SJake Opublikowano 20 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2013 Czy jest jakaś metoda żeby ominąć stosowanie glinki ręcznie CarPro PolyShave na DA. Film przytoczony to przykład jak tego nie robić.
LZ Opublikowano 20 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 20 Marca 2013 LZ, tutaj zobaczysz kropelki z takiego połączeniahttp://forum.kosmetykaaut.pl/viewtopic. ... ht=#267774 Zapomniałem dodać, że bardziej chodzi mi o trwałość niż efekt bezpośrednio po. Ktoś robił długodystansowe (powyżej 2 miesięcy powiedzmy) testy takiego połączenia?
pepe Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2013 czy macie jakieś metody utylizacji atomizerów, np. z domowych albo bardzo ostrych kosmetyków? wiem, że wiele osób używa ich później do innych kosmetyków, ale czym i jak je wyczyścić? APC? duże stężenie? coś innego?
luq92 Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2013 pepe, ja robię to domowym sposobem, czyli najpierw obficie płuczę wodą, potem leję do środka odrobinkę APC i trzącham aż się spieni i znów woda i czekam aż wyschnie.
lajcik1 Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2013 bezpośrednio po To jest efekt około 30 dniach.
LZ Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2013 bezpośrednio po To jest efekt około 30 dniach. Wiem, dlatego zapytałem czy ktoś chociaż 2 miesiące testował takie połączenie. Ciekaw jestem czy jest w stanie utrzymać się tak długo jak sprawdzone już połączenie AG SRP + colli 476s
Mnichu Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2013 Szukam jakiegoś wytrzymałego futerka. Głównie chodzi o rozmiar 80mm. Może ktoś coś polecić? Te nowe flexi są strasznie słabe.
maczekksan Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2013 Pytanko, cleaner (ścierny) + wosk do 200zł na jasny lakier, co najlepiej ? pozdrawiam
kupusso Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2013 DG #671 + HiTemp Ilu użytkowników tyle opinii.
bartekmlawa Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2013 W MK IV chcę usunąć utlenioną warstwę lakieru i trochę swirli, żadnego mocniejszego cięcia. Czym do tego podejść w przypadku Menzeny. 2500 i potem 4000 ?
Moderator krd Opublikowano 21 Marca 2013 Moderator Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2013 W MK VI chcę usunąć utlenioną warstwę lakieru i trochę swirli, żadnego mocniejszego cięcia. Czym do tego podejść w przypadku Menzeny. 2500 i potem 4000 ? 2500 na zoltym 3m 4000 na czarnym/niebieskim 3m [ Dodano: 21 Marzec 2013, 17:54 ] Pytanko, cleaner (ścierny) + wosk do 200zł na jasny lakier, co najlepiej ? pozdrawiam Coprawda niescierny, ale... Zymol HDC + sampler Carbon/Detail
rickson Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2013 maczekksan, Za 150 mogę sprzedać praktycznie nowy cleaner Lusso i wosk Britemax Vantage (zużycie +/- 15%)
Krish Opublikowano 21 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 21 Marca 2013 Przed godziną zapytałem do czego i kiedy bezpiecznie stosować preparat RM 806 ASF Karchera. Teraz nie mogę znaleźć posta. W koszu też nie ma i nie wiem czy czasem nie został wywalony przez Admina. Zapytam jeszcze raz bo na forum nie mogę znaleźć nic na ten temat i wyszukiwarka nie podaje konkretnych tematów. Mam tego preparatu 10 litrów a producent zaleca rozcieńczanie w stężeniu 0,2 - 0,5%, więc się robi bardzo dużo. Myślałem np. o myciu silnika, czy felg. Generalnie jest on produkowany do mycia karoserii ale nie wiem czy przy takim zastosowaniu nie będzie ściągał nałożonego wosku. Proszę o radę, a jeżeli Admin uzna że znów nie ten dział to proszę o info, gdzie o tym pisać.
Sebek96 Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2013 Mam takie jak by 'przetłoczenie' na masce samochodu którego chce polerować. Jak mam sobie z tym poradzić ? rozumiem, że na rantach szybko moge sie przeciąć do podkładu więc na przetłoczeniach też ? załączam zdjęcie.
bienek Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2013 Zaklej przetłoczenie taśmą podczas polerowania, żebyś na nie nie najechał jak się boisz. Jak będziesz uważał to lekkie przepolerowanie na miększym padzie nie powinno zrobić krzywdy ew. zrób to ręcznie.
Sebek96 Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2013 Nie będzie widać różnicy potem jak odkleje taśmę na tym przetłoczeniu ?
bienek Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2013 Będzie dlatego musisz zrobić to ręcznie jak się boisz maszyną Albo miękki pad i z zachowaniem odpowiedniej ostrożności przelecieć maszyną. Na dobrą sprawę musisz uważać na samym szczycie tego przetłoczenia bo tam lakier jest najcieńszy. Możesz delikatnie dojeżdzać polerką z boku byle byś nie szalał na samym wierzchołku bo wtedy łatwo o bubę.
Sebek96 Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2013 mogę posłużyć się padami z polerki jak będę robił to ręcznie ? Bo nie mam tricolora
bienek Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2013 A czemu nie Są troche mniej wygodne do trzymania, ale zrobisz nimi robotę.
barteq161 Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2013 Orientuje sie ktos moze ile mniej wiecej kosztuje zalozenie instalacji LPG do bmw e38 728?
/miodu/ Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2013 barteq161, Jeżeli chcesz mieć dobrą instalację z dobrych podzespołów, zrobioną w profesjonalny sposób to trzeba się liczyć z kosztem ok 2,5k zł. Wtedy praktycznie instalacja jest mało awaryjna, a silnik ma się bardzo dobrze. Silniki M52 dobrze znoszą gazowanie.
Kama Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2013 Jeżeli chcesz mieć dobrą instalację z dobrych podzespołów, zrobioną w profesjonalny sposób to trzeba się liczyć z kosztem ok 2,5k zł. Dorzuć jeszcze 1.5k Ja postanowiłem, że założę gaz samemu. Reduktor KME Gold Wtryski 6x Hama h2000 komp: LPG Tech 316 Butla w koło stako 44l Jakieś tam wężyki, wlew gazu w klapce, listwy wtryskowe itd itp wyniosło mnie +/- 2000zł po indywidualnych rabatach W Łodzi gazownicy za założenie instalacji na powyższych podzespołach wołali min. 3600zł Fakt, za 2500zł też oferowali, ale na wtryskach wyglądających jak elektrozawór Valteki chyba to były.
/miodu/ Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2013 Kama, No,ale już takie w granicach 2,5k i 3k można coś wyrwać. Zakładasz to do e39? Czyżbyś pisał na forum bmw-klub
Kama Opublikowano 22 Marca 2013 Zgłoś Opublikowano 22 Marca 2013 Zakładam do Passata B3 2.8 VR6 Więc forum BMW jest mi obce
Rekomendowane odpowiedzi