Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 8 Października 2016 Partner forum Zgłoś Opublikowano 8 Października 2016 Si3d dodaje ok 4 mikronow Możesz wyjaśnić "głębiej" jak to jest możliwe... z 30ml ?
Dystrybutor Fran3k Opublikowano 8 Października 2016 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 8 Października 2016 Zgadnij. Jak nie uda Ci się to wyjaśnię
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 10 Października 2016 Partner forum Zgłoś Opublikowano 10 Października 2016 [ref=#000033]Fran3k[/ref], poproszę
Moderator krd Opublikowano 11 Października 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 11 Października 2016 [ref=#000033]Fran3k[/ref], [ref=#663399]CAR CRAZY[/ref], z moich obliczeń wynika, że jest to możliwe. Przy założeniu, że całkowita powierzchnia blachy w samochodzie wynosi 20m2 i cała buteleczka 30ml idzie na to auto w jednej wartstwie to grubość powłoki (pomijamy odparowanie i ścieranie ją fibrą) wynosi 15 mikronów.
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 11 Października 2016 Partner forum Zgłoś Opublikowano 11 Października 2016 [ref=#00aa00]krd[/ref], Z moich obliczeń wychodzi trochę inaczej: 1mikrometr = 0,001mm 20m kw = 20 000 000 mm kw objętość wychodzi : 20 000 mm sześciennych = 20ml podsumowując: żeby uzyskać grubość 1 mikrometra zużyjemy "teoretycznie" 20ml powłoki (oczywiście jest to nie do osiągnięcia bo każda powłoka kurczy się, zostaje na aplikatorze i w mikrofibrze, do tego dochodzi fakt że najczęściej z butelek 30ml ludzie robią po 2, a nawet 3 auta)
Moderator krd Opublikowano 11 Października 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 11 Października 2016 1cm3 = 1ml 1cm2 -> h=1cm (mamy 1ml) 10cm2 -> h= 1/10cm = 1mm 100cm2 -> h=1/100cm = 1/10mm 1000cm2 = 1m2 -> 1/100mm = 10um czyli pokrycie 1m2 1ml powłoki daje grubość 10um 20m2 = 1/2000mm = 0,5um (z 1ml produktu) 20m2 -> 15um (z 30ml produktu) Mam nadzieję, że jest to super jasne i się nie pomyliłem...
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 11 Października 2016 Partner forum Zgłoś Opublikowano 11 Października 2016 [ref=#00aa00]krd[/ref], 1000cm2 = 1m2 1000cm2 = 0,1m2 10000cm2 = 1m2
Moderator krd Opublikowano 11 Października 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 11 Października 2016 [ref=#663399]CAR CRAZY[/ref], no to przecinek w bok i mamy 1,5um czyli blad statystyczny jak mowiles
mygakzy Opublikowano 11 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 11 Października 2016 Dzięki za dodatkowe informacje W takim razie jakiej grubosci powloki (oraz ile powłok) mozna sie spodziewac z tekiego ArtDeshine Virtuos 30ml na budzie wielkosci e61?
Moderator krd Opublikowano 11 Października 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 11 Października 2016 [ref=#ff3366]mygakzy[/ref], każda powłoka to błąd statystyczny jeżeli chodzi o grubość warstwy. Najgrubiej będzie pewnie kilka warstw jakiejś powłoki, którą można warstować.
mrowa607 Opublikowano 12 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 12 Października 2016 Pytanie jak przygotować lakier pod powłokę.Czy można użyć cleanera dedykowanego do powłok kwarcowych pod powłokę ceramiczną?
Partner forum CAR CRAZY Opublikowano 12 Października 2016 Partner forum Zgłoś Opublikowano 12 Października 2016 [ref=#ff3366]mygakzy[/ref], Ogólnie grubość zabezpieczenia w przypadku powłok zależy od ilości położonych warstw, ale... w wielu przypadkach jest sytuacja że ciężko jest nam położyć np 10 warstw danej powłoki, nawet jak byśmy mieli na to czas, ponieważ może wystąpić problem z przyjęciem przez powłokę kolejnej jej warstwy najczęściej objawia się to problemem z polerowaniem, mazami, równomiernym rozprowadzeniem (powłoka próbuje kropelkować) itp. W przypadku Virtuous-a wszystkie testy jakie robiliśmy były wykonane na zabezpieczeniu 2+2 (2 warstwy Virt 1 + 2 warstwy virt 2), przy tej opcji klasyczny miernik raczej nie wskaże różnic albo różnica będzie bardzo duża bo granica błędu jest sporo większa niż grubość zabezpieczenia. Chcąc iść w kierunku jak najgrubszym w przypadku Virtuous-a można pokusić się o więcej warstw Virt. I , w przypadku Virt II już druga warstwa może stwarzać problemy jeżeli odstęp między 1 warstwą Virt II a 2 będzie kilkugodzinny.
Dystrybutor Fran3k Opublikowano 12 Października 2016 Dystrybutor Zgłoś Opublikowano 12 Października 2016 I tutaj do końca zgodzić się nie mogę, ale kierunek częściowo jest dobry @Krd @Carcrazy Jest jeszcze jedna ważna rzecz, której nie wzięliście pod uwagę. Z jednym bezsprzecznie zgoda - warstwowanie produktów nie jest oczywiste i nie jest oczywiście łatwe - kolejne warstwy nie przywierają tak dobrze do poprzednich, które przecież mają właściwości hydro i oliofobowe. No bo jeśli coś ma odpychać to dlaczego miałoby przyciągać kolejną warstwę powłoki? Prywatnie nie znam nikogo kto położyłby na czarne uni w hondzie 10 warstw jakiejkolwiek powłoki i nie narobił bałaganu.
Moderator krd Opublikowano 13 Października 2016 Moderator Zgłoś Opublikowano 13 Października 2016 671925Jest jeszcze jedna ważna rzecz, której nie wzięliście pod uwagę Wyjaśnisz?
cinek1 Opublikowano 13 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2016 POWŁOKA KWARCOWA NANOLEX PROFESSIONAL PAINT & ALLOY SEALANT jakies opinie ktos ma?
trillest Opublikowano 20 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2016 Czy to normalne jeżeli w miejscu takim jak drzwi i błotniki gdzie gromadzi się najwiecej pyłu z jezdni, powłoka ceramiczna przestaje kropelkować ? W czystszych miejscach jest Ok a tu gdzie nalot pyłu w ogóle nie kropelkuje. Wodę lalem na brudny samochód. W tych miejscach efekt kropelkowania sie skończył (Suchy zanieczyszczony lakier po deszczowej pogodzie).
Pajko Opublikowano 20 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2016 Jeżeli po ręcznym myciu nie wróci kropelkowanie to coś jest nie tak. Ale z tego co opisałeś to wg Mnie "zapchała" się powłoka. Wyatarczy jej podstawowe mycie na dwa wiadra P.s Jaka powłoka?
trillest Opublikowano 20 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2016 Jeżeli po ręcznym myciu nie wróci kropelkowanie to coś jest nie tak. Ale z tego co opisałeś to wg Mnie "zapchała" się powłoka. Wyatarczy jej podstawowe mycie na dwa wiadra P.s Jaka powłoka? Nanolex si3d
kuchar Opublikowano 22 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 22 Października 2016 Panowie temat jest obszerny, ilość producentów powłok bardzo duża więc ciężko sie odnaleźć nie spedzając kilka wieczorów przed komputerem. Jaką powłokę polecicie na fabrycznie nowy samochód (nie stał na stocku więc tylko transport 2-3 tygodnie) z miękkim lakierem, niemetalizowanym (Ford stealth grey). Czy będę w stanie aplikować to sam czy muszę oddać w ręce fachowców ? ( wiem, ze są różne powłoki w trudności aplikacji). Pozdrawiam
oo0ps34 Opublikowano 23 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 23 Października 2016 Nie wiem jaką kwotę chcesz przeznaczyć na zabezpieczenie auta, ale moim zdaniem z tych topowych to Ceramic Pro 9h, a jak coś z powłok tańszych to Max Protect UNC-R Jeśli to miekki lakier i do tego niemetalizowany to radziłbym ci oddać w ręcę fachowców, jeśli nigdy wcześniej nie miałeś styczności z powłokami. Podejrzewam, że przydałoby sie napewno jakieś odświeżenie lakieru przed aplikacją. Przed odbiorem auta radziłbym o poproszenie handlowca, żeby nikt tego auta nie mył przed wydaniem ani nie dotykał lakieru czymkolwiek. Różne auta w różnym stanie wyjeżdżają nowe z salonu.
hadam Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2016 Witam, Pol roku temu kladłem na auto 3 warstwy cquartza uk po korekcie. Nieszczesliwie sie zdarzylo ze ktoś strzelil mi obcierke na boku auta i skonczylo sie to lakierowaniem drzwi i blotnika. Jak pozbyc się reszty powłoki z drugiej strony samochodu? Położyłbym teraz np unc-r wiec raczej auto musi byc znowu przygotowane i gołe. Na lakierze nie ma zadnych rys wiec jak sie pozbyc tego cquartza? miekki czarny pad + menzerna 4000 na DA wystarczy?
czarny_vw Opublikowano 25 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 25 Października 2016 Panowie podpinając się pod temat chciałem zasięgnąć opinii o powłoce Gtechniq C2 v3 https://mrcleaner.pl/powloki-ceramiczne ... cja-500-ml Testował ktoś to cudo? nakładałem to na kilka samochodów po korekcie, ogólnie wyglądało to bardzo fajnie i pierwsze kilka dni cechowało sie to fajną hydrofobowością i efektem szkła na lakierze, jednak po umyciu auta ręcznie efekt trochę osłabł. Producent pisze że ma sie to trzymac 8 miesiecy. Po korekcie używałem IPA Cleaner od Tenzi'ego i odrazu nakładałem tą powłokę. Czy według Was to dobry sposób aplikacji? W przyszłym sezonie chce wystartowac juz z powłokami Max Protect UNCr'a dla lepszych efektów, ten Gtechniq "na szybko" był wprowadzeniem, cena jest dobra jak na 500ML Jaka jest Wasza opinia, warto sie w to bawić?
Eidos71 Opublikowano 26 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 26 Października 2016 C2v3 w takiej formie, jak w linku, to nie powłoka - to bardziej QD, które ma za zadanie konserwować znajdującą się na lakierze powłokę, lub zabezpieczyć (jako samodzielny produkt) maksymalnie na kilka tygodni (przy "dobrych wiatrach") lakier. C2v3 występuje też jako koncentrat - nie sprawdzałem jego działania w formie skoncentrowanej, ale to również nie będzie miało trwałości typowej powłoki kwarcowej.
czarny_vw Opublikowano 27 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2016 Rozumiem, czyli przyjmując, że to taki lepszy QD, osiągnąłbym lepsze zabezpieczenie nakładając po korekcie wosk naturalny i na ten wosk C2v3?
Eidos71 Opublikowano 27 Października 2016 Zgłoś Opublikowano 27 Października 2016 Rozumiem, czyli przyjmując, że to taki lepszy QD, osiągnąłbym lepsze zabezpieczenie nakładając po korekcie wosk naturalny i na ten wosk C2v3? Nie bardzo ma to sens. Generalnie nigdy nie kładzie się wosku naturalnego pod produkt syntetyczny. Większy sens miałoby położenie jakiejś hybrydy (np. Colli 476), lub typowego syntetyka (np. FK1000, lub Soft99 Fusso Coat), a później wspomagać takie zabezpieczenie stosując C2v3.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się