Skocz do zawartości

Mr Cleaner Detailing Expert Shop


MrCleaner

Rekomendowane odpowiedzi

Tak czy inaczej, skoro paczka dotarła rozwalone, kurier się wypnie bo były przewożone  niedozwolone przedmioty. W takiej sytuacji sklep powinien, w drodze dobrej woli wysłać kupującemu ( po przedstawieniu na zdjęciach uszkodzeń) nowe produkty bądź w jakichś inny sposób przekonać klienta by do nich jeszcze wrócił.  

Co do MrCleaner zamawialem pare rzeczy i zawsze przyszły w miarę fajnie zapakowane.  Nigdy nic się nie wylało. 

Co do kuriera - okres nowego roku, świąteczny to i wszytko idzie na szybko itd, więc pewnie uszkodzenia z ich winy. Ale i tak nic z tym się nie zrobi..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, menior napisał:

Pogratulowac w jakim stanie docieraja wasze paczki i jak traktujecie klientow! Wszystko rozwalone,pozalewane jak widac a na dodatek cos przelewane i nie wiadomo co jest w butelkach...a wasza odpowiedz,ze nalezy otwierac paczki przy kurierze i nie macie sobie nic do zarzucenia po prostu po mistrzostwo swiata 

 

Witam ponownie,

 

Już śpieszę z wyjaśnieniem całej tej sytuacji.  Przeprowadziliśmy dzisiaj z Panem 2 rozmowy telefoniczne, pierwsza odbyła się z szefem, który jak dobrze słyszałem, przekierował Pana do kontaktu mailowego, z prośbą o opis sytuacji i zdjęcia uszkodzeń, abyśmy mogli ocenić gdzie wystąpił problem, mogłem oczywiście coś źle zrozumieć, w tym czasie obsługiwałem kilku klientów na sklepie stacjonarnym. Druga rozmowa odbyła się ze mną, poprosiłem w niej w zasadzie o to samo co w poprzedniej rozmowie, czyli maila z opisem uszkodzonych produktów, oraz dopytałem o szczegóły zdarzenia. Odpowiedział Pan że paczka była przemoczona w momencie odbierania, oznacza to że problem wystąpił w czasie transportu z naszej siedziby do miejsca wskazanego jako adres docelowy. Nie należało jej odbierać, a powinno sporządzić protokół. Chciałbym zaznaczyć też, że nasze paczki oklejane są wyłącznie taśmami z naszym logo, lub w przypadku ich braku, taśmami beż żadnych logotypów. Widząc jednak że takie sytuacje czasem się zdarzają (do nas również przychodzą uszkodzone przesyłki, na które protokół spisujemy z lekkim opóźnieniem względem jej dostarczenia) poprosiłem aby skontaktował się Pan z kurierem, który dostarczał paczkę i sporządził protokół jej uszkodzenia. Dodatkowo, aby nie opóźniać wszystkiego, bo wiem że zdecydowanej większości naszych klientów zależy na czasie, zaproponowałem że doślemy na nasz koszt uszkodzone produkty po dokładnym wskazaniu ich w wiadomości mailowej, informując również,  że cała operacja związana z rozwiązaniem tego problemu odbędzie się we wtorek, ponieważ niemożliwe jest nadanie paczki w sobotę.  

Moja propozycja zażegnania tego kryzysu wygląda następująco : 
- Proszę o przesłanie maila na adres olaf@mrcleaner.pl, zawierającego opis uszkodzonych produktów,
- Jeśli to możliwe, proszę o kontakt z kurierem, w celu sporządzenia protokołu uszkodzenia przesyłki,
- Wysłana zostanie do Pana paczka, ze wskazanymi przez Pana w wiadomości produktami, które uległy uszkodzeniu,
- Po otrzymaniu protokołu, postaramy się odzyskać od przewoźnika pieniądze za uszkodzony towar, aby Pan nie musiał się już niczym więcej martwić. 

Proszę o odpowiedź w wątku, wiadomości prywatnej na KA, Facebooku lub maila, z informacją czy takie rozwiązanie Pana satysfakcjonuje. 

Pozdrawiam i czekam na wiadomość 😉

 

  • Lubię to 7
  • Super 6
  • Okay 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, 456olaf napisał:

Witam ponownie,

 

Już śpieszę z wyjaśnieniem całej tej sytuacji.  Przeprowadziliśmy dzisiaj z Panem 2 rozmowy telefoniczne, pierwsza odbyła się z szefem, który jak dobrze słyszałem, przekierował Pana do kontaktu mailowego, z prośbą o opis sytuacji i zdjęcia uszkodzeń, abyśmy mogli ocenić gdzie wystąpił problem, mogłem oczywiście coś źle zrozumieć, w tym czasie obsługiwałem kilku klientów na sklepie stacjonarnym. Druga rozmowa odbyła się ze mną, poprosiłem w niej w zasadzie o to samo co w poprzedniej rozmowie, czyli maila z opisem uszkodzonych produktów, oraz dopytałem o szczegóły zdarzenia. Odpowiedział Pan że paczka była przemoczona w momencie odbierania, oznacza to że problem wystąpił w czasie transportu z naszej siedziby do miejsca wskazanego jako adres docelowy. Nie należało jej odbierać, a powinno sporządzić protokół. Chciałbym zaznaczyć też, że nasze paczki oklejane są wyłącznie taśmami z naszym logo, lub w przypadku ich braku, taśmami beż żadnych logotypów. Widząc jednak że takie sytuacje czasem się zdarzają (do nas również przychodzą uszkodzone przesyłki, na które protokół spisujemy z lekkim opóźnieniem względem jej dostarczenia) poprosiłem aby skontaktował się Pan z kurierem, który dostarczał paczkę i sporządził protokół jej uszkodzenia. Dodatkowo, aby nie opóźniać wszystkiego, bo wiem że zdecydowanej większości naszych klientów zależy na czasie, zaproponowałem że doślemy na nasz koszt uszkodzone produkty po dokładnym wskazaniu ich w wiadomości mailowej, informując również,  że cała operacja związana z rozwiązaniem tego problemu odbędzie się we wtorek, ponieważ niemożliwe jest nadanie paczki w sobotę.  

Moja propozycja zażegnania tego kryzysu wygląda następująco : 
- Proszę o przesłanie maila na adres olaf@mrcleaner.pl, zawierającego opis uszkodzonych produktów,
- Jeśli to możliwe, proszę o kontakt z kurierem, w celu sporządzenia protokołu uszkodzenia przesyłki,
- Wysłana zostanie do Pana paczka, ze wskazanymi przez Pana w wiadomości produktami, które uległy uszkodzeniu,
- Po otrzymaniu protokołu, postaramy się odzyskać od przewoźnika pieniądze za uszkodzony towar, aby Pan nie musiał się już niczym więcej martwić. 

Proszę o odpowiedź w wątku, wiadomości prywatnej na KA, Facebooku lub maila, z informacją czy takie rozwiązanie Pana satysfakcjonuje. 

Pozdrawiam i czekam na wiadomość 😉

 

Brawo @MrCleaner !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odbylem dzis 2 rozmowy,pierwsza z pracownikiem MRC ktory wyrazil wyrazy współczucia z powodu zaistniałej sytuacji a pozniej z "szefem" i tu nagla zmiana frontu i sugestie ze wina jest wylacznie moja bo nie otworzylem paczki...oni nie maja sobie nic do zarzucenia bo artykyly/przepisy przewiduja to i owo....ok ale z wami nie chce miec wiecej nic wspolnego skoro tak traktujecie klientow 

  • Haha 1
  • Nie lubię 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja powiem tylko jedna sytuacje, nie broniac nikogo, jaka mialem sytuacje ostatnio.

23.12 przyjezdza do mnie kurier dhl, zamowilem z DE maszyne polerska.

Gosciu spoko, mlodziutki podpis, chwila gadki o swietach itp. 

Otwiera pake auta a tam kartony porozwalane ze masakra. Pokazuje mu moja paczke, karton specyficzny bo czarny a na nim lezy inny karton. Kurier jakby sie wnerwil, zlapal gorny karton i rzucil nim o scianke busa... wyciaga moj karton, ktory caly byl caly obity, czyli tez fruwal juz po aucie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administrator

To co dzieje się w tym temacie to przegięcie. 
Rozmawialem wczoraj z przedstawicielem MRC i otrzymałem podobna odpowiedź jaką napisał powyżej  @456olaf 
Paczka ewidentnie była rozwalona i ponownie zapakowana o czym świadczy bałagan w kartonie i tasma dhl.  
Nie chce nikogo oceniać ale robienie gównoburzy i to w dwóch tematach o nie wiem , 50 zł to kompletna dziecinada. 

Nie ingerujemy w tematy partnerów ale w tym przypadku zrobię wyjątek. 


@menior proszę o załatwienie sprawy via E-mail, pw, msg itd. 
Publiczne wylewanie żali nic nie da .

Temat uważam za wyczerpany a każde płacze będą odpowiednio nagradzane .

  • Lubię to 5
  • Super 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, gromog napisał:

W razie problemów preferuję kontakt mailowy. Jeśli poprosili cię o kontakt mailowy i fotki, to trzeba było wysłać do nich, a nie na forum. Skoro sklep chce załatwić sprawę pozytywnie, to nie ma co się dąsać.

A kto powiedzial ze chca zalatwic sprawe pozytywnie? Owszem kazali wyslac fotki mailem,ale jednoczesnie dali wyraznie do zrozumienia bym na nic nie liczyl skoro nie otworzylem paczki przy kurierze a oni nie maja z tym nic wspolnego! Kazdy by tak zareagowal dostajac paczke w takim stanie i taka odpowiedz,ale rozumiem ze forum musi bronic interesow swoich partnerow wiec temat uznaje za zamkniety 

  • Nie lubię 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Wczoraj około godziny 13 złożyłem zamówienie  NR MRC86617, a dziś dostalem info od kuriera, że już zostawił u sąsiadów. Takiej obsługi zamówień niektórzy mogą tylko pozazdrościć. Dziękuję 👍

Szkoda tylko, że paczkę zobaczę dopiero za jakiś tydzień. 😛

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wczoraj zamówiłem taką mini paczuszkę i przy okazji zagadałem czy może koledzy poratują naklejkami bo mam świeże casto wiadro i wstyd. Teraz będę kleił cały tydzień :--) 

Dzięki jak zwykle czysta przyjemność 🙂

15810132941786184923518878443384.jpg

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

@MrCleaner robisz to źle 🤣 złożyłem u was tego samego dnia 2 zamówienia na allegro,  (przypomniałem sobie o jednej rzeczy juz po złożeniu i opłaceniu zamówienia) w drugim w wiadomości do nadawcy napisałem prośbę czy nie można by wrzucić 2 zamówień do jednej paczki. 

Efekt?

Zamówienia złożone w niedzielę. 

Dzisiaj jest czwartek, odebrałem 2 paczki, z 2 różnych paczkomatow bo 1 przepełniony.  Obie paczki dobrze zapakowane i wszystko gra. Ale:

Tak skończył paragon: 

Nie trafił do środka paczki, co mnie zdziwiło bo szukałem i nie znalazłem ale coś mnie podkusiło by spojrzeć pod etykietę ktora została przecieta by paczkę otworzyć. 

Ta 1 rzecz ewidentnie do poprawki 🙂 ale wszystko doszło i ładnie zapakowane i nie nie uszkodzone.

received_156941342278901.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

26849.jpg.7588f596b648a2b62c5c6f44d0491000.jpg

Nasz sklep stacjonarny w Katowicach wraca do żywych! W związku ze stopniowym odmrażaniem handlu i usług w całym kraju, podjęliśmy decyzję o wznowieniu działalności naszego sklepu.

Na razie zdecydowaliśmy się na umożliwienie osobistego odbioru zamówień. Chcemy zachować jak najbardziej bezdotykową formę, dlatego możliwy będzie odbiór jedynie z góry opłaconych zamówień, posiadających status “Gotowe do odbioru”.

Planujemy stopniowo odmrażać kolejne etapy, czyli możliwość płatności kartą lub gotówką, a kończąc na klasycznej obsłudze klienta. O każdym kolejnym etapie będziemy informować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 4 tygodnie później...
  • 4 miesiące temu...

Hej @Slovak. Popsuła mi się kupiona u was latarka. Przy pierwszej robocie tak się składa. Zerknijcie proszę bo zgłosiłem w odpowiedzi na maila z Allegro i pewnie tam wpadła wiadomość. Konto detailing club. Pozdrowionka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.