500-2000? gorzej z rozprowadzeniem i wykończeniem. Nie wiem czy dokupić pady i pasty i spróbować coś podziałać czy pogonić w cholere (maszyne nie narzeczoną) A akcesoriów lakierniczych które dostałem w zestawie nie zamierzam uzywać, no chyba ze na aucie teściowej
.r. Opublikowano 10 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 10 Maja 2017 Ja bym powiedział, że prędkość robocza to do 1500. Powyżej 1500 bardzo rzadko się pracuje.
wiran Opublikowano 11 Maja 2017 Zgłoś Opublikowano 11 Maja 2017 Czemu krauss s15 jest tak mało dostępny w sklepach ? Przeważnie jest db5800 lub s21. Orientuje się ktoś ? Mało który sklep ma s15 na stanie. Jest tak mało popularna czy o co chodzi ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się